Aaaand we're back..quote:
Ik wil hem morgen ook wel even in de herhaling gooien.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:03 schreef CindieY het volgende:
Alhoewel livelink vroeger opstaat dan ik, bedenk ik me net
We kijken morgenochtend even hoe het loopt.
Het minste wat we kunnen doen voor zo'n mooi mensquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Laptop is in een paar seconden opgestart
Normaal gesproken zijn al mijn posts overdag gewoon mobiel, alleen als ik thuis ben heb ik de laptop aan.
Nogmaals, mooi gebaar. En ToT, mooi werk
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aaaand we're back..
Andere pruik, marginaal andere kleren, foto
halve topic met herinneringenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil hem morgen ook wel even in de herhaling gooien.
quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aaaand we're back..
Andere pruik, marginaal andere kleren, foto
Volgens mij moet dit helemaal goed gaan komen.quote:
Da's nou ook weer niet nodig. En laten we niet mensen erop gaan wijzen dat ze hun UI moeten veranderen.quote:
Het is mij gelukt. Op Android in ieder geval Request Desktop Sitequote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die link krijg ik mobiel helaas niet geopend.
SLaap lekker voor zo CindieYquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij moet dit helemaal goed gaan komen.
Maar vooruit, voor mij is nu wel tijd om m'n bed op te zoeken. Welterusten mensen
En ohja, ToT, nogmaals bedankt dan maar. Ik heb uiteindelijk maar 1 nummer zelf geluisterd en toen toch jouw show weer aangeslingerd
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij moet dit helemaal goed gaan komen.
Maar vooruit, voor mij is nu wel tijd om m'n bed op te zoeken. Welterusten mensen
En ohja, ToT, nogmaals bedankt dan maar. Ik heb uiteindelijk maar 1 nummer zelf geluisterd en toen toch jouw show weer aangeslingerd
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's nou ook weer niet nodig. En laten we niet mensen erop gaan wijzen dat ze hun UI moeten veranderen.
Wat natuurlijk wel kan is iets als "als je ook deze UI als eerbetoon aan Muis wilt, kun je die hier <link> vinden".
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's nou ook weer niet nodig. En laten we niet mensen erop gaan wijzen dat ze hun UI moeten veranderen.
Wat natuurlijk wel kan is iets als "als je ook deze UI als eerbetoon aan Muis wilt, kun je die hier <link> vinden".
quote:
Lijkt op een oude videocameraquote:
Ach je kunt hem in ieder geval wel makkelijk vastpakken op 2 plekken!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:14 schreef just me het volgende:
[..]![]()
nou die komt niet aanwaaien, die stort bij het opstijgen al neer
ieeeeeeeeeeeks !!!!!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach je kunt hem in ieder geval wel makkelijk vastpakken op 2 plekken!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |