SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VreetmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goudse stroopwafelworkshopmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2017 21:28:40 ]![]()
Ah. Wel wafels dus, alleen geen stroopquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik was lang geleden al tot fop Belg gedegradeerd.
Ik ben zo saai, ik vind die koekkruimels lekkerderquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:24 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Onder het mom van ik lust wel een warme stroopwafel, net als op de markt..
![]()
![]()
als ik mee doe, alles.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In Gouda gok ik?
Kokend hete suiker/stroop en Fok!kers.. wat kan er mis gaan.
BB wil je mij (ovb) zetten in de stroopwafelmeet![]()
Het wel bekende treinbier (Hosti-trademark).quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb zin in bier maar ik zit in de trein![]()
![]()
o dus jij bent de schuldige, ik word er n beetje hitsig vanquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:27 schreef Yvie_lu het volgende:
'Mijn" plaatje staat nog steeds in de OP![]()
![]()
Oké..quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
als ik mee doe, alles.
BB wil je mij (ovb) zetten in de stroopwafelmeet![]()
Alleen de bovenste had ik erin gezet hoor. Die andere was niet mijn idee, veel te ongepast.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
o dus jij bent de schuldige, ik word er n beetje hitsig van![]()
![]()
Jullie mogen mij als opvulling ook wel bij de stroopwafelmeet zetten wrs kom ik uiteindelijk toch niet![]()
![]()
![]()
Ik moet morgen even ergens biechten in een biechthokje. Al die zondige gedachten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alleen de bovenste had ik erin gezet hoor. Die andere was niet mijn idee, veel te ongepast.![]()
ik ben niet insider genoeg on dit te begrijpen geloof ikquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het wel bekende treinbier (Hosti-trademark).![]()
ik dan ook niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben niet insider genoeg on dit te begrijpen geloof ik![]()
Uitstappen bij het volgende station en bier pakken,. duh.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb zin in bier maar ik zit in de treinAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Begrijpelijk wel. Ga je ook gelijk namens mij, dan kan ik lekker binnen blijven?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik moet morgen even ergens biechten in een biechthokje. Al die zondige gedachten.![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Jullie mogen mij als opvulling ook wel bij de stroopwafelmeet zetten wrs kom ik uiteindelijk toch niet![]()
Tap tap tap![]()
Ja hoi.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het wel bekende treinbier (Hosti-trademark).
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Dat zou hosti nooit tegenhouden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb zin in bier maar ik zit in de treinOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
zo werkt dat toch niet, en jij hebt toch helemaal geen zondige gedachten ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel. Ga je ook gelijk namens mij, dan kan ik lekker binnen blijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |