SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Imca Marina does Goth?!quote:
Vroeger:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ze heeft de klok wel horen luiden...quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Vroeger:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu:Hadden ze haar mond niet wat rechter kunnen shoppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ja, the photoshop is strong with this one, indeed!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hadden ze haar mond niet wat rechter kunnen shoppen?
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, the photoshop is strong with this one, indeed!
[ afbeelding ]
Ik luister vooral met m'n oren, als ik zin hebquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:17 schreef knokkels het volgende:
@ TT: Ik kan via TuneIn niet luisteren naar Radio49, maar via XiiaLive wel.
Geef mij l'ame immortelle maarquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:20 schreef just me het volgende:
Dit is heel anders dan Ohne Dich van Rammstein
Ik heb nooit bewust naar de sig van Spijkerbroek gekekenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:21 schreef CindieY het volgende:
Ah, de sig van spijkerbroek blijkt weer eens waarheid te worden. Of hebben we al iets Duitstalig gehoord?
quote:
Een tijdje geleden had ik iets van 5 - 7 nummers achter elkaar gedraaid met Ohne Dich als titel, en ze hadden geen van allen iets met elkaar te maken.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:20 schreef just me het volgende:
Dit is heel anders dan Ohne Dich van Rammstein
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Ohne Dich?
Ohne Dich schlaf ich heut' Nacht nicht ein
Ohne Dich hab' ich total kein Bock
Ohne Dich gibt's keine Ruh' für mich
Weil was ich will bist du
(c) Tönchen Niedriger
Hehehe in mijn shows komt sowieso veel Duitstalig voor!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:21 schreef CindieY het volgende:
Ah, de sig van spijkerbroek blijkt weer eens waarheid te worden. Of hebben we al iets Duitstalig gehoord?
zal ik eens luisterenquote:
Die geldt voor metal-achtige muziek al heel snelquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:21 schreef CindieY het volgende:
quote:
Dat zijn deze. Niet echt een Duitse naam, neequote:
Van Faun?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:25 schreef ToT het volgende:
Pffff ik zoek nog naar een nummer van deze band dat gaat over een vrouw waarvan de man gedood is in een gevecht en zij allerlei mensen langs gaat om hem te helpen begraven, maar niemand wil het doen omdat ze anders de eerwraak op zich zouden nemen (zodat ze de dader zouden moeten doden), en uiteindelijk pakt zij het zwaard van haar gedode man en gebruikt dat om er een graf mee te graven voor haar man.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Van Faun?
Ik zal het weer eens op zetten en dan hopen dat ik het herken.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de kapper van Adele is overleden!
quote:
Mannenkoor Karrenspoor - An 't werk in de kerkquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:31 schreef ToT het volgende:
Hierna:
[ afbeelding ]Er staat zelfs ToT in de link!
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mannenkoor Karrenspoor - An 't werk in de kerk
?
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mannenkoor Karrenspoor - An 't werk in de kerk
?
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:38 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ToT bedankt voor de tunes![]()
Bedtijd
Graag gedaan weer!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:38 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Bedtijd
Mafze, Broeâhtjûhquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:38 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Bedtijd
quote:
Muziek niet hard genoeg zeker.quote:
Hehehe snap ik wel hoor.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:42 schreef CindieY het volgende:
Bedankt, ToT
Ik slinger nog even zelf wat muziek aan, ik ben na ruim 2,5 uur wel toe aan wat anders
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:42 schreef knokkels het volgende:
[..]om het beter te horen of juist om het te negeren?
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Muziek niet hard genoeg zeker.
Hehehe ze kijkt nu naar één of andere Filipijnse docu.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Soms is het beter om naar je eigen gezeik te luisteren.
Ik heb vooral ook even een wat hoger tempo nodigquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe snap ik wel hoor.Er komt zo ook wel lichter spul voorbij overigens.
Maar graag gedaan!
Hoog tempo heb ik ook wel in deze stijl!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb vooral ook even een wat hoger tempo nodigMaar goed, kwartiertje nog, dan denk ik sowieso m'n bed in. Nog even dagje knallen tot aan het weekend
No prob!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ga trouwens ook zo pitten, toffe muziek die ik zelf nooit op zou zetten ToT, maar mogguh weer rond vijfen op jammergenoeg.
slaapze alvast.
Als dat binnen nu en een kwartier is, geef een gil, want ik ben nog niet uit het topic vertrokkenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoog tempo heb ik ook wel in deze stijl!Maar no prob!
Na het volgende nummer.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als dat binnen nu en een kwartier is, geef een gil, want ik ben nog niet uit het topic vertrokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door knokkels op 05-10-2017 21:54:33 ]Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Slaap lekker voor straks PaRoquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ga trouwens ook zo pitten, toffe muziek die ik zelf nooit op zou zetten ToT, maar mogguh weer rond vijfen op jammergenoeg.
slaapze alvast.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:48 schreef knokkels het volgende:
Dienstmededeling
Vrijdag tussen 13:00 - 13:45, de dag dat Muis wordt begraven.
Just me en ik zaten te brainstormen over iets, als laatste eer. Kaarsje branden? Toch iets anders?
ToT heeft een geweldige UI gemaakt van de welbekende MaryMouse UI, met een kaarsje.
Ons verzoek is eigenlijk om die UI te gebruiken vanaf 13:00 en 13:45. Dit als laatste eerbewijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dienstmededeling
Just me en ik zaten te brainstormen over iets, als laatste eer. Kaarsje branden? Toch iets anders?
ToT heeft een geweldige UI gemaakt van de welbekende MaryMouse UI, met een kaarsje.
Ons verzoek is eigenlijk om die UI te gebruiken vanaf 13:00 en 13:45. Dit als laatste eerbewijs.Is de hele dag niet handiger dan? Er zijn ook best wat onder ons die rond dat tijdstip aan het werk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb net even gecheckt, maar mobiel veranderen zie ik zo snel geen optie voor.
Het gebaar is heel mooi
I reject reality and substitute my own
Nog een minuutje!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als dat binnen nu en een kwartier is, geef een gil, want ik ben nog niet uit het topic vertrokken
Dude. What?! Die had ik nog niet eens gezien! Wow!quote:
idd, hele dag lijkt me wel beter!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is de hele dag niet handiger dan? Er zijn ook best wat onder ons die rond dat tijdstip aan het werk zijn![]()
Ik heb net even gecheckt, maar mobiel veranderen zie ik zo snel geen optie voor.
Het gebaar is heel mooi
Hele dag, is ook wel een goeie!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is de hele dag niet handiger dan? Er zijn ook best wat onder ons die rond dat tijdstip aan het werk zijn![]()
Het gebaar is heel mooi
Op verzoek van Lucky; hij wil er een tattoo van laten zetten.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dude. What?! Die had ik nog niet eens gezien! Wow!![]()
![]()
![]()
Dienstmededeling
Ons verzoek is eigenlijk om die UI te gebruiken vanaf 13:00 en 13:45. Dit als laatste eerbewijs.Knap gedaan ToTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het de bedoeling om die UI alleen tussen 13.00 en 13.45 te gebruiken of de hele dag?Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dienstmededeling
Ons verzoek is eigenlijk om die UI te gebruiken vanaf 13:00 en 13:45. Dit als laatste eerbewijs.Mooi gebaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe 'm de hele dag.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Hij gaat deze morgen zien, ik heb dit laten afdrukken als foto en opgestuurd naar het rouwcentrum, deze kaart komt bij het bloemstuk (veldbloemen) en ik ga de UI ook de hele dag gebruikenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Op verzoek van Lucky; hij wil er een tattoo van laten zetten.
Alleen heeft hij deze nog niet gezien.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:53 schreef just me het volgende:
[..]
Hij gaat deze morgen zien, ik heb dit laten afdrukken als foto en opgestuurd naar het rouwcentrum, deze kaart komt bij het bloemstuk (veldbloemen)
Ahhhh super! Ja je had het idd over een kaart, ja!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:53 schreef just me het volgende:
[..]
Hij gaat deze morgen zien, ik heb dit laten afdrukken als foto en opgestuurd naar het rouwcentrum, deze kaart komt bij het bloemstuk (veldbloemen)
Ik heb op de achterkant iets geschreven als lieve M. mooi mens, prachtig mens, krachtig mens, we houden van jequote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhhh super! Ja je had het idd over een kaart, ja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het gebaar is heel mooi
Ik heb het al verbeterd, dank voor de goeie suggestie!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Knap gedaan ToT
Is het de bedoeling om die UI alleen tussen 13.00 en 13.45 te gebruiken of de hele dag?
Ahhhh wauw!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:55 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb op de achterkant iets geschreven als lieve M. mooi mens, prachtig mens, krachtig mens, we houden van je
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Op verzoek van Lucky; hij wil er een tattoo van laten zetten.
Alleen heeft hij deze nog niet gezien.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:55 schreef just me het volgende:
Ik heb op de achterkant iets geschreven als lieve M. mooi mens, prachtig mens, krachtig mens, we houden van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
ja als ik op dat linkje klik kom ik bij mijn eigen ui'squote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:56 schreef CindieY het volgende:
Even linkje testen hoor, negeer mijn post verder maar
http://forum.fok.nl/rde/usericon_manager
Die link krijg ik mobiel helaas niet geopend.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:56 schreef CindieY het volgende:
Even linkje testen hoor, negeer mijn post verder maar
http://forum.fok.nl/rde/usericon_manager
Vijf minuten eerder opstaan morgenochtendquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die link krijg ik mobiel helaas niet geopend.
Laptop is in een paar seconden opgestartquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vijf minuten eerder opstaan morgenochtend
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Laptop is in een paar seconden opgestart
Normaal gesproken zijn al mijn posts overdag gewoon mobiel, alleen als ik thuis ben heb ik de laptop aan.
Nogmaals, mooi gebaar. En ToT, mooi werk
graagquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:02 schreef CindieY het volgende:
Aangezien ik meestal een van de eerste aanwezigen ben, zal ik het bericht van knokkels nog in de herhaling gooien? Ik weet niet in hoeverre mensen teruglezen.
Doe maar.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:02 schreef CindieY het volgende:
Aangezien ik meestal een van de eerste aanwezigen ben, zal ik het bericht van knokkels nog in de herhaling gooien? Ik weet niet in hoeverre mensen teruglezen.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:02 schreef CindieY het volgende:
Aaaand we're back..quote:
Ik wil hem morgen ook wel even in de herhaling gooien.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:03 schreef CindieY het volgende:
Alhoewel livelink vroeger opstaat dan ik, bedenk ik me net
We kijken morgenochtend even hoe het loopt.
Het minste wat we kunnen doen voor zo'n mooi mensquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Laptop is in een paar seconden opgestart
Normaal gesproken zijn al mijn posts overdag gewoon mobiel, alleen als ik thuis ben heb ik de laptop aan.
Nogmaals, mooi gebaar. En ToT, mooi werk
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aaaand we're back..
Andere pruik, marginaal andere kleren, foto
halve topic met herinneringenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil hem morgen ook wel even in de herhaling gooien.
quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aaaand we're back..
Andere pruik, marginaal andere kleren, foto
Volgens mij moet dit helemaal goed gaan komen.quote:
Da's nou ook weer niet nodig. En laten we niet mensen erop gaan wijzen dat ze hun UI moeten veranderen.quote:
Het is mij gelukt. Op Android in ieder geval Request Desktop Sitequote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die link krijg ik mobiel helaas niet geopend.
SLaap lekker voor zo CindieYquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij moet dit helemaal goed gaan komen.
Maar vooruit, voor mij is nu wel tijd om m'n bed op te zoeken. Welterusten mensen
En ohja, ToT, nogmaals bedankt dan maar. Ik heb uiteindelijk maar 1 nummer zelf geluisterd en toen toch jouw show weer aangeslingerd
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij moet dit helemaal goed gaan komen.
Maar vooruit, voor mij is nu wel tijd om m'n bed op te zoeken. Welterusten mensen
En ohja, ToT, nogmaals bedankt dan maar. Ik heb uiteindelijk maar 1 nummer zelf geluisterd en toen toch jouw show weer aangeslingerd
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's nou ook weer niet nodig. En laten we niet mensen erop gaan wijzen dat ze hun UI moeten veranderen.
Wat natuurlijk wel kan is iets als "als je ook deze UI als eerbetoon aan Muis wilt, kun je die hier <link> vinden".
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's nou ook weer niet nodig. En laten we niet mensen erop gaan wijzen dat ze hun UI moeten veranderen.
Wat natuurlijk wel kan is iets als "als je ook deze UI als eerbetoon aan Muis wilt, kun je die hier <link> vinden".
quote:
Lijkt op een oude videocameraquote:
Ach je kunt hem in ieder geval wel makkelijk vastpakken op 2 plekken!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:14 schreef just me het volgende:
[..]![]()
nou die komt niet aanwaaien, die stort bij het opstijgen al neer
ieeeeeeeeeeeks !!!!!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach je kunt hem in ieder geval wel makkelijk vastpakken op 2 plekken!
[ afbeelding ]
Ow wacht, de huidige band, sorry ik dacht dat je het over de volgende had.quote:
Waarom heeft die ander roze Playboy-bunny-oren?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach je kunt hem in ieder geval wel makkelijk vastpakken op 2 plekken!
[ afbeelding ]
Omdat hij daarmee beter kan horen!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Waarom heeft die ander roze Playboy-bunny-oren?
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat hij daarmee beter kan horen!
[ afbeelding ]
Goede visagie! Het lijkt zo net alsof er maar één man is en 2 vrouwen aan elke kant! Knap gedaan!quote:
Dit soort bands hebben sowieso vaak erg artistieke foto's!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goede visagie! Het lijkt zo net alsof er maar één man is en 2 vrouwen aan elke kant! Knap gedaan!
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit vind ik een hele foute foto.
Gelukkig trap jij er niet in.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goede visagie! Het lijkt zo net alsof er maar één man is en 2 vrouwen aan elke kant! Knap gedaan!
Precies, ik heb ze wel door!quote:
Zoals die man voor die gemaskerde vrouwen staat. Ik weet het niet. Komt op mij gewoon onprettig overquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik begrijp jequote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Zoals die man voor die gemaskerde vrouwen staat. Ik weet het niet. Komt op mij gewoon onprettig over
Op de foto's van deze band hebben de vrouwen om hem heen meestal sowieso slechts een onderdanige, decoratieve functie.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Zoals die man voor die gemaskerde vrouwen staat. Ik weet het niet. Komt op mij gewoon onprettig over
Ik denk ook niet dat het per se bedoeld is als een "prettige" fotoquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:24 schreef livelink het volgende:
het is dat onderdanige inderdaadquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Op de foto's van deze band hebben de vrouwen om hem heen meestal sowieso slechts een onderdanige, decoratieve functie.
Ik denk dat je gelijk hebt. Het heeft het gewenste effect op mij in ieder geval.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het per se bedoeld is als een "prettige" foto
Meer het neerzetten van een statement, of uitstraling van de band weer te geven.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:27 schreef ToT het volgende:
Hierna eentje voor Muis;
[ afbeelding ]
Voor morgen.
kan er nog wel bijquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:29 schreef ToT het volgende:
Dit nummer is echt een tranentrekker, vooral op het laatst....
Ik heb per ongeluk Herbert Grönemeyer's Halt Mich en daarna Der Weg beluisterd vandaag. Dat was ook best *slik*quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:31 schreef just me het volgende:
Zo raar idee, iemand stem nooit meer horen, geen appjes meer " even bellen"
fuck it, ik zet mijn UI op Muis![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:31 schreef just me het volgende:
Ach, ze laat nog vaak genoeg iets van zich horen. Als in: bij kleinigheidjes denk je meteen "hee! Muis!".quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:31 schreef just me het volgende:
Zegt me zo gauw even niets, maar ik draai zo wel even een ander nummer met die titel (Halt mich).quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk Herbert Grönemeyer's Halt Mich en daarna Der Weg beluisterd vandaag. Dat was ook best *slik*
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:27 schreef ToT het volgende:
Hierna eentje voor Muis;
[ afbeelding ]
Voor morgen.
Toen ik hier net kwam, waren er maar 3 vrouwen actief, Muis, DDM en ik, dat schepte ook een enorme bandquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ach, ze laat nog vaak genoeg iets van zich horen. Als in: bij kleinigheidjes denk je meteen "hee! Muis!".
Had en heb ik nog steeds bij mijn vader
Hear hear.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:31 schreef just me het volgende:
Je kent me te goedquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hear hear.
Ik hoopte al dat je het zou doen
Uhmm.. nu wel dan?quote:
cheers matequote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:38 schreef knokkels het volgende:
* knokkels houdt een grote pul bier omhoog
Virtueel wel te verstaanquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Op Muis![]()
Dat ze maar nu de rust heeft, en nog eens langs komt spoken
Volgens mij heb ik de megakaarsquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:37 schreef ToT het volgende:
Ja, hoi!![]()
Edit: Oh kut, de mega-kaars. Even die met de kleinere kaars, die is mooier!
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zit in een bug volgens mij..
Telkens als ik "Gebruik deze usericon" klik, kom ik op ToT's profile terecht
Absoluutquote:
heb je die link wel zelf opgeslagen ?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zit in een bug volgens mij..
Telkens als ik "Gebruik deze usericon" klik, kom ik op ToT's profile terecht
"Even bellen"quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:31 schreef just me het volgende:
Ik heb jouw UI opgeslagen op mijn HDD, en die toen geüpload naar FOK!.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:44 schreef just me het volgende:
heb je die link wel zelf opgeslagen ?
vele biertjes en peuken laterquote:
Kon je al mijn UI's zien?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb jouw UI opgeslagen op mijn HDD, en die toen geüpload naar FOK!.
Had dus niks met ToT te maken.
Nee geef mij maar de schuldquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb jouw UI opgeslagen op mijn HDD, en die toen geüpload naar FOK!.
Had dus niks met ToT te maken.
Nee, ik zag alleen je algemene profiel, zeg maar. Niet je usericonmanager.quote:
Doe 's die linkjes dan.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
Nee geef mij maar de schuld
heb je de juiste linkjes ?
zoiets zeg je toch nietquote:
Vanwege die dikke kaars?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
zoiets zeg je toch niet
![]()
![]()
ik stuur de linkjes zo naar je toe
De waarheid is hard. *wink* *wink* *nudge* *nudge*quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
zoiets zeg je toch niet
![]()
![]()
ik stuur de linkjes zo naar je toe
Ik weet wanneer ik niets moet zeggenquote:
graag gedaanquote:
Say no more say no more.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De waarheid is hard. *wink* *wink* *nudge* *nudge*
Ignore modus aanquote:
Henk Wijngaard?!quote:
quote:
Tis nog geen pasenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik dacht even dat Muis was herrezen!
Bunch of lunatics!quote:
Ter gelegenheid van haar begrafenis morgen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik dacht even dat Muis was herrezen!
quote:
"Bunch of lunatics" is noch Nederlands noch Tagalog.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:54 schreef knokkels het volgende:
Bunch of lunatics!
Ja ik probeerde NL - Tagalog vertaler
Deze had ik ff over het hoofd gezien.quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze had ik ff over het hoofd gezien.
Ze zegt: "What I think of the people in the radio...I think....I don't think so!"![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze had ik ff over het hoofd gezien.
Ze zegt: "What I think of the people in the radio...I think....I don't think so!"![]()
![]()
quote:
quote:
Ik had er ook veel problemen mee. Volgens mij omdat het plaatje van ToT een gedeelde afbeelding is. Ik heb hem zelf iets aangepast en opgeslagen en toen lukte het wel.quote:
Nee, de eindtijd van ToT's Slotquote:
Hmmmm....verleidelijk, maar nee laten we het er maar hier bij laten.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:00 schreef knokkels het volgende:
Uhmmm... oeps. Ik vergat de tijd te checken,![]()
WIl je er nog wat tijd bij ToT
Vraag just me om de linkjes, sla deze op je HDD op, en upload die dan naar de usericonmanager.quote:
Helaas!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:01 schreef livelink het volgende:
Dank je wel ToT. Zat ik nu voor niks klaar met mijn koptelefoon?
Ik heb gewoon vet actief op dat vinkje zitten tikken. En daarna gekeken waarom het niet wilde. Toen kwam ik erachter dat onder de UI manager een mooi knopje zit. Daarop geklikt en tadaquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had er ook veel problemen mee. Volgens mij omdat het plaatje van ToT een gedeelde afbeelding is. Ik heb hem zelf iets aangepast en opgeslagen en toen lukte het wel.
Allang gedaan, maar als ik op GEBRUIK DIT USERICON klik, dan kom ik op het profiel van knokkels uitquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vraag just me om de linkjes, sla deze op je HDD op, en upload die dan naar de usericonmanager.
Ik vinnut betsquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmmm....verleidelijk, maar nee laten we het er maar hier bij laten.
Neem jij het over?
Volgens mij klikte ik wel meteen op de goede knop, maar er was iets met die afbeelding.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb gewoon vet actief op dat vinkje zitten tikken. En daarna gekeken waarom het niet wilde. Toen kwam ik erachter dat onder de UI manager een mooi knopje zit. Daarop geklikt en tada
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Allang gedaan, maar als ik op GEBRUIK DIT USERICON klik, dan kom ik op het profiel van knokkels uit![]()
https://i.imgur.com/MiSgKOZ.jpgquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Allang gedaan, maar als ik op GEBRUIK DIT USERICON klik, dan kom ik op het profiel van knokkels uit![]()
Mwah, vast niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:03 schreef ToT het volgende:
Gup blijft idd echt bij deze paar nummers hangen he. Gaan we geen problemen krijgen met Buma?
Ja, dat komt omdat het een gedeelde afbeelding is. Anders kan ik het niet uitleggen. Als je hem opent in paint, iets kleiner maakt en dan opslaat gaat het wel goed.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
fuck Bumaquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:03 schreef ToT het volgende:
Gup blijft idd echt bij deze paar nummers hangen he. Gaan we geen problemen krijgen met Buma?
En https://i.imgur.com/PUoVulO.jpg is de andere.quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mwah, vast niet.
Ik kan morgen anders wel even bellen
nu je spelling nogquote:
Zo, anders sabel je ff iemand neer..quote:
ik had mijn post al aangepastquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zo, anders sabel je ff iemand neer..
Aan het begin van een zin schrijven normale mensen altijd een hoofdletter...quote:
lamaquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aan het begin van een zin schrijven normale mensen altijd een hoofdletter...![]()
quote:
Normale mensen?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aan het begin van een zin schrijven normale mensen altijd een hoofdletter...![]()
Ja, begin jij ff opnieuw zeg!quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:15 schreef just me het volgende:
Het is weer mooi geweest voor vanavond, tijd om te gaan slapen
nog veel luisterplezier
Pinky and the Brain niet kennenquote:
poitquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Pinky and the Brain niet kennen
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:24 schreef livelink het volgende:
Ik had helemaal niet door dat jij het over had genomen, Knokkels![]()
Maar helaas, ik ga nu toch ook afsluiten. Ik ging net de konijnen buiten eten geven en toen sprong er een grote kikker via mijn voet de kamer binnen![]()
HIj zit ergens onder de bank en ik krijg hem er maar niet onderuit. K*tbeest. Morgenochtend ga ik wel een nieuwe poging doen hem te vangen.
Uh ... hoe komt er een kikker bij je naar binnen?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:24 schreef livelink het volgende:
Ik had helemaal niet door dat jij het over had genomen, Knokkels![]()
Maar helaas, ik ga nu toch ook afsluiten. Ik ging net de konijnen buiten eten geven en toen sprong er een grote kikker via mijn voet de kamer binnen![]()
HIj zit ergens onder de bank en ik krijg hem er maar niet onderuit. K*tbeest. Morgenochtend ga ik wel een nieuwe poging doen hem te vangen.
Die kikkers zitten overal in de tuin. Hij ging via mijn voet naar binnen. Ik denk eigenlijk dat ik hem per ongeluk naar binnen heb geschoptquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Uh ... hoe komt er een kikker bij je naar binnen?
Okee, bij mij was het een vleermuis. Die wilde ik ook zo snel mogelijk naar buiten hebben
Nou ja, alweerquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
Goedenavond
Ik zie dat Knokkels nog draait..![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
Goedenavond
Ik zie dat Knokkels nog draait..![]()
Eisbrecher ook goed? Rammstein is net geweest. Toch, ToT?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig krijgt hierdoor ineens zin in "Ohne Dich" van Rammstein
Ik kende dit nummer nog niet. Klinkt okéquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Eisbrecher ook goed? Rammstein is net geweest. Toch, ToT?
Ik draai te weinig Eisbrecher .. We fixen dat meteen maar evenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kende dit nummer nog niet. Klinkt oké(maar haalt het niet bij Rammstein
)
Ech woar? Welk nummer dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik herken een sample van de Chemical Brothers...
Vorige track. Zat de sample "Here we go" in. Komt uit Hey Boy, Hey Girl.... of hoe heet dat nummer.quote:
Eisbrecher was net geweest, ja!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:35 schreef knokkels het volgende:
Of was Eisbrecher nou net geweest![]()
Ik weet het niet meer
quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vorige track. Zat de sample "Here we go" in. Komt uit Hey Boy, Hey Girl.... of hoe heet dat nummer.
WTquote:
Woohooquote:
Ik kende deze mashup niet eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
Held
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |