Daarom: Senseo en koelkast met bier direct rechts van me staan langs de bankquote:
instabiele wagen, zag je aan de vele stuurbewegingen.quote:
Ja dat snap ik maar dat merk je toch ook.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
instabiele wagen, zag je aan de vele stuurbewegingen.
Formule 1 schept een bandquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:39 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ze liep net met een band in der armen
allemaal aan het sandbaggen tot q3.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:38 schreef Mothzor het volgende:
Kansloos dit haha! Mercedes toch wel een klapje sneller hierwat een verschil met signapore en maleisie.
Ferrari en red bull zitten wel lekker close bij elkaar.
Hehe...en dan gaat lewis alsnog een seconde snellerquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
allemaal aan het sandbaggen tot q3.
en Grosjean schept grindquote:
whut?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:41 schreef franklop het volgende:
Again of looked like a big ons.
Fantastische vraag weer jack
ons = onequote:
3 jaar in een veruit superieure Mercedes, daarvoor jaren in een sterke Mclaren en hij heeft nog nooit pole gereden op Suzuka. Echte rijdersbaan he, maar met Bottas als teamgenoot en het powerknopje gaat het deze keer toch echt lukken.quote:
Hoort bij de opvoedingquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom neemt al dat volk die hele kleine kindjes mee naar zon circuit?
Dat powerknopje hebben ze allemaal behalve de Red Bulls, TRs en Renaults. Op de Renault motoren komt dat volgend jaar pas.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
3 jaar in een veruit superieure Mercedes, daarvoor jaren in een sterke Mclaren en hij heeft nog nooit pole gereden op Suzuka. Echte rijdersbaan he, maar met Bottas als teamgenoot en het powerknopje gaat het deze keer toch echt lukken.
Michelin terug in de Formule 1 zo te zienquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:03 schreef CrashO het volgende:
[..]
Als je oud genoeg bent om zelfstandig je nek recht te houden ja
Dit is gewoon baby mishandeling. Maar ze hebben iig gehoorbescherming mee
[ afbeelding ]
haha een F1 kampioen in wordingquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:03 schreef CrashO het volgende:
[..]
Als je oud genoeg bent om zelfstandig je nek recht te houden ja
Dit is gewoon baby mishandeling.
[ afbeelding ]
Die kindjes hebben er niks aan en zelf ben je alleen mar bezig met babysitten. Lijkt me echt niks.quote:
Dit ja. Vanaf een jaartje of 5 prima te doen als ze het leuk vinden (en met oordoppen). Maar eronderquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die kindjes hebben er niks aan en zelf ben je alleen mar bezig met babysitten. Lijkt me echt niks.
Kan zijn dat de schoonouders niet in de buurt wonen? Japan is iets groter dan Nederlandquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die kindjes hebben er niks aan en zelf ben je alleen mar bezig met babysitten. Lijkt me echt niks.
3 jaarquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:04 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dit ja. Vanaf een jaartje of 5 prima te doen als ze het leuk vinden (en met oordoppen). Maar eronder
ditquote:
huilliequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het ene powerknopje is het andere niet. Hamilton heeft gewoon de superieure auto hier. Bottas heeft bijna 0.9 op Raikkonen, dan moeten we niet doen alsof het niet aan de auto ligt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat powerknopje hebben ze allemaal behalve de Red Bulls, TRs en Renaults. Op de Renault motoren komt dat volgend jaar pas.
De Mercedes is weer ouderwets dominant hier ja.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het ene powerknopje is het andere niet. Hamilton heeft gewoon de superieure auto hier. Bottas heeft bijna 0.9 op Raikkonen, dan moeten we niet doen alsof het niet aan de auto ligt.
De Mercedes is duidelijk de betere, maar dat is het hele weekend al zo. Dat ligt niet alleen aan het powerknopje.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het ene powerknopje is het andere niet. Hamilton heeft gewoon de superieure auto hier. Bottas heeft bijna 0.9 op Raikkonen, dan moeten we niet doen alsof het niet aan de auto ligt.
We gaan nu weer het gelul krijgen hoe fantastisch het wel niet van Hamilton was, maar Vettel heeft het vandaag tov de auto gewoon een stuk beter gedaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De Mercedes is duidelijk de betere, maar dat is het hele weekend al zo. Dat ligt niet alleen aan het powerknopje.
Volgens mij heeft Raikkonen het vooral gewoon minder gedaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
We gaan nu weer het gelul krijgen hoe fantastisch het wel niet van Hamilton was, maar Vettel heeft het vandaag tov de auto gewoon een stuk beter gedaan.
Vettel rijdt zijn teamgenoot structureel op een halve seconde, dus het is moeilijk als negatieve uitschieter van Raikkonen te beschouwen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:21 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Raikkonen het vooral gewoon minder gedaan.
Hoezo, de Ferrari heeft goede tractie en aero. Ik had er ook wel wat van verwacht hier.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
We gaan nu weer het gelul krijgen hoe fantastisch het wel niet van Hamilton was, maar Vettel heeft het vandaag tov de auto gewoon een stuk beter gedaan.
Wat moet Vettel dan doen, Raikkonen op 1.2 rijden?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:26 schreef Fer het volgende:
[..]
Hoezo, de Ferrari heeft goede tractie en aero. Ik had er ook wel wat van verwacht hier.
Klopt, Kimi wordt oudquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vettel rijdt zijn teamgenoot structureel op een halve seconde, dus het is moeilijk als negatieve uitschieter van Raikkonen te beschouwen.
Verstappen ook, een halve seconde achter op Ricciardo, Alonso ook, nauwelijks sneller dan Vandoorne, en Bottas is een geboren bejaarde.quote:
Huh 3 honderdste is een halve sec ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Verstappen ook, een halve seconde achter op Ricciardo, Alonso ook, nauwelijks sneller dan Vandoorne, en Bottas is een geboren bejaarde.
Een halve seconde? Kijk de tijden nog eens na zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Verstappen ook, een halve seconde achter op Ricciardo, Alonso ook, nauwelijks sneller dan Vandoorne, en Bottas is een geboren bejaarde.
mee eens, Ferrari valt me wat tegenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:26 schreef Fer het volgende:
[..]
Hoezo, de Ferrari heeft goede tractie en aero. Ik had er ook wel wat van verwacht hier.
Nogal duidelijk dat hij per abuis seconden zegt ipv tiendenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:39 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Een halve seconde? Kijk de tijden nog eens na zou ik zeggen.
Sorry, ik zat in het verkeerde rijtje tijden te kijken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:38 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Huh 3 honderdste is een halve sec ?
Ja leuk, maar gods gift to formula one zou nog steeds significant sneller moeten zijn dan Vandoorne.quote:Vandoorne begint wel eindelijk zijn draai te vinden ja.
Het is een snelle baan, het is koud en het is de kwalificatie. Drie dingen die in het voordeel van Mercedes zijn. Ik verwacht morgen een veel kleiner verschil.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens, Ferrari valt me wat tegen
ik ook en ik hoop het ook al zou regen ook wel leuk zijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is een snelle baan, het is koud en het is de kwalificatie. Drie dingen die in het voordeel van Mercedes zijn. Ik verwacht morgen een veel kleiner verschil.
De voorspelling is dat het droog blijft toch ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook en ik hoop het ook al zou regen ook wel leuk zijn
ik geloof van wel jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:48 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
De voorspelling is dat het droog blijft toch ?
Ferrari heeft de laatste tijd vaak problemen in de regen. Ik denk dat het heel spannend wordt als ze na de start in volgorde van kwalificatie blijven, als Vettel er voorbij gaat denk ik dat Ferrari het voordeel van het bandenmanagement gewoon rustig kan uitspelen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook en ik hoop het ook al zou regen ook wel leuk zijn
Dat was vijf jaar geleden ook al toen hij door Alonso standaard op een halve seconde werd gereden. Dit is niets nieuws.quote:
Ik blijf het apart vinden, in 2005-2007 was hij genadeloos en in de Lotus Renault ook. Maar de rest van zijn Ferraritijd bagger.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat was vijf jaar geleden ook al toen hij door Alonso standaard op een halve seconde werd gereden. Dit is niets nieuws.
Als hij genadeloos was geweest in de Lotus was hij er wereldkampioen mee geworden, maar hij komt gewoon die 3 tienden tekort op de echte topcoureurs. Het hele idee dat hij zo supersnel was heeft nooit ergens op geslagen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:27 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik blijf het apart vinden, in 2005-2007 was hij genadeloos en in de Lotus Renault ook. Maar de rest van zijn Ferraritijd bagger.
Eens. Kimi is een middelmatig coureur. Is ook niet minder nu dan een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zelfs Grosjean kon podiums rijden met de Lotus Renault dus dat was gewoon een goede auto in die tijd. Het was dus niet perse zo dat Kimi toen on fire was of speciale dingen deed. Ik denk dat we rustig mogen constateren dat Kimi nooit op het topniveau Alonso/Lewis/Seb/Max gezeten heeft.
Precies. De formule 1 was toen ontzettend Schumacher-moe, er moest en zou een nieuwe ster zijn die net zo snel was. Ook toen al moesten de feiten wijken voor het wensdenken. Middelmatig zou ik hem niet noemen, gewoon categorie net onder de top.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zelfs Grosjean kon podiums rijden met de Lotus Renault dus dat was gewoon een goede auto in die tijd. Het was dus niet perse zo dat Kimi toen on fire was of speciale dingen deed. Ik denk dat we rustig mogen constateren dat Kimi nooit op het topniveau Alonso/Lewis/Seb/Max gezeten heeft.
Ik kom wat laat binnenvallen maar ik wil ook nog wel even inhaken op de discussie:quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Feitelijk is Alonso natuurlijk met afstand de meest onsportieve lul uit de geschiedenis van de F1. Een voorkeursbehandeling willen krijgen omdat je een rookie niet kunt verslaan en dan je teambaas chanteren, je teamgenoot laten crashen voor een SC-voordeel, vingertje opsteken naar Petrov omdat hij er in 50 ronden niet langs kon komen en dan nu wel zeggen dat Vettel altijd zeurt om blauwe vlaggen terwijl hij hem gewoon opzettelijk naait en wél aan de kant moest. Hij wil natuurlijk niet dat Vettel nog harder slaagt waar hij bleef falen, maar het is sowieso de allerslechtste verliezer. Hij kon Vettel niet eens feliciteren nadat hij gewoon weer op racevaardigheid verslagen was en zelfs illegale teamorders hem niet konden helpen. HIj riep zichzelf uit tot de morele wereldkampioen want de auto waarin Massa hem best wel eens te snel af was zou niet deugen. Alles waar Vettel vals van wordt beschuldigd heeft hij 10 keer zo erg gedaan.
Hoe meer ik er over nadenk hoe vreemder het is dat die man niet al lang ontzettend is uitgekotst, ik vind hem zelf ook wel koddig maar eigenlijk slaat het helemaal nergens op. Nou is Hamilton ook wel een beetje een valsspeler, maar dat valt in het niet bij deze achterbaksheid. Zou het komen omdat Alonso al jaren zo irrelevant is? Het is in alle opzichten maar een hele kleine kampioen natuurlijk, 1 auto 2 titels terwijl hij daarna toch menig topauto heeft gehad. Hij dacht dat hij Schumacher wel even zou opvolgen maar werd al snel voorbijgestreefd door Hamilton, en kort daarop kwam Vettel hen beide al voorbijstreven. Maar hij zelfs te klein om eerlijk te verliezen en te klein om zelfs maar toe te geven dat hij verslagen is. Beetje raar dat we dat allemaal zo'n toffe coureur moeten vinden.
Ik acht Grosjean kwa snelheid gewoon top. Maar mist het meer op andere vlakken, vergelijkbaar met Massa/Rosberg/Kvyat enz. Geweldig op een ronde, of vooraan in vrije lucht. Maar zodra er anderen in de buurt komen eindigd het vaak in crashes.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
twitter:redbullracing twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 11:52:30🗣 "I will start third now because of Bottas’ penalty." @danielricciardo's #JapaneseGP Quali reaction 🇯🇵👉… https://t.co/f745192Av8 reageer retweet
Zijn er meer dan één?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:09 schreef Syntix het volgende:
Dat BottasGOD morgen weer even wat maxjes mag inhalen
Ik heb al eens eerder gezegd dat de F1 een netwerk van samenwerkende en concurrerende bedrijven is dat soms verdomd veel op een sport lijkt, en de coureurs zijn daarin dan eenmanszaken op sleutelposities. Daar heb ik verder geen moeite mee.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:46 schreef rockstah het volgende:
Het punt is, naast dat veel mensen hun beeld laten beïnvloeden door een hele rits van tussenpersonen met een camera op hun schouder of een microfoon in hun hand, en dat is nog voordat de studiomonteurs en regisseurs eroverheen zijn geweest, veel mensen ook geen rekening lijken te houden met het spel waar de coureurs zich in begeven:
Daarin heb je in principe twee stromingen. De coureurs die zichzelf aan het verkopen zijn, vaak ten koste van het team. Alonso en Hamilton zijn daarvan duidelijke voorbeelden. En je hebt de coureurs die consequent het 'wij' van het team volhouden en het team beter proberen te krijgen ipv er zelf beter op komen te staan. Dat lijkt een stuk beter te werken.quote:-Het heeft geen zin om als coureur je eigen arbiter te gaan spelen. Tenzij het overduidelijk is dat je schuldig bent aan een incident schiet je er niets mee op om de hand in eigen boezen te steken, zeker richting de stewards.
-Het heeft geen zin om je eigen prestaties te relativeren. Een tijdje terug hadden ze het op sky over de houding van Alonso zoals jij het beschrijft. En Hill merkte simpelweg om dat hij zijn eigen 'salesman' is. Hij zit bij een team waar hij niet wil zitten en dus is er alles aan gelegen om aan te tonen dat jij een stuk meer waard bent dan wat uit de resultaten blijkt, dat is immers waar de topteams oog naar zouden moeten hebben. Toch wordt hij daar op afgerekend, net als dat Sainz overkwam hier toen hij het waagde zijn prestaties met die van Verstappen te vergelijken. Wat verwacht je dan precies?
Het gaat mij niet zozeer om Alonso, nou heeft die wel echt veel hele foute dingen gedaan maar ook die egoistische klootzakken horen bij de F1, ook al zijn de teamplayers doorgaans succesvoller. Het punt is dat ik sportjournalistiek verwacht, die kan best chauvinistisch en bevooroordeeld zijn, maar als je ophoudt maatstaven van sportiviteit en maatstaven van sportieve prestatie aan te houden dan houdt het op journalistiek te zijn en houdt het op als sport beschouwd te worden. Dan wordt het dus een kwestie van wie 'we' het aardigst vinden en gaan we alles van diegene goedpraten of opblazen en dat van zijn concurrent bagatelliseren en belachelijk maken. Uiteindelijk maakt dat elk enthousiasme of elk oordeel zonder waarde.quote:Als je wat verder kijkt zie je naar wat voor een toneelspel je zit te kijken. Het zijn op de grid allemaal wandelende PR machines die weliswaar allemaal een eigen stijl hebben gebaseerd op wie ze zijn hen hoe ze graag gezien willen worden. Kijk je echter buiten de grid dan zijn het vooral sobere bescheiden mensen die continu van het ene PR evenement naar het andere verscheept worden om een braaf gezicht op te zetten voort talloze uitzinnige fans van wie ze totaal vervreemd zijn geraakt. Toen ze Vettel een keer volgden tijdens één van die excursies toonde hij vooral zijn verbazing en onbegrip: "I'm not some kind of Jesus figure, I'm just someone who drives cars quickly". Toch sta je daar voor menigtes die je bewonderen omdat ze denken te weten wie je echt bent, of omdat ze toevallig over dezelfde nationaliteit beschikken. Je kan dan ook niet anders dan je schouders ophalen en eruit halen wat erin zit alvorens je je weer terugtrekt in Monaco of Zwitserland waar je tussen mensen kan zitten die je wel begrijpt.
Afijn, ik kan nog wel even doorgaan. Maar wil vooral wat wijze woorden van Brundle achterlaten waarvan ik graag zou zien dat men ze meer ter hart nemen als ze weer eens het idee hebben dat er gemeen gedaan wordt naar Vertappen of eender welke favoriete coureur:
"Don't feel sorry for a formula 1 driver, It's the best job in the world."
Coureurs zien de show voor wat het is en zullen dus minder snel een blad voor de mond nemen in veel van dit soort zaken. Het lijkt me zinvol om dit in je beschouwingen mee te nemen.
Flinke klapper, code rood, papieren bootjes, Alonso top 10quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:57 schreef THEFXR het volgende:
Kwali niet gezien, heb niet echt wat gemist geloof ik.
Als we zelfs perez af moeten serveren dan blijft er niet veel over. Doet in mijn ogen niet onder voor raikonen, sainz, bottas en hulkenberg. Hij zal misschien nooit races winnen, maar hij is zeker goed genoeg voor de F1quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:41 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik acht Grosjean kwa snelheid gewoon top. Maar mist het meer op andere vlakken, vergelijkbaar met Massa/Rosberg/Kvyat enz. Geweldig op een ronde, of vooraan in vrije lucht. Maar zodra er anderen in de buurt komen eindigd het vaak in crashes.
Er moet toch wel een reden zijn dat Grosjean mocht terugkomen bij Lotus ondanks dat Renault zich terugtrok en ze steunden hem zelfs nadat hij in Spa een kwart van het veld in een klap DNF maakte.
Overigens kunnen we wel concluderen dat Grosjean, Kvyat, Massa en wellicht ook Perez en Magnussen kunnen afserveren. Ze zijn het net niet, geen echte toppers en er zijn in nieuwe talenten die een kans moeten krijgen.
Durft hij vast wel. Maar denk dat Hamilton ook verstandig genoeg is om er dan gewoon achter te blijven. Hoeft de race niet te winnen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:40 schreef Coelho het volgende:
Benieuwd of Vettel morgen in de eerste bocht ook een do or die met Hamilton durft te doen. Zijn enige kans op een kampioenschap is voor hem eindigen, liefst terwijl LH uitvalt.
moet Vettel wel een superstart hebben, ik zie nog eerder Ricciardo als #2 de eerste bocht in gaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Durft hij vast wel. Maar denk dat Hamilton ook verstandig genoeg is om er dan gewoon achter te blijven. Hoeft de race niet te winnen.
F1 / [F1] F1 nieuwtjes topic deel 203 - Well done Liberty!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:39 schreef Hanschje het volgende:
Laatste race voor dit seizoen van Palmer morgen, volgens renault twitter
Sainz Jr, naar Renault vanaf US GP.
Kvyat terug bij TR?
Once again? Volgens mij zat hij er dit seizoen regelmatig behoorlijk ver achter.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:07 schreef SnowOokami het volgende:
[ afbeelding ]twitter:redbullracing twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 11:52:30🗣 "I will start third now because of Bottas’ penalty." @danielricciardo's #JapaneseGP Quali reaction 🇯🇵👉… https://t.co/f745192Av8 reageer retweet
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Once again? Volgens mij zat hij er dit seizoen regelmatig behoorlijk ver achter.
Blijkbaar al bevestigt ook, leuke ontwikkeling!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:39 schreef Hanschje het volgende:
Laatste race voor dit seizoen van Palmer morgen, volgens renault twitter
Sainz Jr, naar Renault vanaf US GP.
Kvyat terug bij TR?
Snap alleen niet wat Kvyat nog in de F1 doet, die gaat toch ook geen deuk meer in een pakje boter rijden?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 14:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Blijkbaar al bevestigt ook, leuke ontwikkeling!
Idd, wel interessant om te horen van Daniel en Max dat ze beiden een volledig andere setup rijden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 14:35 schreef DKUp het volgende:
Kijken of Bottas nu wel een goed race gaat rijden
Wie moet er dan nog in de TR? Denk niet dat ze er maar direct twee rookies inzetten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 14:36 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Snap alleen niet wat Kvyat nog in de F1 doet, die gaat toch ook geen deuk meer in een pakje boter rijden?
Massa? Palmer?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 14:38 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Wie moet er dan nog in de TR? Denk niet dat ze er maar direct twee rookies inzetten.
Dan heb je gelijk een dodelijk saaie race. Wat is daar precies de lol van?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 14:13 schreef BadderHaring het volgende:
Morgen bocht 1 RIC en VER van de baan. Hopen dat ze VET meenemen.
Hopelijk gaan de twee Red Bull goden goed rijdenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 14:38 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Idd, wel interessant om te horen van Daniel en Max dat ze beiden een volledig andere setup rijden.
Daniel rijdt met low downforce en zal het beter doen als het wat kouder is en zonder al te veel traffic.
Max rijdt met high downforce en zal het beter doen als het wat warmer is (met of zonder traffic).
Max zei ook dat de Mercedes het minder goed doet bij hitte... dus interessant dat RBR voor 2 strategies gaat.
Hoezo 'weer'? De enige manier dat hij Max heeft ingehaald, was door hem eraf te rijden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:09 schreef Syntix het volgende:
Dat BottasGOD morgen weer even wat maxjes mag inhalen
Aan de andere kant, Hamilton kan zich permitteren om er samen met Vettel af te gaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Durft hij vast wel. Maar denk dat Hamilton ook verstandig genoeg is om er dan gewoon achter te blijven. Hoeft de race niet te winnen.
Gewoon Hamilton er af rijden, bij Vettel is alles toch een race incident. Misschien dat hij 5 seconden aan z'n broek krijgt maar dan wint hij als nog zonder Hamilton.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:40 schreef Coelho het volgende:
Benieuwd of Vettel morgen in de eerste bocht ook een do or die met Hamilton durft te doen. Zijn enige kans op een kampioenschap is voor hem eindigen, liefst terwijl LH uitvalt.
De Mercedes hebben elkaar dit jaar nog niet eraf gereden, dus misschien morgenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 15:45 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Gewoon Hamilton er af rijden, bij Vettel is alles toch een race incident. Misschien dat hij 5 seconden aan z'n broek krijgt maar dan wint hij als nog zonder Hamilton.
Laat die Vettel maar zinken als een baksteen. Nog nooit zo weinig respect gehad voor een kampioenschapskandidaat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:26 schreef Gezicht het volgende:
Ik hoop iig op pech voor Hamilton om het kampioenschap spannend te houden.
Begint een beetje vermoeiend te worden dit gezeikquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat die Vettel maar zinken als een baksteen. Nog nooit zo weinig respect gehad voor een kampioenschapskandidaat.
Reed best goed in het begin en in de Q ongelofelijk snel, hopelijk kan hij zijn vorm terugvinden en ook consistenter rijden. Aan de andere kant werden Algusuari en Vergne vrij snel afgeserveerd, terwijl ze best aardig meereden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 14:36 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Snap alleen niet wat Kvyat nog in de F1 doet, die gaat toch ook geen deuk meer in een pakje boter rijden?
waarom nu, ik zie eigenlijk niet het verschil in karakter tussen Vettel nu en toen hij 4 x wereldkampioen werdquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat die Vettel maar zinken als een baksteen. Nog nooit zo weinig respect gehad voor een kampioenschapskandidaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Ik heb niet specifiek dit jaar genoemd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom nu, ik zie eigenlijk niet het verschil in karakter tussen Vettel nu en toen hij 4 x wereldkampioen werd
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:36 schreef Gezicht het volgende:
ik ook hoor al gaat het mij niet zo zeer om de personen maar meer om de auto's, die hegemonie van Mercedes met deze motoren moet wel een keer doorbroken wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook hoor al gaat het mij niet zo zeer om de personen maar meer om de auto's, die hegemonie van Mercedes met deze motoren moet wel een keer doorbroken worden
Ferrari & Co hebben zelf het kampioenschap weggegooid.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook hoor al gaat het mij niet zo zeer om de personen maar meer om de auto's, die hegemonie van Mercedes met deze motoren moet wel een keer doorbroken worden
wel met je eens maar dat maakt het nog niet minder jammer als Mercedes er weer mee aan de haal gaatquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:39 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ferrari & Co hebben zelf het kampioenschap weggegooid.
Dit jaar was geen overrompeling, dat de tegenstander een mentaal instabiel iemand is, is hun mazzeltje geweest. Alonso had hem wel binnengehaald.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel met je eens maar dat maakt het nog niet minder jammer als Mercedes er weer mee aan de haal gaat
Heb ook totaal niks met Mercedes (ook niet hun normale auto'squote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel met je eens maar dat maakt het nog niet minder jammer als Mercedes er weer mee aan de haal gaat
valt ook niks op af te dingenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:45 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Heb ook totaal niks met Mercedes (ook niet hun normale auto's) maar vind het wel knap dat ze nagenoeg elke race hun zaken op orde hebben en hun V6 motor is bijna "unbreakable".
Hoezo dat? Dat men er überhaupt kans op maakt is al een wonder.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:39 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ferrari & Co hebben zelf het kampioenschap weggegooid.
Hoezo? Ferrari is toch een topteam? Anyway, Vettel heeft het in Singapore zelf weggegooid. Hij had daar weg kunnen lopen met een voorsprong op Lewis. Sukkel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 17:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoezo dat? Dat men er überhaupt kans op maakt is al een wonder.
Baku al.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 17:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hoezo? Ferrari is toch een topteam? Anyway, Vettel heeft het in Singapore zelf weggegooid. Hij had daar weg kunnen lopen met een voorsprong op Lewis. Sukkel.
Lekker burgerlijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 17:35 schreef pmponer het volgende:
Niet nodig, eindelijk op een normale tijd f1 kijken, en daarna nog lekker een dag over om het eea te ondernemen
Jij zet Max in het lijstje tussen meervoudig wereldkampioenen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nou nou, zo slecht rijdt hij ook weer niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 14:36 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Deze man weet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:33 schreef Fer het volgende:
[..]
Reed best goed in het begin en in de Q ongelofelijk snel, hopelijk kan hij zijn vorm terugvinden en ook consistenter rijden. Aan de andere kant werden Algusuari en Vergne vrij snel afgeserveerd, terwijl ze best aardig meereden.
M'n collega's lopen altijd te zuchten en te steunen als ik zeg dat ik F1 ga kijken om 6u 's ochtends... terwijl het doordeweeks ook gewoon een normale tijd is voor mij & henquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 17:35 schreef pmponer het volgende:
Niet nodig, eindelijk op een normale tijd f1 kijken, en daarna nog lekker een dag over om het eea te ondernemen
Normaal ook rond 6 uur op om mijn werk te zijn, maar gelukkig flexibele begintijden. Maar vond vanochtend wel vroeg en morgen een uurtje eerder. Maar ja, je moet wat over hebben voor je hobby.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 17:52 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
M'n collega's lopen altijd te zuchten en te steunen als ik zeg dat ik F1 ga kijken om 6u 's ochtends... terwijl het doordeweeks ook gewoon een normale tijd is voor mij & hen
Het lijkt me logisch dat ie zijn eigen team terug krijgt en dat ze Gasly in de andere box stoppen, want die is toch nauwelijks aan iets gewend. Waarom zou je 2 rijders onnodige veranderingen opdringen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 17:39 schreef Gruj0 het volgende:
Krijgt hij zijn eigen wagen en mehanics (die op dit moment van Gasly zijn) terug of moet hij het doen met de wagen en mehanics van Sainz? Dat zal ook van invloed zijn op zijn prestaties.
Ben om 4:55 opgestaan en lag er om 6:05 weer in en daarna op 7:20 er weer uit, al liep m'n kat wel te rellen dat ze honger hadquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 17:55 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Normaal ook rond 6 uur op om mijn werk te zijn, maar gelukkig flexibele begintijden. Maar vond vanochtend wel vroeg en morgen een uurtje eerder. Maar ja, je moet wat over hebben voor je hobby.
Ik ben zo iemand die haar slaap nodig heeft, anders ben ik niet genieten of voel ik zo lamlendigquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 17:56 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ben om 4:55 opgestaan en lag er om 6:05 weer in en daarna op 7:20 er weer uit, al liep m'n kat wel te rellen dat ze honger had
Klopt. Daar komt nog bij dat de volgende generatie ook alweer staat te trappelen. Het is wel een bijzonder talent maar ook weer geen Schumacher, wie zegt ons dat jongens als Ocon, Vandoorne, Ghasly en LeClerc zich allemaal tot een minder coureur ontwikkelen of niet wat sneller in de juiste auto terechtkomen? Zelfs ongetwijfeld is iets te sterk uitgedrukt, al is het natuurlijk wel waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 17:39 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Jij zet Max in het lijstje tussen meervoudig wereldkampioenen?
Met alle respect, maar Max hoort voorlopig nog niet in dat rijtje thuis. Hij zal ongetwijfeld een of enkele wereldtitels binnenhalen, maarrrr tot hij ze nog niet binnen heeft, hoort hij niet echt in dit rijtje thuis. Hij is snel, maar dat zijn wel meer coureurs in een goede wagen. Snel rijden is maar het halve werk.
Er is geen enkele manier waarop je dat kunt weten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is wel een bijzonder talent maar ook weer geen Schumacher
Schumacher debuteerde op zijn 22e in de F1, dus alle resultaten die Max nu haalt heeft hij al voor op Schumi.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 20:58 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Er is geen enkele manier waarop je dat kunt weten.
Overigens ben ik het niet met je eens. Ik denk dat Max beter is/gaat worden dan Schumacher.
True. Schumi was al 'oud'.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Schumacher debuteerde op zijn 22e in de F1, dus alle resultaten die Max nu haalt heeft hij al voor op Schumi.
Absoluut, in mijn ogen ook grotendeels verantwoordelijk voor de wederopstanding van Ferrari vanaf eind jaren '90.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
True. Schumi was al 'oud'.![]()
![]()
Maar wat een geweldige coureur was dat.
Ze hebben niemand anders.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Palmer out dus bij Renault. Gaat Kvyat nou weer rijden bij TR? Wat een gezeul met die man joh
Jos Verstappenquote:
Ja eigenlijk zonde. Hij is bij tijd en wijlen zo tering snel en ongenaakbaar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:20 schreef Peterselieman het volgende:
Wat aan hem kleeft is dat hij nooit in een prutwagen heeft gereden.
Er gaan geruchten dat KVY heeft afgedwongen dat hij va volgende race weer in de STR zit en dat het daardoor morgen ook Palmers laatste race in de F1 is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Snap ik. Maar wat een farce.
Voor Verstappen is dat goed natuurlijk. Mocht KVY weer gedegradeerd worden, wordt Verstappen volgens de statistieken weer eerste.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat KVY heeft afgedwongen dat hij va volgende race weer in de STR zit en dat het daardoor morgen ook Palmers laatste race in de F1 is.
Dan zou STR (of Kvyat zelf) Palmers contract afgekocht moeten hebben.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat KVY heeft afgedwongen dat hij va volgende race weer in de STR zit en dat het daardoor morgen ook Palmers laatste race in de F1 is.
Waar kan ik tekenen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Voor Verstappen is dat goed natuurlijk. Mocht KVY weer gedegradeerd worden, wordt Verstappen volgens de statistieken weer eerste.
Klopt, dat zou STR/Red Bull (/= RBR) idd gedaan hebben volgens het gerucht. Of althans een deel ervan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan zou STR (of Kvyat zelf) Palmers contract afgekocht moeten hebben.
Wat? RBR zou een deel van de afkoop van Palmer hebben betaald?? _waarom_quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt, dat zou STR/Red Bull (/= RBR) idd gedaan hebben volgens het gerucht. Of althans een deel ervan.
Om onze Rus tevreden te houden? Ik vind dat ze dit nog niet echt tactisch aangepakt hebben, en misschien zijn ze op de vingers getikt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:55 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Wat? RBR zou een deel van de afkoop van Palmer hebben betaald?? _waarom_
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens welke geruchten? Die twee posts van die kerel op gpupdate.net?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt, dat zou STR/Red Bull (/= RBR) idd gedaan hebben volgens het gerucht. Of althans een deel ervan.
Door wie? Een sponsor?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:14 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Om onze Rus tevreden te houden? Ik vind dat ze dit nog niet echt tactisch aangepakt hebben, en misschien zijn ze op de vingers getikt.
Omdat KVY ze in de tang zou hebben. Hij moest zsm terug in de STR, dus of Gasly moest weg (en die willen ze juist alvast wat laten wennen aan de auto) of SAI moest eerder weg. En om SAI eerder bij Renault te krijgen moest Palmer weg. En om Palmer weg te krijgen moest er een afkoopsom betaald worden. Die Red Bull/STR dan dus (deels) moesten betalen, want zij zaten met het probleem. Renault niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:55 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Wat? RBR zou een deel van de afkoop van Palmer hebben betaald?? _waarom_
Zou kunnen, maar dat is de enige verklaring die ik kan verzinnen waarom redbull überhaupt zou betalen voor palmer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:18 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Door wie? Een sponsor?
Tactisch niet goed nee, maar wat had Kvyat dan verwacht? Zelfs voordat hij Vettel aan gort reed, reed hij al slecht.
Snap overigens ook niet dat Kvyat blijkbaar zelf in deze situatie wilt zitten....
Dat weet je dus niet. We weten niet wat er in het contract van Kvyat staat. Maar als daarin staat dat hij minmaal een bepaald aantal races voor STR moet hebben gereden dit seizoen, dan staat het recht aan zijn zijde en niet die van STR. Er is dan geen sprake van chantage.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat KVY ze in de tang zou hebben.
Maar goed, nogmaals, waar heb jij voor het eerst van die "geruchten" vernomen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat KVY ze in de tang zou hebben. Hij moest zsm terug in de STR, dus of Gasly moest weg (en die willen ze juist alvast wat laten wennen aan de auto) of SAI moest eerder weg. En om SAI eerder bij Renault te krijgen moest Palmer weg. En om Palmer weg te krijgen moest er ern afkoopsom betaald worden. Die Red Bull/STR dan dus (deels) moesten betalen, want zij zaten met het probleem. Renault niet.
Ik weet hier sowieso helemaal niks over uiteraard. Geen idee of er ook maar iets van waar is. Daarom zeg ik ook uitdrukkelijk dat het om geruchten gaat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:36 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet. We weten niet wat er in het contract van Kvyat staat. Maar als daarin staat dat hij minmaal een bepaald aantal races voor STR moet hebben gereden dit seizoen, dan staat het recht aan zijn zijde en niet die van STR. Er is dan geen sprake van chantage.
Waarom zou hij niet voor zichzelf opkomen als dat zo in zijn contract staat?
"In de tang" klinkt verkeerd, terwijl we niet weten of Kvyat zich met zaken bezighoudt die niet mogen. Deze woordkeuze van je is gewoon een verkapte poging om hem zwart te maken.
[..]
Maar goed, nogmaals, waar heb jij voor het eerst van die "geruchten" vernomen?
Zeker via die twee posts van die kerel op gpudpdate.net waar het gros Kvyat sowieso het licht in de ogen niet gunt? Iedereen kan daar van alles schrijven om maar iemand in het kwade daglicht te stellen.![]()
http://www.gpupdate.net/n(...)trekken-kvyat-terug/
omdat ik vanochtend die training heb zitten kijken.....en die was na 10 uur nog bezig.....dus ik snapte er helemaal geen reet meer van die tijdenquote:
jij bent een schande voor de formule 1quote:
Haha ik moet eigenlijk ook gaan slapen maar dat zit zo niet in mijn ritme 🙃quote:Op zondag 8 oktober 2017 00:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
omdat ik vanochtend die training heb zitten kijken.....en die was na 10 uur nog bezig.....dus ik snapte er helemaal geen reet meer van die tijden
maar ik ga nu slapen...want anders weetik zeker dat ik de start ga missen......
Of je kijkt gewoon in de OP van dit topic.quote:Op zondag 8 oktober 2017 00:17 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Haha ik moet eigenlijk ook gaan slapen maar dat zit zo niet in mijn ritme 🙃
Btw gewoon ff Google 'formule 1 agenda', eerste hit en alles staat erbij 😀
Kan ook. Maar als je het niet weet en snel wilt weten is Google of tvgids sneller 😀quote:Op zondag 8 oktober 2017 00:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Of je kijkt gewoon in de OP van dit topic.
PitlaneOne is ook een mooie app. Geen idee of ie voir IOS en/of Android is, maar voor Windows Phone is het dè beste F1 app die er is. Alles in lokale tijd per sessie, tussenstanden, tijden van trainingen en Q's, nieuws etc etc.quote:Op zondag 8 oktober 2017 00:17 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Haha ik moet eigenlijk ook gaan slapen maar dat zit zo niet in mijn ritme 🙃
Btw gewoon ff Google 'formule 1 agenda', eerste hit en alles staat erbij 😀 in NL tijden.
7 uur is geen normale tijd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 17:35 schreef pmponer het volgende:
Lokale startijd is gewoon 14:00 in Japan.quote:Op zondag 8 oktober 2017 01:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
7 uur is geen normale tijd.
Als er iets is wat Liberty van mij mag terugdraaien dan is het die ongein met lokale tijd verschuiven zodat het hier een "christelijke" tijd is.
Geen enkele charmes meer zo.
Moet ik overigens wel bij zeggen dat ik zo 123 niet meer weet of Japan niet altijd al om 7 uur was.ik doel op de races waar je voor op moest staan mudden in de nacht, of doorhalen. Dat mag wel terug van mij.
ik twijfelde al. Blijft een kuttijd voor hier.quote:Op zondag 8 oktober 2017 01:36 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Lokale startijd is gewoon 14:00 in Japan.
Ach ja, tegenwoordig kun je het gewoon opnemen en beginnen met kijken wanneer je wiltquote:Op zondag 8 oktober 2017 01:54 schreef maan_man het volgende:
Vroeger, volgens mij in de RTL-tijd, gooide ze er gewoon een herhaling inclusief voorbeschouwing in, zodat jij kon kijken alsof het een EU-race was.
De meeste mensen wel. Ik helaas niet.quote:Op zondag 8 oktober 2017 06:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach ja, tegenwoordig kun je het gewoon opnemen en beginnen met kijken wanneer je wilt
Komt omdat de gemiddelde Japanse fan geen woord Engels verstaat. Nu kunnen ze juichen / applaudisseren als ze Arigato horenquote:Op zondag 8 oktober 2017 06:28 schreef maan_man het volgende:
Iedereen in het paddock een beetje popi jopi Japans praten. Arigato,...! Hier is dat schijnbaar cool. Maar in de zandbak hoor ik nooit iemand de vraag of hij in de eerste ronde een aantal plaatsen goed kan maken beantwoorden met inshallah.
Ik snap je punt maar dat heeft ook met het publiek te maken, Japans publiek is "anders" hebben heel veel respect voor "hun" sport en de spelers, eeuwige trouw. Vraag maar eens aan de K1 vechters van weleer.quote:Op zondag 8 oktober 2017 06:28 schreef maan_man het volgende:
Iedereen in het paddock een beetje popi jopi Japans praten. Arigato,...! Hier is dat schijnbaar cool. Maar in de zandbak hoor ik nooit iemand de vraag of hij in de eerste ronde een aantal plaatsen goed kan maken beantwoorden met inshallah.
Nee die is altijd zo.quote:
Die rijdt altijd zonder engine cover?quote:
Ik wilde eigenlijk blijven liggen maar droomde alleen maar over f1 en om 2 voor 7 wakker worden en daardoor dingen missen, dat ik toch maar opgestaan benquote:
Geen idee, was gewoon ff makkelijkquote:Op zondag 8 oktober 2017 06:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die rijdt altijd zonder engine cover?
Truste!quote:
quote:
Ja.quote:
twitter:EliGP twitterde op zondag 08-10-2017 om 06:45:38The race start is close. Vettel's car has problems, as per the rules. reageer retweet
Ik heb de hoop na de race nog te kunnen slapen, maar mijzelf kennende wordt dit een lange dagquote:Op zondag 8 oktober 2017 06:49 schreef AnneX het volgende:
Ja, ik ben er.
Wat doe ik mjzelve aan![]()
Retespannend weer.
Ze denken het opgelost te hebben begrijp ik op Sky.quote:Op zondag 8 oktober 2017 06:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja.twitter:EliGP twitterde op zondag 08-10-2017 om 06:45:38The race start is close. Vettel's car has problems, as per the rules. reageer retweet
quote:
Beterschapquote:Op zondag 8 oktober 2017 06:59 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Verwarming omhoog geknald, aangezien ik ziek ben een kop thee + beschuit. Met een dekentje op de bank... zijn ergere manieren om uit te zieken
Kvarg smaak vanille met meusli met stukjes chocho. gaat bestquote:Op zondag 8 oktober 2017 06:59 schreef pmponer het volgende:
[..]
gewoon magere kwark? Rare combi, zuur met koffie
Thnx!quote:
Beterschap!quote:Op zondag 8 oktober 2017 06:59 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Verwarming omhoog geknald, aangezien ik ziek ben een kop thee + beschuit. Met een dekentje op de bank... zijn ergere manieren om uit te zieken
* Sir Mo Farahquote:
Ben net op tijd wakker hahaquote:Op zondag 8 oktober 2017 07:01 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Hopelijk krijgen we geen optocht want dan val ik weer in slaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |