hoeveel penalties heeft die dit jaar al niet gepakt? 250 plaatsen of zo?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 06:00 schreef SnowOokami het volgende:
Alonso 35 grid penalties, maar heeft hij nu spec 4 gekregen...
Het is hier/bij Ziggo/in NL vooral erger sinds Vettel een directe concurrent is van Max. Maar Kimi, Lewis, Fernando zeiken óók, alleen daar hoor je niemand over. Wanneer Kimi zeikt moet iedereen lachen omdat hij gortdroog is, wanneer Lewis iets flikt wordt er niks van gezegd (behalve toen hij Max vorig jaar direct benadeelde door bocht 1 op Mexico (?) afsneed), wanneer Fernando zeikt is het hilarisch of zielig voor hem. Maar wanneer Vettel zeikt is het een lul.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:55 schreef Blik het volgende:
[..]
Singapore heeft het wel weer erger gemaakt, maar die trend is gewoon al meer dan een jaar zichtbaar. Dat komt echt niet zomaar uit de lucht vallen
Gras groenquote:
Feitelijk is Alonso natuurlijk met afstand de meest onsportieve lul uit de geschiedenis van de F1. Een voorkeursbehandeling willen krijgen omdat je een rookie niet kunt verslaan en dan je teambaas chanteren, je teamgenoot laten crashen voor een SC-voordeel, vingertje opsteken naar Petrov omdat hij er in 50 ronden niet langs kon komen en dan nu wel zeggen dat Vettel altijd zeurt om blauwe vlaggen terwijl hij hem gewoon opzettelijk naait en wél aan de kant moest. Hij wil natuurlijk niet dat Vettel nog harder slaagt waar hij bleef falen, maar het is sowieso de allerslechtste verliezer. Hij kon Vettel niet eens feliciteren nadat hij gewoon weer op racevaardigheid verslagen was en zelfs illegale teamorders hem niet konden helpen. HIj riep zichzelf uit tot de morele wereldkampioen want de auto waarin Massa hem best wel eens te snel af was zou niet deugen. Alles waar Vettel vals van wordt beschuldigd heeft hij 10 keer zo erg gedaan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
[..]
Het is inderdaad wel bijzonder dat Alonso z'n geklaag altijd als 'grappig' wordt bestempeld, of in ieder geval compleet wordt begrepen, terwijl er bij Vettel (en bij Hamilton door jou) altijd een shitload aan kritiek ontstaat.
Dat is niet een feitelijk gegeven, maar een mening.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Feitelijk is Alonso natuurlijk met afstand de meest onsportieve lul uit de geschiedenis van de F1.
Geen feitenvrije mening, zoals de meesten hier.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is niet een feitelijk gegeven, maar een mening.
Dat is natuurlijk nog altijd HHF.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Feitelijk is Alonso natuurlijk met afstand de meest onsportieve lul uit de geschiedenis van de F1.
Je maakt er wel creatief gebruik van door bijvoorbeeld te stellen dat Vettel Alonso en Hamilton voorbij streefde.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Geen feitenvrije mening, zoals de meesten hier.
Die heb ik gemist, want ik sta voor mijn werk altijd vroeg op en nu wilde ik een beetje uitslapenquote:
En een gridstraf voor een nieuwe bakquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:04 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, want ik sta voor mijn werk altijd vroeg op en nu wilde ik een beetje uitslapen
Dus in ieder geval geen Ferrari sandwich mogelijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:06 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
En een gridstraf voor een nieuwe bak
Ham Squote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:08 schreef Rockefellow het volgende:
Bottas staat op andere banden dan HAM toch?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:10 schreef F1gamer het volgende:
Jammer dat Vettel niet instuurde op Kimi
Q1 nu klaarquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:16 schreef Dimachaerus het volgende:
Welke q zijn ze
Is het waard om op te staan?
Ja gewoon afgelopen nuquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:17 schreef THEFXR het volgende:
Harde klap van Grosjean! De sessie ligt meteen stil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |