quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:53 schreef just me het volgende:
[..]
Hij gaat deze morgen zien, ik heb dit laten afdrukken als foto en opgestuurd naar het rouwcentrum, deze kaart komt bij het bloemstuk (veldbloemen)
Ahhhh super! Ja je had het idd over een kaart, ja!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:53 schreef just me het volgende:
[..]
Hij gaat deze morgen zien, ik heb dit laten afdrukken als foto en opgestuurd naar het rouwcentrum, deze kaart komt bij het bloemstuk (veldbloemen)
Ik heb op de achterkant iets geschreven als lieve M. mooi mens, prachtig mens, krachtig mens, we houden van jequote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhhh super! Ja je had het idd over een kaart, ja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is de hele dag niet handiger dan? Er zijn ook best wat onder ons die rond dat tijdstip aan het werk zijn![]()
Ik heb net even gecheckt, maar mobiel veranderen zie ik zo snel geen optie voor.
Het gebaar is heel mooi
Ik heb het al verbeterd, dank voor de goeie suggestie!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Knap gedaan ToT
Is het de bedoeling om die UI alleen tussen 13.00 en 13.45 te gebruiken of de hele dag?
Ahhhh wauw!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:55 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb op de achterkant iets geschreven als lieve M. mooi mens, prachtig mens, krachtig mens, we houden van je
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Op verzoek van Lucky; hij wil er een tattoo van laten zetten.
Alleen heeft hij deze nog niet gezien.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:55 schreef just me het volgende:
Ik heb op de achterkant iets geschreven als lieve M. mooi mens, prachtig mens, krachtig mens, we houden van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
ja als ik op dat linkje klik kom ik bij mijn eigen ui'squote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:56 schreef CindieY het volgende:
Even linkje testen hoor, negeer mijn post verder maar
http://forum.fok.nl/rde/usericon_manager
Die link krijg ik mobiel helaas niet geopend.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:56 schreef CindieY het volgende:
Even linkje testen hoor, negeer mijn post verder maar
http://forum.fok.nl/rde/usericon_manager
Vijf minuten eerder opstaan morgenochtendquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die link krijg ik mobiel helaas niet geopend.
Laptop is in een paar seconden opgestartquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vijf minuten eerder opstaan morgenochtend
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Laptop is in een paar seconden opgestart
Normaal gesproken zijn al mijn posts overdag gewoon mobiel, alleen als ik thuis ben heb ik de laptop aan.
Nogmaals, mooi gebaar. En ToT, mooi werk
graagquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:02 schreef CindieY het volgende:
Aangezien ik meestal een van de eerste aanwezigen ben, zal ik het bericht van knokkels nog in de herhaling gooien? Ik weet niet in hoeverre mensen teruglezen.
Doe maar.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:02 schreef CindieY het volgende:
Aangezien ik meestal een van de eerste aanwezigen ben, zal ik het bericht van knokkels nog in de herhaling gooien? Ik weet niet in hoeverre mensen teruglezen.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:02 schreef CindieY het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |