Zoals onlogisch al reeds aangaf, zo’n forum is een verouderd medium. Het zou beter zijn om er helemaal mee te stoppenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie dat ze in FB weer eens een hopeloze overbodige reeks hebben over hoe FOK! beter kan.
Als onlogisch stopt met FOK! ben ik solidair.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals onlogisch al reeds aangaf, zo’n forum is een verouderd medium. Het zou beter zijn om er helemaal mee te stoppen
Jouw woord is niks waard.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als onlogisch stopt met FOK! ben ik solidair.
Waarom was je niet solidair met GGMM?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:
Triggered.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom was je niet solidair met GGMM?
♫ Scrummie, een onbetrouwbare hond ♫
🎵Dont tell me wat to do, dont tell me what to say🎵quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga jij een keer stoppen met je leugens verspreiden over mij?
Normaal doen.
Lekker toch. Onlo houdt dat al 10 jaar vol.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:31 schreef Tarado het volgende:
ik heb nog nauwelijks wat gedaan qua werk, ook voor geen meter zin vandaag
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Lekker toch. Onlo houdt dat al 10 jaar vol.
Ik kan prima multitasken.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Lekker toch. Onlo houdt dat al 10 jaar vol.
Ik had mijn eerste meeting om 10 uur vandaag en dacht die te missen vanwege de files. Bleek ik uiteindelijk de enige te zijn die wel op tijd was. Ik ga denk ik de rest van de dag maar een beetje uit het raam staren.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:31 schreef Tarado het volgende:
ik heb nog nauwelijks wat gedaan qua werk, ook voor geen meter zin vandaag
Gewoon een normale dag dus.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga denk ik de rest van de dag maar een beetje uit het raam staren.
Niet te lang naar één punt staren. Daar ga je scheel van zien.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had mijn eerste meeting om 10 uur vandaag en dacht die te missen vanwege de files. Bleek ik uiteindelijk de enige te zijn die wel op tijd was. Ik ga denk ik de rest van de dag maar een beetje uit het raam staren.
Die solidariteit van jou kennen we nu wel, Dries.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het regent, ik volg de druppels op het raam.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:35 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Niet te lang naar één punt staren. Daar ga je scheel van zien.
Meestal belt ze dan met de reclassering en word je weer vast gezet.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Not really, normaal staar ik ook ff door het raam van jouw moeder naar binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |