Als ze een keer beltegoed heeft...quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meestal belt ze dan met de reclassering en word je weer vast gezet.
Om in te rijden.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb er meerdere.Ligt eraan waar je hem voor wilt gebruiken.
Stratos danquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:42 schreef napoleonfour het volgende:
Al lijkt zo'n lancia delta s4 mij ook wel wat.
Bertone versie?quote:
Dan de concept versie, zie hierboven.quote:
Dat was volgens mij prototype van een prototype ofzoquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan de concept versie, zie hierboven.
Mooi tosti-ijzerquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:45 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Toen italianen nog konden ontwerpen.
Heel veilig ontworpen ookquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:45 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Toen italianen nog konden ontwerpen.
Gast bij mij in de straat had zo'n oude Gullwingquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:48 schreef Elan het volgende:
Laatst stond er in Amsterdam zo eentje geparkeerd. Gewoon zo aan de gracht met het dak open.
Fapje gepleegd.
[ afbeelding ]
Hoezo? Je kan er gewoon mee onder een vrachtwagen rijden.quote:
Dat snap ik, maar wat zin de voorwaarden? moeten er kinderen in mee kunnen etc.quote:
DE 300 SL Gullwing?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Gast bij mij in de straat had zo'n oude Gullwing
Ging ie ook mee boodschappen doen enzo
cray
Noem gewoon 1 auto, hipsterquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar wat zin de voorwaarden? moeten er kinderen in mee kunnen etc.
Ik houd wel van comfort, maar ook van snelheid en beetje praktisch. Ik zou ook ooit nog wel eens in een auto met een dikke twaalf cilinder motor willen rijden. Dus dan kom je op de Vanquish of een Bentley Continental GT uit. Alternatief een Quattroporte.
En ik blijf een enorm zwak voor Landrovers houden.
Nee die ouwequote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:50 schreef Elan het volgende:
[..]
DE 300 SL Gullwing?Of zo'n nieuwe....
Continentals zijn wel echt vies lelijkquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik houd wel van comfort, maar ook van snelheid en beetje praktisch. Ik zou ook ooit nog wel eens in een auto met een dikke twaalf cilinder motor willen rijden. Dus dan kom je op de Vanquish of een Bentley Continental GT uit. Alternatief een Quattroporte.
Ik vind die Gullwing ook gaaf.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:48 schreef Elan het volgende:
Laatst stond er in Amsterdam zo eentje geparkeerd. Gewoon zo aan de gracht met het dak open.
Fapje gepleegd.
[ afbeelding ]
Laten we zeggen dat praktisch nut even geen rol speelt. Dus gewoon waar je een in je eentje een beetje mee kunt flaneren.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die zijn echt belachelijk duur ik meen dat er laatst eentje verkocht is op een veiling voor 1.5 miljoen.quote:
Die vent was een hertog geloof ikquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zijn echt belachelijk duur ik meen dat er laatst eentje verkocht is op een veiling voor 1.5 miljoen.
Wat voor buurt woon jij joh dat mensen boodschappen doen met zulke auto's
rijd wel echt genottelijk hoor, tijdje terug in meegereden.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Continentals zijn wel echt vies lelijk
Jellyquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Die vent was een hertog geloof ik
of een graaf
Ik ook wel eens, toegegeven was iets van 8 jaar geleden maar vond het toen al niksquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
rijd wel echt genottelijk hoor, tijdje terug in meegereden.
oud geld genot.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Die vent was een hertog geloof ik
of een graaf
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn oom is hele leven Ferrari fan. Kocht een oude Ferrari. Week later mocht ie rotterdam niet meer in door die uitstootregels
geen brabus halenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zou iig nooit een nieuwerwetse auto kopen
Dan zou ik helemaal geen moderne auto nemen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat praktisch nut even geen rol speelt. Dus gewoon waar je een in je eentje een beetje mee kunt flaneren.
Heeft ze aan je pepernoten gezeten?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:55 schreef Saind het volgende:
Was de continental van de wegwijspiet trouwens
Kende zijn dochter
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan zou ik helemaal geen moderne auto nemen.
[ afbeelding ]
Is dat een DS? Nog nooit een cabrio in het echt gezienquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maat van mij had ooit een Mercedes ML Brabus. Dat ging echt nergens over, totaal over de top. Reed 1 op 5. Als je er als een pooier of een voetballer met compensatiedrang bij wilt rijden moet je zo'n auto nemen.quote:
Mooi man, zag die laatst in een reclame. Nog wel redelijk betaalbaar ook vergeleken met veel spul wat je hier voorbij ziet komen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die oude engels wagens zijn ook echt geweldig joh. Idd die E-type, echt een droom om daarin te cruisen over van die glooiende wegen.quote:
Brabus is wel het summum van kampenellie zijnquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maat van mij had ooit een Mercedes ML Brabus. Dat ging echt nergens over, totaal over de top. Reed 1 op 5. Als je er als een pooier of een voetballer met compensatiedrang bij wilt rijden moet je zo'n auto nemen.
Hoe heet die nieuwe E type ook alweerquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die oude engels wagens zijn ook echt geweldig joh. Idd die E-type, echt een droom om daarin te cruisen over van die glooiende wegen.
Jep. Mijn pa had er een, schijnt echt ongekend comfortabel (geweest) te zijn door de hydropneumatische vering die er in zit.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Is dat een DS? Nog nooit een cabrio in het echt gezien
Ja dat is wel een feestquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jep. Mijn pa had er een, schijnt echt ongekend comfortabel (geweest) te zijn door de hydropneumatische vering die er in zit.
E-Type reborn.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe heet die nieuwe E type ook alweer
eagle speedsterquote:
Oldtimers zijn een goede belegging. Maatje van mij zit in die wereld, als je er een beetje verstand van hebt kun je volgens hem enorme winsten maken. Probleem is dat mensen er ook lastig afstand van doen. (Wat ook weer de hogere prijzen deels verklaart)quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooi man, zag die laatst in een reclame. Nog wel redelijk betaalbaar ook vergeleken met veel spul wat je hier voorbij ziet komen.
Wie weet bezit je er ooit een
Ik geef niet zo om dat protserige. Maar er zijn genoeg mensen die een Mercedes al protserig vinden. Daarom moet je daar ook niet teveel naar kijken. Het is toch nooit goed.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Brabus is wel het summum van kampenellie zijn
Geld maar geen status
Niet de C6? Dat was toen de moderne variant van de DS.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja dat is wel een feest
M'n pa had paar jaar terug zo'n nieuwe C5 met die vering
iedere drempel met 80 pakken en niks voelen
Neh die was fucking lelijkquote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet de C6? Dat was toen de moderne variant van de DS.
Geloof ik graag.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oldtimers zijn een goede belegging. Maatje van mij zit in die wereld, als je er een beetje verstand van hebt kun je volgens hem enorme winsten maken. Probleem is dat mensen er ook lastig afstand van doen. (Wat ook weer de hogere prijzen deels verklaart)
Het probleem is dan wel dat je eigenlijk zo min mogelijk moet rijden. En waarom zou je er dan 1 kopen. Is mijn beperkte niet belegger visiequote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oldtimers zijn een goede belegging. Maatje van mij zit in die wereld, als je er een beetje verstand van hebt kun je volgens hem enorme winsten maken. Probleem is dat mensen er ook lastig afstand van doen. (Wat ook weer de hogere prijzen deels verklaart)
Geen idee, ik ben een beetje bij Jaguar afgehaakt toen ze die lelijke Ford achterlichten gingen gebruiken in hun topmodellen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe heet die nieuwe E type ook alweer
Als je een beetje handig bent kun je ze goedkoop kopen en zelf helemaal opknappen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het probleem is dan wel dat je eigenlijk zo min mogelijk moet rijden. En waarom zou je er dan 1 kopen. Is mijn beperkte niet belegger visie
Klopt, maar dat maakt toch niet uit. Je kunt er naar kijken en ervan genieten terwijl het in waarde stijgt. Is toch nog altijd beter dan andere niet tastbare investeringen als je liefhebber bent.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het probleem is dan wel dat je eigenlijk zo min mogelijk moet rijden. En waarom zou je er dan 1 kopen. Is mijn beperkte niet belegger visie
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn oom is hele leven Ferrari fan. Kocht een oude Ferrari. Week later mocht ie rotterdam niet meer in door die uitstootregels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |