die ene show van jou zit nog vers in mijn geheugenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:19 schreef henrivo het volgende:
[..]
Damn schrijven jullie notities tijdens mijn shows of zo?
Woah! EGGS!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:18 schreef EggsTC het volgende:
Ook maar ns een set ter ere van muis dan![]()
Sup
Wel als ze een dikke kop hebbenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niks mis met dames die graag willen
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:18 schreef EggsTC het volgende:
Ook maar ns een set ter ere van muis dan![]()
Sup
Uhm, tsja. Ik voel me vereerd?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zo, liedje voor CindieY dan maar
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Las dat je Muis een mooie plaats hebt gegeven op de begraafplaats.
Die verdienen ook liefde....quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:20 schreef just me het volgende:
[..]
die ene show van jou zit nog vers in mijn geheugen
Ja ik verwacht ieder moment een boos appje van iemand wiens naam ik niet noemen zalquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die verdienen ook liefde....
Is vast iemand voor te vinden
Komt goed.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wat mij betreft kon het niet fraaier. Er moet nog het één en ander gebeuren in de toekomst, maar daar wil ik jullie graag bij betrekken.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt goed.
Eerst alles maar even laten bezinken, en een beetje bijkomen van de laatste paar (hectische) weken.
Jij hebt een dikke kop?quote:
ja. helaas vorige week overledenquote:
Lucky !!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je had liever volgende week gezien?
Trap er niet in, Charlotte is viesdikquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij hebt een dikke kop?
Dus die UI ben jij niet?
Nounounou.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nouja, lekker lachen ofzo?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |