Ik rookte mn eerste peuk op mn 8e ofzo, als ik nu wel eens kinderen van 8 zie vraag ik me echt af hoe danquote:
Dat is wel te hopen ja.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jezus caland al 28
Iedereen wordt kankeroud hier
Als je als regelmatige roker stopt voor je 35e is kans op longkanker niet veel groter dan de niet-roken groepquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Netjes. Gegarandeerd longkanker op je 55ste.
Bron?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je als regelmatige roker stopt voor je 35e is kans op longkanker niet veel groter dan de niet-roken groep
Vooralsnog wel redelijk, mentaal vind ik het nog niet heel zwaar maar lichamelijk welquote:
Ik heb wel een Belgische id-kaart. Maar eigenlijk is dat alleen een bewijs van inschrijving in het vreemdelingenregister en mag het niet gebruikt worden als wettelijk ID.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik hoop voor Ron eerder dat hij geen belg is qua paspoort
ik heb ook wel eens stiekem een sigaretje gerookt op die leeftijd maar daar is het gelukkig bij geblevenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik rookte mn eerste peuk op mn 8e ofzo, als ik nu wel eens kinderen van 8 zie vraag ik me echt af hoe dan
quote:
dat lijkt me toch heel stugquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je als regelmatige roker stopt voor je 35e is kans op longkanker niet veel groter dan de niet-roken groep
Heeft te maken met dat een lichaam zich tot 27e nog vernieuwd. Er komen meer cellen bij dan dat er afsterven. Daarna gaat t bergaf.quote:
OK dus Caland stopt op het juiste momentquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft te maken met dat een lichaam zich tot 27e nog vernieuwd. Er komen meer cellen bij dan dat er afsterven. Daarna gaat t bergaf.
Nee, met het schip de Caland en de Calandstraat in Rotterdam.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:59 schreef vincenzo78 het volgende:
Schiet me opeens iets te binnen.
Caland. Heeft dat te maken met de scholengemeenschap Caland?
Nee, ik had geen inspiratie meer voor m’n 40-45e account en toen besloot ik maar mn straatnaam te pakkenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:59 schreef vincenzo78 het volgende:
Schiet me opeens iets te binnen.
Caland. Heeft dat te maken met de scholengemeenschap Caland?
DonRaja dat associeer ik met Apache Indian.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, met het schip de Caland en de Calandstraat in Rotterdam.
Calandlijnquote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, met het schip de Caland en de Calandstraat in Rotterdam.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik had geen inspiratie meer voor m’n 40-45e account en toen besloot ik maar mn straatnaam te pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |