quote:
Muziek niet hard genoeg zeker.quote:
Hehehe snap ik wel hoor.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:42 schreef CindieY het volgende:
Bedankt, ToT
Ik slinger nog even zelf wat muziek aan, ik ben na ruim 2,5 uur wel toe aan wat anders
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:42 schreef knokkels het volgende:
[..]om het beter te horen of juist om het te negeren?
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Muziek niet hard genoeg zeker.
Hehehe ze kijkt nu naar één of andere Filipijnse docu.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Soms is het beter om naar je eigen gezeik te luisteren.
Ik heb vooral ook even een wat hoger tempo nodigquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe snap ik wel hoor.Er komt zo ook wel lichter spul voorbij overigens.
Maar graag gedaan!
Hoog tempo heb ik ook wel in deze stijl!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb vooral ook even een wat hoger tempo nodigMaar goed, kwartiertje nog, dan denk ik sowieso m'n bed in. Nog even dagje knallen tot aan het weekend
No prob!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ga trouwens ook zo pitten, toffe muziek die ik zelf nooit op zou zetten ToT, maar mogguh weer rond vijfen op jammergenoeg.
slaapze alvast.
Als dat binnen nu en een kwartier is, geef een gil, want ik ben nog niet uit het topic vertrokkenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoog tempo heb ik ook wel in deze stijl!Maar no prob!
Na het volgende nummer.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als dat binnen nu en een kwartier is, geef een gil, want ik ben nog niet uit het topic vertrokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door knokkels op 05-10-2017 21:54:33 ]Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Slaap lekker voor straks PaRoquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ga trouwens ook zo pitten, toffe muziek die ik zelf nooit op zou zetten ToT, maar mogguh weer rond vijfen op jammergenoeg.
slaapze alvast.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:48 schreef knokkels het volgende:
Dienstmededeling
Vrijdag tussen 13:00 - 13:45, de dag dat Muis wordt begraven.
Just me en ik zaten te brainstormen over iets, als laatste eer. Kaarsje branden? Toch iets anders?
ToT heeft een geweldige UI gemaakt van de welbekende MaryMouse UI, met een kaarsje.
Ons verzoek is eigenlijk om die UI te gebruiken vanaf 13:00 en 13:45. Dit als laatste eerbewijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dienstmededeling
Just me en ik zaten te brainstormen over iets, als laatste eer. Kaarsje branden? Toch iets anders?
ToT heeft een geweldige UI gemaakt van de welbekende MaryMouse UI, met een kaarsje.
Ons verzoek is eigenlijk om die UI te gebruiken vanaf 13:00 en 13:45. Dit als laatste eerbewijs.Is de hele dag niet handiger dan? Er zijn ook best wat onder ons die rond dat tijdstip aan het werk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb net even gecheckt, maar mobiel veranderen zie ik zo snel geen optie voor.
Het gebaar is heel mooi
I reject reality and substitute my own
Nog een minuutje!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als dat binnen nu en een kwartier is, geef een gil, want ik ben nog niet uit het topic vertrokken
Dude. What?! Die had ik nog niet eens gezien! Wow!quote:
idd, hele dag lijkt me wel beter!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is de hele dag niet handiger dan? Er zijn ook best wat onder ons die rond dat tijdstip aan het werk zijn![]()
Ik heb net even gecheckt, maar mobiel veranderen zie ik zo snel geen optie voor.
Het gebaar is heel mooi
Hele dag, is ook wel een goeie!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is de hele dag niet handiger dan? Er zijn ook best wat onder ons die rond dat tijdstip aan het werk zijn![]()
Het gebaar is heel mooi
Op verzoek van Lucky; hij wil er een tattoo van laten zetten.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dude. What?! Die had ik nog niet eens gezien! Wow!![]()
![]()
![]()
Dienstmededeling
Ons verzoek is eigenlijk om die UI te gebruiken vanaf 13:00 en 13:45. Dit als laatste eerbewijs.Knap gedaan ToTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het de bedoeling om die UI alleen tussen 13.00 en 13.45 te gebruiken of de hele dag?Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dienstmededeling
Ons verzoek is eigenlijk om die UI te gebruiken vanaf 13:00 en 13:45. Dit als laatste eerbewijs.Mooi gebaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe 'm de hele dag.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Hij gaat deze morgen zien, ik heb dit laten afdrukken als foto en opgestuurd naar het rouwcentrum, deze kaart komt bij het bloemstuk (veldbloemen) en ik ga de UI ook de hele dag gebruikenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Op verzoek van Lucky; hij wil er een tattoo van laten zetten.
Alleen heeft hij deze nog niet gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |