Oh ik niet zoquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak me druk om de dooie zooiDaar krijg ik dan klamme handjes van. Wisselen we elkaar gewoon af.
o jawel maar die kopen vaak minder impulsief zooi.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want mannen maken geen domme keuzes?
Dus als ik zit te gamen kan ik jouw vertalingen tegenkomen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, heb nu ook het spelleke zelf.
Jawel, maar we maken ons er gewoon niet zo druk omquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want mannen maken geen domme keuzes?
Ah, dit geloof ik dan wel weer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, maar we maken ons er gewoon niet zo druk om.
Persoonsgegevens plaatsen, TR gemacht..quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wat doe jij nog hier eigenlijk koning?
ok willem alex.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Persoonsgegevens plaatsen, TR gemacht..
Sowieso ben ik nogal paranoia over eventuele aanslagen enzoquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:43 schreef HeatWave het volgende:
Serieus, bang om naar de stad te gaan? Dat lijkt me echt kut. En das niet lullig bedoeld ofzo.
Nou ik niet, als ik iets lame vind is het vertaalde gamesquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dus als ik zit te gamen kan ik jouw vertalingen tegenkomen?
Heb je daar geen medicatie voor?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Sowieso ben ik nogal paranoia over eventuele aanslagen enzoDus dat helpt ook niet mee.
En Amsterdam is wel next level druk en dat kan ik niet zo goed hebben sinds ik overspannen ben.
Én de treinreis is nu ook anders omdat ik een stuk met de bus moet ivm werkzaamheden.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal je nog eens uitnodigen voor een drankje
Mag ik nog wel meegaan voor met name het onbeperkte schransen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:46 schreef HostiMeister het volgende:
Af en toe ben ik bang voor de mensen die hier posten
Daar zou ik me echt totaal niet druk om maken, die kans is zo enorm klein.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Sowieso ben ik nogal paranoia over eventuele aanslagen enzoDus dat helpt ook niet mee.
En Amsterdam is wel next level druk en dat kan ik niet zo goed hebben sinds ik overspannen ben.
Én de treinreis is nu ook anders omdat ik een stuk met de bus moet ivm werkzaamheden.
Nee. Ik doe niet aan medicatie. Soms denk ik dat dat wel makkelijker zou zijn voor me, maar ik wil het gewoon echt niet. Ik reageerde al niet goed op de pil.quote:
Lijkt me een leuk planquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
Mag ik nog wel meegaan voor met name het onbeperkte schransen?
Moet zeggen dat ik eigenlijk altijd ook de Engelse ondertitels aan heb staan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ik niet, als ik iets lame vind is het vertaalde games.
Ja dat was vorig jaar lastigquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh ik niet zoVorige keer had ik ook leuke verhalen dus vulde ik degene aan die de rondleiding gaf
Ik hou alleen niet van opgezette dieren.
We gaan wel dingen vasthouden he?ik sowieso wel, mag jij de foto maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |