Nee die is altijd zo.quote:
Die rijdt altijd zonder engine cover?quote:
Ik wilde eigenlijk blijven liggen maar droomde alleen maar over f1 en om 2 voor 7 wakker worden en daardoor dingen missen, dat ik toch maar opgestaan benquote:
Geen idee, was gewoon ff makkelijkquote:Op zondag 8 oktober 2017 06:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die rijdt altijd zonder engine cover?
Truste!quote:
quote:
Ja.quote:
twitter:EliGP twitterde op zondag 08-10-2017 om 06:45:38The race start is close. Vettel's car has problems, as per the rules. reageer retweet
Ik heb de hoop na de race nog te kunnen slapen, maar mijzelf kennende wordt dit een lange dagquote:Op zondag 8 oktober 2017 06:49 schreef AnneX het volgende:
Ja, ik ben er.
Wat doe ik mjzelve aan![]()
Retespannend weer.
Ze denken het opgelost te hebben begrijp ik op Sky.quote:Op zondag 8 oktober 2017 06:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja.twitter:EliGP twitterde op zondag 08-10-2017 om 06:45:38The race start is close. Vettel's car has problems, as per the rules. reageer retweet
quote:
Beterschapquote:Op zondag 8 oktober 2017 06:59 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Verwarming omhoog geknald, aangezien ik ziek ben een kop thee + beschuit. Met een dekentje op de bank... zijn ergere manieren om uit te zieken
Kvarg smaak vanille met meusli met stukjes chocho. gaat bestquote:Op zondag 8 oktober 2017 06:59 schreef pmponer het volgende:
[..]
gewoon magere kwark? Rare combi, zuur met koffie
Thnx!quote:
Beterschap!quote:Op zondag 8 oktober 2017 06:59 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Verwarming omhoog geknald, aangezien ik ziek ben een kop thee + beschuit. Met een dekentje op de bank... zijn ergere manieren om uit te zieken
* Sir Mo Farahquote:
Ben net op tijd wakker hahaquote:Op zondag 8 oktober 2017 07:01 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Hopelijk krijgen we geen optocht want dan val ik weer in slaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |