Wat?quote:
Bendeleider sowieso tegen de feestdagenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:39 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Bestaan die nog?
Ik heb ze al lang niet meer voorbij zien komen namelijk? Of heb ik gewoon niet goed gekeken?
quote:
Misschien moet je hem een beetje smeren?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:41 schreef CindieY het volgende:
Oei, Tiko begint mee te piepen. Wellicht dat dit nummer hem eens inspireert tot 18+ zaken
Inspireerde het jou maarquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:41 schreef CindieY het volgende:
Oei, Tiko begint mee te piepen. Wellicht dat dit nummer hem eens inspireert tot 18+ zaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
wij proberen hier op een mooie manier Muis te herdenken en laat ons dat ook doen, steken onder water enzo worden nu niet op prijs gesteldquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
wij proberen hier op een mooie manier Muis te herdenken en laat ons dat ook doen, steken onder water enzo worden nu niet op prijs gesteld
Meestal einde van het jaar, als het koud is en we vakantie hebben.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:39 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Bestaan die nog?
Ik heb ze al lang niet meer voorbij zien komen namelijk? Of heb ik gewoon niet goed gekeken?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
wij proberen hier op een mooie manier Muis te herdenken en laat ons dat ook doen, steken onder water enzo worden nu niet op prijs gesteld
Ja, dat is toch prima? Er werd een vraag gesteld. Verder zie dit:quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb prima herinneringen aan Muis, heeft een radiozender geen neuk mee te maken verder.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:37 schreef LompeHork het volgende:
Mwah, was toch best leuk om met haar naar een expositie te gaan en daarna lekker de kroeg in te duiken. Ik mis dat soort dingetjes wel, fijn mens was het.
Er leven wel meer dingen niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]leeft dat uberhaupt nog dan
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Muis kwam hier zeer graag, met een bult scherpe humor en unieke shows. Ras Amsterdammer als ze was. Daar gaat niemand meer iets aan veranderen. Het is en blijft Radio 49 tot in de eeuwigheid wat mij betreft.
Als er mensen zijn die muisje eren, dan is het wel hier.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Muis kwam hier zeer graag, met een bult scherpe humor en unieke shows. Ras Amsterdammer als ze was. Daar gaat niemand meer iets aan veranderen. Het is en blijft Radio 49 tot in de eeuwigheid wat mij betreft.
Respectloze mongool. Melding gemaakt bij de modjes.quote:
quote:
Even voor de duidelijkheid, dit ging dus niet over user MM.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Respectloze mongool. Melding gemaakt bij de modjes.
Zeer graag zelfs. Topmensquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zeer graag zelfs. Topmens
En die UFO![]()
Als ik toen het geld had gehad...owwww
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |