O ok, je denkt het dus echt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 10:41 schreef Igen het volgende:
[..]
Die beeldvorming heeft toch een oorzaak.
Het is niet alsof in Azie geen films en geen muziek-videoclips worden gemaakt. Maar bijv. die hele K-Pop-scene is een verzamelbak van allemaal nagenoeg identieke plastisch-gechirurgeerde twintigers.
Jezus, ik stel alleen maar een vraag zeg.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 10:56 schreef Jip141 het volgende:
[..]
O ok, je denkt het dus echt.
Grappig. Een soort superieur uiterlijk oid.
Kijk eens wie de meeste legerbases in de wereld heeft verspreid en link dat even met economische en culturele invloed.
Aziatische film worden niet zo wereldwijd bekeken als Hollywood-films. Tekenfilms (daar komt nu een klein beetje verandering in) , Barbies , Unilever reclames herhalen dat ideaal alleen maar.
Ooit zijn dikke vrouwen het ultieme schoonheidsideaal geweest en vrouwen met unibrow.
De westerse mens is echt niet toevallig het optimum van een soort natuurlijke superieure esthetiek hoor. Ik moet je helaas wakker maken uit je droom.
Jip is ongesteld denk ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 10:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Jezus, ik stel alleen maar een vraag zeg.![]()
Oh dan heb ik de toon verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 10:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Jezus, ik stel alleen maar een vraag zeg.![]()
Je kan het ook omdraaien natuurlijk. Nederland pakt de CO2-uitstoot aan, maar andere landen moeten daarvoor betalen. Zoiets zou je in Europees verband kunnen regelen (een van de weinige terreinen waarop ik wel wat zie in de EUquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 10:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Methoden om CO2-uitstoot terug te dringen die eigenlijk neerkomen op een gewijzigde rekenmethode zonder werkelijk iets te veranderenFuck de aarde
Welke?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:01 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
De nobelprijs gaat dus naar de organisatie die zich bezig houdt met het afschaffen van nucleaire wapens.
Waarom zouden andere landen moeten betalen voor de last die ze hebben van onze negatieve externaliteiten?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien natuurlijk. Nederland pakt de CO2-uitstoot aan, maar andere landen moeten daarvoor betalen. Zoiets zou je in Europees verband kunnen regelen (een van de weinige terreinen waarop ik wel wat zie in de EU). Net zoals ik vind dat andere Europese landen ook aan de Nederlandse infrastructuur zouden moeten gaan bijdragen.
Raar mannetje, die Baudet.twitter:thierrybaudet twitterde op donderdag 05-10-2017 om 14:38:10Zorgelijk bericht: https://t.co/DA2jZ1NUU7 reageer retweet
Tering hé.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
Raar mannetje, die Baudet.twitter:thierrybaudet twitterde op donderdag 05-10-2017 om 14:38:10Zorgelijk bericht: https://t.co/DA2jZ1NUU7 reageer retweet
Beetje de Bannon-lijn.quote:
Vermoeiend vooral. Geen flauw benul of hij aan het trollen is omdat het stemmen trekt of dat hij al die kwalijke onzin die hij deelt ook echt gelooft.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
Omdat een aanzienlijk deel van de productie waaruit die negatieve externaliteiten voort komen gerelateerd is aan productie voor hun consumptie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waarom zouden andere landen moeten betalen voor de last die ze hebben van onze negatieve externaliteiten?
Dat ligt een beetje aan het genre. In het horrorwereldje staan aziatische en voornamelijk Koreaanse erg hoog aangeschreven. Het is een niche, dat wel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 10:57 schreef Jip141 het volgende:
Aziatische film worden niet zo wereldwijd bekeken als Hollywood-films.
twitter:ConversationUK twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 11:01:52BREAKING: #NobelPeacePrize has been awarded to International Campaign to Abolish Nuclear Weapons (ICAN). reageer retweet
Heb je daar wat leuke grafiekjes van?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Omdat een aanzienlijk deel van de productie waaruit die negatieve externaliteiten voort komen gerelateerd is aan productie voor hun consumptie.
Mooi stukje zelfhaat, dit?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 10:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vind ik niet. Pleiten voor overheidsingrijpen, dan zit er toch wel een steekje los.
Een duidelijke fascist dus.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:05 schreef Viltje het volgende:
https://nos.nl/artikel/21(...)aar-welke-storm.html
Klinkt alsof het gezellig wordt op de wereld binnenkort.
Tuurlijk wel. Het is een duidelijk signaal tégen kernwapens en daarmee een reactie op de spanning tussen de VS en Noord-Korea, Iran, etc. Ik hoop dat Trump het als een aanval ziet en lekker boos gaat twitteren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:09 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wel jammer dat er over ICAN als winnaar niet erg gezeurd kan worden.
Tja, alles kan. Maar dan zou ik toch eerder gaan voor internationale afspraken over dit onderwerp waarbij je de kosten doorberekend aan degene die het importeert. Kan prima in EU-verband.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 10:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je de toerekening van CO2-uitstoot anders moeten gaan toerekenen. Nu wordt volgens mij alle CO2-uitstoot als gevolg van activiteit binnen de landsgrenzen aan het land zelf toegerekend. Sterk op export gerichte economieen, zoals de Nederlandse, zijn dan in het nadeel, terwijl import gerichte economieen in feite een subsidie ontvangen. Als je dat recht trekt heeft Nederland in één klap z'n CO2-uitstoot fors gereduceerd.
Doorberekent.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, alles kan. Maar dan zou ik toch eerder gaan voor internationale afspraken over dit onderwerp waarbij je de kosten doorberekend aan degene die het importeert. Kan prima in EU-verband.
En uiteindelijk gaan de afspraken over reductie toch om relatieve uitstoot. En dan zijn landen met weinig maakindustrie dus weer wat in het nadeel omdat die minder eenvoudig winst kunnen behalen.
Dat is ook zo. Ik zal eens even gluren hoe de buurtjes over dit nieuws berichten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Het is een duidelijk signaal tégen kernwapens en daarmee een reactie op de spanning tussen de VS en Noord-Korea, Iran, etc. Ik hoop dat Trump het als een aanval ziet en lekker boos gaat twitteren.
Die gelooft elk nieuws uit Ruslandquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
Je weet toch zelf ook wel dat Nederland veel goederen exporteert? De Rotterdamse haven staat er niet alleen voor Nederland.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Heb je daar wat leuke grafiekjes van?
Dat is sowieso al een populaire gedachte onder rechts radicalenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
Hij moet toch wat doen in ruil voor de ontvangen subsidie uit Moskou.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
Zo kan je het ook doen inderdaad. Er zijn verschillende wegen die in feite hetzelfde aanpakken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, alles kan. Maar dan zou ik toch eerder gaan voor internationale afspraken over dit onderwerp waarbij je de kosten doorberekend aan degene die het importeert. Kan prima in EU-verband.
Dat lijkt mij te kort door de bocht. Dat je veel produceert betekent niet dat je de CO2-uitstoot die daaraan gerelateerd is ook makkelijk kunt beperken. Zo heb je in de olie en chemie al veel processen die niet efficienter kunnen vanwege fysische beperkingen, terwijl deze producten wel in heel Europa aftrek vinden.quote:En uiteindelijk gaan de afspraken over reductie toch om relatieve uitstoot. En dan zijn landen met weinig maakindustrie dus weer wat in het nadeel omdat die minder eenvoudig winst kunnen behalen.
Op m'n to-watch list gezet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:16 schreef Tchock het volgende:
Nu de Nobelprijs voor de Vrede naar ICAN is gegaan nog meer reden om The Bomb aan te raden:
[ afbeelding ]
Prachtige documentaire/kunstproject over de vernietigende kracht van de atoombom, te vinden op Netflix .
Mensen zijn boos... over de woorden 'no more nazis'twitter:wolfenstein twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 01:00:05Make America Nazi-Free Again. #NoMoreNazis #Wolf2 https://t.co/52OESypw4P reageer retweet
Ik vind het wel een naief clubje eigenlijk. Opzich prima om het aantal kernwapens te verminderen, maar afschaffen lijkt mij totaal niet realistisch en mogelijk zelf contraproductief. Kernwapens geeft de politieke/militaire leiding van een aantal landen op de wereld veel rust doordat ze weten dat ze ander kunnen vernietigen en dus geen aantrekkelijk doelwit zijn om aan te vallen. Daarom leveren raketschilden ook altijd zoveel gedoe op, ze verstoren de balans van wederzijdse vernietiging. En zonder kernwapens kon je wel eens veel meer conventionele oorlogen gehad hebben.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:09 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wel jammer dat er over ICAN als winnaar niet erg gezeurd kan worden.
Dit is ook min of meer hoe het nu gaat. Is ook de kortste klap. De lasten bij de producent / land van herkomst neerleggen en zorgen dat die het door kan berekenen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo kan je het ook doen inderdaad. Er zijn verschillende wegen die in feite hetzelfde aanpakken.
Men rekent veelal ten opzichte van 1990 meen ik. Er zijn erg weinig bedrijfstakken waar sindsdien geen hele grote efficiencystappen zijn gezet.quote:Dat lijkt mij te kort door de bocht. Dat je veel produceert betekent niet dat je de CO2-uitstoot die daaraan gerelateerd is ook makkelijk kunt beperken. Zo heb je in de olie en chemie al veel processen die niet efficienter kunnen vanwege fysische beperkingen, terwijl deze producten wel in heel Europa aftrek vinden.
Nee joh, Theresa Mayquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:39 schreef Reya het volgende:
De EU had de Nobelprijs wederom moeten krijgen.
Dank u, NWS viel al wat tegen en ik vreesde voor het einde van een dierbare traditie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind het wel een naief clubje eigenlijk. Opzich prima om het aantal kernwapens te verminderen, maar afschaffen lijkt mij totaal niet realistisch en mogelijk zelf contraproductief. Kernwapens geeft de politieke/militaire leiding van een aantal landen op de wereld veel rust doordat ze weten dat ze ander kunnen vernietigen en dus geen aantrekkelijk doelwit zijn om aan te vallen. Daarom leveren raketschilden ook altijd zoveel gedoe op, ze verstoren de balans van wederzijdse vernietiging. En zonder kernwapens kon je wel eens veel meer conventionele oorlogen gehad hebben.
Duoprijsje als aanmoediging voor de Spaanse en Catalaanse premiers was ook mooi geweest.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:39 schreef Reya het volgende:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Duoprijsje als aanmoediging voor de Spaanse en Catalaanse premiers was ook mooi geweest.
Inderdaad. Ik vermoed vals spel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:39 schreef Reya het volgende:
Ryon is tegenwoordig de FvD-webcare.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heeft de webcare al een verklaring voor het versneld afbouwen van de HRA?
Partijkartel liegt en bedriegt al jaren. Dat is bekend.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Lijkt mij een lastige spagaat voor die domrechtse figuren. Enerzijds dol zijn op Poetin in zijn beregeile mannelijkheid en intolerantie voor alles wat niet voldoet aan de norm. Maar tegelijkertijd dumb dumb Trump ook helemaal het einde vinden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is sowieso al een populaire gedachte onder rechts radicalenNiet vreemd dus dat Sjerrie er aan meedoet.
Gaat snel daar bij de JOVD.quote:
quote:
Ai.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Partijkartel liegt en bedriegt al jaren. Dat is bekend.
Volgens mij kun je prima fan zijn van Trump en Poetin tegelijk. Dat is de president van de VS ook.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lijkt mij een lastige spagaat voor die domrechtse figuren. Enerzijds dol zijn op Poetin in zijn beregeile mannelijkheid en intolerantie voor alles wat niet voldoet aan de norm. Maar tegelijkertijd dumb dumb Trump ook helemaal het einde vinden.
Hoe dien je dan te reageren op zo'n bericht?
Eén grote dubieuze teringzooi inderdaad daar. Carolien Roelants schrijft altijd wel aardige stukken over het Midden-Oosten en dat stemt nog niet direct vrolijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:46 schreef Jip141 het volgende:
Ach dat de Amerikanen een bijzonder dubieuze rol spelen in Syrië staat wat mij betreft verder eigenlijk ook niet ter discussie. Idem voor Turkije, de NAVO, Rusland en iedereen die erbij betrokken is.
Ik zet in op Ewald Engelen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:46 schreef Kowloon het volgende:
Maar goed, de belangrijkste Nobelprijs wordt komende maandag pas bekend gemaakt. Een Nobelprijs voor een onderzoek binnen de toegepaste economie zou ik wel eens leuk vinden.
Amerikanen leveren zoals gewoonlijk wapens aan tegenovergestelde strijdende partijen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Eén grote dubieuze teringzooi inderdaad daar. Carolien Roelants schrijft altijd wel aardige stukken over het Midden-Oosten en dat stemt nog niet direct vrolijk.
Vlaktaks en weg met EWF voor HRA. Goeie deal, als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Joris Luyendijk, niet te vergeten.quote:
Daarom. Sherry heeft 'm vast persoonlijk voorgedragen bij het Nobel-comitéquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens de liefhebbers bijna persoonlijk verantwoordelijk voor de aanstaande vrede is Syrië.
Niet geslapen vannacht?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:59 schreef skysherrif het volgende:
eerste tentamen zit er op, nu tijd voor B...
ed
of dat andere lijk dat ze vonden. "Oh, verkeerde, nah, laat maar.."quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:57 schreef Kowloon het volgende:
Vijver Huis ter Heide leeggepompt in zoektocht naar Anne Faber
Wat zouden ze met de vissen, schaatsenrijders en de kikkers gedaan hebben? Of moeten die het weer ontgelden?
Als ze Erben wat aandoen, dan word ik boos hoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:57 schreef Kowloon het volgende:
Wat zouden ze met de vissen, schaatsenrijders en de kikkers gedaan hebben? Of moeten die het weer ontgelden?
Daarom is het zo jammer dat we maar geen elfstedentoch hebben, zou zo graag erben daar nog weens willen zien.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Als ze Erben wat aandoen, dan word ik boos hoor.
Ik moest wel lang nadenken voordat ik deze begreep.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Toen kon dat nogquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:04 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo heb ik ook menig tentamen gedaan. Hoort er een beetje bij.
Dan ga ik ook meerijden. Wel gewoon bij de amateurs.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daarom is het zo jammer dat we maar geen elfstedentoch hebben, zou zo graag erben daar nog weens willen zien.
En nog 100.000 nieuwe regeltjes om alles uit te onderhandelen. Kan me voorstellen dat jij als enige hier wel blij bent met dit kabinet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vlaktaks en weg met EWF voor HRA. Goeie deal, als je het mij vraagt.
Als ik de garantie kon hebben dat hij dat jaar wordt gereden zou ik ook gaan oefenen om hem te kunnen uitrijden, geen groter respect dan voor mensen die dat ding kunnen uitschaatsen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan ga ik ook meerijden. Wel gewoon bij de amateurs.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:57 schreef Kowloon het volgende:
Dus niet meer dan wat stres bezorgd. Kunnen ze hebben.quote:De mannen die de vijver doorzochten stonden tot ongeveer hun middel in het water.
Zoals ik het lees in het artikel besloten ze daarna om de vijver leeg te gaan pompen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
[..]
Dus niet meer dan wat stres bezorgd. Kunnen ze hebben.
Ja, dan wordt het wel wat penibel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zoals ik het lees in het artikel besloten ze daarna om de vijver leeg te gaan pompen.
Gewoon zorgen dat je de schaatstechniek beheerst en in goede conditie bent, dan hoef je er niet zo zeer voor te oefenen. En voordat er uberhaupt een Elfstedentocht komt heeft het al twee weken gevroren, dus tijd zat om de slag weer te pakken te krijgen dan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ik de garantie kon hebben dat hij dat jaar wordt gereden zou ik ook gaan oefenen om hem te kunnen uitrijden, geen groter respect dan voor mensen die dat ding kunnen uitschaatsen.
ooit van plan ook een marathon te gaan lopen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je de schaatstechniek beheerst en in goede conditie bent, dan hoef je er niet zo zeer voor te oefenen. En voordat er uberhaupt een Elfstedentocht komt heeft het al twee weken gevroren, dus tijd zat om de slag weer te pakken te krijgen dan.
En accepteren dat je toch wel naar de klote gaatquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je de schaatstechniek beheerst en in goede conditie bent, dan hoef je er niet zo zeer voor te oefenen. En voordat er uberhaupt een Elfstedentocht komt heeft het al twee weken gevroren, dus tijd zat om de slag weer te pakken te krijgen dan.
Echte witte alfa mannen lopen ultra's.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ooit van plan ook een marathon te gaan lopen?
Neh, dat is weer te lang en hoe lang is de perfecte ultra?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Echte witte alfa mannen lopen ultra's.
Dat ja, de dagen er na kun je toch niks meer.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En accepteren dat je toch wel naar de klote gaat
100 mijl uiteraard.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neh, dat is weer te lang en hoe lang is de perfecte ultra?
Ik heb een grondige hekel aan hardlopen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ooit van plan ook een marathon te gaan lopen?
Ik mag jou niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
https://twitter.com/FOK_Politiek
Het schiet wel op met die volgers
Alleen daarom al zou het verstandig zijn op kilometers over te stappen. Scheelt toch weer 60 kilometer.quote:
Hehe.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Alleen daarom al zou het verstandig zijn op kilometers over te stappen. Scheelt toch weer 60 kilometer.
Ik hou sowieso niet van duursport, allemaal afzien.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb een grondige hekel aan hardlopen.Veel te intensief. Schaatsen en fietsen hou ik het bij qua duursport.
Dat was wel een smakelijk verhaal ja. Las prima weg zo bij het ontbijt. Blijft bizar wat sommige mensen uit denken te kunnen halen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:23 schreef xpompompomx het volgende:
Dit is ook een mooi verhaal:
Buma-directeur Van Limpt waadt in geur van decadentie
'Zuinig aan doen' vertaalt zich in een golfabonnement van 42.500 euro
Man man man, wat een rat
In Noorwegen zag ik dat ook veel. Klauter je puffend en zwetend een berg op, komt er weer zo'n Noor veel te energiek voorbij rennen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hehe.
Straks in de namiddag maar even voor een km of 10 á 15 de deur uit, maar even kijken waar ik zin in heb en waar de trails me brengen
Oh, ik zou je dan ook zwetend en puffend voorbij komen rennen hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
In Noorwegen zag ik dat ook veel. Klauter je puffend en zwetend een berg op, komt er weer zo'n Noor veel te energiek voorbij rennen.
Ik vond het vooral een maffe gewaarwording.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, ik zou je dan ook zwetend en puffend voorbij komen rennen hoor![]()
Ik ben niet bijster goed in hardlopen, maar ik vind 't wel heerlijk
Weet nog dat wij dat deden op excursie in Cinque Terre met school. Kreeg je een routebeschrijving en moest je 10km daar rond die mooie kust wandelen. Toevallig hadden 2 anderen en ik onze renschoenen aan en zijn we dat stuk gaan rennen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vond het vooral een maffe gewaarwording."Wie gaat er nou een berg op rennen?", dacht ik als Hollandse polderjongen.
Maar zo in de natuur sporten is altijd wel fijn ja.
Ongelofelijk hè. Beloven zuinig te doen en dan in anderhalf jaar zo uit de band springenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:23 schreef xpompompomx het volgende:
Dit is ook een mooi verhaal:
Buma-directeur Van Limpt waadt in geur van decadentie
'Zuinig aan doen' vertaalt zich in een golfabonnement van 42.500 euro
Man man man, wat een rat
Anders lever je zelf een paar bijdrages. Ik ben erachter gekomen dat ik niet in 140 tekens een bericht kan plaatsen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
https://twitter.com/FOK_Politiek
Het schiet wel op met die volgers
Dat Cinque Terre ziet er wel sprookjesachtig uit als ik de foto's zo zie. Nooit eerder van gehoord.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet nog dat wij dat deden op excursie in Cinque Terre met school. Kreeg je een routebeschrijving en moest je 10km daar rond die mooie kust wandelen. Toevallig hadden 2 anderen en ik onze renschoenen aan en zijn we dat stuk gaan rennen.
Zaten we daar op de eindbestemming al een half uurtje op een terras tot de eerstvolgende groep kwam (die eerst vol trots keek omdat ze dachten dat ze de eerste waren). Mooie herinneringen en sowieso een aanrader voor een vakantietje.
zelfs pompom is gestopt met volgenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Anders lever je zelf een paar bijdrages. Ik ben erachter gekomen dat ik niet in 140 tekens een bericht kan plaatsen.
Had tevens ook wel fijn geweest als je eigen community op zijn minst even een follow gaf, misgunners hier.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Anders lever je zelf een paar bijdrages. Ik ben erachter gekomen dat ik niet in 140 tekens een bericht kan plaatsen.
Ik ook niet, maar prachtig inderdaad.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat Cinque Terre ziet er wel sprookjesachtig uit als ik de foto's zo zie. Nooit eerder van gehoord.
Waar wil je ongeveer gaan lunchen? Rotterdam is groot.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Had tevens ook wel fijn geweest als je eigen community op zijn minst even een follow gaf, misgunners hier.
Trouwens bobje, wat is een leuke plek om met een groepje van 10 man te gaan lunchen in rotterdam?
Ben er 2 keer geweest 1 keer met school en daarna 5 jaar later nog een dagje omdat ik vond dat mn pa het ook moest zien. Helaas was he toen echt al veel toeristische (overal afval) en de dorpjes raken ook wel een beetje in verval.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat Cinque Terre ziet er wel sprookjesachtig uit als ik de foto's zo zie. Nooit eerder van gehoord.
Kom hier je beklag dan ook niet doen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hoef m'n twitter account niet zo nodig te koppelen aan FOK!, dat heeft niets met de POL SC te maken.
Ehm, dat maakt denk ik niet zo uit, zou het een beetje rond beurs/blaak houden, meest praktisch?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waar wil je ongeveer gaan lunchen? Rotterdam is groot.
Waarom ben je gestopt met tweeten? Ik was gewoon benieuwd of 't nog liepquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kom hier je beklag dan ook niet doen.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waar wil je ongeveer gaan lunchen? Rotterdam is groot.
Gewoon lekker naar de MacDo gaan mannen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ehm, dat maakt denk ik niet zo uit, zou het een beetje rond beurs/blaak houden, meest praktisch?
Je hebt nu 280 tekens tot je beschikking op Twitter.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
M'n hemdjes staan nu al strak....quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Gewoon lekker naar de MacDo gaan mannen.
Niet iedereen helaasch.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt nu 280 tekens tot je beschikking op Twitter.
Niet iedereenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt nu 280 tekens tot je beschikking op Twitter.
Daar hebben ze geen Happy Meal voor Eurobobje.quote:
Volgens mij krijgen de meeste verified users die optie en wie en waarom het verder krijgen weet ik niet, niet iedereen dus iig..quote:
Alweer zo'n bolle hier.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
M'n hemdjes staan nu al strak....
oprecht
Ach, ombuiging van belasting om vermogen en inkomen naar consumptie is al een hele goeie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En nog 100.000 nieuwe regeltjes om alles uit te onderhandelen. Kan me voorstellen dat jij als enige hier wel blij bent met dit kabinet.
Verrek, ik zie dat ik er ook nog maar 140 heb, apart.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen de meeste verified users die optie en wie en waarom het verder krijgen weet ik niet, niet iedereen dus iig..
Zoals ik al zei; 140 tekens krijg ik niet op een fatsoenlijke manier gevuld. 5000 daarentegen..quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopt met tweeten? Ik was gewoon benieuwd of 't nog liep
Hahahahaquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; 140 tekens krijg ik niet op een fatsoenlijke manier gevuld. 5000 daarentegen..
Verder ben ik ook echt geen twitteraar, ik zag vooral de mogelijkheden voor POL.
Heb er nog over nagedacht om een topic te maken waar users hun bijdrages kunnen leveren, maar daar ben ik nog niet aan toegekomen/dacht ook niet dat het storm zou lopen.
En soms dan staat er een fantastisch bericht ergens op een pagina waar ik wel meer aandacht aan zou willen geven (zoiets waarmee fok echt z'n meerwaarde laat blijken) en dan wordt dat opgevolgd door drie matige posts die tegen het randje van trollen aanzitten. Dat haalt nieuwe mensen lijkt me ook niet over om naar fok te komen, het schrikt ze eerder af.
Is een kwestie van doen/oefenen. Klinkt stom, maar 140 is écht genoeg. Heb zelfs m'n nieuwe baan te danken aan twitterquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; 140 tekens krijg ik niet op een fatsoenlijke manier gevuld. 5000 daarentegen..
Verder ben ik ook echt geen twitteraar, ik zag vooral de mogelijkheden voor POL.
Heb er nog over nagedacht om een topic te maken waar users hun bijdrages kunnen leveren, maar daar ben ik nog niet aan toegekomen/dacht ook niet dat het storm zou lopen.
En soms dan staat er een fantastisch bericht ergens op een pagina waar ik wel meer aandacht aan zou willen geven (zoiets waarmee fok echt z'n meerwaarde laat blijken) en dan wordt dat opgevolgd door drie matige posts die tegen het randje van trollen aanzitten. Dat haalt nieuwe mensen lijkt me ook niet over om naar fok te komen, het schrikt ze eerder af.
http://baekrotterdam.nlquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ehm, dat maakt denk ik niet zo uit, zou het een beetje rond beurs/blaak houden, meest praktisch?
Ik denk sowieso dat je via Twitter vooral rechtsextremisten aantrekt en die hebben we al meer dan genoeg hier op FOK!.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat je via Twitter vooral rechtsextremisten aantrekt en die hebben we al meer dan genoeg hier op FOK!.
Die voelen zich hier meer thuis dan normale mensen vanwege, het beleid vrees ik.
Oh consumptie meer belasten ipv inkomen is best wel ok. Maar aangezien we een vuistdik regeerakkoord krijgen geloof ik er allemaal niet zoveel van.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, ombuiging van belasting om vermogen en inkomen naar consumptie is al een hele goeie.
Jammer dat het bij 9% blijft, had liever afschaffing van het lage tarief gezien.
Dank!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
http://baekrotterdam.nl
Zou ik hierheen gaan (als het een beetje je prijscategorie is). Leuke tent.
Voor mij was het vooral zo dat fok voor veel mensen onbekend is, en dat dat dat de reden is dat ze hier niet komen (want dan kunnen ze nog worden overgehaald). Die situatie heb ik liever dan dat ze hier niet komen omdat ze het idee hebben dat het er verschrikkelijk kut is (dan gaan ze hier niet meer terugkomen).quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat je via Twitter vooral rechtsextremisten aantrekt en die hebben we al meer dan genoeg hier op FOK!.
Die voelen zich hier meer thuis dan normale mensen vanwege, het beleid vrees ik.
De VRH gaat ook omlaag, of niet? Die was dit jaar ook al veranderd in het voordeel van de meeste spaarders.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, ombuiging van belasting om vermogen en inkomen naar consumptie is al een hele goeie.
Jammer dat het bij 9% blijft, had liever afschaffing van het lage tarief gezien.
Voor de echte 'vices' heb je al accijns.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh consumptie meer belasten ipv inkomen is best wel ok. Maar aangezien we een vuistdik regeerakkoord krijgen geloof ik er allemaal niet zoveel van.
Enige differentiatie in de tarieven ben ik trouwens niet tegen. Als je consumptie wilt belasten, ligt het voor de hand om daar ook wat keuzes in te bieden.
Allebei is niet ok.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh consumptie meer belasten ipv inkomen is best wel ok. Maar aangezien we een vuistdik regeerakkoord krijgen geloof ik er allemaal niet zoveel van.
Enige differentiatie in de tarieven ben ik trouwens niet tegen. Als je consumptie wilt belasten, ligt het voor de hand om daar ook wat keuzes in te bieden.
De forfaitaire rendementen gaan omlaag, maar wel een irritante differentiatie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
De VRH gaat ook omlaag, of niet? Die was dit jaar ook al veranderd in het voordeel van de meeste spaarders.
Het is hier tegenwoordig ook verschrikkelijk kut nu rechtsextremisme en racisme bon ton is. Helaas.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Voor mij was het vooral zo dat fok voor veel mensen onbekend is, en dat dat dat de reden is dat ze hier niet komen (want dan kunnen ze nog worden overgehaald). Die situatie heb ik liever dan dat ze hier niet komen omdat ze het idee hebben dat het er verschrikkelijk kut is (dan gaan ze hier niet meer terugkomen).
Ja, die was dit jaar ingevoerd. Vind ik op zich een prima idee, al is het wel hinderlijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De forfaitaire rendementen gaan omlaag, maar wel een irritante differentiatie.
volgende blokje trouwens sociologie, ben benieuwd, ziet er wel interessant uitquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Voor mij was het vooral zo dat fok voor veel mensen onbekend is, en dat dat dat de reden is dat ze hier niet komen (want dan kunnen ze nog worden overgehaald). Die situatie heb ik liever dan dat ze hier niet komen omdat ze het idee hebben dat het er verschrikkelijk kut is (dan gaan ze hier niet meer terugkomen).
Is ook tof.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
volgende blokje trouwens sociologie, ben benieuwd, ziet er wel interessant uit
7,5 voor het idee, een 2,5 voor de uitvoering.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, die was dit jaar ingevoerd. Vind ik op zich een prima idee, al is het wel hinderlijk.
Voor een alfa is dat toch samen 10?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
7,5 voor het idee, een 2,5 voor de uitvoering.
Blijft onvoldoende.
Dan word je aangesteld in een functie waar je niet capabel voor bent en dan ga je zo met geld lopen smijten, hilarischquote:Zuinig is Van Limpt in zijn eerste 14 maanden als directeur zeker niet. Hij heeft een auto van de zaak, maar laat zich in één maand tijd ook nog voor 1.465 euro rondrijden met een taxi. In oktober 2016 schaft hij op kosten van de zaak een nieuwe tablet aan. Hij kiest voor de duurste versie van de Apple iPad Pro à 1.450 euro. En als hij een paar maanden later een nieuwe computer nodig heeft voor 'thuiswerken', laat hij Buma/Stemra 3.400 euro betalen voor een Apple iMac.
Bovendien blijkt uit een assessmentverslag dat Van Limpt nog helemaal niet klaar is om zelfstandig leiding te geven. Het kost Buma/Stemra vervolgens tonnen aan externe ondersteuning en cursussen om de leidinggevende capaciteiten van hun nieuwe directeur op niveau te krijgen.
En eerst hadden we 7,5 voor de uitvoering en 2,5 voor het idee. Tsja.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
7,5 voor het idee, een 2,5 voor de uitvoering.
Blijft onvoldoende.
Geen idee, ik moet nog over de schok heenkomen dat de Vegas shooter een beta-vastgoedmannetje was.quote:
Ik zou wat kaarsjes aansteken als ik jou was.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee, ik moet nog over de schok heenkomen dat de Vegas shooter een beta-vastgoedmannetje was.
Wederom moet ik afstand nemen en m'n excuses maken, net zoals bij Trump.
Straks denken de Arabieren hier in de buurt nog dat ik het loofhuttenfeest vier.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zou wat kaarsjes aansteken als ik jou was.
Het is mij helemaal duidelijk. Volgens mij weet jij hier meer van.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:14 schreef Mystikvm het volgende:
Er is weer een jonge vrouw vermist. De oogst wat speculaties betreft tot nu toe op Fok:
* Kijk in het AZC
* Ze is geofferd onder de oogstmaan voor de god Ceres
* Het Ronde Huis heeft er natúúrlijk iets mee te maken
* Ze is al onderweg naar het Midden-Oosten om daar als seksslaaf in een kooi gehouden te worden
Je zult toch maar familie zijn en dit soort idiote speculaties lezen van een stel leeghoofden ergens op internet
meteen de speculatie even aangepast voor je.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:14 schreef Mystikvm het volgende:
Er is weer een jonge vrouw vermist. De oogst wat speculaties betreft tot nu toe op Fok:
* Kijk in het AZC
* Ze is geofferd onder de oogstmaan voor de god Ceres, vraag aan Mystikvm voor meer info.
* Ze is al onderweg naar het Midden-Oosten om daar als seksslaaf in een kooi gehouden te worden
Je zult toch maar familie zijn en dit soort idiote speculaties lezen van een stel leeghoofden ergens op internet
Doel je nu op de "Nobel"prijs voor economie?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:46 schreef Kowloon het volgende:
Maar goed, de belangrijkste Nobelprijs wordt komende maandag pas bekend gemaakt. Een Nobelprijs voor een onderzoek binnen de toegepaste economie zou ik wel eens leuk vinden.
Volgens mij is ze een quebrada ingefietst, zijn er nog wat foto's gemaakt die ze nog vinden op het nog te vinden telefoontoestel, zijn haar nieren verkocht en is ze daarna voor een trein gegooid, om even wat 'populaire' verhalen aan elkaar te knopen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:14 schreef Mystikvm het volgende:
* Kijk in het AZC
* Ze is geofferd onder de oogstmaan voor de god Ceres
Hahaquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:24 schreef Ryon het volgende:
Ik snap niet waarom we überhaupt nog zoveel geld uitgeven aan recherche als we ook gewoon Fok! hebben?
Iemand moet Geert Wilders vervolgen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:24 schreef Ryon het volgende:
Ik snap niet waarom we überhaupt nog zoveel geld uitgeven aan recherche als we ook gewoon Fok! hebben?
Ik zag in het bijbehorende topic wel iemand de opmerking maken dat hij hoopt dat er ook aan dashcambeelden is gedacht. Misschien kunnen we hem gelijk promoveren tot korpschef.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:24 schreef Ryon het volgende:
posten fok>criminologie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:24 schreef Ryon het volgende:
Was het meerkeuze?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet jij trouwens of antwoorden va nexamens online komen te staan toevallig?
Wat is er ranzig?quote:
Die laatste alinea is niet het hele verhaal.quote:
Lerarensalarissen kunnen dus prima wat omlaag.quote:Pupils in Estonia, which has the lowest-paid teachers in the OECD, do better than those in the Netherlands, where teachers’ salaries are five times as high and hours just the same
Wat werken die Estse docenten weinig.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Lerarensalarissen kunnen dus prima wat omlaag.
Ik heb hem uitgeprint en op mijn deur gehangen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Meet the next British Prime Minister.
Dan in ieder geval je eigen antwoorden. Hangt af van het vak.quote:
In de US verdienen leraren gemiddeld gewoon 20k minder dan bij ons. Heftige shit.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Lerarensalarissen kunnen dus prima wat omlaag.
Oh?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
In de US verdienen leraren gemiddeld gewoon 20k minder dan bij ons. Heftige shit.
Dat kan prima in plaats van uw naambordje.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgeprint en op mijn deur gehangen.
Elementary school is dat, ik heb het over voorgezet onderwijs.quote:
Valt ook wel weer mee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Elementary school is dat, ik heb het over voorgezet onderwijs.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee.
[ afbeelding ]
Opvallend dat ze in docentenwalhalla Finland zo mogelijk nog minder verdienen.quote:
Het twistpunt lijkt ook vooral de gat naar tweedegraads docenten en de werkdruk te zijn, meer dan de absolute hoogte van het salaris.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Opvallend dat ze in docentenwalhalla Finland zo mogelijk nog minder verdienen.
Op de Duitsers na hebben wij dus extreem koopkrachtige docenten.
de gat.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het twistpunt lijkt ook vooral de gat naar tweedegraads docenten en de werkdruk te zijn, meer dan de absolute hoogte van het salaris.
Zeker, het gat naar tweedegraads docenten is groot.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het twistpunt lijkt ook vooral de gat naar tweedegraads docenten en de werkdruk te zijn, meer dan de absolute hoogte van het salaris.
Wisselvallig takkeweer bedoel je dus.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:36 schreef Tchock het volgende:
Het is ook perfect regenbogenweer. Super plaatselijke buien met heel veel zon.
Kom kom, niet zo zuur.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wisselvallig takkeweer bedoel je dus.
We weten niet hoe het ten noorden van de IJssel is.quote:
Op dit moment regen en zon tegelijkquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We weten niet hoe het ten noorden van de IJssel is.
Wellicht is daar de eerste sneeuw al gevallen.
Soms heb je zo'n wisselvallige dag met alleen maar wolken en soms miezer. Net kon ik gewoon koffie drinken op het balkon in de zonquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wisselvallig takkeweer bedoel je dus.
Ṽoor PvdA begrippen vrij opmerkelijke keuze, maar ze hebben ook wel gezien hoe de wind in Nederland waait. Kansloze missie denk ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 15:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ah, de nieuwe voorzitter van de PvdA vindt dat de partij weer leuk moet worden. Wat een origineel streven...
#notmycandidatequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 15:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ah, de nieuwe voorzitter van de PvdA vindt dat de partij weer leuk moet worden. Wat een origineel streven...
Zo werkt dat niet, als dan een kaarsje voor iedereen wat het slecht gaan doet!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zou wat kaarsjes aansteken als ik jou was.
Salades van Johma?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:17 schreef remlof het volgende:
Even een jaar of veertig terug in de tijd:
[ afbeelding ]
Brezjnev en zijn kameraden aan de drank en Cubaanse sigaren op het hoogtepunt van de Koude Oorlog.
Plus een zon die niet meer zo hoog boven de horizon klimt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:36 schreef Tchock het volgende:
Het is ook perfect regenbogenweer. Super plaatselijke buien met heel veel zon.
De IJssel loopt voornamelijk zuid-noord.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We weten niet hoe het ten noorden van de IJssel is.
Wellicht is daar de eerste sneeuw al gevallen.
Juist niet, want de positie van de regenboog hangt af van waar je staat. Anders was die pot goud al lang gevonden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 15:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Debiel? De NOS meldt gewoon een feit.
Dat weten ze bij NOS natuurlijk niet. Die hebben namelijk geen wetenschapsredactie. Elke wetenschappelijke claim van NOS kun je daarom beter met een korrel zout nemen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 15:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Juist niet, want de positie van de regenboog hangt af van waar je staat. Anders was die pot goud al lang gevonden.
Toch hebben we de provincie Overijssel en niet Oostenijssel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 15:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De IJssel loopt voornamelijk zuid-noord.
Autist gespot.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 15:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een gebied dat "over" de rivier ligt, hoeft niet ten noorden van de rivier te liggen. De "overkant" kan net zo goed in het oosten, zuiden of westen zijn.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toch hebben we de provincie Overijssel en niet Oostenijssel.
Er is best een deel van het land aan te wijzen dat ten noorden van de IJssel ligt.
Komt het niet van Oversticht, de naam van het gebied toen het nog land van de Bischop van Utrecht was?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:08 schreef Igen het volgende:
[..]
Een gebied dat "over" de rivier ligt, hoeft niet ten noorden van de rivier te liggen. De "overkant" kan net zo goed in het oosten, zuiden of westen zijn.
ODW ligt ten zuiden van Arnhem, over de Waal.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:08 schreef Igen het volgende:
[..]
Een gebied dat "over" de rivier ligt, hoeft niet ten noorden van de rivier te liggen. De "overkant" kan net zo goed in het oosten, zuiden of westen zijn.
Feit is dat er een dubbele regenboog waar te nemen viel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 15:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Juist niet, want de positie van de regenboog hangt af van waar je staat. Anders was die pot goud al lang gevonden.
Ja, inderdaad. Niet persoonlijk, maar mijn moeder heeft wel met haar gewerkt geloof ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:20 schreef remlof het volgende:
Tsjok kent haar vast wel, want ze komt uit Zwolle:
https://www.zwolle.nl/bes(...)ege/nelleke-vedelaar
Als er had gestaan "Fotograaf maakt ter nagedachtenis van Eberhard een foto die een regenboog boven de Stopera toont" dan was er niets debiels geweest nee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Feit is dat er een dubbele regenboog waar te nemen viel.
De foto toont 'm boven de Stopera.
Daar is niets debiels aan. De reactie zelf is dat wel een beetje.
Begin te lopen en zoek, ik zeg je vast dat je hem niet vinden doet!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:28 schreef Ryon het volgende:
Vanochtend zag een regenboog rechtstreeks uit de nieuwe woning van Yon-Yip komen. Het is dus waar dat er een pot met goud te vinden is als je de regenboog volgt.
Yon-Yip is toch niet Iers? Laat staan een leprechaun?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:28 schreef Ryon het volgende:
Vanochtend zag een regenboog rechtstreeks uit de nieuwe woning van Yon-Yip komen. Het is dus waar dat er een pot met goud te vinden is als je de regenboog volgt.
Ben benieuwd of de Ieren nog zo happy zijn straks met de Euro?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Yon-Yip is toch niet Iers? Laat staan een leprechaun?
[ afbeelding ]
Ten oosten van de IJssel past meestal ook beter inderdaad. Voorkomt ook Friese bemoeienis.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 15:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je moet "pot met goud" niet te letterlijk nemen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Yon-Yip is toch niet Iers? Laat staan een leprechaun?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:43 schreef remlof het volgende:
AIVD stelt vast: ‘72,4% Nederlanders tegen Sleepwet’
Referendum overbodig na onderzoek naar internetverkeer
Het referendum over de Sleepwet is niet nodig. De AIVD heeft het internetverkeer van alle Nederlanders onderzocht en komt tot de conclusie dat 72,4% van de bevolking tegen de nieuwe wet op de inlichtingendiensten is.“Dit scheelt een hoop gedoe”, zegt AIVD-directeur Rob Bertholee enthousiast. “Waarom een duur referendum organiseren als je op basis van hun online communicatie uitstekend kunt achterhalen wat Nederlanders van die wet vinden?”Het kabinet onderzoekt of de AIVD het onderzoek wel mocht uitvoeren. Bertholee is niet bang voor het resultaat: “Wij hebben niets te verbergen.”
bron
Ik zie Yon-Yip er anders wel voor aan om een eenhoorn als huisdier te hebbenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet "pot met goud" niet te letterlijk nemen.
Dan ga je toch lekker campingzender kijken?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:55 schreef motorbloempje het volgende:
Dance Dance Dance >>>> Van der Laan![]()
Waarom niet nog tijdens leven, had die misschien met een lach op het gezicht gegaan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:54 schreef remlof het volgende:
Niet onverwacht staat de televisieavond van de NPO vanavond in het teken van Van der Laan:
[ afbeelding ]
Nee, ik bedoel 'dat ze dat vindenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker campingzender kijken?
De redactie van RTL Late Night doet elke dag z'n stinkende best om totaal oninteressante onderwerpen te selecteren voor in de uitzending die avond.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel 'dat ze dat vinden'
Een ding weet je zeker als je dat programma gaat kijken: je bent aan het einde niks wijzer dan aan 't begin.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:58 schreef remlof het volgende:
[..]
De redactie van RTL Late Night doet elke dag z'n stinkende best om totaal oninteressante onderwerpen te selecteren voor in de uitzending die avond.
Is ook een talent?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:58 schreef remlof het volgende:
[..]
De redactie van RTL Late Night doet elke dag z'n stinkende best om totaal oninteressante onderwerpen te selecteren voor in de uitzending die avond.
Lekker Netflixen dus.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:54 schreef remlof het volgende:
Niet onverwacht staat de televisieavond van de NPO vanavond in het teken van Van der Laan:
[ afbeelding ]
Ik durf zelfs te stellen dat je dommer wordt van RTL kijken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 17:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een ding weet je zeker als je dat programma gaat kijken: je bent aan het einde niks wijzer dan aan 't begin.
Hei Elei, kuck Elei!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 17:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik durf zelfs te stellen dat je dommer wordt van RTL kijken.
Dat was op RTL+ vroeger.quote:
Chill dat moesten wij ook leren op de cursusquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:01 schreef Friek_ het volgende:
Vandaag eerst even luchtgitaar gespeeld op The Cure voor m'n vwo-5 klas voordat ik begon aan mijn les over het legaliteitsbeginsel.
Bij zo'n studie rechtsgeleerdheid lijkt me dat je weinig meer leert dan wat luchtgitaar spelen, inderdaad.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Chill dat moesten wij ook leren op de cursus
Hahaquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bij zo'n studie rechtsgeleerdheid lijkt me dat je weinig meer leert dan wat luchtgitaar spelen, inderdaad.
Toch is Overrijssel niet de benaming voor de provincie Gelderland.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:08 schreef Igen het volgende:
[..]
quote:
Goede bierselectie klaar staan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Ohja, kijk ik Flikken Rotterdam morgen wel terug. Daarna een film op canvas en daarna een film op NPO2. Prima avondje zo.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Iedereen is aan het huilen in Amsterdam, begrijp ik van Gerri.
Het maakte indruk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Iedereen in Nederland is er kapot van hoorde ik net van Rutte.
Goh, wat een toeval.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Yup, staan nog een paar Deugnietjes en Gouden Carolussen in de koelkast zag ik.
Heb ik er ook nog één van staan zag ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:17 schreef skysherrif het volgende:
Gisteren trouwens dat favo biertje van jullie geprobeerd, tripel karmeliet, was wel priem.
Die is lekker, maar er zijn betere.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:17 schreef skysherrif het volgende:
Gisteren trouwens dat favo biertje van jullie geprobeerd, tripel karmeliet, was wel priem.
Dat doet mij dan weer minder.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Die hele vermissing van Anne Faber maakt meer indruk op mij.
Ik moest even zoeken naar de naam, maar inderdaad. Bizar verhaal, en hoe iemand weg denkt te kunnen komen met zoietsquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:20 schreef Tem het volgende:
Die Peter Madsen is ook een sick fuck trouwens.
Zijn ook allemaal van die snuff movies op z'n computer gevonden waarin vrouwen worden gewurgd en/of onthoofd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken naar de naam, maar inderdaad. Bizar verhaal, en hoe iemand weg denkt te kunnen komen met zoietsLaten we hopen dat die journaliste niet te lang geleden heeft.
Ik las het ja. Sommige mensen sporen echt niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Zijn ook allemaal van die snuff movies op z'n computer gevonden waarin vrouwen worden gewurgd en/of onthoofd.
Hadden jij en al die andere klotehippies maar gewoon meer mensen moeten overtuigen op Jesse te stemmen. Kuthippie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:20 schreef Tem het volgende:
Ik vind het alleen irritant als Rutte voor mij denkt te spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |