abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174250510
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 09:47 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik ook en ik hoop het ook al zou regen ook wel leuk zijn
De voorspelling is dat het droog blijft toch ?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 09:49:53 #102
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174250524
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 09:48 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

De voorspelling is dat het droog blijft toch ?
ik geloof van wel ja
pi_174250566
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 09:47 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik ook en ik hoop het ook al zou regen ook wel leuk zijn
Ferrari heeft de laatste tijd vaak problemen in de regen. Ik denk dat het heel spannend wordt als ze na de start in volgorde van kwalificatie blijven, als Vettel er voorbij gaat denk ik dat Ferrari het voordeel van het bandenmanagement gewoon rustig kan uitspelen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_174250677
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 09:30 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Klopt, Kimi wordt oud :'(
Dat was vijf jaar geleden ook al toen hij door Alonso standaard op een halve seconde werd gereden. Dit is niets nieuws.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_174250967
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:04 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dat was vijf jaar geleden ook al toen hij door Alonso standaard op een halve seconde werd gereden. Dit is niets nieuws.
Ik blijf het apart vinden, in 2005-2007 was hij genadeloos en in de Lotus Renault ook. Maar de rest van zijn Ferraritijd bagger.
.
pi_174251023
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:27 schreef Fer het volgende:

[..]

Ik blijf het apart vinden, in 2005-2007 was hij genadeloos en in de Lotus Renault ook. Maar de rest van zijn Ferraritijd bagger.
Als hij genadeloos was geweest in de Lotus was hij er wereldkampioen mee geworden, maar hij komt gewoon die 3 tienden tekort op de echte topcoureurs. Het hele idee dat hij zo supersnel was heeft nooit ergens op geslagen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_174251172
Zelfs Grosjean kon podiums rijden met de Lotus Renault dus dat was gewoon een goede auto in die tijd. Het was dus niet perse zo dat Kimi toen on fire was of speciale dingen deed. Ik denk dat we rustig mogen constateren dat Kimi nooit op het topniveau Alonso/Lewis/Seb/Max gezeten heeft.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 10:44:31 #108
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174251252
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zelfs Grosjean kon podiums rijden met de Lotus Renault dus dat was gewoon een goede auto in die tijd. Het was dus niet perse zo dat Kimi toen on fire was of speciale dingen deed. Ik denk dat we rustig mogen constateren dat Kimi nooit op het topniveau Alonso/Lewis/Seb/Max gezeten heeft.
Eens. Kimi is een middelmatig coureur. Is ook niet minder nu dan een paar jaar terug.
pi_174251266
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zelfs Grosjean kon podiums rijden met de Lotus Renault dus dat was gewoon een goede auto in die tijd. Het was dus niet perse zo dat Kimi toen on fire was of speciale dingen deed. Ik denk dat we rustig mogen constateren dat Kimi nooit op het topniveau Alonso/Lewis/Seb/Max gezeten heeft.
Precies. De formule 1 was toen ontzettend Schumacher-moe, er moest en zou een nieuwe ster zijn die net zo snel was. Ook toen al moesten de feiten wijken voor het wensdenken. Middelmatig zou ik hem niet noemen, gewoon categorie net onder de top.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 10:46:00 #110
63302 rockstah
New World Disorder
pi_174251274
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 07:50 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Feitelijk is Alonso natuurlijk met afstand de meest onsportieve lul uit de geschiedenis van de F1. Een voorkeursbehandeling willen krijgen omdat je een rookie niet kunt verslaan en dan je teambaas chanteren, je teamgenoot laten crashen voor een SC-voordeel, vingertje opsteken naar Petrov omdat hij er in 50 ronden niet langs kon komen en dan nu wel zeggen dat Vettel altijd zeurt om blauwe vlaggen terwijl hij hem gewoon opzettelijk naait en wél aan de kant moest. Hij wil natuurlijk niet dat Vettel nog harder slaagt waar hij bleef falen, maar het is sowieso de allerslechtste verliezer. Hij kon Vettel niet eens feliciteren nadat hij gewoon weer op racevaardigheid verslagen was en zelfs illegale teamorders hem niet konden helpen. HIj riep zichzelf uit tot de morele wereldkampioen want de auto waarin Massa hem best wel eens te snel af was zou niet deugen. Alles waar Vettel vals van wordt beschuldigd heeft hij 10 keer zo erg gedaan.

Hoe meer ik er over nadenk hoe vreemder het is dat die man niet al lang ontzettend is uitgekotst, ik vind hem zelf ook wel koddig maar eigenlijk slaat het helemaal nergens op. Nou is Hamilton ook wel een beetje een valsspeler, maar dat valt in het niet bij deze achterbaksheid. Zou het komen omdat Alonso al jaren zo irrelevant is? Het is in alle opzichten maar een hele kleine kampioen natuurlijk, 1 auto 2 titels terwijl hij daarna toch menig topauto heeft gehad. Hij dacht dat hij Schumacher wel even zou opvolgen maar werd al snel voorbijgestreefd door Hamilton, en kort daarop kwam Vettel hen beide al voorbijstreven. Maar hij zelfs te klein om eerlijk te verliezen en te klein om zelfs maar toe te geven dat hij verslagen is. Beetje raar dat we dat allemaal zo'n toffe coureur moeten vinden.
Ik kom wat laat binnenvallen maar ik wil ook nog wel even inhaken op de discussie:

Ik begon met het volgen van F1 toen Alonso bij Renault zat en zijn titels binnen aan het halen was. En herinner me zeker dat hij hier toen vol op als arrogante zak getypeerd werd, een patroon dat zich herhaald bij bijna elke coureur die een dominante periode kent. In mindere mate voor Hamilton, die vooral het voordeel heeft dat de media zijn smoesjes vaak al voor hem verzint waardoor zijn gezeur extra autoriteit lijkt te krijgen. Maar ook hij is er niet immuun voor.
Maar om terug te komen op Alonso:
Op een gegeven kwam er echter een fok!er die een verhaal poste over hoe hij de gedoodverfde boeman tegenkwam tijdens een raceweekend en er kort mee in gesprek raakte. Vervolgens kwam hij hem een keer tegen in de metro en beschreef hij hoe Alonso, die daar gewoon met zijn vriendin zat, ineens naar hem begon te zwaaien en naar hem toe kwam om nog eens uitgebreid te ouwehoeren. De Fok!er was verder een doodnormaal persoon en gaf aan dat het zijn vooraf geschetste beeld wel even overhoop gooide.

Het punt is, naast dat veel mensen hun beeld laten beïnvloeden door een hele rits van tussenpersonen met een camera op hun schouder of een microfoon in hun hand, en dat is nog voordat de studiomonteurs en regisseurs eroverheen zijn geweest, veel mensen ook geen rekening lijken te houden met het spel waar de coureurs zich in begeven:

-Het heeft geen zin om als coureur je eigen arbiter te gaan spelen. Tenzij het overduidelijk is dat je schuldig bent aan een incident schiet je er niets mee op om de hand in eigen boezen te steken, zeker richting de stewards.

-Het heeft geen zin om je eigen prestaties te relativeren. Een tijdje terug hadden ze het op sky over de houding van Alonso zoals jij het beschrijft. En Hill merkte simpelweg om dat hij zijn eigen 'salesman' is. Hij zit bij een team waar hij niet wil zitten en dus is er alles aan gelegen om aan te tonen dat jij een stuk meer waard bent dan wat uit de resultaten blijkt, dat is immers waar de topteams oog naar zouden moeten hebben. Toch wordt hij daar op afgerekend, net als dat Sainz overkwam hier toen hij het waagde zijn prestaties met die van Verstappen te vergelijken. Wat verwacht je dan precies?

Als je wat verder kijkt zie je naar wat voor een toneelspel je zit te kijken. Het zijn op de grid allemaal wandelende PR machines die weliswaar allemaal een eigen stijl hebben gebaseerd op wie ze zijn hen hoe ze graag gezien willen worden. Kijk je echter buiten de grid dan zijn het vooral sobere bescheiden mensen die continu van het ene PR evenement naar het andere verscheept worden om een braaf gezicht op te zetten voort talloze uitzinnige fans van wie ze totaal vervreemd zijn geraakt. Toen ze Vettel een keer volgden tijdens één van die excursies toonde hij vooral zijn verbazing en onbegrip: "I'm not some kind of Jesus figure, I'm just someone who drives cars quickly". Toch sta je daar voor menigtes die je bewonderen omdat ze denken te weten wie je echt bent, of omdat ze toevallig over dezelfde nationaliteit beschikken. Je kan dan ook niet anders dan je schouders ophalen en eruit halen wat erin zit alvorens je je weer terugtrekt in Monaco of Zwitserland waar je tussen mensen kan zitten die je wel begrijpt.

Afijn, ik kan nog wel even doorgaan. Maar wil vooral wat wijze woorden van Brundle achterlaten waarvan ik graag zou zien dat men ze meer ter hart nemen als ze weer eens het idee hebben dat er gemeen gedaan wordt naar Vertappen of eender welke favoriete coureur:

"Don't feel sorry for a formula 1 driver, It's the best job in the world."

Coureurs zien de show voor wat het is en zullen dus minder snel een blad voor de mond nemen in veel van dit soort zaken. Het lijkt me zinvol om dit in je beschouwingen mee te nemen.
pi_174251538
Alonso is twee keer kampioen geworden in een goede Renault terwijl de rest misschien wat minder was? Bij Mclaren (1e keer) en Ferrari heeft hij ook niet laten zien toch? De huidige periode bij Mclaren tel ik even niet mee, dat is gewoon een trapauto.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_174252045
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zelfs Grosjean kon podiums rijden met de Lotus Renault dus dat was gewoon een goede auto in die tijd. Het was dus niet perse zo dat Kimi toen on fire was of speciale dingen deed. Ik denk dat we rustig mogen constateren dat Kimi nooit op het topniveau Alonso/Lewis/Seb/Max gezeten heeft.
Ik acht Grosjean kwa snelheid gewoon top. Maar mist het meer op andere vlakken, vergelijkbaar met Massa/Rosberg/Kvyat enz. Geweldig op een ronde, of vooraan in vrije lucht. Maar zodra er anderen in de buurt komen eindigd het vaak in crashes.

Er moet toch wel een reden zijn dat Grosjean mocht terugkomen bij Lotus ondanks dat Renault zich terugtrok en ze steunden hem zelfs nadat hij in Spa een kwart van het veld in een klap DNF maakte.

Overigens kunnen we wel concluderen dat Grosjean, Kvyat, Massa en wellicht ook Perez en Magnussen kunnen afserveren. Ze zijn het net niet, geen echte toppers en er zijn in nieuwe talenten die een kans moeten krijgen.
.
pi_174252414
redbullracing twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 11:52:30 🗣 "I will start third now because of Bottas’ penalty." @danielricciardo's #JapaneseGP Quali reaction 🇯🇵👉… https://t.co/f745192Av8 reageer retweet
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:09:28 #114
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174252442
Echt prachtig hoe dicht die twee bij elkaar zitten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_174252444
Dat BottasGOD morgen weer even wat maxjes mag inhalen _O_
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:10:04 #116
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174252453
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:09 schreef Syntix het volgende:
Dat BottasGOD morgen weer even wat maxjes mag inhalen _O_
Zijn er meer dan één?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_174252461
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zijn er meer dan één?
Er zijn meer dan 1 kneusjes zoals max idd. Vettel bijv.
pi_174252493
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:46 schreef rockstah het volgende:

Het punt is, naast dat veel mensen hun beeld laten beïnvloeden door een hele rits van tussenpersonen met een camera op hun schouder of een microfoon in hun hand, en dat is nog voordat de studiomonteurs en regisseurs eroverheen zijn geweest, veel mensen ook geen rekening lijken te houden met het spel waar de coureurs zich in begeven:
Ik heb al eens eerder gezegd dat de F1 een netwerk van samenwerkende en concurrerende bedrijven is dat soms verdomd veel op een sport lijkt, en de coureurs zijn daarin dan eenmanszaken op sleutelposities. Daar heb ik verder geen moeite mee.

quote:
-Het heeft geen zin om als coureur je eigen arbiter te gaan spelen. Tenzij het overduidelijk is dat je schuldig bent aan een incident schiet je er niets mee op om de hand in eigen boezen te steken, zeker richting de stewards.

-Het heeft geen zin om je eigen prestaties te relativeren. Een tijdje terug hadden ze het op sky over de houding van Alonso zoals jij het beschrijft. En Hill merkte simpelweg om dat hij zijn eigen 'salesman' is. Hij zit bij een team waar hij niet wil zitten en dus is er alles aan gelegen om aan te tonen dat jij een stuk meer waard bent dan wat uit de resultaten blijkt, dat is immers waar de topteams oog naar zouden moeten hebben. Toch wordt hij daar op afgerekend, net als dat Sainz overkwam hier toen hij het waagde zijn prestaties met die van Verstappen te vergelijken. Wat verwacht je dan precies?
Daarin heb je in principe twee stromingen. De coureurs die zichzelf aan het verkopen zijn, vaak ten koste van het team. Alonso en Hamilton zijn daarvan duidelijke voorbeelden. En je hebt de coureurs die consequent het 'wij' van het team volhouden en het team beter proberen te krijgen ipv er zelf beter op komen te staan. Dat lijkt een stuk beter te werken.

quote:
Als je wat verder kijkt zie je naar wat voor een toneelspel je zit te kijken. Het zijn op de grid allemaal wandelende PR machines die weliswaar allemaal een eigen stijl hebben gebaseerd op wie ze zijn hen hoe ze graag gezien willen worden. Kijk je echter buiten de grid dan zijn het vooral sobere bescheiden mensen die continu van het ene PR evenement naar het andere verscheept worden om een braaf gezicht op te zetten voort talloze uitzinnige fans van wie ze totaal vervreemd zijn geraakt. Toen ze Vettel een keer volgden tijdens één van die excursies toonde hij vooral zijn verbazing en onbegrip: "I'm not some kind of Jesus figure, I'm just someone who drives cars quickly". Toch sta je daar voor menigtes die je bewonderen omdat ze denken te weten wie je echt bent, of omdat ze toevallig over dezelfde nationaliteit beschikken. Je kan dan ook niet anders dan je schouders ophalen en eruit halen wat erin zit alvorens je je weer terugtrekt in Monaco of Zwitserland waar je tussen mensen kan zitten die je wel begrijpt.

Afijn, ik kan nog wel even doorgaan. Maar wil vooral wat wijze woorden van Brundle achterlaten waarvan ik graag zou zien dat men ze meer ter hart nemen als ze weer eens het idee hebben dat er gemeen gedaan wordt naar Vertappen of eender welke favoriete coureur:

"Don't feel sorry for a formula 1 driver, It's the best job in the world."

Coureurs zien de show voor wat het is en zullen dus minder snel een blad voor de mond nemen in veel van dit soort zaken. Het lijkt me zinvol om dit in je beschouwingen mee te nemen.
Het gaat mij niet zozeer om Alonso, nou heeft die wel echt veel hele foute dingen gedaan maar ook die egoistische klootzakken horen bij de F1, ook al zijn de teamplayers doorgaans succesvoller. Het punt is dat ik sportjournalistiek verwacht, die kan best chauvinistisch en bevooroordeeld zijn, maar als je ophoudt maatstaven van sportiviteit en maatstaven van sportieve prestatie aan te houden dan houdt het op journalistiek te zijn en houdt het op als sport beschouwd te worden. Dan wordt het dus een kwestie van wie 'we' het aardigst vinden en gaan we alles van diegene goedpraten of opblazen en dat van zijn concurrent bagatelliseren en belachelijk maken. Uiteindelijk maakt dat elk enthousiasme of elk oordeel zonder waarde.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_174252842
Het zal allemaal wel meevallen met Alonso hoor, onder de coureurs onderling is hij toch een van de meest geliefde personen. En mensen die twijfelen aan zijn kwaliteit als coureur hebben duidelijk de laatste 16 jaar of langer niet alles gevolgd.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:57:27 #120
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_174253181
Kwali niet gezien, heb niet echt wat gemist geloof ik.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:11:55 #121
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174253400
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:57 schreef THEFXR het volgende:
Kwali niet gezien, heb niet echt wat gemist geloof ik.
Flinke klapper, code rood, papieren bootjes, Alonso top 10
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_174253783
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:41 schreef Fer het volgende:

[..]

Ik acht Grosjean kwa snelheid gewoon top. Maar mist het meer op andere vlakken, vergelijkbaar met Massa/Rosberg/Kvyat enz. Geweldig op een ronde, of vooraan in vrije lucht. Maar zodra er anderen in de buurt komen eindigd het vaak in crashes.

Er moet toch wel een reden zijn dat Grosjean mocht terugkomen bij Lotus ondanks dat Renault zich terugtrok en ze steunden hem zelfs nadat hij in Spa een kwart van het veld in een klap DNF maakte.

Overigens kunnen we wel concluderen dat Grosjean, Kvyat, Massa en wellicht ook Perez en Magnussen kunnen afserveren. Ze zijn het net niet, geen echte toppers en er zijn in nieuwe talenten die een kans moeten krijgen.
Als we zelfs perez af moeten serveren dan blijft er niet veel over. Doet in mijn ogen niet onder voor raikonen, sainz, bottas en hulkenberg. Hij zal misschien nooit races winnen, maar hij is zeker goed genoeg voor de F1
pi_174253825
Laatste race voor dit seizoen van Palmer morgen, volgens renault twitter
Sainz Jr, naar Renault vanaf US GP.

Kvyat terug bij TR?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:40:01 #124
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_174253829
Benieuwd of Vettel morgen in de eerste bocht ook een do or die met Hamilton durft te doen. Zijn enige kans op een kampioenschap is voor hem eindigen, liefst terwijl LH uitvalt.
pi_174253905
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:40 schreef Coelho het volgende:
Benieuwd of Vettel morgen in de eerste bocht ook een do or die met Hamilton durft te doen. Zijn enige kans op een kampioenschap is voor hem eindigen, liefst terwijl LH uitvalt.
Durft hij vast wel. Maar denk dat Hamilton ook verstandig genoeg is om er dan gewoon achter te blijven. Hoeft de race niet te winnen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:46:48 #126
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174253949
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:44 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Durft hij vast wel. Maar denk dat Hamilton ook verstandig genoeg is om er dan gewoon achter te blijven. Hoeft de race niet te winnen.
moet Vettel wel een superstart hebben, ik zie nog eerder Ricciardo als #2 de eerste bocht in gaan
pi_174253958
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:39 schreef Hanschje het volgende:
Laatste race voor dit seizoen van Palmer morgen, volgens renault twitter
Sainz Jr, naar Renault vanaf US GP.

Kvyat terug bij TR?
F1 / [F1] F1 nieuwtjes topic deel 203 - Well done Liberty!
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_174254175
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:07 schreef SnowOokami het volgende:
redbullracing twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 11:52:30 🗣 "I will start third now because of Bottas’ penalty." @danielricciardo's #JapaneseGP Quali reaction 🇯🇵👉… https://t.co/f745192Av8 reageer retweet
[ afbeelding ]
Once again? Volgens mij zat hij er dit seizoen regelmatig behoorlijk ver achter. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_174254353
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Once again? Volgens mij zat hij er dit seizoen regelmatig behoorlijk ver achter. :P
:P

Also eindelijk *O*
https://www.motorsport.co(...)race-renault-962676/
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 14:13:23 #130
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174254458
Morgen bocht 1 RIC en VER van de baan. Hopen dat ze VET meenemen.
pi_174254599
Palmer :W Die wordt 16 races te laat uit die Renault gezet.
Flesje bier
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 14:31:53 #132
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_174254717
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:39 schreef Hanschje het volgende:
Laatste race voor dit seizoen van Palmer morgen, volgens renault twitter
Sainz Jr, naar Renault vanaf US GP.

Kvyat terug bij TR?
Blijkbaar al bevestigt ook, leuke ontwikkeling!
pi_174254778
Kijken of Bottas nu wel een goede race gaat rijden :D

[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 07-10-2017 14:48:19 ]
SOONY
pi_174254781
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 14:31 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Blijkbaar al bevestigt ook, leuke ontwikkeling!
Snap alleen niet wat Kvyat nog in de F1 doet, die gaat toch ook geen deuk meer in een pakje boter rijden?
pi_174254828
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 14:35 schreef DKUp het volgende:
Kijken of Bottas nu wel een goed race gaat rijden :D
Idd, wel interessant om te horen van Daniel en Max dat ze beiden een volledig andere setup rijden.

Daniel rijdt met low downforce en zal het beter doen als het wat kouder is en zonder al te veel traffic.
Max rijdt met high downforce en zal het beter doen als het wat warmer is (met of zonder traffic).

Max zei ook dat de Mercedes het minder goed doet bij hitte... dus interessant dat RBR voor 2 strategies gaat.
pi_174254838
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 14:36 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Snap alleen niet wat Kvyat nog in de F1 doet, die gaat toch ook geen deuk meer in een pakje boter rijden?
Wie moet er dan nog in de TR? Denk niet dat ze er maar direct twee rookies inzetten.
Flesje bier
pi_174254954
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 14:38 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Wie moet er dan nog in de TR? Denk niet dat ze er maar direct twee rookies inzetten.
Massa? Palmer?

Nee zonder gekheid, geen idee. Matsushita heeft te weinig punten blijkbaar.
pi_174255040
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 14:13 schreef BadderHaring het volgende:
Morgen bocht 1 RIC en VER van de baan. Hopen dat ze VET meenemen.
Dan heb je gelijk een dodelijk saaie race. Wat is daar precies de lol van?
Liever een mooi gevecht tussen HAM en VET en dat HAM vlak voor de finish uitvalt zodat het kampioenschap nog weer een beetje spannend wordt en een mooi gevecht tussen RIC en VER.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_174255080
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 14:38 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Idd, wel interessant om te horen van Daniel en Max dat ze beiden een volledig andere setup rijden.

Daniel rijdt met low downforce en zal het beter doen als het wat kouder is en zonder al te veel traffic.
Max rijdt met high downforce en zal het beter doen als het wat warmer is (met of zonder traffic).

Max zei ook dat de Mercedes het minder goed doet bij hitte... dus interessant dat RBR voor 2 strategies gaat.
Hopelijk gaan de twee Red Bull goden goed rijden _O_
SOONY
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:35:28 #140
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_174256013
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:09 schreef Syntix het volgende:
Dat BottasGOD morgen weer even wat maxjes mag inhalen _O_
Hoezo 'weer'? De enige manier dat hij Max heeft ingehaald, was door hem eraf te rijden.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:36:33 #141
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_174256041
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:44 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Durft hij vast wel. Maar denk dat Hamilton ook verstandig genoeg is om er dan gewoon achter te blijven. Hoeft de race niet te winnen.
Aan de andere kant, Hamilton kan zich permitteren om er samen met Vettel af te gaan.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_174256227
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:40 schreef Coelho het volgende:
Benieuwd of Vettel morgen in de eerste bocht ook een do or die met Hamilton durft te doen. Zijn enige kans op een kampioenschap is voor hem eindigen, liefst terwijl LH uitvalt.
Gewoon Hamilton er af rijden, bij Vettel is alles toch een race incident. Misschien dat hij 5 seconden aan z'n broek krijgt maar dan wint hij als nog zonder Hamilton.
pi_174257065
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:45 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Gewoon Hamilton er af rijden, bij Vettel is alles toch een race incident. Misschien dat hij 5 seconden aan z'n broek krijgt maar dan wint hij als nog zonder Hamilton.
De Mercedes hebben elkaar dit jaar nog niet eraf gereden, dus misschien morgen :o
pi_174257341
Ik hoop iig op pech voor Hamilton om het kampioenschap spannend te houden.
Flesje bier
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:29:24 #145
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174257399
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:26 schreef Gezicht het volgende:
Ik hoop iig op pech voor Hamilton om het kampioenschap spannend te houden.
Laat die Vettel maar zinken als een baksteen. Nog nooit zo weinig respect gehad voor een kampioenschapskandidaat.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:33:23 #146
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_174257497
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Laat die Vettel maar zinken als een baksteen. Nog nooit zo weinig respect gehad voor een kampioenschapskandidaat.
Begint een beetje vermoeiend te worden dit gezeik :O.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_174257512
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 14:36 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Snap alleen niet wat Kvyat nog in de F1 doet, die gaat toch ook geen deuk meer in een pakje boter rijden?
Reed best goed in het begin en in de Q ongelofelijk snel, hopelijk kan hij zijn vorm terugvinden en ook consistenter rijden. Aan de andere kant werden Algusuari en Vergne vrij snel afgeserveerd, terwijl ze best aardig meereden.
.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:34:10 #148
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174257522
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Laat die Vettel maar zinken als een baksteen. Nog nooit zo weinig respect gehad voor een kampioenschapskandidaat.
waarom nu, ik zie eigenlijk niet het verschil in karakter tussen Vettel nu en toen hij 4 x wereldkampioen werd
pi_174257579
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje bier
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:36:59 #150
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174257604
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

waarom nu, ik zie eigenlijk niet het verschil in karakter tussen Vettel nu en toen hij 4 x wereldkampioen werd
Ik heb niet specifiek dit jaar genoemd.

Een belangrijk verschil is nu ook dat hij op de baan gewoon een eikel is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')