En https://i.imgur.com/PUoVulO.jpg is de andere.quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mwah, vast niet.
Ik kan morgen anders wel even bellen
nu je spelling nogquote:
Zo, anders sabel je ff iemand neer..quote:
ik had mijn post al aangepastquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zo, anders sabel je ff iemand neer..
Aan het begin van een zin schrijven normale mensen altijd een hoofdletter...quote:
lamaquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aan het begin van een zin schrijven normale mensen altijd een hoofdletter...![]()
quote:
Normale mensen?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aan het begin van een zin schrijven normale mensen altijd een hoofdletter...![]()
Ja, begin jij ff opnieuw zeg!quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:15 schreef just me het volgende:
Het is weer mooi geweest voor vanavond, tijd om te gaan slapen
nog veel luisterplezier
Pinky and the Brain niet kennenquote:
poitquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Pinky and the Brain niet kennen
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:24 schreef livelink het volgende:
Ik had helemaal niet door dat jij het over had genomen, Knokkels![]()
Maar helaas, ik ga nu toch ook afsluiten. Ik ging net de konijnen buiten eten geven en toen sprong er een grote kikker via mijn voet de kamer binnen![]()
HIj zit ergens onder de bank en ik krijg hem er maar niet onderuit. K*tbeest. Morgenochtend ga ik wel een nieuwe poging doen hem te vangen.
Uh ... hoe komt er een kikker bij je naar binnen?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:24 schreef livelink het volgende:
Ik had helemaal niet door dat jij het over had genomen, Knokkels![]()
Maar helaas, ik ga nu toch ook afsluiten. Ik ging net de konijnen buiten eten geven en toen sprong er een grote kikker via mijn voet de kamer binnen![]()
HIj zit ergens onder de bank en ik krijg hem er maar niet onderuit. K*tbeest. Morgenochtend ga ik wel een nieuwe poging doen hem te vangen.
Die kikkers zitten overal in de tuin. Hij ging via mijn voet naar binnen. Ik denk eigenlijk dat ik hem per ongeluk naar binnen heb geschoptquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Uh ... hoe komt er een kikker bij je naar binnen?
Okee, bij mij was het een vleermuis. Die wilde ik ook zo snel mogelijk naar buiten hebben
Nou ja, alweerquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
Goedenavond
Ik zie dat Knokkels nog draait..![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
Goedenavond
Ik zie dat Knokkels nog draait..![]()
Eisbrecher ook goed? Rammstein is net geweest. Toch, ToT?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig krijgt hierdoor ineens zin in "Ohne Dich" van Rammstein
Ik kende dit nummer nog niet. Klinkt okéquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Eisbrecher ook goed? Rammstein is net geweest. Toch, ToT?
Ik draai te weinig Eisbrecher .. We fixen dat meteen maar evenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kende dit nummer nog niet. Klinkt oké(maar haalt het niet bij Rammstein
)
Ech woar? Welk nummer dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik herken een sample van de Chemical Brothers...
Vorige track. Zat de sample "Here we go" in. Komt uit Hey Boy, Hey Girl.... of hoe heet dat nummer.quote:
Eisbrecher was net geweest, ja!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:35 schreef knokkels het volgende:
Of was Eisbrecher nou net geweest![]()
Ik weet het niet meer
quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vorige track. Zat de sample "Here we go" in. Komt uit Hey Boy, Hey Girl.... of hoe heet dat nummer.
WTquote:
Woohooquote:
Ik kende deze mashup niet eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
Held
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |