Een oneerlijk gevecht?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt het tegen een suri, jij bent dik.
Dat is zo'n oneerlijk gevecht.
Waarom?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:30 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wacht nog op een goede reactie Scrummie...
ik zit wederom op mn werkquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok voeballe jeecee ik ben er klaar voor
die hebben ook nog eens last van Polen etc. die onder de prijs werkenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:34 schreef Caland het volgende:
Ik vind het gezeur over onderbetaald worden in het onderwijs een beetje hetzelfde als vrachtwagenchauffeur worden en dan zeuren dat je zoveel op de weg zit
Lekkere vergelijking Hans.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:34 schreef Caland het volgende:
Ik vind het gezeur over onderbetaald worden in het onderwijs een beetje hetzelfde als vrachtwagenchauffeur worden en dan zeuren dat je zoveel op de weg zit
nou nou nouquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:34 schreef JanCees het volgende:
ik ben kankergek in mn kop onlo
ik pak iedereen
Ja maar en jij en caland lullen uit je nek omdat dit een onderwerp is waar jullie geen kennis over hebben en vergelijkingen trekken die kant noch wal raakt.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom?
Ik zeg toch al dat leraren er best wat bij mogen krijgen. Maar niet op basis van argumenten als overwerk of werkdruk of vakantiedagen.
Nee, geen enkele relatie met elkaar behalve dat we met dezelfde voorkeur voor club zijn geboren.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:34 schreef vincenzo78 het volgende:
Mocht Scrummie nog niet hebben gereageerd op mijn punten dan heb ik wel een andere belangrijke vraag.
Deze werd gisteren namelijk gemodderd in het Feyenoordtopic. Maar Scrummie en Klummie? Is dat een soort van dynamic duo? Of familie van elkaar? (Serieuze vraag).
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:34 schreef Caland het volgende:
Familiequote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:34 schreef vincenzo78 het volgende:
Mocht Scrummie nog niet hebben gereageerd op mijn punten dan heb ik wel een andere belangrijke vraag.
Deze werd gisteren namelijk gemodderd in het Feyenoordtopic. Maar Scrummie en Klummie? Is dat een soort van dynamic duo? Of familie van elkaar? (Serieuze vraag).
Zijn genoeg bedrijven die alleen maar Nederlanders aannemen. Die kutPolen maken er regelmatig een zooitje van.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
die hebben ook nog eens last van Polen etc. die onder de prijs werken
Ik ga ook maar eens een PS4 aanschaffen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Een oneerlijk gevecht?
ik sloop iedereen hier
wordt het onderwijs er beter van?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:35 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja maar en jij en caland lullen uit je nek omdat dit een onderwerp is waar jullie geen kennis over hebben en vergelijkingen trekken die kant noch wal raakt.
Ik heb het over de lengte van je lul, lul.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Een oneerlijk gevecht?
ik sloop iedereen hier
maar je hebt er wel concurrentie vanquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn genoeg bedrijven die alleen maar Nederlanders aannemen. Die kutPolen maken er regelmatig een zooitje van.
Goeie vergelijking wel jaquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:34 schreef Caland het volgende:
Dit is wel een goede vergelijking.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:34 schreef Caland het volgende:
Investeren in onderwijs is altijd een goed idee.quote:
hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb het over de lengte van je lul, lul.
Dikkerdjes hebben meestal een heel klein pikkie.
Terwijl de gemiddelde Surinamer een anaconda tevoorschijn trekt.
Je hebt dus geen research gedaan voordat je de pabo ging doen? Geen wonder dat je dan de hele vakantie nodig hebt om werkjes van 6-jarigen na te kijkenquote:
Meh mijn neefje is internationaal chauffeur. Tijdens de crisis, pak m beet 2008 speelde dit meer. Tegenwoordig is er weer enorm veel vraag naar chauffeurs door het toegenomen vrachtverkeer.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar je hebt er wel concurrentie van
Onderwijs is breed, er moet in de breedte geïnvesteerd worden. Het is wat te eentonig om te denken dat geld het probleem oplost, maar daar begint alles wel mee natuurlijk.quote:
daar ben ik het ook wel mee eens maar een hoger salaris voor dezelfde mensen maakt het onderwijs niet direct beter of wel?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Investeren in onderwijs is altijd een goed idee.
Hoe wil je je anders dan met betere kennis nog onderscheiden als land Rover lage-lonen landen ?
Hij doet ook laatdunkend tegen joden.. Deze moderator zou geen moderator moeten zijn..quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:39 schreef JanCees het volgende:
jammer dat onze nieuwe mod zo schaamteloos discrimineert tegenover surinamers
Komt rene dan weer terug? Als onlo mod af is?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hij doet ook laatdunkend tegen joden.. Deze moderator zou geen moderator moeten zijn..
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:36 schreef Caland het volgende:
Sowieso ben je geen leraar in de onderbouw, dan ben je gewoon een omhooggevallen oppasmoeder
Ja, en onlo gaat dan weg..quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Komt rene dan weer terug? Als onlo mod af is?
Niet perse maar het kan wel een goede stimulans zijn.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar ben ik het ook wel mee eens maar een hoger salaris voor dezelfde mensen maakt het onderwijs niet direct beter of wel?
Ze happen wel lekkerquote:
ik blijf het vreemd vinden en dat heeft niet alleen betrekking op chauffeurs dat werknemers uit Oost Europa in NL onder het minimum loon mogen werkenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh mijn neefje is internationaal chauffeur. Tijdens de crisis, pak m beet 2008 speelde dit meer. Tegenwoordig is er weer enorm veel vraag naar chauffeurs door het toegenomen vrachtverkeer.
Nee. Er was geen speld tussen de woorden van René te krijgen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Komt rene dan weer terug? Als onlo mod af is?
Technisch gezien was het dus voldoende voor mij geweest om één minuut mod te zijn om René hier voorgoed weg te krijgen.quote:Als jij mod wordt, post ik nooit meer in VBL. Sorry makker.
Vertel mij alles.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hoi, onlo discrimineert tegen Surinamers, jouw reactie?
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Er was geen speld tussen de woorden van René te krijgen.
[..]
Technisch gezien was het dus voldoende voor mij geweest om één minuut mod te zijn om René hier voorgoed weg te krijgen.
Leuk voor hem.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hoi, onlo discrimineert tegen Surinamers, jouw reactie?
Ik hoop voor Ron eerder dat hij geen belg is qua paspoortquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
je bent toch geen Surinamer, qua paspoort bedoel ik?
Nee, qua paspoort ben ik Nederlander.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
je bent toch geen Surinamer, qua paspoort bedoel ik?
Als ik na een slechte nachtrust koffie drink moet ik ziekelijk veel pissen.. Ook koffie drinken tijdens een nacht doortrekken doet mij elke twintig minuten naar het toilet gaan..quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:48 schreef Jojoortje het volgende:
Tijd voor koffie mensen.
Heb twee gruwelijk lekkere nachten gehad, vandaar dat ik nog geen koffie heb gedronken voor 10.00u.
Ik heb de halve nacht op muskieten gejaagd.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:48 schreef Jojoortje het volgende:
Tijd voor koffie mensen.
Heb twee gruwelijk lekkere nachten gehad, vandaar dat ik nog geen koffie heb gedronken voor 10.00u.
Drink je dan een liter koffie ofzo?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:49 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als ik na een slechte nachtrust koffie drink moet ik ziekelijk veel pissen.. Ook koffie drinken tijdens een nacht doortrekken doet mij elke twintig minuten naar het toilet gaan..
in oktober?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb de halve nacht op muskieten gejaagd.
Hoe lang heb je eigenlijk gerookt?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:50 schreef Caland het volgende:
Ik zweet al 2 nachten niet meer snachts, wel nog veel wakker worden en bizarre dromen
Dat afkicken gaat me prima af moet ik zeggen
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik hoop voor Ron eerder dat hij geen belg is qua paspoort
Vanaf mijn 13e tot nu (28)quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe lang heb je eigenlijk gerookt?
Gesext?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:48 schreef Jojoortje het volgende:
Tijd voor koffie mensen.
Ik rookte mn eerste peuk op mn 8e ofzo, als ik nu wel eens kinderen van 8 zie vraag ik me echt af hoe danquote:
Dat is wel te hopen ja.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jezus caland al 28
Iedereen wordt kankeroud hier
Als je als regelmatige roker stopt voor je 35e is kans op longkanker niet veel groter dan de niet-roken groepquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Netjes. Gegarandeerd longkanker op je 55ste.
Bron?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je als regelmatige roker stopt voor je 35e is kans op longkanker niet veel groter dan de niet-roken groep
Vooralsnog wel redelijk, mentaal vind ik het nog niet heel zwaar maar lichamelijk welquote:
Ik heb wel een Belgische id-kaart. Maar eigenlijk is dat alleen een bewijs van inschrijving in het vreemdelingenregister en mag het niet gebruikt worden als wettelijk ID.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik hoop voor Ron eerder dat hij geen belg is qua paspoort
ik heb ook wel eens stiekem een sigaretje gerookt op die leeftijd maar daar is het gelukkig bij geblevenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik rookte mn eerste peuk op mn 8e ofzo, als ik nu wel eens kinderen van 8 zie vraag ik me echt af hoe dan
quote:
dat lijkt me toch heel stugquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je als regelmatige roker stopt voor je 35e is kans op longkanker niet veel groter dan de niet-roken groep
Heeft te maken met dat een lichaam zich tot 27e nog vernieuwd. Er komen meer cellen bij dan dat er afsterven. Daarna gaat t bergaf.quote:
OK dus Caland stopt op het juiste momentquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft te maken met dat een lichaam zich tot 27e nog vernieuwd. Er komen meer cellen bij dan dat er afsterven. Daarna gaat t bergaf.
Nee, met het schip de Caland en de Calandstraat in Rotterdam.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:59 schreef vincenzo78 het volgende:
Schiet me opeens iets te binnen.
Caland. Heeft dat te maken met de scholengemeenschap Caland?
Nee, ik had geen inspiratie meer voor m’n 40-45e account en toen besloot ik maar mn straatnaam te pakkenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:59 schreef vincenzo78 het volgende:
Schiet me opeens iets te binnen.
Caland. Heeft dat te maken met de scholengemeenschap Caland?
DonRaja dat associeer ik met Apache Indian.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, met het schip de Caland en de Calandstraat in Rotterdam.
Calandlijnquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, met het schip de Caland en de Calandstraat in Rotterdam.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik had geen inspiratie meer voor m’n 40-45e account en toen besloot ik maar mn straatnaam te pakken
Jij bent toch ergens eind 20?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn vriendin stuurt me een link met "mannen tussen 35 en 41 minste zin in sex" en opmerking "het einde is nabij"
Teringwijf
Stuur gewoon een paar fotos terug van je aziatische scharrels met daaronder ik denk het niet jobquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn vriendin stuurt me een link met "mannen tussen 35 en 41 minste zin in sex" en opmerking "het einde is nabij"
Teringwijf
Zonder pics waardeloos verhaal.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Teringwijf
Hoe heb je hier pics bij nodig?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:04 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zonder pics waardeloos verhaal.
knap wel hoor!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooralsnog wel redelijk, mentaal vind ik het nog niet heel zwaar maar lichamelijk wel
ik durfde het nooitquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens stiekem een sigaretje gerookt op die leeftijd maar daar is het gelukkig bij gebleven
Hij deed geen hoeren daar. Alleen maar van die Groenlinkse wereldverbeteraars en meisjes die op zoek zijn naar zichzelf.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Stuur gewoon een paar fotos terug van je aziatische scharrels met daaronder ik denk het niet job
Je vriendinquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe heb je hier pics bij nodig?
Ditquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:05 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hij deed geen hoeren daar. Alleen maar van die Groenlinkse wereldverbeteraars en meisjes die op zoek zijn naar zichzelf.
Ik denk dat ik wel veel meegerookt hebt, maar dat kan ook bijna niet anders met feestjes in een studentenhuis.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens stiekem een sigaretje gerookt op die leeftijd maar daar is het gelukkig bij gebleven
♫ Huilen is voor jou te laat ♫quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga jij een keer stoppen met je leugens verspreiden over mij?
Normaal doen.
Kan je mij niet weer op 'de block' zetten? Toen was FOK! veel leuker.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
♫ Huilen is voor jou te laat ♫
Hey maat.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
♫ Huilen is voor jou te laat ♫
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan je mij niet weer op 'de block' zetten? Toen was FOK! veel leuker.
Wat kan je daar nog leren? Excel?quote:
♫ Waarom, zeg me waarom ♫quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan je mij niet weer op 'de block' zetten? Toen was FOK! veel leuker.
Microsoft Access. Maar we doen ook nog steeds Excel op dinsdag.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat kan je daar nog leren? Excel?
Zou wel een goed duo zijn. Scrummie & Klummie. Een soort van Rijk de Gooyer en Johnny Kraaykampquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Normaal doen.
Johnny Kraaykampgodquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zou wel een goed duo zijn. Scrummie & Klummie. Een soort van Rijk de Gooyer en Johnny Kraaykamp
Zoals onlogisch al reeds aangaf, zo’n forum is een verouderd medium. Het zou beter zijn om er helemaal mee te stoppenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie dat ze in FB weer eens een hopeloze overbodige reeks hebben over hoe FOK! beter kan.
Als onlogisch stopt met FOK! ben ik solidair.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals onlogisch al reeds aangaf, zo’n forum is een verouderd medium. Het zou beter zijn om er helemaal mee te stoppen
Jouw woord is niks waard.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als onlogisch stopt met FOK! ben ik solidair.
Waarom was je niet solidair met GGMM?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:
Triggered.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom was je niet solidair met GGMM?
♫ Scrummie, een onbetrouwbare hond ♫
🎵Dont tell me wat to do, dont tell me what to say🎵quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Normaal doen.
Lekker toch. Onlo houdt dat al 10 jaar vol.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:31 schreef Tarado het volgende:
ik heb nog nauwelijks wat gedaan qua werk, ook voor geen meter zin vandaag
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Lekker toch. Onlo houdt dat al 10 jaar vol.
Ik kan prima multitasken.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Lekker toch. Onlo houdt dat al 10 jaar vol.
Ik had mijn eerste meeting om 10 uur vandaag en dacht die te missen vanwege de files. Bleek ik uiteindelijk de enige te zijn die wel op tijd was. Ik ga denk ik de rest van de dag maar een beetje uit het raam staren.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:31 schreef Tarado het volgende:
ik heb nog nauwelijks wat gedaan qua werk, ook voor geen meter zin vandaag
Gewoon een normale dag dus.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga denk ik de rest van de dag maar een beetje uit het raam staren.
Niet te lang naar één punt staren. Daar ga je scheel van zien.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had mijn eerste meeting om 10 uur vandaag en dacht die te missen vanwege de files. Bleek ik uiteindelijk de enige te zijn die wel op tijd was. Ik ga denk ik de rest van de dag maar een beetje uit het raam staren.
Die solidariteit van jou kennen we nu wel, Dries.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het regent, ik volg de druppels op het raam.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:35 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Niet te lang naar één punt staren. Daar ga je scheel van zien.
Meestal belt ze dan met de reclassering en word je weer vast gezet.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Not really, normaal staar ik ook ff door het raam van jouw moeder naar binnen.
Als ze een keer beltegoed heeft...quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meestal belt ze dan met de reclassering en word je weer vast gezet.
Om in te rijden.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb er meerdere.Ligt eraan waar je hem voor wilt gebruiken.
Stratos danquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:42 schreef napoleonfour het volgende:
Al lijkt zo'n lancia delta s4 mij ook wel wat.
Bertone versie?quote:
Dan de concept versie, zie hierboven.quote:
Dat was volgens mij prototype van een prototype ofzoquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan de concept versie, zie hierboven.
Mooi tosti-ijzerquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:45 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Toen italianen nog konden ontwerpen.
Heel veilig ontworpen ookquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:45 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Toen italianen nog konden ontwerpen.
Gast bij mij in de straat had zo'n oude Gullwingquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:48 schreef Elan het volgende:
Laatst stond er in Amsterdam zo eentje geparkeerd. Gewoon zo aan de gracht met het dak open.
Fapje gepleegd.
[ afbeelding ]
Hoezo? Je kan er gewoon mee onder een vrachtwagen rijden.quote:
Dat snap ik, maar wat zin de voorwaarden? moeten er kinderen in mee kunnen etc.quote:
DE 300 SL Gullwing?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Gast bij mij in de straat had zo'n oude Gullwing
Ging ie ook mee boodschappen doen enzo
cray
Noem gewoon 1 auto, hipsterquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar wat zin de voorwaarden? moeten er kinderen in mee kunnen etc.
Ik houd wel van comfort, maar ook van snelheid en beetje praktisch. Ik zou ook ooit nog wel eens in een auto met een dikke twaalf cilinder motor willen rijden. Dus dan kom je op de Vanquish of een Bentley Continental GT uit. Alternatief een Quattroporte.
En ik blijf een enorm zwak voor Landrovers houden.
Nee die ouwequote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:50 schreef Elan het volgende:
[..]
DE 300 SL Gullwing?Of zo'n nieuwe....
Continentals zijn wel echt vies lelijkquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik houd wel van comfort, maar ook van snelheid en beetje praktisch. Ik zou ook ooit nog wel eens in een auto met een dikke twaalf cilinder motor willen rijden. Dus dan kom je op de Vanquish of een Bentley Continental GT uit. Alternatief een Quattroporte.
Ik vind die Gullwing ook gaaf.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:48 schreef Elan het volgende:
Laatst stond er in Amsterdam zo eentje geparkeerd. Gewoon zo aan de gracht met het dak open.
Fapje gepleegd.
[ afbeelding ]
Laten we zeggen dat praktisch nut even geen rol speelt. Dus gewoon waar je een in je eentje een beetje mee kunt flaneren.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die zijn echt belachelijk duur ik meen dat er laatst eentje verkocht is op een veiling voor 1.5 miljoen.quote:
Die vent was een hertog geloof ikquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zijn echt belachelijk duur ik meen dat er laatst eentje verkocht is op een veiling voor 1.5 miljoen.
Wat voor buurt woon jij joh dat mensen boodschappen doen met zulke auto's
rijd wel echt genottelijk hoor, tijdje terug in meegereden.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Continentals zijn wel echt vies lelijk
Jellyquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Die vent was een hertog geloof ik
of een graaf
Ik ook wel eens, toegegeven was iets van 8 jaar geleden maar vond het toen al niksquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
rijd wel echt genottelijk hoor, tijdje terug in meegereden.
oud geld genot.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Die vent was een hertog geloof ik
of een graaf
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn oom is hele leven Ferrari fan. Kocht een oude Ferrari. Week later mocht ie rotterdam niet meer in door die uitstootregels
geen brabus halenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zou iig nooit een nieuwerwetse auto kopen
Dan zou ik helemaal geen moderne auto nemen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat praktisch nut even geen rol speelt. Dus gewoon waar je een in je eentje een beetje mee kunt flaneren.
Heeft ze aan je pepernoten gezeten?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:55 schreef Saind het volgende:
Was de continental van de wegwijspiet trouwens
Kende zijn dochter
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan zou ik helemaal geen moderne auto nemen.
[ afbeelding ]
Is dat een DS? Nog nooit een cabrio in het echt gezienquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maat van mij had ooit een Mercedes ML Brabus. Dat ging echt nergens over, totaal over de top. Reed 1 op 5. Als je er als een pooier of een voetballer met compensatiedrang bij wilt rijden moet je zo'n auto nemen.quote:
Mooi man, zag die laatst in een reclame. Nog wel redelijk betaalbaar ook vergeleken met veel spul wat je hier voorbij ziet komen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die oude engels wagens zijn ook echt geweldig joh. Idd die E-type, echt een droom om daarin te cruisen over van die glooiende wegen.quote:
Brabus is wel het summum van kampenellie zijnquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maat van mij had ooit een Mercedes ML Brabus. Dat ging echt nergens over, totaal over de top. Reed 1 op 5. Als je er als een pooier of een voetballer met compensatiedrang bij wilt rijden moet je zo'n auto nemen.
Hoe heet die nieuwe E type ook alweerquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die oude engels wagens zijn ook echt geweldig joh. Idd die E-type, echt een droom om daarin te cruisen over van die glooiende wegen.
Jep. Mijn pa had er een, schijnt echt ongekend comfortabel (geweest) te zijn door de hydropneumatische vering die er in zit.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Is dat een DS? Nog nooit een cabrio in het echt gezien
Ja dat is wel een feestquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jep. Mijn pa had er een, schijnt echt ongekend comfortabel (geweest) te zijn door de hydropneumatische vering die er in zit.
E-Type reborn.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe heet die nieuwe E type ook alweer
eagle speedsterquote:
Oldtimers zijn een goede belegging. Maatje van mij zit in die wereld, als je er een beetje verstand van hebt kun je volgens hem enorme winsten maken. Probleem is dat mensen er ook lastig afstand van doen. (Wat ook weer de hogere prijzen deels verklaart)quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooi man, zag die laatst in een reclame. Nog wel redelijk betaalbaar ook vergeleken met veel spul wat je hier voorbij ziet komen.
Wie weet bezit je er ooit een
Ik geef niet zo om dat protserige. Maar er zijn genoeg mensen die een Mercedes al protserig vinden. Daarom moet je daar ook niet teveel naar kijken. Het is toch nooit goed.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Brabus is wel het summum van kampenellie zijn
Geld maar geen status
Niet de C6? Dat was toen de moderne variant van de DS.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja dat is wel een feest
M'n pa had paar jaar terug zo'n nieuwe C5 met die vering
iedere drempel met 80 pakken en niks voelen
Neh die was fucking lelijkquote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet de C6? Dat was toen de moderne variant van de DS.
Geloof ik graag.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oldtimers zijn een goede belegging. Maatje van mij zit in die wereld, als je er een beetje verstand van hebt kun je volgens hem enorme winsten maken. Probleem is dat mensen er ook lastig afstand van doen. (Wat ook weer de hogere prijzen deels verklaart)
Het probleem is dan wel dat je eigenlijk zo min mogelijk moet rijden. En waarom zou je er dan 1 kopen. Is mijn beperkte niet belegger visiequote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oldtimers zijn een goede belegging. Maatje van mij zit in die wereld, als je er een beetje verstand van hebt kun je volgens hem enorme winsten maken. Probleem is dat mensen er ook lastig afstand van doen. (Wat ook weer de hogere prijzen deels verklaart)
Geen idee, ik ben een beetje bij Jaguar afgehaakt toen ze die lelijke Ford achterlichten gingen gebruiken in hun topmodellen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe heet die nieuwe E type ook alweer
Als je een beetje handig bent kun je ze goedkoop kopen en zelf helemaal opknappen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het probleem is dan wel dat je eigenlijk zo min mogelijk moet rijden. En waarom zou je er dan 1 kopen. Is mijn beperkte niet belegger visie
Klopt, maar dat maakt toch niet uit. Je kunt er naar kijken en ervan genieten terwijl het in waarde stijgt. Is toch nog altijd beter dan andere niet tastbare investeringen als je liefhebber bent.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het probleem is dan wel dat je eigenlijk zo min mogelijk moet rijden. En waarom zou je er dan 1 kopen. Is mijn beperkte niet belegger visie
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn oom is hele leven Ferrari fan. Kocht een oude Ferrari. Week later mocht ie rotterdam niet meer in door die uitstootregels
Klopt. Die Porsche Carrera GT van begin jaren 2000 is ook al zo'n icoon/collecters item geworden.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof ik graag.
Als je al ziet wat je tegenwoordig kunt krijgen voor zo'n oud Volkswagenbusje uit de jaren 80 laat staan voor een echt zeldzame klassieker.
Nieuwe modellen kun je ook geld mee verdienen, zo'n Porsche 918 Spyder werd 3 jaar geleden verkocht voor rond de 900k en gaan tegenwoordig voor om en nabij de 1.7 miljoen.
Zelf er nog vele uren in gaan stoppen staat een beetje haaks op het idee van het investeren.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je een beetje handig bent kun je ze goedkoop kopen en zelf helemaal opknappen.
superauto's zijn sowieso bizar in waarde aan het stijgen laatste tijdquote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt. Die Porsche Carrera GT van begin jaren 2000 is ook al zo'n icoon/collecters item geworden.
Heb je net nog genoemd in de felle discussie in FBquote:
Zwarte Pietenjournaal stopt met gekleurde pieten. Vond het wel een nette uitleg. Lekker zwart/grijs met vegen maken. Strookt meer met het verhaal van de schoorsteen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:08 schreef napoleonfour het volgende:
School in beroep zaak klassenfoto Den Haag
jaah
Wel jammer dat deze grafiek zo politiek gekleurd is...quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:08 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Aiaiaiai wat een bloedgeile data heb ik
Laferrari ook koekoek.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:10 schreef Saind het volgende:
[..]
superauto's zijn sowieso bizar in waarde aan het stijgen laatste tijd
die Porsche 991 is ook echt x3 gegaan de afgelopen jaren
vertel me alles.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je net nog genoemd in de felle discussie in FB
Boh, vroeger Colin McRae spelen en dan dromen van zo'n Subaru. Gelukkig qua smaak wel wat op vooruitgegaan.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:10 schreef napoleonfour het volgende:
Liefst rijden Knut en ik in een subaru impreza WRC97
zelfs mijn 928 is in trekquote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Die paar honderd tokkies hadden die zaak tegen beter bed verloren hequote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:08 schreef napoleonfour het volgende:
School in beroep zaak klassenfoto Den Haag
jaah
Sowieso genoeg superrijken die dat prima kunnen betalen. Mensen staren zich blind op die Quote 500. Er zijn mensen die een veelvoud daarvan hebben maar die komen nooit in dat soort lijstjes voor.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Joh, meen je dat nouquote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso genoeg superrijken die dat prima kunnen betalen. Mensen staren zich blind op die Quote 500. Er zijn mensen die een veelvoud daarvan hebben maar die komen nooit in dat soort lijstjes voor.
Hmm, voor mijn gevoel had ik best veel gepost gister...quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:13 schreef tong80 het volgende:
Top 100 van woensdag 4 oktober 2017
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 496 haags_kwartiertje
024. 127 tong80
043. 092 onlogisch
049. 086 Vasion
053. 083 vincenzo78
059. 078 Befbekje
059. 078 Saind
070. 072 Ajacied422
072. 070 Scrummie
077. 061 Elan
082. 057 JR-Style-93
097. 049 Tarado
Was dat die goedkope of was dat de 924? Kan de Porsches uit de periode niet zo goed uit elkaar houdenquote:
Jij bent waarschijnlijk de enige die ook daadwerkelijk zo'n auto kan betalen hier.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:13 schreef DonRaja het volgende:
Was hier al door meerderen genoemd, maar ik blijf bij de QP
Moet je effe teruglezen. Gaat niet echt over VBL. Maar is in een felle discussie over heel FOK! met Danny erbij. Dat wij plots geconfronteerd werden met een mod die niemand kende en dat ie nog steeds niet post in VBL. Maar het mooi is dat jij als echte VBLer ook mod bent geworden en het gelijk goed doet.quote:
snap niet dat hun advocaat met droge ogen kon beweren dat ze een kans maakte. Dit was echt inleiding op inleiding verbintenissenrechtquote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Die paar honderd tokkies hadden die zaak tegen beter bed verloren he
You dont say
Hij heeft Rene weggekregen, hoeveel meer resultaat wil je?quote:
Schoorsteen ?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zwarte Pietenjournaal stopt met gekleurde pieten. Vond het wel een nette uitleg. Lekker zwart/grijs met vegen maken. Strookt meer met het verhaal van de schoorsteen.
Eerste les hbo recht inderdaad :’)quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
snap niet dat hun advocaat met droge ogen kon beweren dat ze een kans maakte. Dit was echt inleiding op inleiding verbintenissenrecht. Sluit een tuchtonderzoek naar die advocaat trouwens ook niet uit.
Ja, er zit big money in die FP.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk de enige die ook daadwerkelijk zo'n auto kan betalen hier.
Jij en Tong80 niet te vergeten.
En misschien Vasion. Als hij de verdiende eindelijk erkenning krijgt en een auto van Danny mag uitkiezen.
Welke mod?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet je effe teruglezen. Gaat niet echt over VBL. Maar is in een felle discussie over heel FOK! met Danny erbij. Dat wij plots geconfronteerd werden met een mod die niemand kende en dat ie nog steeds niet post in VBL. Maar het mooi is dat jij als echte VBLer ook mod bent geworden en het gelijk goed doet.
Gelezen. Bedankt makker.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet je effe teruglezen. Gaat niet echt over VBL. Maar is in een felle discussie over heel FOK! met Danny erbij. Dat wij plots geconfronteerd werden met een mod die niemand kende en dat ie nog steeds niet post in VBL. Maar het mooi is dat jij als echte VBLer ook mod bent geworden en het gelijk goed doet.
Niks teruggelezen,maar wat is QP ?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:13 schreef DonRaja het volgende:
Was hier al door meerderen genoemd, maar ik blijf bij de QP
Ik zal eens zien of er al een topic over is.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:16 schreef Saind het volgende:
Donnie kun je niet even iets doen aan al die tieten in de banner
of even klagen achter de schermen
smerig irritant dat heel fok zo nsfw is
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks teruggelezen,maar wat is QP ?
maserati quattroportequote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van mij moet niks, maar als je de kritiek ter harte wilt nemen slaan kleurpieten ook nergens op.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schoorsteen ?
Waarom moet dat stroken ?
Maakt toch niks uit hoe en waarom ie zwart is? Moeten we indiaantje spelen ook gaan verbieden?
Je bent een heldquote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zal eens zien of er al een topic over is.
Maserati QuattroPortequote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik word soms ook verrast. Eergisteren bijna 500 gisteren 120. Voor m'n gevoel zat er lang niet zoveel verschil tussen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmm, voor mijn gevoel had ik best veel gepost gister...
Apart. Ik ken niemand uit Papendrecht die zo'n auto zou willenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel zo'n auto waar mensen in Papendrecht van dromen ja.
Waarom zou je 3 Veyrons willen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:20 schreef Elan het volgende:
Deze man 3 VeyronsEckte Feyenoorder ook
Het is Tong en tong80. Gisteren toevallig, na een paar maanden, weer eens m'n bankrekening gecheckt. Man, wat je bespaart zonder drinken en gewoon leven.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk de enige die ook daadwerkelijk zo'n auto kan betalen hier.
Jij en Tong80 niet te vergeten.
En misschien Vasion. Als hij de verdiende eindelijk erkenning krijgt en een auto van Danny mag uitkiezen.
Voor als er eentje bij de garage staat. Geen grap.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou je 3 Veyrons willen.
Mooi tochquote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Tong en tong80. Gisteren toevallig, na een paar maanden, weer eens m'n bankrekening gecheckt. Man, wat je bespaart zonder drinken en gewoon leven.
Ah ik zag het al, de nieuwste versie heeft een zwart logo op de grille.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor als er eentje bij de garage staat. Geen grap.
Heb je de nieuwe Docu.-serie op NPO-2 gezien gisteren? Eerste aflevering van de 4. Erg de moeite waard. Over de praktijk van Fick. Goed gemaakt en interessante cases.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
snap niet dat hun advocaat met droge ogen kon beweren dat ze een kans maakte. Dit was echt inleiding op inleiding verbintenissenrecht. Sluit een tuchtonderzoek naar die advocaat trouwens ook niet uit.
Jaquote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah ik zag het al, de nieuwste versie heeft een zwart logo op de grille.
Ik zal de druppel zijn geweest.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij heeft Rene weggekregen, hoeveel meer resultaat wil je?
nee V8 die 924 was oorspronkelijk voor audi gemaaktquote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Was dat die goedkope of was dat de 924? Kan de Porsches uit de periode niet zo goed uit elkaar houden
Voor klachten over mijn functioneren verwijs ik je naar de FB.quote:
Dan ben ik de Berry van Aerle die niks tegen de anderen mag zeggen.quote:
You're welcomequote:
Is ook zo.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van mij moet niks, maar als je de kritiek ter harte wilt nemen slaan kleurpieten ook nergens op.
Ben niet zo van zoete pizza's. Voor mij meer gepeperd en scherp.quote:
Lekker manquote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Tong en tong80. Gisteren toevallig, na een paar maanden, weer eens m'n bankrekening gecheckt. Man, wat je bespaart zonder drinken en gewoon leven.
Ik ook niet. Ken sowieso niemand uit Papendrecht.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Apart. Ik ken niemand uit Papendrecht die zo'n auto zou willen
Echt niet normaal.quote:
Ik krijg de laatste tijd weer zoveel aandacht van de wijven dat ik m'n ouwe beroep overweeg weer op te pakken.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker man. Wanneer gaan we naar de hoeren? (inb4 als je moeder tijd heeft)
VBL / [FAQ en FB #151] Drizzt 4 Presidentquote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor klachten over mijn functioneren verwijs ik je naar de FB.
(Diezelfde FB die niet meer gebruikt is sinds ik aangesteld ben als mod.)
Goeie.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
VBL / [FAQ en FB #151] Drizzt 4 President
Das wel gaaf natuurlijk.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
En je kunt ze zo nu en dan tegen elkaar laten racen natuurlijk. Ook niet geheel onbelangrijk.
man man man
Had die aangeraden bij mijn goede vriend Onlo. Zelf nog niet gekeken, wellicht vanavond.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe Docu.-serie op NPO-2 gezien gisteren? Eerste aflevering van de 4. Erg de moeite waard. Over de praktijk van Fick. Goed gemaakt en interessante cases.
Ik las DAFquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |