SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html![]()
Als iemand zich afvraagt waarom je Muis overal ziet; vandaag wordt Muis begraven.
ToT heeft een geweldige UI gemaakt van de welbekende MaryMouse UI, met een kaarsje.
Als je ook deze UI als eerbetoon aan Muis wilt, kun je die hier vinden. https://i.imgur.com/PUoVulO.jpg of https://i.fokzine.net/usericons/180477/MiSgKOZh.jpgHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Jij zit wat dichter bij Valthermond... dus kan Muishet ook horenquote:
QFTquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
blijf voorlopig naar maar klein dan
Sterker nog, ik heb een hele rechtstreekse connectie met Valthermond. Mijn valkparkietmannetje Tiko komt bij een kweker uit Valthermond vandaan. Tis inderdaad een mooi dorpquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij zit wat dichter bij Valthermond... dus kan Muishet ook horen
I know, vandaar als openerquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit nummer lieten we ook horen voor muis.
Oh, dat is ook toevallig.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb een hele rechtstreekse connectie met Valthermond. Mijn valkparkietmannetje Tiko komt bij een kweker uit Valthermond vandaan. Tis inderdaad een mooi dorp
Mooi plekje lijkt me.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Drenthe, Valthermond, op een zonnig plekje bij een hele mooie boom. Later als ik groot ben kom ik er ook bij liggen.
Zo is het, chufi.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi plekje lijkt me.![]()
Nu tijd om op te groeien Lucky.
Sterkte de komende tijd
Stopt daar de bus niet, toevallig? Niet dat ik gisteren het ov-traject Den Helder - Valthermond heb uitgeplozen hoor, echt nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dat is ook toevallig.Mirjam ligt op West bij de Vrijheidslaan.
Nee, op het Zuiderdiep is dat. Ik heb net even gespiekt, het is alweer anderhalf jaar geleden dat ik het jochie ophaalde.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Stopt daar de bus niet, toevallig? Niet dat ik gisteren het ov-traject Den Helder - Valthermond heb uitgeplozen hoor, echt niet
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Stopt daar de bus niet, toevallig? Niet dat ik gisteren het ov-traject Den Helder - Valthermond heb uitgeplozen hoor, echt niet
Dat is enkele honderden meters verderop.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, op het Zuiderdiep is dat. Ik heb net even gespiekt, het is alweer anderhalf jaar geleden dat ik het jochie ophaalde.
Ik zie het nu inderdaad.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is enkele honderden meters verderop.
is de stok daar al geweestquote:
Fraai uitgekozen ook.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:12 schreef just me het volgende:
Mooie tekst... dit was het dooplied voor Junior
AH thanksquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, op het Zuiderdiep is dat. Ik heb net even gespiekt, het is alweer anderhalf jaar geleden dat ik het jochie ophaalde.
#team fok!stokquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Volgens mij niet zó dicht in de buurt.
Tuurlijk! Want Muisquote:
Die boom wordt een bedevaartsoord voor Radio49-DJ's en Radio49-luisteraars *grinnik*quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:16 schreef CindieY het volgende:
Als iemand die stok over zeg een weekje in Zwolle deponeert, dan kan ik vast wel een stuk richting Valthermond
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die boom wordt een bedevaartsoord voor Radio49-DJ's en Radio49-luisteraars *grinnik*
Pelgrimstochten zullen er komen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die boom wordt een bedevaartsoord voor Radio49-DJ's en Radio49-luisteraars *grinnik*
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zo, net even iets op stick gezet.
1x raden... de tattooquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zo, net even iets op stick gezet.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan.Radioshow van knok.
Mijn show, de overdracht ging op zijn knokkelsquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft geen idee waar het over gaat
Proost Cinquote:
GC / FOK!STOK door Nederland #246 - (Puala)quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:25 schreef CindieY het volgende:
In welk subforum zit de fokstok eigenlijk? Ik weet dat ik het topic wel eens doorlees, maar ik heb geen idee in welk subforum dat ie zit
Overdosis aan tissues in de la hier.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
Alhoewel dit geen Muis show is/wordt zoals vorige week, kom ik nu een nummer tegen waarvan ik denk: die had vorige week er bij moeten zitten.
Dus, pak de zakdoekjes nog even. Ik neem aan dat men inmiddels weer wat papier in huis heeft
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:24 schreef just me het volgende:
Oma wat heeft u rode oogjes...
ja kabouter, oma heeft teveel geproost op het leven
zonde !!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Er gaat nu een cabernet aan flarden.
n'Awwwwquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:24 schreef just me het volgende:
Oma wat heeft u rode oogjes...
ja kabouter, oma heeft teveel geproost op het leven
Goeie keuzequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Er gaat nu een cabernet aan flarden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
nee joh ik ga morgen naar de kabouters en moet dus fris en fruitig zijnquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goeie keuzeNee, dit is een hele gewone.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Zat fruit in rode wijn.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:33 schreef just me het volgende:
[..]
nee joh ik ga morgen naar de kabouters en moet dus fris en fruitig zijn
Ook in witte wijn tochquote:
Nee een rose, dan heb je ook een soort van "fris"quote:
Thanks. Hopelijk was die van MJ niet "te"....quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Fijne muziek draai je weer, Oscar.
Mijn schuld, had ik die maar niet in het topic moeten gooien vanmiddag...quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Thanks. Hopelijk was die van MJ niet "te"....
De vraag "wat drinkt ze niet" is sneller beantwoordquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wist ik veel dat je alle kleuren dronk.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Thanks. Hopelijk was die van MJ niet "te"....
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De vraag "wat drinkt ze niet" is sneller beantwoord
MJ, niet jmquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:36 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn schuld, had ik die maar niet in het topic moeten gooien vanmiddag...
mijn 1e glas is nog halfvolquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
MJ, niet jm
Zo, hoeveel drank zit er al in?
quote:Programma van vandaag
21:00 - 23:00 Oscar start het weekend
23:00 - 01:00 DJ EggsTC - The God Of GOA Rises From Thick Clouds
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:39 schreef just me het volgende:
[..]
mijn 1e glas is nog halfvol
nee ik ga niet vertellen hoe groot dat glas is
Blub.... over bubbles gesprokenquote:
Dat doen wij wel hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:39 schreef just me het volgende:
[..]
mijn 1e glas is nog halfvol
nee ik ga niet vertellen hoe groot dat glas is
Die is nepquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:42 schreef Elfletterig het volgende:
Even een groet vanaf mobielBen niet thuis helaas,maar zie een vol rooster
Fijne avond allemaal.
Deze danquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die is nep
Dus die telt niet
Volgens mij heb ik daar vandaag een twitter bericht van ontvangenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna een liedje van een prachtig album. Een album dat ik echt iedereen kan aanraden als hij/zij straks dat liedje mooi vindt.
Há 11!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:42 schreef Elfletterig het volgende:
Even een groet vanaf mobielBen niet thuis helaas,maar zie een vol rooster
Fijne avond allemaal.
Bubzelsquote:
Burt Bacharach? Ik wist niet dat jij achter in de zestig was johquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
dit liedje
Dat hele album
Elvis Costello met Burt Bacharach
Ik ben stiekem ouder dan just me...quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Burt Bacharach? Ik wist niet dat jij achter in de zestig was joh
dakannietochquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ben stiekem ouder dan just me...![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ben stiekem ouder dan just me...![]()
Nee, dan moet je ouder zijn dan de oerknal...quote:
Muziek stopte hier ook meteenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, dan moet je ouder zijn dan de oerknal...
* OscarMopperkont duikt z'n schuilkelder in
* just me weet waar je huis woontquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont duikt z'n schuilkelder in
quote:
GUP is wel van slagquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hè hè, lekker bijkomen bij de radio op deze manier.
Is alles de afgelopen dagen zonder noemenswaardige storingen verlopen, btw?
blijft zwemmen... maar het fijne weet ik er ook niet vanquote:
fantastischquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
dit liedje
Dat hele album
Elvis Costello met Burt Bacharach
Avondquote:
Gelukkig gaat vanaf 10 uur het tempo omhoogquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:57 schreef CindieY het volgende:
Het inkakmoment van de vrijdagavond nadert met rasse schreden![]()
Dit is wel heel lekkerquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gelukkig gaat vanaf 10 uur het tempo omhoog
lekker zitten, luisteren, mijmeren enzoquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:59 schreef livelink het volgende:
Ik ben weer ingetuned. Ik vind het niet erg om even lekker in te kakken.
Welcome backquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:59 schreef livelink het volgende:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:59 schreef livelink het volgende:
Morgenochtend de boel eens resetten hier. Is wel storing geweest, maar geen idee of dat de oplossing gaat geven. Daar zijn andere mensen beter in. Hebben we het binnenkort nog over.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:57 schreef just me het volgende:
[..]
blijft zwemmen... maar het fijne weet ik er ook niet van
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Morgenochtend de boel eens resetten hier. Is wel storing geweest, maar geen idee of dat de oplossing gaat geven. Daar zijn andere mensen beter in. Hebben we het binnenkort nog over.
Ik hoop dat jij ook een moment kunt vinden om wat rust te pakken. Als je daar behoefte aan hebt natuurlijk.quote:
quote:
Paarse aapquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:03 schreef CindieY het volgende:
Deze stond nog helemaal niet in m'n days of the week-lijstjeGauw toegevoegd.
Oh, heb je daar ook een lijstje van? Naast je seks lijstje?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:03 schreef CindieY het volgende:
Deze stond nog helemaal niet in m'n days of the week-lijstjeGauw toegevoegd.
Mwahquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hè hè, lekker bijkomen bij de radio op deze manier.
Is alles de afgelopen dagen zonder noemenswaardige gestoorden verlopen, btw?
Ik heb allerlei lijstjes jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh, heb je daar ook een lijstje van? Naast je seks lijstje?
Denk dat ik hier nog wel meer liedjes heb die je daar op kan zetten
Die hierna denk ik ook wel.
Heb je het nu over haar weeklijstje of sexlijstje?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh, heb je daar ook een lijstje van? Naast je seks lijstje?
Denk dat ik hier nog wel meer liedjes heb die je daar op kan zetten
Die hierna denk ik ook wel.
monkeyboyquote:
Misschien wel allebeiquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je het nu over haar weeklijstje of sexlijstje?
Ik antwoord op henrivo en het volgende wat ik zie: sexlijstje.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je het nu over haar weeklijstje of sexlijstje?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik antwoord op henrivo en het volgende wat ik zie: sexlijstje.
quote:
En noem je jezelf nog Mopperkontquote:
Kleine Piemels?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ter info: ik heb een lijstje met nummers dat heel toepasselijk KP heetHet laat zich raden waar de nummers over gaan.
Welnee, dat zit in je hoofd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik antwoord op henrivo en het volgende wat ik zie: sexlijstje.
* henrivo probeert iets creatiefs te verzinnen met "knokkels"quote:
Leugens. Die zijn allemaal minstens 30cm!quote:
quote:
koreapopquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ter info: ik heb een lijstje met nummers dat heel toepasselijk KP heetHet laat zich raden waar de nummers over gaan.
Na jou stop ik met iedereen persoonlijk begroeten hoorquote:
Creatief met Knokkelsquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:07 schreef henrivo het volgende:
[..]
* henrivo probeert iets creatiefs te verzinnen met "knokkels"
* henrivo komt er niet op
Ewaaaaa
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Leugens. Die zijn allemaal minstens 30cm!
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:07 schreef henrivo het volgende:
[..]
* henrivo probeert iets creatiefs te verzinnen met "knokkels"
* henrivo komt er niet op
Ewaaaaa
Geef je whatsapp maar....quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen.
Wat enorm slecht dit
ow myquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:09 schreef henrivo het volgende:
[..]
Na jou stop ik met iedereen persoonlijk begroeten hoor, henrivo is in da house met... binnenkort een duoshow met eggstc? Wie zal het zeggen
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geef je whatsapp maar....
nog slechter![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Creatief met Knokkels
[ afbeelding ]
Nou, misschien kan je hem nu aanvullenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:11 schreef CindieY het volgende:
Ik ben ook ooit met een weekend-lijstje begonnen, maar daarin ben ik niet verder gekomen dan 6 nummers, zie ik nu
Oh, ik zou het weekend gewoon onder de weeklijst scharen, geloof ik. Maar aan de andere kant ben ik niet zo van de lijstjes, dus ja.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:11 schreef CindieY het volgende:
Ik ben ook ooit met een weekend-lijstje begonnen, maar daarin ben ik niet verder gekomen dan 6 nummers, zie ik nu
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:09 schreef henrivo het volgende:
[..]
Na jou stop ik met iedereen persoonlijk begroeten hoor
henrivo is in da house met... binnenkort een duoshow met eggstc? Wie zal het zeggen
telefoonnummersquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:11 schreef CindieY het volgende:
Proestquote:
Maar dan heb je ook wat. Ik kan mijn vingertopjes niet zo bewegen, hoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lullig is wel dat ik dan mijn hand moet laten amputeren om hem te gebruiken
Sjoow van henrivo is van alles wat hè?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Groot gelijk dat je er na mij mee stopt. Had exact hetzelfde gedaan. House? Nou, vooruit, als het echt mot.
Nah, soms als ik zo'n bui heb vind ik het leuk om lekker autistisch lijstjes te maken over onderwerpenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik zou het weekend gewoon onder de weeklijst scharen, geloof ik. Maar aan de andere kant ben ik niet zo van de lijstjes, dus ja.
Ja Harrie.. doe dat eens!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:09 schreef henrivo het volgende:
[..]
Na jou stop ik met iedereen persoonlijk begroeten hoor
henrivo is in da house met... binnenkort een duoshow met eggstc? Wie zal het zeggen
Maakt niet uit, als de nummers maar lang genoeg zijn. Oh wacht....quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:11 schreef CindieY het volgende:
Nadat die SIRE reclame al een maand of 4 af was, heb ik nog de schoolpestkop ten overstaande van de halve school een moeilijk harde beuk verkochtquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:15 schreef CindieY het volgende:
Als nou eens iedereen zijn whatsapp DM't, dan kom ik vast wat verder dan die 6 nummers
* knokkels wijst op de disclaimer in de TTquote:
Jep. Enne, een gast waarvan niemand weet wie het zal zijn kan ook zomaar aan de orde zijn.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:14 schreef henrivo het volgende:
[..]
Sjoow van henrivo is van alles wat hè?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels wijst op de disclaimer in de TT
Jij durftquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:15 schreef CindieY het volgende:
Als nou eens iedereen zijn whatsapp DM't, dan kom ik vast wat verder dan die 6 nummers
Jij bent ook niet van het kansen grijpen, he?quote:
Niks mis met dames die graag willenquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij bent ook niet van het kansen grijpen, he?
quote:
Tss, niet zo hard to get doenquote:
Geen zin om catfish bate te zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij bent ook niet van het kansen grijpen, he?
Is dat nodig dan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:16 schreef just me het volgende:
[..]kun jij ze even tot de orde roepen hier
Begin jij nou ook al?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen zin om catfish bate te zijn
Avondquote:
Kinders gedraag je eens.quote:
Ja het is je ding niet echt he. *kuch*quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Groot gelijk dat je er na mij mee stopt. Had exact hetzelfde gedaan. House? Nou, vooruit, als het echt mot.
Bewijs jij eerst maar dat je echt bent enzoquote:
Zo echt als maar kan zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Bewijs jij eerst maar dat je echt bent enzo
Hoi Eggsquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:18 schreef EggsTC het volgende:
Ook maar ns een set ter ere van muis dan![]()
Sup
Nee, bah.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja het is je ding niet echt he. *kuch*![]()
![]()
Damn schrijven jullie notities tijdens mijn shows of zo?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jep. Enne, een gast waarvan niemand weet wie het zal zijn kan ook zomaar aan de orde zijn.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:18 schreef EggsTC het volgende:
Sup
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dank je voor je prachtige tekst op je kaart man!
Muis had een bijzonder goed geheugen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:19 schreef henrivo het volgende:
[..]
Damn schrijven jullie notities tijdens mijn shows of zo?
Dat heet gewoon lui zijn, kansen niet zienquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen zin om catfish bate te zijn
die ene show van jou zit nog vers in mijn geheugenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:19 schreef henrivo het volgende:
[..]
Damn schrijven jullie notities tijdens mijn shows of zo?
Woah! EGGS!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:18 schreef EggsTC het volgende:
Sup
Wel als ze een dikke kop hebbenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niks mis met dames die graag willen
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:18 schreef EggsTC het volgende:
Sup
Uhm, tsja. Ik voel me vereerd?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zo, liedje voor CindieY dan maar
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Las dat je Muis een mooie plaats hebt gegeven op de begraafplaats.
Die verdienen ook liefde....quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:20 schreef just me het volgende:
[..]
die ene show van jou zit nog vers in mijn geheugen
Ja ik verwacht ieder moment een boos appje van iemand wiens naam ik niet noemen zalquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die verdienen ook liefde....
Is vast iemand voor te vinden
Komt goed.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wat mij betreft kon het niet fraaier. Er moet nog het één en ander gebeuren in de toekomst, maar daar wil ik jullie graag bij betrekken.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt goed.
Eerst alles maar even laten bezinken, en een beetje bijkomen van de laatste paar (hectische) weken.
Jij hebt een dikke kop?quote:
ja. helaas vorige week overledenquote:
Lucky !!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je had liever volgende week gezien?
Trap er niet in, Charlotte is viesdikquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij hebt een dikke kop?
Dus die UI ben jij niet?
Nounounou.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nouja, lekker lachen ofzo?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lucky is de echtgenoot van Muis, hij mag zoiets zeggen en niemand andersquote:
Niet weten dat Lucky de man van Mouse is... maakt het grappiger eigenlijkquote:
Lucky mag dat over zijn vrouw zeggen.quote:
Dat wist ik wel gewoon hoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet weten dat Lucky de man van Mouse is... maakt het grappiger eigenlijk
Same vanaf mijn kant.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:27 schreef Fokker89 het volgende:
RIP aan de nabestaanden in ieder geval
Dus een dode is grappig? Gast.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet weten dat Lucky de man van Mouse is... maakt het grappiger eigenlijk
Hoe vies?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:26 schreef henrivo het volgende:
[..]
Trap er niet in, Charlotte is viesdik
Oh jawelquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij hebt een dikke kop?
Dus die UI ben jij niet?
kom je hier nu gezellig meedoen of de ramptoerist uithangen ?quote:
Als je hier alleen maar weer komt om te stoken en dom te doen, ONZ is ergens andersquote:
Kiss you where it smells funny?quote:
Vrouwen ruiken helemaal naar bloemetjes, dat weet je toch wel?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kiss you where it smells funny?
Pardon? Ik zeg helemaal niks. Ik ben er niet om aan het lachen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als je hier alleen maar weer komt om te stoken en dom te doen, ONZ is ergens anders
* OscarMopperkont heeft last van hooikoortsquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vrouwen ruiken helemaal naar bloemetjes, dat weet je toch wel?
Nee johquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hoe vies?
En is ze single? Niet dat dat uitmaakt overigens.
Tsja, da's dan pech voor jouquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft last van hooikoorts
Je bent allergisch voor vrouwen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft last van hooikoorts
Jij komt commentaar leveren op onze opmerkingen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Pardon? Ik zeg helemaal niks. Ik ben er niet om aan het lachen.
Maargoed, sterkte alle kennissen, het is me wel weer duidelijk.
"best okee"....quote:
Sommige welquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je bent allergisch voor vrouwen?
* just me stelt voor om gewoon te genieten van de muziek!quote:
Ach ja, het welbekende ramptoeristen volk komt weer eens loerenquote:
Oh, en avond bakkerquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
23 positions in a 1 night stand.
If you want it baby, here I am
Stond deze al op je lijstje CindieY?
Dat lukt welquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
* just me stelt voor om gewoon te genieten van de muziek!
Juist.. laten we dat doen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
QFTquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben aan t luisteren bij de concurrent, wilde Peace even complimenteren met zijn keuze voor Autechrequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:36 schreef knokkels het volgende:
Ahh. de paringsdans. dat heeft even geduurd Oscar
en het gehele oeuvre van Lords Of Acid?quote:
R49 heeft geen concurrentiequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben aan t luisteren bij de concurrent, wilde Peace even complimenteren met zijn keuze voor Autechre
laat Peace er nu niet zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben aan t luisteren bij de concurrent, wilde Peace even complimenteren met zijn keuze voor Autechre
Autechre is dan ook veel complimenten waardquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Radio Bendeleider.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
R49 heeft geen concurrentie
GutterFMquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
R49 heeft geen concurrentie
quote:
quote:
heren, altublieft!quote:
quote:
Bestaan die nog?quote:
Wat?quote:
Bendeleider sowieso tegen de feestdagenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:39 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Bestaan die nog?
Ik heb ze al lang niet meer voorbij zien komen namelijk? Of heb ik gewoon niet goed gekeken?
quote:
Misschien moet je hem een beetje smeren?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:41 schreef CindieY het volgende:
Oei, Tiko begint mee te piepen. Wellicht dat dit nummer hem eens inspireert tot 18+ zaken
Inspireerde het jou maarquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:41 schreef CindieY het volgende:
Oei, Tiko begint mee te piepen. Wellicht dat dit nummer hem eens inspireert tot 18+ zaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
wij proberen hier op een mooie manier Muis te herdenken en laat ons dat ook doen, steken onder water enzo worden nu niet op prijs gesteldquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
wij proberen hier op een mooie manier Muis te herdenken en laat ons dat ook doen, steken onder water enzo worden nu niet op prijs gesteld
Meestal einde van het jaar, als het koud is en we vakantie hebben.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:39 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Bestaan die nog?
Ik heb ze al lang niet meer voorbij zien komen namelijk? Of heb ik gewoon niet goed gekeken?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
wij proberen hier op een mooie manier Muis te herdenken en laat ons dat ook doen, steken onder water enzo worden nu niet op prijs gesteld
Ja, dat is toch prima? Er werd een vraag gesteld. Verder zie dit:quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb prima herinneringen aan Muis, heeft een radiozender geen neuk mee te maken verder.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:37 schreef LompeHork het volgende:
Mwah, was toch best leuk om met haar naar een expositie te gaan en daarna lekker de kroeg in te duiken. Ik mis dat soort dingetjes wel, fijn mens was het.
Er leven wel meer dingen niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]leeft dat uberhaupt nog dan
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Muis kwam hier zeer graag, met een bult scherpe humor en unieke shows. Ras Amsterdammer als ze was. Daar gaat niemand meer iets aan veranderen. Het is en blijft Radio 49 tot in de eeuwigheid wat mij betreft.
Als er mensen zijn die muisje eren, dan is het wel hier.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Muis kwam hier zeer graag, met een bult scherpe humor en unieke shows. Ras Amsterdammer als ze was. Daar gaat niemand meer iets aan veranderen. Het is en blijft Radio 49 tot in de eeuwigheid wat mij betreft.
Respectloze mongool. Melding gemaakt bij de modjes.quote:
quote:
Even voor de duidelijkheid, dit ging dus niet over user MM.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Respectloze mongool. Melding gemaakt bij de modjes.
Zeer graag zelfs. Topmensquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zeer graag zelfs. Topmens
En die UFO![]()
Als ik toen het geld had gehad...owwww
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik ook bewust de tekst hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |