Niet weten dat Lucky de man van Mouse is... maakt het grappiger eigenlijkquote:
Lucky mag dat over zijn vrouw zeggen.quote:
Dat wist ik wel gewoon hoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet weten dat Lucky de man van Mouse is... maakt het grappiger eigenlijk
Same vanaf mijn kant.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:27 schreef Fokker89 het volgende:
RIP aan de nabestaanden in ieder geval
Dus een dode is grappig? Gast.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet weten dat Lucky de man van Mouse is... maakt het grappiger eigenlijk
Hoe vies?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:26 schreef henrivo het volgende:
[..]
Trap er niet in, Charlotte is viesdik
Oh jawelquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij hebt een dikke kop?
Dus die UI ben jij niet?
kom je hier nu gezellig meedoen of de ramptoerist uithangen ?quote:
Als je hier alleen maar weer komt om te stoken en dom te doen, ONZ is ergens andersquote:
Kiss you where it smells funny?quote:
Vrouwen ruiken helemaal naar bloemetjes, dat weet je toch wel?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kiss you where it smells funny?
Pardon? Ik zeg helemaal niks. Ik ben er niet om aan het lachen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als je hier alleen maar weer komt om te stoken en dom te doen, ONZ is ergens anders
* OscarMopperkont heeft last van hooikoortsquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vrouwen ruiken helemaal naar bloemetjes, dat weet je toch wel?
Nee johquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hoe vies?
En is ze single? Niet dat dat uitmaakt overigens.
Tsja, da's dan pech voor jouquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft last van hooikoorts
Je bent allergisch voor vrouwen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft last van hooikoorts
Jij komt commentaar leveren op onze opmerkingen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Pardon? Ik zeg helemaal niks. Ik ben er niet om aan het lachen.
Maargoed, sterkte alle kennissen, het is me wel weer duidelijk.
"best okee"....quote:
Sommige welquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je bent allergisch voor vrouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |