Wat erg.quote:Op dinsdag 19 september 2017 16:37 schreef ijs_beer het volgende:
Kende mensen die het een wereldreis vonden om van Rotterdam naar omgeving Breda te reizen, ''want Brabant is zo ver weg", terwijl ik het iedere dag deed. Uurtje heen, uurtje terug, valt mee toch?
Oh maar dat hoeft toch ook niet, maar je kent wel meer dan één provincie en bent nog jong zat om dingen te bezoeken, ooitquote:Op dinsdag 19 september 2017 17:54 schreef Cyan9 het volgende:
Ik moet dan toch wel eerlijk toegeven dat ik nog nooit in Maastricht ben geweest. Of Eindhoven. Enschede ook niet. Of de hele provincie Zeeland.
Vroegah op 'Tienertoer' in Domburg in een jeugdherberg.quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben nog nooit in Zeeland geweest, voor zover ik kan herinneren. Verder wel in alle provincies.
Ja, eten, kletsen, muziekje aan, hoppakeequote:Op dinsdag 19 september 2017 18:20 schreef Greys het volgende:
Ik reed naar Maastricht om m'n Griek (hond) op te halen die daar aankwam. En ik reed naar Maastricht om een parkiet op te halen. En om met iemand mee te gaan naar het ziekenhuis. In Nederland is eigenlijk niks echt idioot ver. Gewoon een leuke rit van maken als je een keer 'ver' moet.
Als ik samen met een vriendin ofzo ver ga rijden dan nemen we meestal van alles te vreten mee voor onderweg. Koude gehaktballen, chocola, etc. En dan onderweg lekker snaaien
quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:22 schreef Cee het volgende:
Ben inmiddels wel al 8 keer in New York geweest en meer dan 20 keer in Londen dus tsja.![]()
Ik heb altijd gedacht dat je daar echt heel dichtbij woonde (gebaseerd op niks, maar soms creeër je gewoon een beeld).quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben nog nooit in Zeeland geweest, voor zover ik kan herinneren. Verder wel in alle provincies.
Het weer was heerlijk! De heenweg en terugweg was er veel regen maar zaterdag en zondag droog en met best wel wat zon! Door de bossen gewandeld dus de paden waren blubberig, dus ik heb mijn modderontwijkende skills wat bijgespijkerd.quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Jij verkent gewoon veel verder. Supertof!
Hoe was het weer in de Ardennen?
Whehe. Die beelden die je bij users hebt, soms zo gigantisch treffend, soms helemaal niet.quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat je daar echt heel dichtbij woonde (gebaseerd op niks, maar soms creeër je gewoon een beeld).
Nederland is zeker mooi, maar voor een vakantie vind ik eigenlijk een weekend op 1 plek in ons land wel genoeg.quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:56 schreef ato het volgende:
Op zich wel jammer dat mensen hun eigen land niet verkennen.
Overijssel is bv mooi, Groningen en Friesland ook.
Noord Holland en de Utrechtse heuvelrug zijn ook prachtig.
Maastricht is een heerlijke stad en Haarlem ook.
Breda, Den-Bosch etc.
Als ik af en toe uitga in A'dam raad ik ook toeristen aan om wat meer van Nederland te zien.
Dan ipv alleen A'dam.
quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:18 schreef Fred_B het volgende:
Een nieuwe week betekent weer een nieuw landentopic. Deze week gaat de reis naar Hongarije!![]()
ESF / ESF-Land van de week (Deel 14): HONGARIJE
Mee eens hoor, op vakantie ben ik ook niet in eigen land.quote:Op dinsdag 19 september 2017 19:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nederland is zeker mooi, maar voor een vakantie vind ik eigenlijk een weekend op 1 plek in ons land wel genoeg.
Je zou het zeggen hè.quote:Op dinsdag 19 september 2017 17:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat erg.
Zijn dat dan mensen die hun hele familie (generaties lang) en hun werk, vrienden, hobby in hetzelfde gehucht hebben, waardoor ze serieus Rotterdam - Breda teveel vinden?
Wat ik ook wel altijd apart vind, mensen die de grote plaatsen in NL nooit bezocht hebben. Ik bedoel, je komt in je hele leven toch wel een keer in A'dam, R'dam, Utrecht, Groningen, Den Bosch, Maastricht, Almelo, whatever. Dat je wel een beetje de provincies kent, wat grote plaatsen. De verschillen tussen provincies.
Mensen die hun halve leven in 1 provincie zitten en ietwat wereldvreemd zijn...
Anderhalf. Gok ik.quote:Op dinsdag 19 september 2017 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Wow, wat een aantal
Hoeveel zou Nederland hebben?
2,77.quote:Op dinsdag 19 september 2017 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Wow, wat een aantal
Hoeveel zou Nederland hebben?
Oh absoluut. Alleen is op zo'n aantal de kans toch net ietssssje groter dat er daadwerkelijk iets goeds tussen zit.quote:Op dinsdag 19 september 2017 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Maar ook in Zweden zitten vast Kees en Aniets die hopen op een minuutje bekendheid en doorbraak.
Ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 19 september 2017 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh absoluut. Alleen is op zo'n aantal de kans toch net ietssssje groter dat er daadwerkelijk iets goeds tussen zit.
WoW..quote:Op dinsdag 19 september 2017 20:09 schreef Greys het volgende:
Bevestigd door officiële Portugese songfestival account net dat Salvador hartfalen heeft en inderdaad is opgenomen in het ziekenhuis totdat er een nieuw hart voor hem beschikbaar is. Wat we dus eigenlijk al dachten. Heftig.
En Zweden heeft 2771 inzendingen voor het Melodifestivalen binnen. Wtf ik ben zo jaloers
http://wiwibloggs.com/201(...)tivalen-2018/196596/
quote:Op dinsdag 19 september 2017 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.
Je zou toch bijkans zelf gaan en zonder zangtalent maar vol passie en drive de klus zelf gaan klaren
Dat is inderdaad wel het voordeel van zoveel inzendingen. Dan zit er altijd wel kwaliteit tussen. En dan zelfs nog genoeg om te kunnen kiezen.quote:Op dinsdag 19 september 2017 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh absoluut. Alleen is op zo'n aantal de kans toch net ietssssje groter dat er daadwerkelijk iets goeds tussen zit.
Dan houdt voor mij een vriendschap snel op. Het hoeft niet op een weegschaal gelegd te worden, zeer zeker niet, maar als iemand nooit moeite zou doen om bij mij langs te komen (jup, ook woonachtig in het noorden en ook wel eens gehoord, dat ik in verweggistan woon..wtfquote:Op dinsdag 19 september 2017 20:36 schreef Redefine het volgende:
Ik vind het zelf ook altijd heel raar als jezelf wel naar iemand gaat, maar diegene het andersom allemaal maar te ver weg vindt. Het moet van twee kanten komen. Maar helaas denkt niet iedereen daar zo over.
Dat zeg je goed Grazz.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:00 schreef grazz het volgende:
[..]
Dan houdt voor mij een vriendschap snel op. Het hoeft niet op een weegschaal gelegd te worden, zeer zeker niet, maar als iemand nooit moeite zou doen om bij mij langs te komen (jup, ook woonachtig in het noorden en ook wel eens gehoord, dat ik in verweggistan woon..wtf), dan bekijk je het maar.
Ik mag graag met de trein reizen en toerist in eigen land uit hangen. Mij maakt het dus echt niet uit, waar iemand woont. NL heeft veel moois te bieden. Ook vermakelijk: met de trein naar bijvoorbeeld Utrecht centraal en daar een halve dag zitten. Gewoon. Mensjes kijken. Naar hoe gehaast de maatschappij is. Daar zit je dan, alleen, de wereld om je heen gaat door, men rent, men kijkt niet naar elkaar, maar naar dat rechthoekig ding waar ze niet meer zonder kunnen....Ik vind het interessant.
Dat ben ik met je eens hoor, vandaar dat ik ook zei dat het van twee kanten moet komen. Mede daarom zijn er ook wel wat vriendschappen vervaagd.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:00 schreef grazz het volgende:
[..]
Dan houdt voor mij een vriendschap snel op. Het hoeft niet op een weegschaal gelegd te worden, zeer zeker niet, maar als iemand nooit moeite zou doen om bij mij langs te komen (jup, ook woonachtig in het noorden en ook wel eens gehoord, dat ik in verweggistan woon..wtf), dan bekijk je het maar.
Ik mag graag met de trein reizen en toerist in eigen land uit hangen. Mij maakt het dus echt niet uit, waar iemand woont. NL heeft veel moois te bieden. Ook vermakelijk: met de trein naar bijvoorbeeld Utrecht centraal en daar een halve dag zitten. Gewoon. Mensjes kijken. Naar hoe gehaast de maatschappij is. Daar zit je dan, alleen, de wereld om je heen gaat door, men rent, men kijkt niet naar elkaar, maar naar dat rechthoekig ding waar ze niet meer zonder kunnen....Ik vind het interessant.
Beter dan gisteren! Althans, de hele dag maar niet de avond. Omdat het overdag dus beter ging, ging ik te veel doen. Paar uur naar het werk (gehaald en gebracht door de baas) en op de terugweg even paar joggingbroeken gekocht omdat dat het enige is dat ik nu aan kan. En toen dacht ik thuis (nadat de baas de B's had uitgelaten en weer weg was) "oh ik kan wel even heel snel de vaatwasser inruimen. En eeeeven snel met één kruk de grijze bak aan de weg zetten want ja dat moet ook gebeuren. En misschien kan ik dan nog even stofzuigen terwijl ik onderweg steeds op een andere stoel ga zitten". Afijn, de hele avond met een enorm kloppende poot en het omhulsel dat steeds strakker en strakker ging zitten en enorm ging knellen aan de randen. Iets te enthousiast gedacht dat ik het wel effe ging doen allemaal. Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 19 september 2017 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Greys, hoe is het met de pijn vandaag? Is het beter dan dag 1 en 2 of zit je nog de pijn te verbijten?
Ja in zo'n geval is het dus ook gewoon voor alle partijen beter en leuker.quote:Op dinsdag 19 september 2017 23:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik heb maar 1 stel vrienden die wat verder weg wonen. Als we bij elkaar komen ga ik altijd naar hun toe, neem ik meteen de vierde vriend uit de vriendengroep mee die hier in de buurt woont.
Maar dat is ook vooral omdat dit het handigst is. Ik heb alleen een kleine woonkamer en mijn slaapkamer, vriend hier in de buurt idem. Het 'ver weg stel' is een koppel met twee kleine kinderen en een logeerkamer.
Als zij hierheen zouden komen zouden ze dus halverwege de avond terug moeten, als wij daarheen gaan kunnen we gewoon blijven slapen.
Ja, daarom. Hangt helemaal van de situatie af.quote:Op woensdag 20 september 2017 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja in zo'n geval is het dus ook gewoon voor alle partijen beter en leuker.Prima dan juist.
Echt naar je lichaam luisteren..quote:Op woensdag 20 september 2017 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Beter dan gisteren! Althans, de hele dag maar niet de avond. Omdat het overdag dus beter ging, ging ik te veel doen. Paar uur naar het werk (gehaald en gebracht door de baas) en op de terugweg even paar joggingbroeken gekocht omdat dat het enige is dat ik nu aan kan. En toen dacht ik thuis (nadat de baas de B's had uitgelaten en weer weg was) "oh ik kan wel even heel snel de vaatwasser inruimen. En eeeeven snel met één kruk de grijze bak aan de weg zetten want ja dat moet ook gebeuren. En misschien kan ik dan nog even stofzuigen terwijl ik onderweg steeds op een andere stoel ga zitten". Afijn, de hele avond met een enorm kloppende poot en het omhulsel dat steeds strakker en strakker ging zitten en enorm ging knellen aan de randen. Iets te enthousiast gedacht dat ik het wel effe ging doen allemaal. Weer wat geleerd.
Morgen weer gehaald en gebracht naar werk, van tien tot één. En daarna dus met het been omhoog en niet eigenwijs zijn. Kijken of het lukt
Hij vertelt het ook ontroerend. The Boss, hij ziet er nog geweldig uit.quote:Op woensdag 20 september 2017 03:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Echt, elke keer dat ik deze versie luister, met dat verhaal ervoor, aan het einde van dat verhaal zit ik met de tranen in mijn ogen. Soms breken ze door, soms niet.![]()
En dan een serieus gigantisch kippenvelmoment als die harmonica begint.
Het is ook iets typisch Nederlands. Ik heb de meeste van mijn vrienden hier in de stad wonen, maar die zijn echt ontzettend verwend. Eén vriend woont in Deventer, 20 km verderop, en daar gaan ze nooit heen. Want te ver weg. Moet je met de trein. En weer vroeg naar huis.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:00 schreef grazz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 september 2017 03:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Echt, elke keer dat ik deze versie luister, met dat verhaal ervoor, aan het einde van dat verhaal zit ik met de tranen in mijn ogen. Soms breken ze door, soms niet.![]()
En dan een serieus gigantisch kippenvelmoment als die harmonica begint.
Oh die zijn wel héél erg lui/gemakkelijk dan zegquote:Op woensdag 20 september 2017 08:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is ook iets typisch Nederlands. Ik heb de meeste van mijn vrienden hier in de stad wonen, maar die zijn echt ontzettend verwend. Eén vriend woont in Deventer, 20 km verderop, en daar gaan ze nooit heen. Want te ver weg. Moet je met de trein. En weer vroeg naar huis.
Ik overweeg om in één van de omliggende dorpen van deze stad te gaan wonen, ik bereid me er al op voor dat ik mijn vrienden dan niet zo veel meer ga zien. Die zijn nog te beroerd om een kwartier te fietsen
Oh maar ik zie het hoge noorden ook als Verweggistanquote:Op dinsdag 19 september 2017 22:00 schreef grazz het volgende:
[..]
Jemig Greys, dat is idd wel veel te veelquote:Op woensdag 20 september 2017 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Beter dan gisteren! Althans, de hele dag maar niet de avond. Omdat het overdag dus beter ging, ging ik te veel doen. Paar uur naar het werk (gehaald en gebracht door de baas) en op de terugweg even paar joggingbroeken gekocht omdat dat het enige is dat ik nu aan kan. En toen dacht ik thuis (nadat de baas de B's had uitgelaten en weer weg was) "oh ik kan wel even heel snel de vaatwasser inruimen. En eeeeven snel met één kruk de grijze bak aan de weg zetten want ja dat moet ook gebeuren. En misschien kan ik dan nog even stofzuigen terwijl ik onderweg steeds op een andere stoel ga zitten". Afijn, de hele avond met een enorm kloppende poot en het omhulsel dat steeds strakker en strakker ging zitten en enorm ging knellen aan de randen. Iets te enthousiast gedacht dat ik het wel effe ging doen allemaal. Weer wat geleerd.
Morgen weer gehaald en gebracht naar werk, van tien tot één. En daarna dus met het been omhoog en niet eigenwijs zijn. Kijken of het lukt
Stom is dat he, hoe eigenwijs je soms kunt denken dat het allemaal best effe kanquote:Op woensdag 20 september 2017 09:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jemig Greys, dat is idd wel veel te veelIk herken het wel ook zo
Is vandaag je laatste dag werken?
Nou je hebt de klusjes wel degelijk af kunnen makenquote:Op woensdag 20 september 2017 09:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Stom is dat he, hoe eigenwijs je soms kunt denken dat het allemaal best effe kan
quote:Op woensdag 20 september 2017 12:38 schreef Cyan9 het volgende:
Vanuit het niets word ik opeens benaderd door een Tempo-team dame, die mogelijk een interessante vacature als medisch maatschappelijk werker voor me heeft. Zo maar even bellen.
quote:Op woensdag 20 september 2017 12:38 schreef Cyan9 het volgende:
Vanuit het niets word ik opeens benaderd door een Tempo-team dame, die mogelijk een interessante vacature als medisch maatschappelijk werker voor me heeft. Zo maar even bellen.
Blijkt te gaan over een vacature die nog niet online staat zelfs, ik kan/mag/moet m'n CV en omschrijving van werkzaamheden opsturen en dan gaat de hele machine draaien.quote:
Snel (maar zorgvuldig!) bovenop duiken danquote:Op woensdag 20 september 2017 14:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Blijkt te gaan over een vacature die nog niet online staat zelfs, ik kan/mag/moet m'n CV en omschrijving van werkzaamheden opsturen en dan gaat de hele machine draaien.
Dat laatste is wel heel erg hoor, sterkte johquote:Op woensdag 20 september 2017 08:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is ook iets typisch Nederlands. Ik heb de meeste van mijn vrienden hier in de stad wonen, maar die zijn echt ontzettend verwend. Eén vriend woont in Deventer, 20 km verderop, en daar gaan ze nooit heen. Want te ver weg. Moet je met de trein. En weer vroeg naar huis.
Ik overweeg om in één van de omliggende dorpen van deze stad te gaan wonen, ik bereid me er al op voor dat ik mijn vrienden dan niet zo veel meer ga zien. Die zijn nog te beroerd om een kwartier te fietsen
Best goed, maar ik had eerlijk gezegd dat ze al veel groter zouden zijnquote:Op woensdag 20 september 2017 16:33 schreef ijs_beer het volgende:
Greys, hoe staan je bessenstruiken er eigenlijk bij sinds het knoflookgebeuren?
Fijn.quote:Op woensdag 20 september 2017 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Best goed, maar ik had eerlijk gezegd dat ze al veel groter zouden zijnDe rode bessenstruiken zijn wel vijf keer zo hoog en breed nu als bij het planten, maar de kruisbessen pas drie keer ofzo. En dit jaar heeft er geen blommetje in gezeten maar ik denk dat dat pas met een jaar of twee is?
Nee, maar het is wel iets positiefs en een kans dat het wel op een gesprek en meer uitlooptquote:Op woensdag 20 september 2017 19:29 schreef Cyan9 het volgende:
Dank allemaal! Al weet ik nog niet of het überhaupt op een gesprek uitloopt.
Wel gaat lukken, kom op.quote:Op woensdag 20 september 2017 19:29 schreef Cyan9 het volgende:
Dank allemaal! Al weet ik nog niet of het überhaupt op een gesprek uitloopt.
Ik ben van plan om er van tevoren met mijn eigen koektrommel overheen te rijden.quote:Op woensdag 20 september 2017 22:26 schreef Cyan9 het volgende:
Nichtjes "verdwijnen" nog wel eens. Ik ken wel een mannetje.
Niet echt.
Maar wat een stom kind. Dat ze mag stikken in haar koektrommel.
Ja natuurlijk mag dat, dat zijn ook dingen om heel erg pissig van te worden. Achterbaks gedrag. Heb zoiets ook wel meegemaakt. Was ook een nichtje, zijn altijd dezelfde.quote:Op woensdag 20 september 2017 22:17 schreef Cee het volgende:
Mag ik even ranten & raven?
....
Ik heb deze post al 4 keer aangepast omdat ik gewoon weer kwaad word als ik dit typ, ik stel me aan.
Geldt hier ook wel. Heb dan wel het voordeel dat mijn ouders een hond hebben. Dus als ik daar langs ga dan is het altijd leuk. Ze waren net terug van vakantie, dus ze was extra blij mij weer eens te zienquote:Op woensdag 20 september 2017 22:30 schreef Cee het volgende:
Ik ben in zeker opzicht blij dat ik in een flat woon en full-time werk waardoor ik geen tijd heb en ruimte heb voor een hond anders zou ik er al 382 hebben.
Ik kan mij zo voorstellen dat je boos bent, ik vind het respectloos.quote:Op woensdag 20 september 2017 22:17 schreef Cee het volgende:
Mag ik even ranten & raven? Afgelopen week 3 uur gespendeerd aan het inkleuren van een zwart-wit trouwfoto van mijn oma en opa, ben blij met het resultaat, het lijkt net echt, beetje trots wel. Foto is vervolgens op een canvas afgedrukt en we geven het namens de familie, omdat oma en opa dit weekend 65 jaar getrouwd zijn. Het was wel mijn idee en mijn moeite maar dat had ik ervoor over, het is namens iedereen, dus nu moet ik nog iets bedenken om zelf te geven.
Hoor ik net dat m'n nichtje ongevraagd die foto heeft gebruikt om op een koektrommel te laten drukken en dat ook aan ze te geven.
FAKKING MORMEL. Ik ben echt zó laaiend. Dat je iemands 'werk' (beetje gechargeerd, maar you know what I mean, het was geen simpel scannetje of zo) gebruikt voor je eigen gemak is tot daar aan toe, maar het nog niet eens van tevoren vragen.
En ik mag die paar uur die ik deze week nog tijd heb gaan besteden aan het regelen van een kado terwijl ik er al drie (er wordt ook nog eens een taart met die foto erop gefabriceerd) heb gemaakt die ik zelf niet eens geef.
Ik kan er gewoon echt met m'n pet niet bij. Er zijn ergere dingen dat weet ik maar ik heb zo'n hekel aan domme, luie mensen die achteloos jatten.
Ik heb deze post al 4 keer aangepast omdat ik gewoon weer kwaad word als ik dit typ, ik stel me aan.
quote:Op woensdag 20 september 2017 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben van plan om er van tevoren met mijn eigen koektrommel overheen te rijden.
Ik zou het knapper vinden als je het topic netnietdoodvermoord had.quote:
Neuhquote:
Oh, ja. Dat gebeurt wel vaker.quote:
Mooie shortquote:Op vrijdag 22 september 2017 02:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok, even een snelle 'gewoon omdat het kan', omdat ik deze video weer tegenkwam.
Dit keer even in twee delen, omdat je echt eerst het origineel zou moeten zien
Dus voor wie deze video nog nooit heeft gezien, ik hoop niemand.
Dit is waar we het vannacht over gaan hebben:
This is such a cute video, en geen gesproken woord, maar toch zo veel over kunnen brengen.
Dat is inderdaad nogal stereotyp gedachtquote:Op vrijdag 22 september 2017 02:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
En dan voor deel twee van: 'Gewoon omdat het kan'
Van het kanaal waarvan ik wel vaker video's heb gepost, dit keer met ouderen.
Ik vind dit gewoon een mooie video, hun reacties zijn een stuk positiever dan ik had verwacht.
Vooral omdat het Amerikanen zijn. I know, stereotyping...
Wat ik ook leuk vind, is dat ze soms de makers van een video uitnodigen om te reageren op de reacties op hun video.![]()
Ze hebben, zoals ze al zeiden, later ook nog een 'kids react' gedaan:
Al vond ik persoonlijk de 'Elders React' leuker.
Ja ik zag hetquote:Op vrijdag 22 september 2017 02:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, ja. Dat gebeurt wel vaker.
Ik heb jaren avond- nachtdiensten gedaan.
Dat ritme raak je niet zomaar kwijt, zie nu.
Wat een lief filmpje.quote:Op vrijdag 22 september 2017 02:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok, even een snelle 'gewoon omdat het kan', omdat ik deze video weer tegenkwam.
Dit keer even in twee delen, omdat je echt eerst het origineel zou moeten zien
Dus voor wie deze video nog nooit heeft gezien, ik hoop niemand.
Dit is waar we het vannacht over gaan hebben:
This is such a cute video, en geen gesproken woord, maar toch zo veel over kunnen brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |