quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Creatief met Knokkels
[ afbeelding ]
Nou, misschien kan je hem nu aanvullenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:11 schreef CindieY het volgende:
Ik ben ook ooit met een weekend-lijstje begonnen, maar daarin ben ik niet verder gekomen dan 6 nummers, zie ik nu
Oh, ik zou het weekend gewoon onder de weeklijst scharen, geloof ik. Maar aan de andere kant ben ik niet zo van de lijstjes, dus ja.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:11 schreef CindieY het volgende:
Ik ben ook ooit met een weekend-lijstje begonnen, maar daarin ben ik niet verder gekomen dan 6 nummers, zie ik nu
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:09 schreef henrivo het volgende:
[..]
Na jou stop ik met iedereen persoonlijk begroeten hoor
henrivo is in da house met... binnenkort een duoshow met eggstc? Wie zal het zeggen
telefoonnummersquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:11 schreef CindieY het volgende:
Proestquote:
Maar dan heb je ook wat. Ik kan mijn vingertopjes niet zo bewegen, hoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lullig is wel dat ik dan mijn hand moet laten amputeren om hem te gebruiken
Sjoow van henrivo is van alles wat hè?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Groot gelijk dat je er na mij mee stopt. Had exact hetzelfde gedaan. House? Nou, vooruit, als het echt mot.
Nah, soms als ik zo'n bui heb vind ik het leuk om lekker autistisch lijstjes te maken over onderwerpenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik zou het weekend gewoon onder de weeklijst scharen, geloof ik. Maar aan de andere kant ben ik niet zo van de lijstjes, dus ja.
Ja Harrie.. doe dat eens!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:09 schreef henrivo het volgende:
[..]
Na jou stop ik met iedereen persoonlijk begroeten hoor
henrivo is in da house met... binnenkort een duoshow met eggstc? Wie zal het zeggen
Maakt niet uit, als de nummers maar lang genoeg zijn. Oh wacht....quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:11 schreef CindieY het volgende:
Nadat die SIRE reclame al een maand of 4 af was, heb ik nog de schoolpestkop ten overstaande van de halve school een moeilijk harde beuk verkochtquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:15 schreef CindieY het volgende:
Als nou eens iedereen zijn whatsapp DM't, dan kom ik vast wat verder dan die 6 nummers
* knokkels wijst op de disclaimer in de TTquote:
Jep. Enne, een gast waarvan niemand weet wie het zal zijn kan ook zomaar aan de orde zijn.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:14 schreef henrivo het volgende:
[..]
Sjoow van henrivo is van alles wat hè?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels wijst op de disclaimer in de TT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |