O ok, je denkt het dus echt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 10:41 schreef Igen het volgende:
[..]
Die beeldvorming heeft toch een oorzaak.
Het is niet alsof in Azie geen films en geen muziek-videoclips worden gemaakt. Maar bijv. die hele K-Pop-scene is een verzamelbak van allemaal nagenoeg identieke plastisch-gechirurgeerde twintigers.
Jezus, ik stel alleen maar een vraag zeg.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 10:56 schreef Jip141 het volgende:
[..]
O ok, je denkt het dus echt.
Grappig. Een soort superieur uiterlijk oid.
Kijk eens wie de meeste legerbases in de wereld heeft verspreid en link dat even met economische en culturele invloed.
Aziatische film worden niet zo wereldwijd bekeken als Hollywood-films. Tekenfilms (daar komt nu een klein beetje verandering in) , Barbies , Unilever reclames herhalen dat ideaal alleen maar.
Ooit zijn dikke vrouwen het ultieme schoonheidsideaal geweest en vrouwen met unibrow.
De westerse mens is echt niet toevallig het optimum van een soort natuurlijke superieure esthetiek hoor. Ik moet je helaas wakker maken uit je droom.
Jip is ongesteld denk ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 10:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Jezus, ik stel alleen maar een vraag zeg.![]()
Oh dan heb ik de toon verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 10:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Jezus, ik stel alleen maar een vraag zeg.![]()
Je kan het ook omdraaien natuurlijk. Nederland pakt de CO2-uitstoot aan, maar andere landen moeten daarvoor betalen. Zoiets zou je in Europees verband kunnen regelen (een van de weinige terreinen waarop ik wel wat zie in de EUquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 10:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Methoden om CO2-uitstoot terug te dringen die eigenlijk neerkomen op een gewijzigde rekenmethode zonder werkelijk iets te veranderenFuck de aarde
Welke?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:01 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
De nobelprijs gaat dus naar de organisatie die zich bezig houdt met het afschaffen van nucleaire wapens.
Waarom zouden andere landen moeten betalen voor de last die ze hebben van onze negatieve externaliteiten?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien natuurlijk. Nederland pakt de CO2-uitstoot aan, maar andere landen moeten daarvoor betalen. Zoiets zou je in Europees verband kunnen regelen (een van de weinige terreinen waarop ik wel wat zie in de EU). Net zoals ik vind dat andere Europese landen ook aan de Nederlandse infrastructuur zouden moeten gaan bijdragen.
Raar mannetje, die Baudet.twitter:thierrybaudet twitterde op donderdag 05-10-2017 om 14:38:10Zorgelijk bericht: https://t.co/DA2jZ1NUU7 reageer retweet
Tering hé.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
Raar mannetje, die Baudet.twitter:thierrybaudet twitterde op donderdag 05-10-2017 om 14:38:10Zorgelijk bericht: https://t.co/DA2jZ1NUU7 reageer retweet
Beetje de Bannon-lijn.quote:
Vermoeiend vooral. Geen flauw benul of hij aan het trollen is omdat het stemmen trekt of dat hij al die kwalijke onzin die hij deelt ook echt gelooft.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
Omdat een aanzienlijk deel van de productie waaruit die negatieve externaliteiten voort komen gerelateerd is aan productie voor hun consumptie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waarom zouden andere landen moeten betalen voor de last die ze hebben van onze negatieve externaliteiten?
Dat ligt een beetje aan het genre. In het horrorwereldje staan aziatische en voornamelijk Koreaanse erg hoog aangeschreven. Het is een niche, dat wel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 10:57 schreef Jip141 het volgende:
Aziatische film worden niet zo wereldwijd bekeken als Hollywood-films.
twitter:ConversationUK twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 11:01:52BREAKING: #NobelPeacePrize has been awarded to International Campaign to Abolish Nuclear Weapons (ICAN). reageer retweet
Heb je daar wat leuke grafiekjes van?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Omdat een aanzienlijk deel van de productie waaruit die negatieve externaliteiten voort komen gerelateerd is aan productie voor hun consumptie.
Mooi stukje zelfhaat, dit?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 10:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vind ik niet. Pleiten voor overheidsingrijpen, dan zit er toch wel een steekje los.
Een duidelijke fascist dus.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:05 schreef Viltje het volgende:
https://nos.nl/artikel/21(...)aar-welke-storm.html
Klinkt alsof het gezellig wordt op de wereld binnenkort.
Tuurlijk wel. Het is een duidelijk signaal tégen kernwapens en daarmee een reactie op de spanning tussen de VS en Noord-Korea, Iran, etc. Ik hoop dat Trump het als een aanval ziet en lekker boos gaat twitteren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:09 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wel jammer dat er over ICAN als winnaar niet erg gezeurd kan worden.
Tja, alles kan. Maar dan zou ik toch eerder gaan voor internationale afspraken over dit onderwerp waarbij je de kosten doorberekend aan degene die het importeert. Kan prima in EU-verband.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 10:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je de toerekening van CO2-uitstoot anders moeten gaan toerekenen. Nu wordt volgens mij alle CO2-uitstoot als gevolg van activiteit binnen de landsgrenzen aan het land zelf toegerekend. Sterk op export gerichte economieen, zoals de Nederlandse, zijn dan in het nadeel, terwijl import gerichte economieen in feite een subsidie ontvangen. Als je dat recht trekt heeft Nederland in één klap z'n CO2-uitstoot fors gereduceerd.
Doorberekent.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, alles kan. Maar dan zou ik toch eerder gaan voor internationale afspraken over dit onderwerp waarbij je de kosten doorberekend aan degene die het importeert. Kan prima in EU-verband.
En uiteindelijk gaan de afspraken over reductie toch om relatieve uitstoot. En dan zijn landen met weinig maakindustrie dus weer wat in het nadeel omdat die minder eenvoudig winst kunnen behalen.
Dat is ook zo. Ik zal eens even gluren hoe de buurtjes over dit nieuws berichten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Het is een duidelijk signaal tégen kernwapens en daarmee een reactie op de spanning tussen de VS en Noord-Korea, Iran, etc. Ik hoop dat Trump het als een aanval ziet en lekker boos gaat twitteren.
Die gelooft elk nieuws uit Ruslandquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
Je weet toch zelf ook wel dat Nederland veel goederen exporteert? De Rotterdamse haven staat er niet alleen voor Nederland.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Heb je daar wat leuke grafiekjes van?
Dat is sowieso al een populaire gedachte onder rechts radicalenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
Hij moet toch wat doen in ruil voor de ontvangen subsidie uit Moskou.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
Zo kan je het ook doen inderdaad. Er zijn verschillende wegen die in feite hetzelfde aanpakken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, alles kan. Maar dan zou ik toch eerder gaan voor internationale afspraken over dit onderwerp waarbij je de kosten doorberekend aan degene die het importeert. Kan prima in EU-verband.
Dat lijkt mij te kort door de bocht. Dat je veel produceert betekent niet dat je de CO2-uitstoot die daaraan gerelateerd is ook makkelijk kunt beperken. Zo heb je in de olie en chemie al veel processen die niet efficienter kunnen vanwege fysische beperkingen, terwijl deze producten wel in heel Europa aftrek vinden.quote:En uiteindelijk gaan de afspraken over reductie toch om relatieve uitstoot. En dan zijn landen met weinig maakindustrie dus weer wat in het nadeel omdat die minder eenvoudig winst kunnen behalen.
Op m'n to-watch list gezet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:16 schreef Tchock het volgende:
Nu de Nobelprijs voor de Vrede naar ICAN is gegaan nog meer reden om The Bomb aan te raden:
[ afbeelding ]
Prachtige documentaire/kunstproject over de vernietigende kracht van de atoombom, te vinden op Netflix .
Mensen zijn boos... over de woorden 'no more nazis'twitter:wolfenstein twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 01:00:05Make America Nazi-Free Again. #NoMoreNazis #Wolf2 https://t.co/52OESypw4P reageer retweet
Ik vind het wel een naief clubje eigenlijk. Opzich prima om het aantal kernwapens te verminderen, maar afschaffen lijkt mij totaal niet realistisch en mogelijk zelf contraproductief. Kernwapens geeft de politieke/militaire leiding van een aantal landen op de wereld veel rust doordat ze weten dat ze ander kunnen vernietigen en dus geen aantrekkelijk doelwit zijn om aan te vallen. Daarom leveren raketschilden ook altijd zoveel gedoe op, ze verstoren de balans van wederzijdse vernietiging. En zonder kernwapens kon je wel eens veel meer conventionele oorlogen gehad hebben.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:09 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wel jammer dat er over ICAN als winnaar niet erg gezeurd kan worden.
Dit is ook min of meer hoe het nu gaat. Is ook de kortste klap. De lasten bij de producent / land van herkomst neerleggen en zorgen dat die het door kan berekenen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo kan je het ook doen inderdaad. Er zijn verschillende wegen die in feite hetzelfde aanpakken.
Men rekent veelal ten opzichte van 1990 meen ik. Er zijn erg weinig bedrijfstakken waar sindsdien geen hele grote efficiencystappen zijn gezet.quote:Dat lijkt mij te kort door de bocht. Dat je veel produceert betekent niet dat je de CO2-uitstoot die daaraan gerelateerd is ook makkelijk kunt beperken. Zo heb je in de olie en chemie al veel processen die niet efficienter kunnen vanwege fysische beperkingen, terwijl deze producten wel in heel Europa aftrek vinden.
Nee joh, Theresa Mayquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:39 schreef Reya het volgende:
De EU had de Nobelprijs wederom moeten krijgen.
Dank u, NWS viel al wat tegen en ik vreesde voor het einde van een dierbare traditie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind het wel een naief clubje eigenlijk. Opzich prima om het aantal kernwapens te verminderen, maar afschaffen lijkt mij totaal niet realistisch en mogelijk zelf contraproductief. Kernwapens geeft de politieke/militaire leiding van een aantal landen op de wereld veel rust doordat ze weten dat ze ander kunnen vernietigen en dus geen aantrekkelijk doelwit zijn om aan te vallen. Daarom leveren raketschilden ook altijd zoveel gedoe op, ze verstoren de balans van wederzijdse vernietiging. En zonder kernwapens kon je wel eens veel meer conventionele oorlogen gehad hebben.
Duoprijsje als aanmoediging voor de Spaanse en Catalaanse premiers was ook mooi geweest.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:39 schreef Reya het volgende:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Duoprijsje als aanmoediging voor de Spaanse en Catalaanse premiers was ook mooi geweest.
Inderdaad. Ik vermoed vals spel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:39 schreef Reya het volgende:
Ryon is tegenwoordig de FvD-webcare.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heeft de webcare al een verklaring voor het versneld afbouwen van de HRA?
Partijkartel liegt en bedriegt al jaren. Dat is bekend.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Lijkt mij een lastige spagaat voor die domrechtse figuren. Enerzijds dol zijn op Poetin in zijn beregeile mannelijkheid en intolerantie voor alles wat niet voldoet aan de norm. Maar tegelijkertijd dumb dumb Trump ook helemaal het einde vinden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is sowieso al een populaire gedachte onder rechts radicalenNiet vreemd dus dat Sjerrie er aan meedoet.
Gaat snel daar bij de JOVD.quote:
quote:
Ai.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Partijkartel liegt en bedriegt al jaren. Dat is bekend.
Volgens mij kun je prima fan zijn van Trump en Poetin tegelijk. Dat is de president van de VS ook.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lijkt mij een lastige spagaat voor die domrechtse figuren. Enerzijds dol zijn op Poetin in zijn beregeile mannelijkheid en intolerantie voor alles wat niet voldoet aan de norm. Maar tegelijkertijd dumb dumb Trump ook helemaal het einde vinden.
Hoe dien je dan te reageren op zo'n bericht?
Eén grote dubieuze teringzooi inderdaad daar. Carolien Roelants schrijft altijd wel aardige stukken over het Midden-Oosten en dat stemt nog niet direct vrolijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:46 schreef Jip141 het volgende:
Ach dat de Amerikanen een bijzonder dubieuze rol spelen in Syrië staat wat mij betreft verder eigenlijk ook niet ter discussie. Idem voor Turkije, de NAVO, Rusland en iedereen die erbij betrokken is.
Ik zet in op Ewald Engelen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:46 schreef Kowloon het volgende:
Maar goed, de belangrijkste Nobelprijs wordt komende maandag pas bekend gemaakt. Een Nobelprijs voor een onderzoek binnen de toegepaste economie zou ik wel eens leuk vinden.
Amerikanen leveren zoals gewoonlijk wapens aan tegenovergestelde strijdende partijen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Eén grote dubieuze teringzooi inderdaad daar. Carolien Roelants schrijft altijd wel aardige stukken over het Midden-Oosten en dat stemt nog niet direct vrolijk.
Vlaktaks en weg met EWF voor HRA. Goeie deal, als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Joris Luyendijk, niet te vergeten.quote:
Daarom. Sherry heeft 'm vast persoonlijk voorgedragen bij het Nobel-comitéquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens de liefhebbers bijna persoonlijk verantwoordelijk voor de aanstaande vrede is Syrië.
Niet geslapen vannacht?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:59 schreef skysherrif het volgende:
eerste tentamen zit er op, nu tijd voor B...
ed
of dat andere lijk dat ze vonden. "Oh, verkeerde, nah, laat maar.."quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:57 schreef Kowloon het volgende:
Vijver Huis ter Heide leeggepompt in zoektocht naar Anne Faber
Wat zouden ze met de vissen, schaatsenrijders en de kikkers gedaan hebben? Of moeten die het weer ontgelden?
Als ze Erben wat aandoen, dan word ik boos hoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:57 schreef Kowloon het volgende:
Wat zouden ze met de vissen, schaatsenrijders en de kikkers gedaan hebben? Of moeten die het weer ontgelden?
Daarom is het zo jammer dat we maar geen elfstedentoch hebben, zou zo graag erben daar nog weens willen zien.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Als ze Erben wat aandoen, dan word ik boos hoor.
Ik moest wel lang nadenken voordat ik deze begreep.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Toen kon dat nogquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:04 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo heb ik ook menig tentamen gedaan. Hoort er een beetje bij.
Dan ga ik ook meerijden. Wel gewoon bij de amateurs.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daarom is het zo jammer dat we maar geen elfstedentoch hebben, zou zo graag erben daar nog weens willen zien.
En nog 100.000 nieuwe regeltjes om alles uit te onderhandelen. Kan me voorstellen dat jij als enige hier wel blij bent met dit kabinet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vlaktaks en weg met EWF voor HRA. Goeie deal, als je het mij vraagt.
Als ik de garantie kon hebben dat hij dat jaar wordt gereden zou ik ook gaan oefenen om hem te kunnen uitrijden, geen groter respect dan voor mensen die dat ding kunnen uitschaatsen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan ga ik ook meerijden. Wel gewoon bij de amateurs.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:57 schreef Kowloon het volgende:
Dus niet meer dan wat stres bezorgd. Kunnen ze hebben.quote:De mannen die de vijver doorzochten stonden tot ongeveer hun middel in het water.
Zoals ik het lees in het artikel besloten ze daarna om de vijver leeg te gaan pompen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
[..]
Dus niet meer dan wat stres bezorgd. Kunnen ze hebben.
Ja, dan wordt het wel wat penibel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zoals ik het lees in het artikel besloten ze daarna om de vijver leeg te gaan pompen.
Gewoon zorgen dat je de schaatstechniek beheerst en in goede conditie bent, dan hoef je er niet zo zeer voor te oefenen. En voordat er uberhaupt een Elfstedentocht komt heeft het al twee weken gevroren, dus tijd zat om de slag weer te pakken te krijgen dan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ik de garantie kon hebben dat hij dat jaar wordt gereden zou ik ook gaan oefenen om hem te kunnen uitrijden, geen groter respect dan voor mensen die dat ding kunnen uitschaatsen.
ooit van plan ook een marathon te gaan lopen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je de schaatstechniek beheerst en in goede conditie bent, dan hoef je er niet zo zeer voor te oefenen. En voordat er uberhaupt een Elfstedentocht komt heeft het al twee weken gevroren, dus tijd zat om de slag weer te pakken te krijgen dan.
En accepteren dat je toch wel naar de klote gaatquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je de schaatstechniek beheerst en in goede conditie bent, dan hoef je er niet zo zeer voor te oefenen. En voordat er uberhaupt een Elfstedentocht komt heeft het al twee weken gevroren, dus tijd zat om de slag weer te pakken te krijgen dan.
Echte witte alfa mannen lopen ultra's.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ooit van plan ook een marathon te gaan lopen?
Neh, dat is weer te lang en hoe lang is de perfecte ultra?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Echte witte alfa mannen lopen ultra's.
Dat ja, de dagen er na kun je toch niks meer.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En accepteren dat je toch wel naar de klote gaat
100 mijl uiteraard.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neh, dat is weer te lang en hoe lang is de perfecte ultra?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |