snap niet dat hun advocaat met droge ogen kon beweren dat ze een kans maakte. Dit was echt inleiding op inleiding verbintenissenrechtquote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Die paar honderd tokkies hadden die zaak tegen beter bed verloren he
You dont say
Hij heeft Rene weggekregen, hoeveel meer resultaat wil je?quote:
Schoorsteen ?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zwarte Pietenjournaal stopt met gekleurde pieten. Vond het wel een nette uitleg. Lekker zwart/grijs met vegen maken. Strookt meer met het verhaal van de schoorsteen.
Eerste les hbo recht inderdaad :’)quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
snap niet dat hun advocaat met droge ogen kon beweren dat ze een kans maakte. Dit was echt inleiding op inleiding verbintenissenrecht. Sluit een tuchtonderzoek naar die advocaat trouwens ook niet uit.
Ja, er zit big money in die FP.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk de enige die ook daadwerkelijk zo'n auto kan betalen hier.
Jij en Tong80 niet te vergeten.
En misschien Vasion. Als hij de verdiende eindelijk erkenning krijgt en een auto van Danny mag uitkiezen.
Welke mod?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet je effe teruglezen. Gaat niet echt over VBL. Maar is in een felle discussie over heel FOK! met Danny erbij. Dat wij plots geconfronteerd werden met een mod die niemand kende en dat ie nog steeds niet post in VBL. Maar het mooi is dat jij als echte VBLer ook mod bent geworden en het gelijk goed doet.
Gelezen. Bedankt makker.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet je effe teruglezen. Gaat niet echt over VBL. Maar is in een felle discussie over heel FOK! met Danny erbij. Dat wij plots geconfronteerd werden met een mod die niemand kende en dat ie nog steeds niet post in VBL. Maar het mooi is dat jij als echte VBLer ook mod bent geworden en het gelijk goed doet.
Niks teruggelezen,maar wat is QP ?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:13 schreef DonRaja het volgende:
Was hier al door meerderen genoemd, maar ik blijf bij de QP
Ik zal eens zien of er al een topic over is.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:16 schreef Saind het volgende:
Donnie kun je niet even iets doen aan al die tieten in de banner
of even klagen achter de schermen
smerig irritant dat heel fok zo nsfw is
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks teruggelezen,maar wat is QP ?
maserati quattroportequote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van mij moet niks, maar als je de kritiek ter harte wilt nemen slaan kleurpieten ook nergens op.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schoorsteen ?
Waarom moet dat stroken ?
Maakt toch niks uit hoe en waarom ie zwart is? Moeten we indiaantje spelen ook gaan verbieden?
Je bent een heldquote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zal eens zien of er al een topic over is.
Maserati QuattroPortequote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik word soms ook verrast. Eergisteren bijna 500 gisteren 120. Voor m'n gevoel zat er lang niet zoveel verschil tussen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmm, voor mijn gevoel had ik best veel gepost gister...
Apart. Ik ken niemand uit Papendrecht die zo'n auto zou willenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel zo'n auto waar mensen in Papendrecht van dromen ja.
Waarom zou je 3 Veyrons willen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:20 schreef Elan het volgende:
Deze man 3 VeyronsEckte Feyenoorder ook
Het is Tong en tong80. Gisteren toevallig, na een paar maanden, weer eens m'n bankrekening gecheckt. Man, wat je bespaart zonder drinken en gewoon leven.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk de enige die ook daadwerkelijk zo'n auto kan betalen hier.
Jij en Tong80 niet te vergeten.
En misschien Vasion. Als hij de verdiende eindelijk erkenning krijgt en een auto van Danny mag uitkiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |