Ik rookte mn eerste peuk op mn 8e ofzo, als ik nu wel eens kinderen van 8 zie vraag ik me echt af hoe danquote:
Dat is wel te hopen ja.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jezus caland al 28
Iedereen wordt kankeroud hier
Als je als regelmatige roker stopt voor je 35e is kans op longkanker niet veel groter dan de niet-roken groepquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Netjes. Gegarandeerd longkanker op je 55ste.
Bron?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je als regelmatige roker stopt voor je 35e is kans op longkanker niet veel groter dan de niet-roken groep
Vooralsnog wel redelijk, mentaal vind ik het nog niet heel zwaar maar lichamelijk welquote:
Ik heb wel een Belgische id-kaart. Maar eigenlijk is dat alleen een bewijs van inschrijving in het vreemdelingenregister en mag het niet gebruikt worden als wettelijk ID.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik hoop voor Ron eerder dat hij geen belg is qua paspoort
ik heb ook wel eens stiekem een sigaretje gerookt op die leeftijd maar daar is het gelukkig bij geblevenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik rookte mn eerste peuk op mn 8e ofzo, als ik nu wel eens kinderen van 8 zie vraag ik me echt af hoe dan
quote:
dat lijkt me toch heel stugquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je als regelmatige roker stopt voor je 35e is kans op longkanker niet veel groter dan de niet-roken groep
Heeft te maken met dat een lichaam zich tot 27e nog vernieuwd. Er komen meer cellen bij dan dat er afsterven. Daarna gaat t bergaf.quote:
OK dus Caland stopt op het juiste momentquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft te maken met dat een lichaam zich tot 27e nog vernieuwd. Er komen meer cellen bij dan dat er afsterven. Daarna gaat t bergaf.
Nee, met het schip de Caland en de Calandstraat in Rotterdam.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:59 schreef vincenzo78 het volgende:
Schiet me opeens iets te binnen.
Caland. Heeft dat te maken met de scholengemeenschap Caland?
Nee, ik had geen inspiratie meer voor m’n 40-45e account en toen besloot ik maar mn straatnaam te pakkenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:59 schreef vincenzo78 het volgende:
Schiet me opeens iets te binnen.
Caland. Heeft dat te maken met de scholengemeenschap Caland?
DonRaja dat associeer ik met Apache Indian.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, met het schip de Caland en de Calandstraat in Rotterdam.
Calandlijnquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, met het schip de Caland en de Calandstraat in Rotterdam.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik had geen inspiratie meer voor m’n 40-45e account en toen besloot ik maar mn straatnaam te pakken
Jij bent toch ergens eind 20?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn vriendin stuurt me een link met "mannen tussen 35 en 41 minste zin in sex" en opmerking "het einde is nabij"
Teringwijf
Stuur gewoon een paar fotos terug van je aziatische scharrels met daaronder ik denk het niet jobquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn vriendin stuurt me een link met "mannen tussen 35 en 41 minste zin in sex" en opmerking "het einde is nabij"
Teringwijf
Zonder pics waardeloos verhaal.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Teringwijf
Hoe heb je hier pics bij nodig?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:04 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zonder pics waardeloos verhaal.
knap wel hoor!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooralsnog wel redelijk, mentaal vind ik het nog niet heel zwaar maar lichamelijk wel
ik durfde het nooitquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens stiekem een sigaretje gerookt op die leeftijd maar daar is het gelukkig bij gebleven
Hij deed geen hoeren daar. Alleen maar van die Groenlinkse wereldverbeteraars en meisjes die op zoek zijn naar zichzelf.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Stuur gewoon een paar fotos terug van je aziatische scharrels met daaronder ik denk het niet job
Je vriendinquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe heb je hier pics bij nodig?
Ditquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:05 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hij deed geen hoeren daar. Alleen maar van die Groenlinkse wereldverbeteraars en meisjes die op zoek zijn naar zichzelf.
Ik denk dat ik wel veel meegerookt hebt, maar dat kan ook bijna niet anders met feestjes in een studentenhuis.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens stiekem een sigaretje gerookt op die leeftijd maar daar is het gelukkig bij gebleven
♫ Huilen is voor jou te laat ♫quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga jij een keer stoppen met je leugens verspreiden over mij?
Normaal doen.
Kan je mij niet weer op 'de block' zetten? Toen was FOK! veel leuker.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
♫ Huilen is voor jou te laat ♫
Hey maat.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
♫ Huilen is voor jou te laat ♫
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan je mij niet weer op 'de block' zetten? Toen was FOK! veel leuker.
Wat kan je daar nog leren? Excel?quote:
♫ Waarom, zeg me waarom ♫quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan je mij niet weer op 'de block' zetten? Toen was FOK! veel leuker.
Microsoft Access. Maar we doen ook nog steeds Excel op dinsdag.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat kan je daar nog leren? Excel?
Zou wel een goed duo zijn. Scrummie & Klummie. Een soort van Rijk de Gooyer en Johnny Kraaykampquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Normaal doen.
Johnny Kraaykampgodquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zou wel een goed duo zijn. Scrummie & Klummie. Een soort van Rijk de Gooyer en Johnny Kraaykamp
Zoals onlogisch al reeds aangaf, zo’n forum is een verouderd medium. Het zou beter zijn om er helemaal mee te stoppenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie dat ze in FB weer eens een hopeloze overbodige reeks hebben over hoe FOK! beter kan.
Als onlogisch stopt met FOK! ben ik solidair.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals onlogisch al reeds aangaf, zo’n forum is een verouderd medium. Het zou beter zijn om er helemaal mee te stoppen
Jouw woord is niks waard.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als onlogisch stopt met FOK! ben ik solidair.
Waarom was je niet solidair met GGMM?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:
Triggered.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom was je niet solidair met GGMM?
♫ Scrummie, een onbetrouwbare hond ♫
🎵Dont tell me wat to do, dont tell me what to say🎵quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Normaal doen.
Lekker toch. Onlo houdt dat al 10 jaar vol.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:31 schreef Tarado het volgende:
ik heb nog nauwelijks wat gedaan qua werk, ook voor geen meter zin vandaag
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Lekker toch. Onlo houdt dat al 10 jaar vol.
Ik kan prima multitasken.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Lekker toch. Onlo houdt dat al 10 jaar vol.
Ik had mijn eerste meeting om 10 uur vandaag en dacht die te missen vanwege de files. Bleek ik uiteindelijk de enige te zijn die wel op tijd was. Ik ga denk ik de rest van de dag maar een beetje uit het raam staren.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:31 schreef Tarado het volgende:
ik heb nog nauwelijks wat gedaan qua werk, ook voor geen meter zin vandaag
Gewoon een normale dag dus.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga denk ik de rest van de dag maar een beetje uit het raam staren.
Niet te lang naar één punt staren. Daar ga je scheel van zien.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had mijn eerste meeting om 10 uur vandaag en dacht die te missen vanwege de files. Bleek ik uiteindelijk de enige te zijn die wel op tijd was. Ik ga denk ik de rest van de dag maar een beetje uit het raam staren.
Die solidariteit van jou kennen we nu wel, Dries.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het regent, ik volg de druppels op het raam.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:35 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Niet te lang naar één punt staren. Daar ga je scheel van zien.
Meestal belt ze dan met de reclassering en word je weer vast gezet.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Not really, normaal staar ik ook ff door het raam van jouw moeder naar binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |