Eisbrecher ook goed? Rammstein is net geweest. Toch, ToT?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig krijgt hierdoor ineens zin in "Ohne Dich" van Rammstein
Ik kende dit nummer nog niet. Klinkt okéquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Eisbrecher ook goed? Rammstein is net geweest. Toch, ToT?
Ik draai te weinig Eisbrecher .. We fixen dat meteen maar evenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kende dit nummer nog niet. Klinkt oké(maar haalt het niet bij Rammstein
)
Ech woar? Welk nummer dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik herken een sample van de Chemical Brothers...
Vorige track. Zat de sample "Here we go" in. Komt uit Hey Boy, Hey Girl.... of hoe heet dat nummer.quote:
Eisbrecher was net geweest, ja!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:35 schreef knokkels het volgende:
Of was Eisbrecher nou net geweest![]()
Ik weet het niet meer
quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vorige track. Zat de sample "Here we go" in. Komt uit Hey Boy, Hey Girl.... of hoe heet dat nummer.
WTquote:
Woohooquote:
Ik kende deze mashup niet eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
Held
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |