abonnement Unibet Coolblue
pi_173820704
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom. O+

Men bekokstooft in Europees verband weer een bizar plan:
Franse minister wil Europese miljardenbelasting voor internetgiganten: 'Kwestie van rechtvaardigheid'

[ Bericht 16% gewijzigd door Kowloon op 17-09-2017 00:39:50 ]
pi_173820752
Deze Thaise topgolfer bestormt momenteel de internationale golftoernooien. Kun je mooi laten zien aan mensen die beweren dat golf sport is (ik ken er wel een paar :P ) :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173820772


We vestigen dit jaar niet alleen hitterecords.
pi_173820795
quote:
7s.gif Op zondag 17 september 2017 00:40 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

We vestigen dit jaar niet alleen hitterecords.
Hmmm, ik zweette mij anders een ongeluk bij het snoeien van een aantal bomen vanmiddag. Had geen idee dat het zo koud was. :D
pi_173820824
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 00:42 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Hmmm, ik zweette mij anders een ongeluk bij het snoeien van een aantal bomen vanmiddag. Had geen idee dat het zo koud was. :D
Vond het wel redelijk frisjes vandaag, maar vooral gistermiddag was het echt best te doen. Denk dat we na 2 weken slecht weer gewoon wat verwend zijn even, vorig jaar september had je volgens mij nu prima zomerse dagen.
pi_173820889
Bevalt Rotterdam en de nieuwe studie eigenlijk?
pi_173820897
quote:
7s.gif Op zondag 17 september 2017 00:46 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Vond het wel redelijk frisjes vandaag, maar vooral gistermiddag was het echt best te doen. Denk dat we na 2 weken slecht weer gewoon wat verwend zijn even, vorig jaar september had je volgens mij nu prima zomerse dagen.
Sterker nog, tropische dagen. ;) 2 tropische dagen, 5 zomerse dagen en 19 warme dagen.

pi_173820916
quote:
14s.gif Op zondag 17 september 2017 00:54 schreef Kowloon het volgende:
Bevalt Rotterdam en de nieuwe studie eigenlijk?
Rotterdam weet ik nog niet echt, nog niet heel veel van de stad zelf gezien.

Studie bevalt wel ja, maar zwaarder dan ik had verwacht al zo snel, geen probleem hoor, maar wel even aanpoten. Komt ook omdat we toevallig een groepje hebben die het niveau van de werkcolleges best hoog legt, wat voor tentamen wel echt lekker is.
  zondag 17 september 2017 @ 01:01:02 #9
104871 remlof
Europees federalist
pi_173820944
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 00:55 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Sterker nog, tropische dagen. ;) 2 tropische dagen, 5 zomerse dagen en 19 warme dagen.

[ afbeelding ]
Where is that global warming when you need it :(
pi_173820947
quote:
7s.gif Op zondag 17 september 2017 00:58 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Rotterdam weet ik nog niet echt, nog niet heel veel van de stad zelf gezien.
Aha, tijd voor een rondleiding dus. 8-)

quote:
Studie bevalt wel ja, maar zwaarder dan ik had verwacht al zo snel, geen probleem hoor, maar wel even aanpoten. Komt ook omdat we toevallig een groepje hebben die het niveau van de werkcolleges best hoog legt, wat voor tentamen wel echt lekker is.
Mooi zo. ^O^ Er is ook niet echt tijd meer om aan het begin van het jaar rustig aan te doen sinds het 'nominaal is normaal' motto. Maar het zal wel even wennen zijn na een jaar niet studeren. ;)
pi_173820966
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 01:01 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Aha, tijd voor een rondleiding dus. 8-)

[..]

Mooi zo. ^O^ Er is ook niet echt tijd meer om aan het begin van het jaar rustig aan te doen sinds het 'nominaal is normaal' motto. Maar het zal wel even wennen zijn na een jaar niet studeren. ;)
Zeker tijd voor.

Woensdag ga ik voor het eerst er uit (nouja voor het eerst sinds mijn 17e toen ik ook een keer ben geweest en we de eerste trein sochtends terug pakten naar zeeland :P )
pi_173821062
Grappig wel hoe onder vrijwel iedere opname op Youtube van DJ-sets en concerten geklaag staat over dat idiote filmen met je telefoon. En terecht.
pi_173821090
quote:
7s.gif Op zondag 17 september 2017 01:04 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Zeker tijd voor.

Woensdag ga ik voor het eerst er uit (nouja voor het eerst sinds mijn 17e toen ik ook een keer ben geweest en we de eerste trein sochtends terug pakten naar zeeland :P )
Ah, het bruisende uitgaansleven op Schouwen-Duiveland was je zeker als snel zat? :P
pi_173821129
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 01:20 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Ah, het bruisende uitgaansleven op Schouwen-Duiveland was je zeker als snel zat? :P
(niet vergeten dat renesse daar ligt he, alhoewel ik daar nooit heen ging)

Viel wel mee ook, wij gingen altijd naar Goes wat qua uitgaangsgelegenheid eigenlijk best prima is, zeer leuk marktpleintje met allerlei kroegen met in de straten daaromheen wat leuke clubs. Volgens mij heeft juist Rotterdam zoiets centraals niet echt of wel?

We wouden toen gewoon eens zo'n enorme club in Rotterdam proberen (even naam kwijt) dat toevallig die dag een of ander groot evenement had.
pi_173821262
quote:
7s.gif Op zondag 17 september 2017 01:23 schreef skysherrif het volgende:

[..]

(niet vergeten dat renesse daar ligt he, alhoewel ik daar nooit heen ging)
Hmmm, ik ken dat alleen als windsurfspot eigenlijk.

quote:
Viel wel mee ook, wij gingen altijd naar Goes wat qua uitgaangsgelegenheid eigenlijk best prima is, zeer leuk marktpleintje met allerlei kroegen met in de straten daaromheen wat leuke clubs. Volgens mij heeft juist Rotterdam zoiets centraals niet echt of wel?

We wouden toen gewoon eens zo'n enorme club in Rotterdam proberen (even naam kwijt) dat toevallig die dag een of ander groot evenement had.
Er zijn inderdaad diverse plekken waar je aardig terecht kunt. Witte de Withstraat, Mauritsweg, Meent, Oude Haven, bij het station, en bij het Oostplein enigzins (Locus Publicus). Kaas weet er vast nog meer. :P
  zondag 17 september 2017 @ 02:56:35 #16
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_173821752
Vandaag foto's maken.....Feel Good (Drop Dead in mijn geval) - in Eindhoven.
Leuke foto is dat achteraf geworden (vorige maand) met compleet de verkeerde instelling. Was ook grappig op facebook.

[ Bericht 1% gewijzigd door Drugshond op 17-09-2017 03:01:54 ]
  zondag 17 september 2017 @ 03:01:31 #17
104871 remlof
Europees federalist
  zondag 17 september 2017 @ 04:38:56 #18
104871 remlof
Europees federalist
pi_173822114
Ik ben benieuwd naar de meningen van de politiek geïnteresseerde hier over een paar dingen.
- Invoering doodstraf
- Afschaffen monarchie
- Invoering president zoals in Frankrijk of V.S.
- Juryrechtspraak invoeren

Stelling:
- Fascisme, Nationalisme is niet perse slecht

Zelf ben ik voor invoering doodstraf, afschaffen van monarchie, gekozen president en voor een juryrechtspraak. Fascisme en Nationalisme vind ik prima kunnen en zou het geen probleem vinden als Nederland op deze manier ingericht was.
Zolang wij nog geen hoofddoeken dragen, onze vrouwen nog niet slaan en nog varkensvlees eten zullen er moslims zijn die zich hier nog niet helemaal thuis voelen.
  zondag 17 september 2017 @ 05:29:06 #20
104871 remlof
Europees federalist
pi_173822151
Tegen, tegen, tegen, tegen.

En fascisme is wel echt slecht. Ongeveer net zo slecht als de extreme islam van IS. Er is een enorme overlap zelfs.
  zondag 17 september 2017 @ 05:32:32 #21
104871 remlof
Europees federalist
pi_173822163
De autochtone tieners radicaliseren nu ook snel. En ze zoeken hun heil in het fascisme.

Klappen moeten ze krijgen, hun liberale ouders hebben de teugels te ver laten vieren.
pi_173822165
quote:
13s.gif Op zondag 17 september 2017 05:29 schreef remlof het volgende:
Tegen, tegen, tegen, tegen.

En fascisme is wel echt slecht. Ongeveer net zo slecht als de extreme islam van IS. Er is een enorme overlap zelfs.
Want? En wat is er zo geweldig aan Amalia dat ze straks als ze 18 is een miljoen per jaar waard is?
Zolang wij nog geen hoofddoeken dragen, onze vrouwen nog niet slaan en nog varkensvlees eten zullen er moslims zijn die zich hier nog niet helemaal thuis voelen.
  zondag 17 september 2017 @ 05:34:29 #23
104871 remlof
Europees federalist
pi_173822182
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 05:32 schreef TripNRaVeR het volgende:

[..]

Want? En wat is er zo geweldig aan Amalia dat ze straks als ze 18 is een miljoen per jaar waard is?
Niks, maar er is ook niets ergs aan. En dat is er aan fascisme wel.
pi_173822213
quote:
7s.gif Op zondag 17 september 2017 05:34 schreef remlof het volgende:

[..]

Niks, maar er is ook niets ergs aan. En dat is er aan fascisme wel.
Is niks ergs aan. Het in stand houden van het koningshuis echter wel.
Zolang wij nog geen hoofddoeken dragen, onze vrouwen nog niet slaan en nog varkensvlees eten zullen er moslims zijn die zich hier nog niet helemaal thuis voelen.
  zondag 17 september 2017 @ 07:07:01 #25
165633 eriksd
The grand facade...
pi_173822288
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 05:15 schreef TripNRaVeR het volgende:
Ik ben benieuwd naar de meningen van de politiek geïnteresseerde hier over een paar dingen.
- Invoering doodstraf
- Afschaffen monarchie
- Invoering president zoals in Frankrijk of V.S.
- Juryrechtspraak invoeren

Stelling:
- Fascisme, Nationalisme is niet perse slecht

Zelf ben ik voor invoering doodstraf, afschaffen van monarchie, gekozen president en voor een juryrechtspraak. Fascisme en Nationalisme vind ik prima kunnen en zou het geen probleem vinden als Nederland op deze manier ingericht was.
Ga je toch lekker naar de VS.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zondag 17 september 2017 @ 08:14:52 #26
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173822452
quote:
15s.gif Op zondag 17 september 2017 07:07 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ga je toch lekker naar de VS.
Ik weet niet of de VS fascistisch genoeg is voor meneer. Misschien is Rusland of Turkije een betere optie.
pi_173822473
quote:
15s.gif Op zondag 17 september 2017 08:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ik weet niet of de VS fascistisch genoeg is voor meneer. Misschien is Rusland of Turkije een betere optie.
Lol wat is er mis met het leven in Rusland? Volgens mij is Rusland een wereldleider en wij een pispaaltje in Europa dankzij onze 'geniale' leiders. En krijg je hier net zo makkelijk 6 jaar voor moord en 12 jaar voor belastingfraude.
Zolang wij nog geen hoofddoeken dragen, onze vrouwen nog niet slaan en nog varkensvlees eten zullen er moslims zijn die zich hier nog niet helemaal thuis voelen.
  zondag 17 september 2017 @ 08:25:36 #28
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_173822496
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 08:23 schreef TripNRaVeR het volgende:

[..]

Lol wat is er mis met het leven in Rusland? Volgens mij is Rusland een wereldleider en wij een pispaaltje in Europa dankzij onze 'geniale' leiders. En krijg je hier net zo makkelijk 6 jaar voor moord en 12 jaar voor belastingfraude.
Als politicus van een oppositiepartij ben je je leven niet zeker, als journalist mag je alleen maar opschrijven wat er is goedgekeurd door het Kremlin en de president verbuigt de regels zodat hij langer aan de macht kan blijven en meer kan beslissen zonder dat die vervelende volksvertegenwoordiging in de weg zit.

Ja, prachtig land.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 17 september 2017 @ 08:26:08 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173822500
Tijd dat die blokkeerknop mobiel ook beschikbaar komt.
De schade van het sluiten van stormfront is groter dan ik dacht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 17 september 2017 @ 08:26:45 #30
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173822501
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 08:25 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Als politicus van een oppositiepartij ben je je leven niet zeker, als journalist mag je alleen maar opschrijven wat er is goedgekeurd door het Kremlin en de president verbuigt de regels zodat hij langer aan de macht kan blijven en meer kan beslissen zonder dat die vervelende volksvertegenwoordiging in de weg zit.

Ja, prachtig land.
Daarbij mogen vrouwen straffeloos mishandeld worden en zijn homoseksuelen hun bestaan ook lang niet altijd zeker. Maar verder is het vast heel tof daar. :')
pi_173822504
quote:
4s.gif Op zondag 17 september 2017 05:32 schreef remlof het volgende:
De autochtone tieners radicaliseren nu ook snel. En ze zoeken hun heil in het fascisme.

Klappen moeten ze krijgen, hun liberale ouders hebben de teugels te ver laten vieren.
Tijd dat er weer oorlog komt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_173822507
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 08:26 schreef Leandra het volgende:
Tijd dat die blokkeerknop mobiel ook beschikbaar komt.
De schade van het sluiten van stormfront is groter dan ik dacht.
Is dat gesloten??
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 17 september 2017 @ 08:28:31 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173822516
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 08:26 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Daarbij mogen vrouwen straffeloos mishandeld worden en zijn homoseksuelen hun bestaan ook lang niet altijd zeker. Maar verder is het vast heel tof daar. :')
Vandaar dat mensen er zo graag weg willen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 17 september 2017 @ 08:28:45 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173822518
quote:
11s.gif Op zondag 17 september 2017 08:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Is dat gesloten??
Ja.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173822532
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 08:26 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Daarbij mogen vrouwen straffeloos mishandeld worden en zijn homoseksuelen hun bestaan ook lang niet altijd zeker. Maar verder is het vast heel tof daar. :')
Homo's en vrouwen worden hier ook mishandeld. En dan krijgen ze 20 uur werkstraf. Nou dat is voor mij hetzelfde als gewoon wegkijken en laten mishandelen.
Zolang wij nog geen hoofddoeken dragen, onze vrouwen nog niet slaan en nog varkensvlees eten zullen er moslims zijn die zich hier nog niet helemaal thuis voelen.
  zondag 17 september 2017 @ 08:37:17 #36
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173822570
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 08:31 schreef TripNRaVeR het volgende:

[..]

Homo's en vrouwen worden hier ook mishandeld. En dan krijgen ze 20 uur werkstraf. Nou dat is voor mij hetzelfde als gewoon wegkijken en laten mishandelen.
Ja want mishandeling legaliseren is hetzelfde als mishandeling straffen.


Dat de straf niet bij elke zaak even hoog is, kunnen we trouwens toeschrijven aan een werkend juridisch systeem waar de bewijzen er moeten zijn voordat iemand veroordeeld wordt. (Iets dat niet samengaat met het fascisme.) Er zitten ook genoeg mensen twee jaar vast voor het in elkaar beuken van hun echtgenoot of echtgenote.
  zondag 17 september 2017 @ 08:39:49 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173822584
quote:
9s.gif Op zondag 17 september 2017 08:37 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ja want mishandeling legaliseren is hetzelfde als mishandeling straffen.


Dat de straf niet bij elke zaak even hoog is, kunnen we trouwens toeschrijven aan een werkend juridisch systeem waar de bewijzen er moeten zijn voordat iemand veroordeeld wordt. (Iets dat niet samengaat met het fascisme.) Er zitten ook genoeg mensen twee jaar vast voor het in elkaar beuken van hun echtgenoot of echtgenote.
En er wordt gewoon 18 jaar voor moord gegeven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173822591
quote:
9s.gif Op zondag 17 september 2017 08:37 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ja want mishandeling legaliseren is hetzelfde als mishandeling straffen.

Dat de straf niet bij elke zaak even hoog is, kunnen we trouwens toeschrijven aan een werkend juridisch systeem waar de bewijzen er moeten zijn voordat iemand veroordeeld wordt. (Iets dat niet samengaat met het fascisme.) Er zitten ook genoeg mensen twee jaar vast voor het in elkaar beuken van hun echtgenoot of echtgenote.
Daarom noemde ik meerdere punten waaronder het juryrecht. Maar niemand neemt de moeite daar op te reageren. Alleen maar op het feit dat ik het prima vind als een land conform Fascisme ideologie word bestuurd. Lekker bekrompen trouwens.
Zolang wij nog geen hoofddoeken dragen, onze vrouwen nog niet slaan en nog varkensvlees eten zullen er moslims zijn die zich hier nog niet helemaal thuis voelen.
pi_173822594
quote:
15s.gif Op zondag 17 september 2017 00:33 schreef Kowloon het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom. O+

Men bekokstooft in Europees verband weer een bizar plan:
Franse minister wil Europese miljardenbelasting voor internetgiganten: 'Kwestie van rechtvaardigheid'
Tja, en die internetgiganten gaan het weer verhalen op de gebruikers van die netwerken.
pi_173822598
quote:
15s.gif Op zondag 17 september 2017 08:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Tijd dat er weer oorlog komt.
Alsjeblieft niet zeg.
pi_173822603
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 08:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

En er wordt gewoon 18 jaar voor moord gegeven.
Ja en na tweederde mag je in Nederland gewoon vertrekken uit de bajes. STANDAARD! Hoef je niet eens te verdienen. Maar goed een mensenleven is voor jou dus 12 jaar zitten waard. Hoop dat het nooit een bekende van je overkomt.
Zolang wij nog geen hoofddoeken dragen, onze vrouwen nog niet slaan en nog varkensvlees eten zullen er moslims zijn die zich hier nog niet helemaal thuis voelen.
  zondag 17 september 2017 @ 08:45:08 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173822620
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 08:42 schreef TripNRaVeR het volgende:

[..]

Ja en na tweederde mag je in Nederland gewoon vertrekken uit de bajes. STANDAARD! Hoef je niet eens te verdienen. Maar goed een mensenleven is voor jou dus 12 jaar zitten waard. Hoop dat het nooit een bekende van je overkomt.
Doe even normaal, jij loopt hier te beweren dat je 6 jaar voor moord krijgt, ik weet toevallig vanwege een bekende dat het 18 jaar is.
Als je ongelijk bewezen wordt reageer je zo?
Blijf lekker in het FvD topic dan, want normaal posten is kennelijk te moeilijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173822621
quote:
15s.gif Op zondag 17 september 2017 08:41 schreef Tem het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet zeg.
De uitspraak hoort bij het idee dat de jeugd van tegenwoordig er geen bal van begrijpt. Ik dacht dat je oud genoeg zou zijn om 'm te kennen (al is het maar van Klein Orkest).
My bad :).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_173822628
quote:
7s.gif Op zondag 17 september 2017 08:45 schreef sigme het volgende:

[..]

De uitspraak hoort bij het idee dat de jeugd van tegenwoordig er geen bal van begrijpt. Ik dacht dat je oud genoeg zou zijn om 'm te kennen (al is het maar van Klein Orkest).
My bad :).
Was meer mijn bedoeling het te onderstrepen. My bad in dat geval :D
  zondag 17 september 2017 @ 08:48:09 #45
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173822634
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 05:15 schreef TripNRaVeR het volgende:
Ik ben benieuwd naar de meningen van de politiek geïnteresseerde hier over een paar dingen.
- Invoering doodstraf
- Afschaffen monarchie
- Invoering president zoals in Frankrijk of V.S.
- Juryrechtspraak invoeren

Stelling:
- Fascisme, Nationalisme is niet perse slecht

Zelf ben ik voor invoering doodstraf, afschaffen van monarchie, gekozen president en voor een juryrechtspraak. Fascisme en Nationalisme vind ik prima kunnen en zou het geen probleem vinden als Nederland op deze manier ingericht was.
Tegen de doodstraf
Voor afschaffen monarchie, je hoort een dergelijke positie niet te kunnen erven
Tegen, veel te veel macht voor een president, kijk eerder naar D
Tegen, past niet in ons rechtssysteem en traditie van romeins recht, geen enkele reden om het in te voeren
Fascisme is net als alle andere vormen van centraal geleid collectivisme slecht, heeft niet veel met nationalisme te maken.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173822635
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 08:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Doe even normaal, jij loopt hier te beweren dat je 6 jaar voor moord krijgt, ik weet toevallig vanwege een bekende dat het 18 jaar is.
Als je ongelijk bewezen wordt reageer je zo?
Blijf lekker in het FvD topic dan, want normaal posten is kennelijk te moeilijk.
Ik heb helemaal niets met FvD. Ja je weet dat toevallig. Nou toevallig kreeg Volkert 18 jaar. Heb je wel eens enig andere uitspraak van moordzaken gezien? En overigens was die 6 jaar een sarcastisch opmerkingen net als je geen 12 jaar krijgt voor belastingfraude. Puur om het verschil in strafmaat te duiden. Had je zelf ook kunnen weten.
Zolang wij nog geen hoofddoeken dragen, onze vrouwen nog niet slaan en nog varkensvlees eten zullen er moslims zijn die zich hier nog niet helemaal thuis voelen.
pi_173822643
Maar goed, wie is TripNRaVeren, wat doet hij hier en waarom heeft hij van die enge ideeen?
  zondag 17 september 2017 @ 08:50:59 #48
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173822654
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 08:48 schreef TripNRaVeR het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niets met FvD. Ja je weet dat toevallig. Nou toevallig kreeg Volkert 18 jaar. Heb je wel eens enig andere uitspraak van moordzaken gezien? En overigens was die 6 jaar een sarcastisch opmerkingen net als je geen 12 jaar krijgt voor belastingfraude. Puur om het verschil in strafmaat te duiden. Had je zelf ook kunnen weten.
Mensen als jij die zo voor vox polpuli vox dei en Gesundes Volksempfinden zijn hebben toch helemaal geen moeite met een moord?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173822655
quote:
15s.gif Op zondag 17 september 2017 08:49 schreef Tem het volgende:
Maar goed, wie is TripNRaVeren, wat doet hij hier en waarom heeft hij van die enge ideeen?
Enge ideeën? Omdat ik niks tegen het Fascisme of Nationalisme heb? Of omdat ik van de monarchie af wil?
Zolang wij nog geen hoofddoeken dragen, onze vrouwen nog niet slaan en nog varkensvlees eten zullen er moslims zijn die zich hier nog niet helemaal thuis voelen.
  zondag 17 september 2017 @ 08:51:53 #50
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_173822657
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 08:51 schreef TripNRaVeR het volgende:

[..]

Enge ideeën? Omdat ik niks tegen het Fascisme of Nationalisme heb? Of omdat ik van de monarchie af wil?
Nou, wat denk je zelf?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 17 september 2017 @ 08:53:50 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173822672
quote:
15s.gif Op zondag 17 september 2017 08:49 schreef Tem het volgende:
Maar goed, wie is TripNRaVeren, wat doet hij hier en waarom heeft hij van die enge ideeen?
Hij heeft zich 2 dagen na de sluiting van Stormfront op FOK! aangemeld iig.
Geen idee of daar een verband tussen is, het leven hangt immers van toevalligheden aan elkaar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173822675
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 08:51 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Nou, wat denk je zelf?
Iedereen met een andere mening dan de jouwe is eng. :') Over intolerantie gesproken. :')
Zolang wij nog geen hoofddoeken dragen, onze vrouwen nog niet slaan en nog varkensvlees eten zullen er moslims zijn die zich hier nog niet helemaal thuis voelen.
  zondag 17 september 2017 @ 08:55:08 #53
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173822689
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 08:53 schreef TripNRaVeR het volgende:

[..]

Iedereen met een andere mening dan de jouwe is eng. :') Over intolerantie gesproken. :')
Sneue troll is sneue troll.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_173822690
quote:
15s.gif Op zondag 17 september 2017 08:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Tijd dat er weer oorlog komt.
Die komt eraan.

Bovendien komt oorlog altijd terug in cyclussen.
  zondag 17 september 2017 @ 08:55:13 #55
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173822692
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 08:53 schreef TripNRaVeR het volgende:

[..]

Iedereen met een andere mening dan de jouwe is eng. :') Over intolerantie gesproken. :')
...

Hoe kijk jij aan tegen het cultuurmarxisme en het zionistisch complot tegen de mensheid?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_173822698
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 08:51 schreef TripNRaVeR het volgende:

[..]

Enge ideeën? Omdat ik niks tegen het Fascisme of Nationalisme heb? Of omdat ik van de monarchie af wil?
Tegen de monarchie vind ik niet eng. De combinatie met de rest van je lijstje en je UI maakt het allemaal een tikje discutabel en dan druk ik mij mild uit. Vergeet niet dat je je hier in het hol van het deugdvolk bevindt vol SWJ figuren.
  zondag 17 september 2017 @ 08:56:05 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173822700
Ja Janneke, wij hebben ook wel eens andere ideeën, je zult mij ook wel eng vinden hè :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173822705
quote:
10s.gif Op zondag 17 september 2017 08:55 schreef Ryon het volgende:

[..]

...

Hoe kijk jij aan tegen het cultuurmarxisme en het zionistisch complot tegen de mensheid?
Eerste heb ik niets mee, tweede is totale onzin.
Zolang wij nog geen hoofddoeken dragen, onze vrouwen nog niet slaan en nog varkensvlees eten zullen er moslims zijn die zich hier nog niet helemaal thuis voelen.
pi_173822707
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 08:53 schreef TripNRaVeR het volgende:

[..]

Iedereen met een andere mening dan de jouwe is eng. :') Over intolerantie gesproken. :')
Men hoeft niet tolerant te zijn richting fascisme.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2017 08:56:53 ]
  zondag 17 september 2017 @ 08:58:25 #60
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_173822722
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 08:53 schreef TripNRaVeR het volgende:

[..]

Iedereen met een andere mening dan de jouwe is eng. :') Over intolerantie gesproken. :')
Wacht, jij promoot een politieke richting die tegenstand met geweld onderdrukt, en je gaat mij intolerantie verwijten?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_173822741
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 08:58 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Wacht, jij promoot een politieke richting die tegenstand met geweld onderdrukt, en je gaat mij intolerantie verwijten?
Deze reactie was niet aan mij gericht, maar tegenstand wordt uiteindelijk altijd met geweld onderdrukt. Eerst verbaal dan fysiek. Niets nieuws onder de zon.
pi_173822748
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 08:55 schreef Tem het volgende:

[..]

Tegen de monarchie vind ik niet eng. De combinatie met de rest van je lijstje en je UI maakt het allemaal een tikje discutabel en dan druk ik mij mild uit. Vergeet niet dat je je hier in het hol van het deugdvolk bevindt vol SWJ figuren.
Ik verwachte op z'n minst een zinvolle discussie maar hier word je aangevallen omdat je een andere mening hebt. De rest van mijn lijstje? Juryrechtspraak, President, Monarchie zijn dat al onderwerpen die verboden terrein zijn? De andere twee kun je gewoon voor of tegen zijn.
Zolang wij nog geen hoofddoeken dragen, onze vrouwen nog niet slaan en nog varkensvlees eten zullen er moslims zijn die zich hier nog niet helemaal thuis voelen.
  zondag 17 september 2017 @ 09:02:02 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173822765
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 08:58 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Wacht, jij promoot een politieke richting die tegenstand met geweld onderdrukt, en je gaat mij intolerantie verwijten?
Dat is op termijn uiteraard wel een rechtvaardiging om je tegenstand met geweld te onderdrukken.
Je wordt eerst even tot slechterik gebombardeerd, en je vermeende intolerantie is de reden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173822769
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 09:01 schreef TripNRaVeR het volgende:

[..]

Ik verwachte op z'n minst een zinvolle discussie maar hier word je aangevallen omdat je een andere mening hebt. De rest van mijn lijstje? Juryrechtspraak, President, Monarchie zijn dat al onderwerpen die verboden terrein zijn? De andere twee kun je gewoon voor of tegen zijn.
Ja, hier word je aangevallen op die mening. Dus donderstraal maar op naar een ander topic.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2017 09:02:19 ]
pi_173822772
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 08:58 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Wacht, jij promoot een politieke richting die tegenstand met geweld onderdrukt, en je gaat mij intolerantie verwijten?
Ik promoot helemaal niets, ik heb er alleen geen moeite mee. :X
Zolang wij nog geen hoofddoeken dragen, onze vrouwen nog niet slaan en nog varkensvlees eten zullen er moslims zijn die zich hier nog niet helemaal thuis voelen.
pi_173822832
Ik ben er een dagje niet en jullie halen direct allemaal gekkies hier naar binnen.
  zondag 17 september 2017 @ 09:11:30 #67
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173822885
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 09:01 schreef TripNRaVeR het volgende:

[..]

Ik verwachte op z'n minst een zinvolle discussie maar hier word je aangevallen omdat je een andere mening hebt. De rest van mijn lijstje? Juryrechtspraak, President, Monarchie zijn dat al onderwerpen die verboden terrein zijn? De andere twee kun je gewoon voor of tegen zijn.
Tja, maar daar wil jij helemaal geen discussie over aangaan.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173822961
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 09:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tja, maar daar wil jij helemaal geen discussie over aangaan.
Wat jij wil jongen, het is goed met je :')
Zolang wij nog geen hoofddoeken dragen, onze vrouwen nog niet slaan en nog varkensvlees eten zullen er moslims zijn die zich hier nog niet helemaal thuis voelen.
  zondag 17 september 2017 @ 09:20:24 #69
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173823006
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 09:17 schreef TripNRaVeR het volgende:

[..]

Wat jij wil jongen, het is goed met je :')
Heb je niks beters te doen met je weekend dan hier de idioot uithangen?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zondag 17 september 2017 @ 09:23:42 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173823053
quote:
15s.gif Op zondag 17 september 2017 09:06 schreef 99.999 het volgende:
Ik ben er een dagje niet en jullie halen direct allemaal gekkies hier naar binnen.
Wat ga jij over 30 posts doen trouwens?

Tong heeft er maar weer eens een topic over geopend:
GC / 99.999 op weg naar 99.999.....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173823072
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 09:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat ga jij over 30 posts doen trouwens?
Ja geen idee nog. Het is toch wat een aflopende zaak hier. Maar dit account kan eigenlijk ook niet meer :P
  zondag 17 september 2017 @ 09:26:34 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173823097
quote:
10s.gif Op zondag 17 september 2017 09:24 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ja geen idee nog. Het is toch wat een aflopende zaak hier. Maar dit account kan eigenlijk ook niet meer :P
Wel grappig als je in de top 500 gewoon een setje accounts onder elkaar hebt staan :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173823105
quote:
15s.gif Op zondag 17 september 2017 09:06 schreef 99.999 het volgende:
Ik ben er een dagje niet en jullie halen direct allemaal gekkies hier naar binnen.
Ik hoor dat ze het gesticht gesloten hebben!
Tsja. Misschien een linkje naar de frontpage in de OP zetten?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_173823209
quote:
10s.gif Op zondag 17 september 2017 09:24 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ja geen idee nog. Het is toch wat een aflopende zaak hier. Maar dit account kan eigenlijk ook niet meer :P
Logisch, dit politieke forum is een vergaarbak geworden voor links gelijkgestemden die niet de inhoudelijke discussie aangaan maar hun aversie gelijk op de persoon richten met een andersdenkende mening.

Dat zie ik opnieuw gebeuren met deze nieuwe user die van alle kanten wordt aangevallen omdat die een andere mening heeft.

Dan ben je als sub-forum haast gedoemd om de stekker eruit te trekken. Moet je nagaan als vijf of zeven van die andersdenkenden hier gaan posten. Humor. :)

Mijn advies, plaats hier andere moderators en biedt ruimte voor alle meningen. Krijg je misschien weer wat inhoudelijke discussies op niveau.
pi_173823270
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 09:36 schreef Elzies het volgende:

[..]

Logisch, dit politieke forum is een vergaarbak geworden voor links gelijkgestemden die niet de inhoudelijke discussie aangaan maar hun aversie gelijk op de persoon richten met een andersdenkende mening.

Dat zie ik opnieuw gebeuren met deze nieuwe user die van alle kanten wordt aangevallen omdat die een andere mening heeft.

Dan ben je als sub-forum haast gedoemd om de stekker eruit te trekken. Moet je nagaan als vijf of zeven van die andersdenkenden hier gaan posten. Humor. :)

Mijn advies, plaats hier andere moderators en biedt ruimte voor alle meningen. Krijg je misschien weer wat inhoudelijke discussies op niveau.
Waar bemoei je je mee joh :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 17 september 2017 @ 09:49:59 #76
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173823377
De zon schijnt , dat mag ook eens worden gezegd.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  zondag 17 september 2017 @ 09:50:59 #77
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173823391
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 09:36 schreef Elzies het volgende:

[..]

Logisch, dit politieke forum is een vergaarbak geworden voor links gelijkgestemden die niet de inhoudelijke discussie aangaan maar hun aversie gelijk op de persoon richten met een andersdenkende mening.

Dat zie ik opnieuw gebeuren met deze nieuwe user die van alle kanten wordt aangevallen omdat die een andere mening heeft.

Dan ben je als sub-forum haast gedoemd om de stekker eruit te trekken. Moet je nagaan als vijf of zeven van die andersdenkenden hier gaan posten. Humor. :)

Mijn advies, plaats hier andere moderators en biedt ruimte voor alle meningen. Krijg je misschien weer wat inhoudelijke discussies op niveau.
Gelukkig heb je 99% van het forum en het internet nog over voor die andere mening. :P
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  zondag 17 september 2017 @ 09:52:34 #78
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173823418
Graag wat meer ruimte voor letterlijke promotie van fascisme zonder tegengeluid in de SC mensen. Tot voor kort werden hier partijen om ontbonden maar nu is het slechts een meningkje.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  zondag 17 september 2017 @ 09:54:21 #79
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_173823453
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 09:36 schreef Elzies het volgende:

[..]

Logisch, dit politieke forum is een vergaarbak geworden voor links gelijkgestemden die niet de inhoudelijke discussie aangaan maar hun aversie gelijk op de persoon richten met een andersdenkende mening.

Dat zie ik opnieuw gebeuren met deze nieuwe user die van alle kanten wordt aangevallen omdat die een andere mening heeft.

Dan ben je als sub-forum haast gedoemd om de stekker eruit te trekken. Moet je nagaan als vijf of zeven van die andersdenkenden hier gaan posten. Humor. :)

Mijn advies, plaats hier andere moderators en biedt ruimte voor alle meningen. Krijg je misschien weer wat inhoudelijke discussies op niveau.
Ach man, heel NWS is een grote extreemrechtse circlejerk. Je mag daar nog net niet de holocaust ontkennen, maar verder wordt daar helemaal nergens op gemodereerd. Ga lekker daarheen als het je in POL niet bevalt. Sowieso heb je nogal snel een linkse meerderheid, als je alles wat geen PVV of FVD stemt als links ziet.

De inhoudelijke fora hebben juist meer Bobs nodig als moderator. Wel met het mes erdoor, weg met al dat onderbuikgereutel, de vaste oneliners en de klassieke drogredenen. Discussiëren over politieke onderwerpen doe je op de inhoud. Liever drie kwart van de posts weg als er inhoudelijk wat fatsoenlijks overblijft.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 17 september 2017 @ 09:55:41 #80
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173823480
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 09:36 schreef Elzies het volgende:
Dat zie ik opnieuw gebeuren met deze nieuwe user die van alle kanten wordt aangevallen omdat die een andere mening heeft.

"een andere mening"
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_173823531
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 09:50 schreef Jip141 het volgende:

[..]

Gelukkig heb je 99% van het forum en het internet nog over voor die andere mening. :P
Gelukkig wel. Dit forum biedt voldoende ruimte voor genoeg verschillende onderwerpen. :)

Maar mijn punt is helder. Allereerst moet het gewoon gaan om de lol van het schrijven. Of je het nu wel of niet eens bent met de mening van een ander. Tja, is dat zo ontzettend belangrijk?

Maar verschillende uiteenlopende meningen biedt juist ruimte voor meer interessante discussies. Als dit forum bezaaid zou zijn met louter Wilders aanhangers zou het net zo eentonig worden.
  zondag 17 september 2017 @ 10:00:32 #82
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173823564
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 09:58 schreef Elzies het volgende:
Allereerst moet het gewoon gaan om de lol van het schrijven.
"Ik verspreid fascistisch gedachtegoed maar in eerste instantie gaat het mij gewoon om de lol van het schrijven"
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zondag 17 september 2017 @ 10:01:27 #83
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173823574
De sluiting van Stormfront kan wel weer een opleving betekenen voor Fok! Allemaal mensen die gewoon lol hebben in discussiëren met gelijkgestemden en het schrijven van teksten.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_173823626
quote:
10s.gif Op zondag 17 september 2017 10:00 schreef Ryon het volgende:

[..]

"Ik verspreid fascistisch gedachtegoed maar in eerste instantie gaat het mij gewoon om de lol van het schrijven"
Leer eerst eens de juiste definitie van de term fascisme voordat deze term te pas en te onpas verspreid wordt.

Schrijven en spelen met woorden en zinnen blijft een ontspannende bezigheid. Niets mis mee.
  zondag 17 september 2017 @ 10:06:25 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173823650
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 09:52 schreef Jip141 het volgende:
Graag wat meer ruimte voor letterlijke promotie van fascisme zonder tegengeluid in de SC mensen. Tot voor kort werden hier partijen om ontbonden maar nu is het slechts een meningkje.
Ja, vervelend is dat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 17 september 2017 @ 10:06:56 #86
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173823659
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:04 schreef Elzies het volgende:
Leer eerst eens de juiste definitie van de term fascisme voordat deze term te pas en te onpas verspreid wordt.

Wat? Goed denkwerk weer Elzies.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_173823690
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 09:52 schreef Jip141 het volgende:
Graag wat meer ruimte voor letterlijke promotie van fascisme zonder tegengeluid in de SC mensen. Tot voor kort werden hier partijen om ontbonden maar nu is het slechts een meningkje.
Ho ho meneertje, "Andersdenkenden".
pi_173823698
wappies dus.
pi_173823699
quote:
10s.gif Op zondag 17 september 2017 10:06 schreef Ryon het volgende:

[..]

Wat? Goed denkwerk weer Elzies.
Wat een gemeend compliment. ^O^

Mijn overdaad aan hersencellen beginnen ervan te blozen.
  zondag 17 september 2017 @ 10:10:03 #90
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173823708
quote:
14s.gif Op zondag 17 september 2017 10:01 schreef Ryon het volgende:
De sluiting van Stormfront kan wel weer een opleving betekenen voor Fok! Allemaal mensen die gewoon lol hebben in discussiëren met gelijkgestemden en het schrijven van teksten.
Loopt het weer storm op de frontpage.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 17 september 2017 @ 10:22:53 #91
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173823875
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Loopt het weer storm op de frontpage.
Ze hebben nu het forum gevonden. Om gezellig op niveau te discussiëren over het fascisme, het afschaffen van het koningshuis, kattenfilmpjes en andere hele gangbare onderwerpen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zondag 17 september 2017 @ 10:26:23 #92
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173823951
Er is een reden dat het fascisme bepaalde privileges heeft verloren wat betreft mogelijke ideologieën in het democratische debat. Weerbare democratie heet dat.

Ridiculiseren wat we hier doen is een geoorloofd en behoorlijk zacht middel nog. De oosterburen verbieden een partij zodra het een gevaarlijke grootte aanneemt , gebaseerd op bepaalde ervaringen uit het verleden.

Zo is de democratie in een democratische rechtstaat niet altíjd heilig en wordt deze in dit inherente spanningsveld tussen democratie en rechtsstaat beteugeld.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  zondag 17 september 2017 @ 10:30:23 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173824022
quote:
9s.gif Op zondag 17 september 2017 10:22 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ze hebben nu het forum gevonden. Om gezellig op niveau te discussiëren over het fascisme, het afschaffen van het koningshuis, kattenfilmpjes en andere hele gangbare onderwerpen.
Laat ze er dan gewoon een topic over openen, dan kunnen we dat soort debiele dingen tenminste ontwijken.
Wij als linkse SJW'ers kijken immers graag weg.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 17 september 2017 @ 10:30:45 #94
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173824028
Hm ik hoop dat het in Catalonië niet verder uit de hand loopt met hun gekke referendum. :o
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  zondag 17 september 2017 @ 10:31:37 #95
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173824049
De Koerden in Irak hebben ook al een referendum aangekondigd over onafhankelijkheid , dreigende taal vanuit de centrale regering in Bagdad en uit Turkije.

Ook wel iets wat potentieel goed fout kan gaan.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  zondag 17 september 2017 @ 10:31:43 #96
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173824051
Die reactie van Elzies in een ander topic inspireerde mij om dit pareltje weer even op te duiken:


De staat der Nederlanden die als commercieel bedrijf nazi-terreur uitoefent om een soevereine burger af te persen _O_ en hem van zijn voertuig (geen auto) te ontnemen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  Redactie Games zondag 17 september 2017 @ 10:34:06 #97
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_173824095
quote:
14s.gif Op zondag 17 september 2017 10:31 schreef Ryon het volgende:
Die reactie van Elzies in een ander topic inspireerde mij om dit pareltje weer even op te duiken:


De staat der Nederlanden die als commercieel bedrijf nazi-terreur uitoefent om een soevereine burger af te persen _O_ en hem van zijn voertuig (geen auto) te ontnemen.
Mensen die zichzelf soeverein verklaren :')
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  zondag 17 september 2017 @ 10:34:25 #98
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173824104


Worden er wel veel inderdaad zo. ;(
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  zondag 17 september 2017 @ 10:34:48 #99
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173824112
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:34 schreef Puddington het volgende:

[..]

Mensen die zichzelf soeverein verklaren :')
Wij hebben er één in dit topic. Zolang de Kartelpartijen aan de macht zijn, is Elzies soeverein.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zondag 17 september 2017 @ 10:35:40 #100
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173824129
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:34 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]

Worden er wel veel inderdaad zo. ;(
Sid heeft de Geenstijl slecht weer kaart gehaald. _O_
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  Redactie Games zondag 17 september 2017 @ 10:37:12 #101
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_173824145
quote:
15s.gif Op zondag 17 september 2017 10:34 schreef Ryon het volgende:

[..]

Wij hebben er één in dit topic. Zolang de Kartelpartijen aan de macht zijn, is Elzies soeverein.
"ik doe alleen mee als ik het leuk vind!"

:')
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  zondag 17 september 2017 @ 10:38:36 #102
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173824170
Ik ben ook al gestopt met belasting betalen. Wie doet mij wat??
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zondag 17 september 2017 @ 10:40:12 #103
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173824210
quote:
6s.gif Op zondag 17 september 2017 10:38 schreef Ryon het volgende:
Ik ben ook al gestopt met belasting betalen. Wie doet mij wat??
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  zondag 17 september 2017 @ 10:41:37 #104
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_173824240
Welke vragen zal ik aan Thierry stellen vrijdag? Ik zat er ook over na te denken om mijn hand op te steken en dan te beginnen met "Quousque tandem, factionem cartelum..."
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
  zondag 17 september 2017 @ 10:42:54 #105
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_173824258
quote:
7s.gif Op zondag 17 september 2017 10:41 schreef KetchupFTW het volgende:
Welke vragen zal ik aan Thierry stellen vrijdag? Ik zat er ook over na te denken om mijn hand op te steken en dan te beginnen met "Quousque tandem, factionem cartelum..."
Ceterum censeo Forum esse delendam.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Redactie Games zondag 17 september 2017 @ 10:44:03 #106
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_173824284
quote:
7s.gif Op zondag 17 september 2017 10:41 schreef KetchupFTW het volgende:
Welke vragen zal ik aan Thierry stellen vrijdag? Ik zat er ook over na te denken om mijn hand op te steken en dan te beginnen met "Quousque tandem, factionem cartelum..."
Vraag of hij nog een mooi kleurtje weet. Ik moet nog een hek overschilderen in mijn tuin.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  zondag 17 september 2017 @ 10:44:30 #107
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173824291
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:40 schreef Jip141 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haha. Die erken ik natuurlijk niet.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  Redactie Games zondag 17 september 2017 @ 10:45:50 #108
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_173824315
quote:
15s.gif Op zondag 17 september 2017 10:44 schreef Ryon het volgende:

[..]

Haha. Die erken ik natuurlijk niet.
quote:
Ondanks het claimen van je soevereiniteit zal je toch de gebruikelijke rechten en plichten blijven houden. Het deel van je salaris wat ingehouden wordt aan belastingen vind jij misschien te hoog, maar wanneer je minder belasting gaat betalen loop je tegen dezelfde problemen aan als personen die dit doen en niet hun soevereiniteit hebben geclaimd. Soevereiniteit wordt immers juridisch niet erkend.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  zondag 17 september 2017 @ 10:46:20 #109
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173824326
Ik begreep van classici dat Thierry aan een stuk door taalfouten maakt in het Latijn. Misschien kun je hem daarop wijzen Ketchup.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  zondag 17 september 2017 @ 10:46:42 #110
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173824336
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:45 schreef Puddington het volgende:

[..]


[..]

Leugens van het partijkartel. Ik prik daar zo doorheen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  Redactie Games zondag 17 september 2017 @ 10:47:29 #111
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_173824346
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:46 schreef Jip141 het volgende:
Ik begreep van classici dat Thierry aan een stuk door taalfouten maakt in het Latijn. Misschien kun je hem daarop wijzen Ketchup.
Schuld van de zesjescultuur op middelbare scholen. Zie nu wat er van komt!
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  zondag 17 september 2017 @ 10:52:15 #112
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_173824438
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:46 schreef Jip141 het volgende:
Ik begreep van classici dat Thierry aan een stuk door taalfouten maakt in het Latijn. Misschien kun je hem daarop wijzen Ketchup.
Of ik vraag hem hoe ik de linkse cultuurmarxistische propaganda van de geschiedenisfaculteit kan weerstaan.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_173824477
Ik zit dat artikel van Sid te lezen.

quote:
“Dat kan behoorlijk verwarrend worden voor links, hoor. Als in de Verenigde Staten een moslim naar een homoclub gaat en daar een heleboel mensen doodschiet, dan heeft links een probleem.”

Hoezo?

“Als ze de aanslag en de homohaat zwaar veroordelen, stoten ze de moslims voor het hoofd. Als ze empathie hebben voor de dader, omdat die zogezegd het slachtoffer is van allerlei omstandigheden die hem hebben doen radicaliseren, dan stoten ze de homo’s voor het hoofd.”
:')_!
  zondag 17 september 2017 @ 10:55:38 #114
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173824517
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:54 schreef Tem het volgende:
Ik zit dat artikel van Sid te lezen.

[..]

:')_!
Hemeltjelief.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  zondag 17 september 2017 @ 10:56:50 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173824538
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:54 schreef Tem het volgende:
Ik zit dat artikel van Sid te lezen.

[..]

:')_!
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Redactie Games zondag 17 september 2017 @ 10:59:16 #116
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_173824576
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:54 schreef Tem het volgende:
Ik zit dat artikel van Sid te lezen.

[..]

:')_!
Goeie goden :') en dat is volksvertegenwoordiger, tering zeg.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  zondag 17 september 2017 @ 10:59:28 #117
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173824579
Zat wel echt in dubio toen hoor.

:')
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  zondag 17 september 2017 @ 10:59:57 #118
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_173824590
Sid wie?
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
  zondag 17 september 2017 @ 11:02:15 #119
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_173824626
300 euro voor 9 vierkante meter buiten het centrum van Leiden :')
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
  zondag 17 september 2017 @ 11:05:59 #120
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173824686
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:54 schreef Tem het volgende:
Ik zit dat artikel van Sid te lezen.

[..]

:')_!
Wel waar. Het is niet makkelijk om links te zijn.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  Redactie Games zondag 17 september 2017 @ 11:06:11 #121
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_173824692
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:02 schreef KetchupFTW het volgende:
300 euro voor 9 vierkante meter buiten het centrum van Leiden :')
Studentenkamers zijn de grootste afzetterij in de huizenmarkt. Voor 10 euro meer heb ik 20.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_173824773
Beetje Calimero interview met zo'n rare sprong naar het seksueel bevrijding in de jaren 60.
  zondag 17 september 2017 @ 11:11:27 #123
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173824788
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:10 schreef Tem het volgende:
Beetje Calimero interview met zo'n rare sprong naar het seksueel bevrijding in de jaren 60.
Ja, dat is waar hij werkelijk over wil schrijven. Het mediakartel dwingt hem echter om het steeds maar weer over het cultuurmarxisme te moeten hebben.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_173824795
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:59 schreef Jip141 het volgende:
Zat wel echt in dubio toen hoor.

:')
Nou ik ook. Hoe moet je nou verantwoord reageren op zo'n gebeurtenis en dan nog alle partijen tevreden houden ook.
pi_173824796
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:10 schreef Tem het volgende:
Beetje Calimero interview met zo'n rare sprong naar het seksueel bevrijding in de jaren 60.
Waar mocht hij dit keer zijn gekkigheid kwijt?
  zondag 17 september 2017 @ 11:14:27 #126
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173824844
quote:
15s.gif Op zondag 17 september 2017 11:11 schreef Tem het volgende:

[..]

Nou ik ook. Hoe moet je nou verantwoord reageren op zo'n gebeurtenis en dan nog alle partijen tevreden houden ook.
Lastig was het. Gelukkig meteen maar mijn kop in het zand gestoken en daarna weggekeken.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_173824846
quote:
9s.gif Op zondag 17 september 2017 11:11 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ja, dat is waar hij werkelijk over wil schrijven. Het mediakartel dwingt hem echter om het steeds maar weer over het cultuurmarxisme te moeten hebben.
In het interview in buitenhof wilde hij ook steeds die link maar leggen.
pi_173824851
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:54 schreef Tem het volgende:
Ik zit dat artikel van Sid te lezen.

[..]

:')_!
oh wow.
Ja doei.
  zondag 17 september 2017 @ 11:15:00 #129
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_173824857
Welke Sid gaat dit over.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_173824864
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:11 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Waar mocht hij dit keer zijn gekkigheid kwijt?
Interview in DeMorgen via Topics.

https://www.topics.nl/-he(...)b1-8c7f-ef6583c964d9

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2017 11:16:43 ]
pi_173824872
quote:
15s.gif Op zondag 17 september 2017 11:15 schreef KetchupFTW het volgende:
Welke Sid gaat dit over.
Vicious
  zondag 17 september 2017 @ 11:16:45 #132
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173824891
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:14 schreef Tem het volgende:

[..]

In het interview in buitenhof wilde hij ook steeds die link maar leggen.
Ja, Avondland en Identiteit gaat eigenlijk daarover. De losbandigheid van de jaren zestig is de reden waarom Nederland nu al die problemen heeft. Het is een beetje een malle stellingname, maar wordt door heel veel mensen in Nederland onderschreven.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_173824896
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:54 schreef Tem het volgende:
Ik zit dat artikel van Sid te lezen.

[..]

:')_!
Dit is het denkniveau van een 14-jarige die voor de schoolkrant schrijft.
  zondag 17 september 2017 @ 11:18:41 #134
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_173824915
Aah, Sid Lukkassen.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_173824919
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:40 schreef Jip141 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:9 misschien ook een stoppen met belasting betalen
  zondag 17 september 2017 @ 11:21:25 #136
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173824956
quote:
10s.gif Op zondag 17 september 2017 11:18 schreef KetchupFTW het volgende:
Aah, Sid Lukkassen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zondag 17 september 2017 @ 11:21:26 #137
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173824957
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:18 schreef Lot88 het volgende:

[..]

:9 misschien ook een stoppen met belasting betalen
Hm, ook een goed punt.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_173824967
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:16 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ja, Avondland en Identiteit gaat eigenlijk daarover. De losbandigheid van de jaren zestig is de reden waarom Nederland nu al die problemen heeft. Het is een beetje een malle stellingname, maar wordt door heel veel mensen in Nederland onderschreven.
Op zich snap ik de claim nog wel dat het commune denken in die tijd het ideaal had dat het niet uitmaakte wie wiens kinderen opvoedde maar hij maakt het groter dan het was. Ik heb veel met familie gesproken over die periode en de tijd van de vrije liefde en seks was echt niet zo rooskleurig en heeft ook veel verdriet opgeleverd. Dat hij meent dat er een groter plan achter zit vind ik wel wat mal.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2017 11:28:26 ]
pi_173824974
quote:
2s.gif Op zondag 17 september 2017 11:21 schreef Jip141 het volgende:

[..]

Hm, ook een goed punt.
Ze willen nu toch het belastingstelsel op de kop gooien. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
pi_173824986
quote:
15s.gif Op zondag 17 september 2017 11:17 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dit is het denkniveau van een 14-jarige die voor de schoolkrant schrijft.
Collega filosoof van je.
  zondag 17 september 2017 @ 11:23:25 #141
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_173824996
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:22 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ze willen nu toch het belastingstelsel op de kop gooien. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
Gezien de uitmuntende organisatie bij de Belastingdienst: in de soep.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_173825020
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:23 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Gezien de uitmuntende organisatie bij de Belastingdienst: in de soep.
_O- ''leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker'' Nou ben erg benieuwd. Ze wilden o.a. de zorgtoeslag dan afschaffen. Ben benieuwd of de huurtoeslag er dan ook af gaat. Zo ja denk ik dat er nog minder uitwonende studenten gaan komen.
pi_173825046
quote:
7s.gif Op zondag 17 september 2017 11:15 schreef Tem het volgende:

[..]

Interview in DeMorgen via Topics.

https://www.topics.nl/-he(...)b1-8c7f-ef6583c964d9
Whehe wat een malloot weer. Dit is ook lekker

quote:
“Ik denk nochtans dat er behoorlijk wat media zijn die dat wél doen. Die alleen nog maar schrijven wat aansluit bij de achterban. Dat lijkt een goed verdienmodel. Maar het is een slechte zaak voor de echte journalistiek, voor de echte waar­heids­vinding. Je moet al in een geprivilegieerde positie zitten, die van nationaal politicus bijvoorbeeld, om nog te kunnen zeggen wat je wilt.
Media voor domrechts zoals the Post Online waar hij zelf voor schrijft bedoelt hij dan vast niet :P
pi_173825069
quote:
10s.gif Op zondag 17 september 2017 11:26 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Whehe wat een malloot weer. Dit is ook lekker

[..]

Media voor domrechts zoals the Post Online waar hij zelf voor schrijft bedoelt hij dan vast niet :P
alsof journalistiek volledig objectief is als zij niet voor de achterban schrijven :')
  zondag 17 september 2017 @ 11:27:15 #145
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_173825072
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:24 schreef Lot88 het volgende:

[..]

_O- ''leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker'' Nou ben erg benieuwd. Ze wilden o.a. de zorgtoeslag dan afschaffen. Ben benieuwd of de huurtoeslag er dan ook af gaat. Zo ja denk ik dat er nog minder uitwonende studenten gaan komen.
Huurtoeslag hoort er voor studenten sowieso al niet te zijn.

En verder ben ik er wel voorstander van om eens goed het mes te zetten in de onmeunige hoeveelheid toeslagen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_173825078
quote:
10s.gif Op zondag 17 september 2017 11:26 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Whehe wat een malloot weer. Dit is ook lekker

[..]

Media voor domrechts zoals the Post Online waar hij zelf voor schrijft bedoelt hij dan vast niet :P
Het is één groot Links Complot.
  zondag 17 september 2017 @ 11:28:46 #147
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_173825097
De helft van het De Hond panel vindt trouwens dat er nieuwe verkiezingen moeten komen als de kabinetsformatie langer dan drie maanden duurt.

Met name de achterban van PVV, FVD, 50Plus en SP zijn voor. Ik zie een patroon.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_173825107
Dit kabinet Spruitjes I gaat het ook niet lang uithouden denk ik.
  zondag 17 september 2017 @ 11:29:36 #149
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173825109
quote:
Ook vrouwen hebben zich de voorbije eeuw geëmancipeerd.

“Vrouwen zijn burgers. Klaar. En alle burgers hebben dezelfde rechten.”

Toch verdienen ze bijvoorbeeld nog altijd minder dan mannen.

“Is dat werkelijk zo? Ik las in een artikel uit 2014 al dat vrouwen tussen 20 en 25 net meer verdienen dan hun mannelijke partners. En daar werd juichend over geschreven. Maar ik laat dit onderwerp liever aan mij voorbijgaan, hoor. Eigenlijk kun je hier niet meer over praten.”

Hoe bedoelt u?

“Hebt u niet gelezen wat er met het huis van Thier­ry Baudet is gebeurd? Zijn huis is beklad met verf en uitwerpselen, door anarchistische feministes, social justice warriors.”
Mooie schijnbeweging om een vraag te ontlopen. :')
pi_173825111
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:27 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Huurtoeslag hoort er voor studenten sowieso al niet te zijn.

En verder ben ik er wel voorstander van om eens goed het mes te zetten in de onmeunige hoeveelheid toeslagen.
Hang er vanaf in wat voor soort huis je woont. Maar dat terzijde vraag me ook af hoe ze die omslag met intrekken van toeslagen gaan opvullen zonder dat mensen dan (nog verder) in de problemen komen. Wat betreft het mes in de toeslagen zetten ben ik het met je eens. Het is gewoon een kut systeem.
pi_173825124
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:29 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Mooie schijnbeweging om een vraag te ontlopen. :')
je kunt verdienen hier ook lekker anders interpreteren _O-
  zondag 17 september 2017 @ 11:30:52 #152
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_173825125
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:29 schreef Tem het volgende:
Dit kabinet Spruitjes I gaat het ook niet lang uithouden denk ik.
We zijn al bij 5 volgens mij.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_173825131


Goed smaak hebben pa en ma Lukassen :P
pi_173825132
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:30 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

We zijn al bij 5 volgens mij.
Herstel, Spruitjes V
pi_173825143
quote:
10s.gif Op zondag 17 september 2017 11:31 schreef 99.999 het volgende:
[ afbeelding ]

Goed smaak hebben pa en ma Lukassen :P
Die koektrommel op tafel vond ik alleszeggend.
pi_173825153
quote:
10s.gif Op zondag 17 september 2017 11:31 schreef Tem het volgende:

[..]

Die koektrommel op tafel vond ik alleszeggend.
was de fles lowbudget cola niet doorslaggevend?
  zondag 17 september 2017 @ 11:33:30 #157
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173825167
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:21 schreef Tem het volgende:

[..]

Op zich snapt ik de claim nog wel dat het commune denken in die tijd het ideaal had dat het niet uitmaakte wie wiens kinderen opvoedde maar hij maakt het groter dan het was. Ik heb veel met familie gesproken over die periode en de tijd van de vrije liefde en seks was echt niet zo rooskleurig en heeft ook veel verdriet opgeleverd. Dat hij meent dat er een groter plan achter zit vind ik wel wat mal.
zijn betoog sluit daar deels op aan. Zoals ik het begrepen heb:

Met de opkomst van de seksuele vrijheden uit de jaren zestig is de balans tussen masculine en feminiene waarden verstoord geraakt. Het wegvallen van de zekerheden (bijvoorbeeld breed gedeelde opvattingen over ouderschap) zorgt ervoor dat de sociale samenhang in de Europese (eigenlijk: westerse) cultuur is komen te vervallen. Losbandigheid heeft er toe gezorgd dat betekenisvolle relaties minder snel opgebouwd worden en mensen vervallen tot een typische post-modernistische leegte. Iets dat door (jonge) conservatieve schrijvers veelvuldig benoemd en bekritiseerd wordt.

Sid heeft een theorie ontwikkeld over seksueel kapitaal (seksuele marktwaarde wordt het genoemd in het artikel) dat stelt dat seks of the promise of seks een belangrijke rol speelt in alledaagse menselijke interactie. De feminisering van de samenleving heeft er toe geleid dat dit element eigenlijk van groter belang is geworden, maar dat door politieke correctheid het tegelijkertijd op de achtergrond is gekomen. Men durft of mag kwesties die daar mee te maken hebben niet meer benoemen. Dit weer onder druk van het jaren zestig gedachtegoed.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zondag 17 september 2017 @ 11:36:07 #158
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173825205
quote:
10s.gif Op zondag 17 september 2017 11:26 schreef 99.999 het volgende:
Media voor domrechts zoals the Post Online waar hij zelf voor schrijft bedoelt hij dan vast niet
Nee, die bedoelt hij nadrukkelijk wel. Hij kent het verdienmodel van Bert Brussen maar daar is hij - tikkeltje naïef - eigenlijk tegenstander van :P

Zijn redeneerfout zit hem m.i erin dat hij journalisten in een democratie typeert als "waarheidsvinders". Dat zijn ze nadrukkelijk niet en zijn ze ook nooit geweest. Wetenschappers en rechters zijn waarheidsvinders. Journalisten hebben geen belang bij het zoeken naar de waarheid.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_173825231
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:36 schreef Ryon het volgende:

[..]

Nee, die bedoelt hij nadrukkelijk wel. Hij kent het verdienmodel van Bert Brussen maar daar is hij - tikkeltje naïef - eigenlijk tegenstander van :P

Zijn redeneerfout zit hem m.i erin dat hij journalisten in een democratie typeert als "waarheidsvinders". Dat zijn ze nadrukkelijk niet en zijn ze ook nooit geweest. Wetenschappers en rechters zijn waarheidsvinders. Journalisten hebben geen belang bij het zoeken naar de waarheid.
rechters zou ik niet als waarheidsvinders bestempelen :@
  zondag 17 september 2017 @ 11:38:58 #160
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173825250
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:37 schreef Lot88 het volgende:

[..]

rechters zou ik niet als waarheidsvinders bestempelen :@
Ik heb het dan over strafrechters. Waarheidsvinding is voor hun belangrijkste doelstelling.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_173825265
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:36 schreef Ryon het volgende:

[..]

Nee, die bedoelt hij nadrukkelijk wel. Hij kent het verdienmodel van Bert Brussen maar daar is hij - tikkeltje naïef - eigenlijk tegenstander van :P

Zijn redeneerfout zit hem m.i erin dat hij journalisten in een democratie typeert als "waarheidsvinders". Dat zijn ze nadrukkelijk niet en zijn ze ook nooit geweest. Wetenschappers en rechters zijn waarheidsvinders. Journalisten hebben geen belang bij het zoeken naar de waarheid.
Is dat werkelijk zo? Onderzoeksjournalisten hebben toch wel belang bij het zoeken naar de waarheid. Die hele Watergate affaire of onderzoek naar de Katholieke Kerk door The Boston Globe is toch gestoeld op waarheidsvinding? Volgens mij is daar sensatie niet de primaire beweegreden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2017 11:40:06 ]
pi_173825285
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:38 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ik heb het dan over strafrechters. Waarheidsvinding is voor hun belangrijkste doelstelling.
Dat zou hun doelstelling moeten zijn. Maar ook zij blijven mensen en zijn geheel afhankelijk van de inbreng van OvJ en advocaten.
  zondag 17 september 2017 @ 11:41:41 #163
165633 eriksd
The grand facade...
pi_173825293
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:37 schreef Lot88 het volgende:

[..]

rechters zou ik niet als waarheidsvinders bestempelen :@
Ik ook niet.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zondag 17 september 2017 @ 11:44:00 #164
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_173825331
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:41 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Dat zou hun doelstelling moeten zijn. Maar ook zij blijven mensen en zijn geheel afhankelijk van de inbreng van OvJ en advocaten.
´´Mensen maken fouten, daarom is hun belangrijkste doelstelling niet waarheidsvinding´´.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_173825333
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:33 schreef Ryon het volgende:

[..]

zijn betoog sluit daar deels op aan. Zoals ik het begrepen heb:

Met de opkomst van de seksuele vrijheden uit de jaren zestig is de balans tussen masculine en feminiene waarden verstoord geraakt. Het wegvallen van de zekerheden (bijvoorbeeld breed gedeelde opvattingen over ouderschap) zorgt ervoor dat de sociale samenhang in de Europese (eigenlijk: westerse) cultuur is komen te vervallen. Losbandigheid heeft er toe gezorgd dat betekenisvolle relaties minder snel opgebouwd worden en mensen vervallen tot een typische post-modernistische leegte. Iets dat door (jonge) conservatieve schrijvers veelvuldig benoemd en bekritiseerd wordt.

Sid heeft een theorie ontwikkeld over seksueel kapitaal (seksuele marktwaarde wordt het genoemd in het artikel) dat stelt dat seks of the promise of seks een belangrijke rol speelt in alledaagse menselijke interactie. De feminisering van de samenleving heeft er toe geleid dat dit element eigenlijk van groter belang is geworden, maar dat door politieke correctheid het tegelijkertijd op de achtergrond is gekomen. Men durft of mag kwesties die daar mee te maken hebben niet meer benoemen. Dit weer onder druk van het jaren zestig gedachtegoed.
Ahja zo, dat ligt wel helemaal in de lijn met zijn opvatting over beïnvloeding van denken om de geschiedenis te vormen.
  zondag 17 september 2017 @ 11:45:34 #166
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173825360
quote:
7s.gif Op zondag 17 september 2017 11:39 schreef Tem het volgende:

[..]

Is dat werkelijk zo? Onderzoeksjournalisten hebben toch wel belang bij het zoeken naar de waarheid. Die hele Watergate affaire of onderzoek naar de Katholieke Kerk door The Boston Globe is toch gestoeld op waarheidsvinding? Volgens mij is daar sensatie niet de primaire beweegreden.
Persoonlijk geloof ik niet in "onderzoeksjournalistiek" in de zin van "waarheidsvinding". Uiteindelijk is het doel van een journalist commercieel: er moeten boekjes verkocht worden. Ze zijn op zoek naar een mooi schandaal en daarmee op voorhand al vooringenomen. Waarheidsvinding (of het ook echt klopt) is daaraan ondergeschikt. Een verhaal dat met bronnen te onderbouwen is, komt simpelweg geloofwaardiger over. Zelfde als met het publiceren van hoor- en wederhoor. Dat is geen waarheidsvinding, maar gewoon faciliteren van het debat. Feitelijk is het de lezer die tot een oordeel komt.

Dat is wenselijk in een democratie. Maar het is "gevaarlijk" om de rol en de positie van de onderzoeksjournalist groter te maken dan hij daadwerkelijk is. Een journalist is meer een boodschapper dan een wetenschapper.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_173825537
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:45 schreef Ryon het volgende:

[..]

Persoonlijk geloof ik niet in "onderzoeksjournalistiek" in de zin van "waarheidsvinding". Uiteindelijk is het doel van een journalist commercieel: er moeten boekjes verkocht worden. Ze zijn op zoek naar een mooi schandaal en daarmee op voorhand al vooringenomen. Waarheidsvinding (of het ook echt klopt) is daaraan ondergeschikt. Een verhaal dat met bronnen te onderbouwen is, komt simpelweg geloofwaardiger over. Zelfde als met het publiceren van hoor- en wederhoor. Dat is geen waarheidsvinding, maar gewoon faciliteren van het debat. Feitelijk is het de lezer die tot een oordeel komt.

Dat is wenselijk in een democratie. Maar het is "gevaarlijk" om de rol en de positie van de onderzoeksjournalist groter te maken dan hij daadwerkelijk is. Een journalist is meer een boodschapper dan een wetenschapper.
Dat kan inderdaad een opvatting zijn maar ik geloof, misschien naïef, dat het wel hand in hand kan gaan. Met het onderzoek van The Boston Globe namen ze een enorm risico en twijfelde ik niet aan de oprechtheid van de journalisten. Ik denk dat vooringenomenheid, sensatie en een scoop niet de primaire drijfveren waren maar dat ze daadwerkelijk tegen iets groots aanliepen wat niet via een andere weg naar buiten zou zijn gekomen.

Ik ben het er mee eens dat een journalist een boodschapper is en nieuws moet verslaan maar hij moet toch zeker onderzoek doen of de boodschap aannemelijk is of onderbouwd kan worden met verantwoorde bronnen, dat maakt hem ook onderzoeker.
pi_173825547
Elzies is gearriveerd in deze topicreeks. Mijn dag kan nu al niet meer stuk.
pi_173825574
Overigens is het de eerste keer sinds tijden dat ik nuchter opsta op een zondag.
  zondag 17 september 2017 @ 12:12:33 #170
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173825797
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:21 schreef Tem het volgende:

[..]

Op zich snap ik de claim nog wel dat het commune denken in die tijd het ideaal had dat het niet uitmaakte wie wiens kinderen opvoedde maar hij maakt het groter dan het was. Ik heb veel met familie gesproken over die periode en de tijd van de vrije liefde en seks was echt niet zo rooskleurig en heeft ook veel verdriet opgeleverd. Dat hij meent dat er een groter plan achter zit vind ik wel wat mal.
Ik ben in mijn middelbare school tijd nog eens in een commune geweest in Amersfoort (ik denk dat het pand nu een vermogen waard is, gezien locatie, locatie, locatie), geen idee meer waarom, maar dat zal een bezoekje zijn geweest in hetzelfde kader als aan een internaat enzo.
Maar ik kon daar dus helemaal niet mee, het is ook niet alsof heel NL toen vond dat dat de maat moest zijn, het was een klein groepje dat dat wilde, en deed, het gros van de mensen zat gewoon in hun doorzonwoning een normaal gezinnetje te zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173825831
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 12:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ben in mijn middelbare school tijd nog eens in een commune geweest in Amersfoort (ik denk dat het pand nu een vermogen waard is, gezien locatie, locatie, locatie), geen idee meer waarom, maar dat zal een bezoekje zijn geweest in hetzelfde kader als aan een internaat enzo.
Maar ik kon daar dus helemaal niet mee, het is ook niet alsof heel NL toen vond dat dat de maat moest zijn, het was een klein groepje dat dat wilde, en deed, het gros van de mensen zat gewoon in hun doorzonwoning een normaal gezinnetje te zijn.
Ja, precies. Het was een relatief kleine subcultuur van hippies. Sid maakt het veel te groot.
  zondag 17 september 2017 @ 12:14:52 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173825851
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 12:13 schreef Tem het volgende:

[..]

Ja, precies. Het was een relatief kleine subcultuur van hippies. Sid maakt het veel te groot.
Het Jonestown drama heeft denk ik wel effect gehad op het hele commune-gebeuren, als dat niet had plaatsgevonden had het misschien wat langer geduurd voor ze een voor een verdwenen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 17 september 2017 @ 12:15:17 #173
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173825866
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:57 schreef Tem het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad een opvatting zijn maar ik geloof, misschien naïef, dat het wel hand in hand kan gaan. Met het onderzoek van The Boston Globe namen ze een enorm risico en twijfelde ik niet aan de oprechtheid van de journalisten. Ik denk dat vooringenomenheid, sensatie en een scoop niet de primaire drijfveren waren maar dat ze daadwerkelijk tegen iets groots aanliepen wat niet via een andere weg naar buiten zou zijn gekomen.

Ik ben het er mee eens dat een journalist een boodschapper is en nieuws moet verslaan maar hij moet toch zeker onderzoek doen of de boodschap aannemelijk is of onderbouwd kan worden met verantwoorde bronnen, dat maakt hem ook onderzoeker.
Om even op het laatste als eerst in te haken:

Een journalist moet inderdaad goed onderzoek doen en is daarmee ook zeker een onderzoeker. Maar maakt hem dat ook een waarheidsvinder en geen boodschapper? Een onderzoeksjournalist die onderzoek doet naar een schandaal of een doofpot verzamelt feiten en zienswijzen en bundelt deze in zijn artikelen tot een (vermeende) voorstelling van zaken. Een voorstelling van zaken die in veel gevallen de complexe werkelijkheid simplificeert en in veel gevallen ook tegengesproken wordt door andere betrokkenen. Dat maakt hem onderdeel van het debat. Zijn doelgroep zijn zijn lezers die goed geïnformeerd willen worden, zijn doelstelling is niet om de absolute waarheid boven tafel te halen. Zijn lezers checken zijn bronnen ook niet, zij nemen de stukken ter kennisgeving aan.

De wetenschap stelt talloze "hoge" eisen aan het onderzoek dat gedaan wordt door onderzoekers voordat het wetenschap mag heten. Niets voor niets worden veel onderzoeken afgedaan met dat "journalistiek" is en geen wetenschap.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zondag 17 september 2017 @ 12:17:36 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173825920
quote:
10s.gif Op zondag 17 september 2017 11:31 schreef 99.999 het volgende:
[ afbeelding ]

Goed smaak hebben pa en ma Lukassen :P
Darn, en dat in een huis waar Sid de eerste steen nog van heeft gelegd :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 17 september 2017 @ 12:18:11 #175
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zondag 17 september 2017 @ 12:20:03 #176
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zondag 17 september 2017 @ 12:22:08 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173826006
quote:
15s.gif Op zondag 17 september 2017 12:20 schreef Drugshond het volgende:
PSV-FEY, vandaag geen binnenstad voor deze jongen.
Ik dacht dat jij zelfs internationaal sociaal zo handig was dat je je overal wel tussendoor kon laveren, maar thuis dus niet?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 17 september 2017 @ 12:23:50 #178
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_173826048
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 12:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij zelfs internationaal sociaal zo handig was dat je je overal wel tussendoor kon laveren, maar thuis dus niet?
Bij voetbal gelden geen spelregels. Voetbal = Oorlog. En daar pas ik voor.
pi_173826049
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 12:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij zelfs internationaal sociaal zo handig was dat je je overal wel tussendoor kon laveren, maar thuis dus niet?
hihi
Ja doei.
pi_173826084
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 12:15 schreef Ryon het volgende:

[..]

Om even op het laatste als eerst in te haken:

Een journalist moet inderdaad goed onderzoek doen en is daarmee ook zeker een onderzoeker. Maar maakt hem dat ook een waarheidsvinder en geen boodschapper? Een onderzoeksjournalist die onderzoek doet naar een schandaal of een doofpot verzamelt feiten en zienswijzen en bundelt deze in zijn artikelen tot een (vermeende) voorstelling van zaken. Een voorstelling van zaken die in veel gevallen de complexe werkelijkheid simplificeert en in veel gevallen ook tegengesproken wordt door andere betrokkenen. Dat maakt hem onderdeel van het debat. Zijn doelgroep zijn zijn lezers die goed geïnformeerd willen worden, zijn doelstelling is niet om de absolute waarheid boven tafel te halen. Zijn lezers checken zijn bronnen ook niet, zij nemen de stukken ter kennisgeving aan.

De wetenschap stelt talloze "hoge" eisen aan het onderzoek dat gedaan wordt door onderzoekers voordat het wetenschap mag heten. Niets voor niets worden veel onderzoeken afgedaan met dat "journalistiek" is en geen wetenschap.
Ohja, daar ben ik het wel mee eens. Ik heb ook nergens beweerd dat het een wetenschap zou zijn. Sid verlangt dat misschien wel maar daar gaat hij zoals je eerder claimde de fout in. Maar waarheidsvinding vind ik niet zo'n enge definitie dat het alleen voorbehouden zou zijn aan wetenschappers, maar dat wordt een wat semantische discussie. Op basis van interviews en literatuuronderzoek kan je prima een waarheidsgetrouw artikel schrijven.
  zondag 17 september 2017 @ 12:26:35 #181
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_173826107
quote:
10s.gif Op zondag 17 september 2017 11:31 schreef 99.999 het volgende:
[ afbeelding ]

Goed smaak hebben pa en ma Lukassen :P
Christus.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  zondag 17 september 2017 @ 12:27:42 #182
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173826133
quote:
10s.gif Op zondag 17 september 2017 11:31 schreef 99.999 het volgende:
[ afbeelding ]

Goed smaak hebben pa en ma Lukassen :P
Deprimerende omgeving.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  zondag 17 september 2017 @ 12:28:31 #183
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_173826153
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:27 schreef Jip141 het volgende:

[..]

Deprimerende omgeving.
Vind je het gek dat hij seksueel bevrijd wilt worden? Wat een aseksuele aangelegenheid.
pi_173826235
De waarheid is enkel voor filosofen weggelegd. Daar komen de wetenschappers en journalisten eens niet bij.
  † In Memoriam † zondag 17 september 2017 @ 12:36:12 #186
137949 Disana
pi_173826291
quote:
15s.gif Op zondag 17 september 2017 12:20 schreef Drugshond het volgende:
PSV-FEY, vandaag geen binnenstad voor deze jongen.
Enschede? Daar heb je ook nog een Pegida en een Antifa demonstratie.
  zondag 17 september 2017 @ 12:37:04 #187
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173826311
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 12:36 schreef Disana het volgende:

[..]

Enschede? Daar heb je ook nog een Pegida en een Antifa demonstratie.
Zijn ze alweer in Enschede? Arme burgemeester. :{
  † In Memoriam † zondag 17 september 2017 @ 12:37:41 #188
137949 Disana
pi_173826322
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 12:37 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Zijn ze alweer Enschede? Arme burgemeester. :{
Ja toch? Of vergis ik me. In elk geval zijn er ergens drie factoren om in het gareel te houden.
  zondag 17 september 2017 @ 12:37:52 #189
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_173826329
Middag, mensen.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_173826331
-- WAHRHEIT
  † In Memoriam † zondag 17 september 2017 @ 12:39:17 #191
137949 Disana
  zondag 17 september 2017 @ 12:39:37 #192
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173826366
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 12:37 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja toch? Of vergis ik me. In elk geval zijn er ergens drie factoren om in het gareel te houden.
Je hebt gelijk. Arm Enschede.
  zondag 17 september 2017 @ 12:40:19 #193
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_173826382
quote:
9s.gif Op zondag 17 september 2017 12:37 schreef Tem het volgende:
-- WAHRHEIT
thierrybaudet twitterde op zaterdag 10-09-2016 om 21:29:16 Christenen heb je in verschillende soorten; katholieken, protestanten, agnosten, atheïsten. Allemaal, op hun manier, volgelingen van Jezus. reageer retweet
Dit is pas waarheid. Weg met de Joden! Leve de moslims (en alle andere volgelingen van Jezus)!
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  † In Memoriam † zondag 17 september 2017 @ 12:40:26 #194
137949 Disana
pi_173826384
quote:
15s.gif Op zondag 17 september 2017 12:39 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Arm Enschede.
DH heeft ook groot gelijk dat ie binnen blijft.
  zondag 17 september 2017 @ 12:43:37 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173826450
quote:
14s.gif Op zondag 17 september 2017 12:40 schreef Euribob het volgende:

[..]

thierrybaudet twitterde op zaterdag 10-09-2016 om 21:29:16 Christenen heb je in verschillende soorten; katholieken, protestanten, agnosten, atheïsten. Allemaal, op hun manier, volgelingen van Jezus. reageer retweet
Dit is pas waarheid. Weg met de Joden! Leve de moslims (en alle andere volgelingen van Jezus)!
Atheïsten en agnosten volgelingen van Jezus? :D _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173826453
quote:
14s.gif Op zondag 17 september 2017 12:40 schreef Euribob het volgende:

[..]

thierrybaudet twitterde op zaterdag 10-09-2016 om 21:29:16 Christenen heb je in verschillende soorten; katholieken, protestanten, agnosten, atheïsten. Allemaal, op hun manier, volgelingen van Jezus. reageer retweet
Dit is pas waarheid. Weg met de Joden! Leve de moslims (en alle andere volgelingen van Jezus)!
Een atheïst is per definitie een Christen?
  zondag 17 september 2017 @ 12:46:00 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173826505
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 12:43 schreef Tem het volgende:

[..]

Een atheïst is per definitie een Christen?
Ja, als je als moslim, jood of boeddhist van je geloof flikkert dan ben je ineens een gevallen christen.
Als je nooit hebt leren geloven kennelijk ook, ongeacht je achtergrond of cultuur.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173826550
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 12:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, als je als moslim, jood of boeddhist van je geloof flikkert dan ben je ineens een gevallen christen.
Als je nooit hebt leren geloven kennelijk ook, ongeacht je achtergrond of cultuur.
De Christen als oermens.
  zondag 17 september 2017 @ 12:47:48 #199
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173826551
Buitenhof is lekker deprimerend.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  zondag 17 september 2017 @ 12:48:04 #200
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173826558
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 12:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, als je als moslim, jood of boeddhist van je geloof flikkert dan ben je ineens een gevallen christen.
Als je nooit hebt leren geloven kennelijk ook, ongeacht je achtergrond of cultuur.
Het zal wel weer een vaag idee zijn over verlichtingsdenken.
pi_173826563
Jaartelling begint gelukkig ook gewoon bij de geboorte van jezus dus klinkt logisch. Daarvoor was er niets.
pi_173826596
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 12:47 schreef Jip141 het volgende:
Buitenhof is lekker deprimerend.
Gelukkig komt Barbara Baarsma nu.
  zondag 17 september 2017 @ 12:50:50 #203
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_173826629
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 12:49 schreef Tem het volgende:

[..]

Gelukkig komt Barbara Baarsma nu.
Kut, dan ga ik het niet terugkijken. Weg met die Rabo-feeks.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  zondag 17 september 2017 @ 12:51:11 #204
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_173826635
Of misschien juist wel, lekker ergeren.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  zondag 17 september 2017 @ 12:51:57 #205
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173826656
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 12:49 schreef Tem het volgende:

[..]

Gelukkig komt Barbara Baarsma nu.
Ja. O+
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_173826683
quote:
15s.gif Op zondag 17 september 2017 12:50 schreef Euribob het volgende:

[..]

Kut, dan ga ik het niet terugkijken. Weg met die Rabo-feeks.
Heb jij college van Bas Jacobs?
  zondag 17 september 2017 @ 12:53:56 #207
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_173826698
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 12:53 schreef Tem het volgende:

[..]

Heb jij college van Bas Jacobs?
Dat hoop ik nog ooit weleens te krijgen.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_173826708
quote:
17s.gif Op zondag 17 september 2017 12:53 schreef Euribob het volgende:

[..]

Dat hoop ik nog ooit weleens te krijgen.
Met z'n zure harses.
pi_173826760
Jezus, wat een topvent was dat. _O_
  zondag 17 september 2017 @ 12:56:30 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173826765
Oh oh... foute boel.... van de week was ik in de stad en zag ik dat de Cook@home winkel opheffingsuitverkoop had, stom stom stom N een foto gestuurd, is hij nu met Soneal de stad in, belt hij net op welk stuk van de Langestraat die winkel ook al weer precies zat :'( :X :X :X
Gelukkig heeft hij geen pas van de gezamenlijke rekening mee.... geloof ik :')
Nou ja, niet van de rekening waar het meeste geld op staat iig :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 17 september 2017 @ 13:00:29 #211
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173826870
Bas Jacobs kijkt de hele tijd heel bedenkelijk naar Barbara.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  zondag 17 september 2017 @ 13:01:43 #212
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173826905
Vrijwillig naar Bas Jacobs willen kijken :')!!! Heeft hij het al over zijn multiplier effect gehad?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zondag 17 september 2017 @ 13:02:30 #213
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173826925
quote:
9s.gif Op zondag 17 september 2017 13:01 schreef Ryon het volgende:
Vrijwillig naar Bas Jacobs willen kijken :')!!! Heeft hij het al over zijn multiplier effect gehad?
Hoezo kijk je niet elke zondag naar Buitenhof?
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  zondag 17 september 2017 @ 13:03:20 #214
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173826958
quote:
11s.gif Op zondag 17 september 2017 13:02 schreef Jip141 het volgende:

[..]

Hoezo kijk je niet elke zondag naar Buitenhof?
Ik ben aan het kijken. Ik wacht even totdat de hele uitzending weer terug te zien is.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zondag 17 september 2017 @ 13:03:35 #215
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173826964
Was nog best vermakelijk, dat laatste deel.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_173826968
quote:
11s.gif Op zondag 17 september 2017 13:02 schreef Jip141 het volgende:

[..]

Hoezo kijk je niet elke zondag naar Buitenhof?
Goede vraag. Essentieel om hier te kunnen posten.
  zondag 17 september 2017 @ 13:03:52 #217
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173826970
quote:
15s.gif Op zondag 17 september 2017 13:03 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ik ben aan het kijken. Ik wacht even totdat de hele uitzending weer terug te zien is.
Het is alweer voorbij. :P
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  zondag 17 september 2017 @ 13:04:20 #218
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_173826985
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 13:03 schreef Tem het volgende:

[..]

Goede vraag. Essentieel om hier te kunnen posten.
Hoi.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_173827006
quote:
9s.gif Op zondag 17 september 2017 13:01 schreef Ryon het volgende:
Vrijwillig naar Bas Jacobs willen kijken :')!!! Heeft hij het al over zijn multiplier effect gehad?
Bas Jacobs, ook zo'n topvent. _O_

  zondag 17 september 2017 @ 13:10:25 #220
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173827153
quote:
2s.gif Op zondag 17 september 2017 13:04 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Bas Jacobs, ook zo'n topvent. _O_

Man, man, man.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_173827240
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 september 2017 19:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Muttie O+
Al vader?

Ik stel percentueel niks voor natuurlijk, maar ik vind DH wel ok hoor :).
Al 10 weken papa :).

Ik vind hem een wolf in schaapskleren, een angstzaaier. Dat soort mot ik niet. Het enige wat hij kan is met de bruinhemdjes meehuilen over de EU, immigranten en moslims. Dat soort mensen hebben we genoeg, mensen die louter hun eigen falen projecteren op anderen.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 17 september 2017 @ 13:16:59 #222
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_173827296
quote:
7s.gif Op zondag 17 september 2017 13:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Al 10 weken papa :).

Ik vind hem een wolf in schaapskleren, een angstzaaier. Dat soort mot ik niet. Het enige wat hij kan is met de bruinhemdjes meehuilen over de EU, immigranten en moslims. Dat soort mensen hebben we genoeg, mensen die louter hun eigen falen projecteren op anderen.
Wees maar niet bang hoor Muttie, wij steunen hier álle volgelingen van Jezus.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  zondag 17 september 2017 @ 13:17:14 #223
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_173827307
Het Joods Wereldcomplot daarentegen is wel iets wat aandacht vereist.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_173827332
quote:
6s.gif Op zondag 17 september 2017 13:16 schreef Euribob het volgende:

[..]

Wees maar niet bang hoor Muttie, wij steunen hier álle volgelingen van Jezus.
Oh, ik ben niet bang hoor. Dat soort mensen vind ik alleen strontvervelend. Het zijn een soort van Jehova's, maar dan met een andere boodschap.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † zondag 17 september 2017 @ 13:24:36 #225
137949 Disana
pi_173827497
quote:
7s.gif Op zondag 17 september 2017 13:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Al 10 weken papa :).

Nog gefeliciteerd.
pi_173827527
quote:
6s.gif Op zondag 17 september 2017 10:38 schreef Ryon het volgende:
Ik ben ook al gestopt met belasting betalen. Wie doet mij wat??
Ik geloof dat ik mij ook aansluiten doe bij die club.
  zondag 17 september 2017 @ 13:28:00 #227
132458 noescom
Libertariër
pi_173827570
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 13:26 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik mij ook aansluiten doe bij die club.
Dus binnenkort water, brood en spinnen in de petoet.
pi_173827591
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 09:49 schreef Jip141 het volgende:
De zon schijnt , dat mag ook eens worden gezegd.
Hij schijnt altijd al is het achter de wolken.
  zondag 17 september 2017 @ 13:37:47 #229
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173827803
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 13:28 schreef john2406 het volgende:

[..]

Hij schijnt altijd al is het achter de wolken.
Dat is ook weer waar.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_173827990
Waarom geen topic over Catalonie en Spanje (op een indirect en zwaar onderbezet topic na)? Waar een (zelfverklaarde) Europese democratie zichzelf compleet ondermijnt en buitenspel zet.
pi_173828037
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 13:44 schreef DeParo het volgende:
Waarom geen topic over Catalonie en Spanje (op een indirect en zwaar onderbezet topic na)? Waar een (zelfverklaarde) Europese democratie zichzelf compleet ondermijnt en buitenspel zet.
Dat zal nog maar een puntje van de ijsberg zijn vermoed ik?
Zullen nog wel meer achteraan volgen vermoed ik.
  Redactie Games zondag 17 september 2017 @ 13:46:19 #232
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_173828050
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 13:44 schreef DeParo het volgende:
Waarom geen topic over Catalonie en Spanje (op een indirect en zwaar onderbezet topic na)? Waar een (zelfverklaarde) Europese democratie zichzelf compleet ondermijnt en buitenspel zet.
Be our guest, be our guest....
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  zondag 17 september 2017 @ 13:48:56 #233
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173828131
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 13:44 schreef DeParo het volgende:
Waarom geen topic over Catalonie en Spanje (op een indirect en zwaar onderbezet topic na)? Waar een (zelfverklaarde) Europese democratie zichzelf compleet ondermijnt en buitenspel zet.
Had ik het toevallig vanochtend over.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_173828167
quote:
7s.gif Op zondag 17 september 2017 13:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Al 10 weken papa :).
Gefeliciteerd! Doen moeder en kind het goed?

Dank aan Disana voor het citeren, ik had je post niet gezien.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 17-09-2017 14:16:33 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_173828246
quote:
7s.gif Op zondag 17 september 2017 13:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Al 10 weken papa :).

Ik vind hem een wolf in schaapskleren, een angstzaaier. Dat soort mot ik niet. Het enige wat hij kan is met de bruinhemdjes meehuilen over de EU, immigranten en moslims. Dat soort mensen hebben we genoeg, mensen die louter hun eigen falen projecteren op anderen.
Ik trap ook niet erin dat alles roze geur aan maneschijn is, dat geloof ik ook niet.

Feliciteer jou partner maar van mij.

[ Bericht 83% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2017 13:54:06 ]
  zondag 17 september 2017 @ 13:55:43 #236
104871 remlof
Europees federalist
pi_173828347
quote:
7s.gif Op zondag 17 september 2017 13:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Al 10 weken papa :).

Ik vind hem een wolf in schaapskleren, een angstzaaier. Dat soort mot ik niet. Het enige wat hij kan is met de bruinhemdjes meehuilen over de EU, immigranten en moslims. Dat soort mensen hebben we genoeg, mensen die louter hun eigen falen projecteren op anderen.
Exact, daarom ben ik ook klaar met hem.
pi_173828391
quote:
7s.gif Op zondag 17 september 2017 13:55 schreef remlof het volgende:

[..]

Exact, daarom ben ik ook klaar met hem.
Met wie ben jij niet klaar?

Alles met tieten?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2017 13:57:31 ]
  zondag 17 september 2017 @ 14:07:39 #238
104871 remlof
Europees federalist
pi_173828884
Mooi, Max is ruim op tijd klaar voor het voetballen begint :')
pi_173829120
Verstappens race is weer eens over na één bocht dankzij deze aanslag van de Ferrari's.

  zondag 17 september 2017 @ 14:14:46 #240
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173829157
quote:
8s.gif Op zondag 17 september 2017 14:13 schreef Tchock het volgende:
Verstappens race is weer eens over na één bocht dankzij deze aanslag van de Ferrari's.

[ afbeelding ]
Bwehehe. Gaat weer lekker met Max. Aan het einde van het jaar zal die hele F1 hype wel weer over zijn.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zondag 17 september 2017 @ 14:15:32 #241
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_173829191
Wat een sport toch ook, dat Formule 1. Net zoiets als shorttracken; afhankelijk van of je nog staat aan het einde van de rit beland je op het podium.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  zondag 17 september 2017 @ 14:15:54 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173829206
quote:
8s.gif Op zondag 17 september 2017 14:13 schreef Tchock het volgende:
Verstappens race is weer eens over na één bocht dankzij deze aanslag van de Ferrari's.

[ afbeelding ]
Ferrari hè.... Middelandse zee types, nou dan weet je het wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 17 september 2017 @ 14:17:05 #243
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_173829254
Gewoon slecht gestart van Max.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 17 september 2017 @ 14:20:12 #244
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173829370
Net zijn vader.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_173829418
Hardlopers zijn doodlopers, wou die aan start al naar voren?
pi_173829429
quote:
8s.gif Op zondag 17 september 2017 14:13 schreef Tchock het volgende:
Verstappens race is weer eens over na één bocht dankzij deze aanslag van de Ferrari's.

[ afbeelding ]
En ze reiken Hamilton het kampioenschap op een presenteerblaadje aan. Lekker handig gedaan. :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 17 september 2017 @ 14:22:50 #247
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_173829437
Hoe vaak mag je eigenlijk niet finishen voordat je team je d'r uit gooit?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_173829451
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 12:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ben in mijn middelbare school tijd nog eens in een commune geweest in Amersfoort (ik denk dat het pand nu een vermogen waard is, gezien locatie, locatie, locatie), geen idee meer waarom, maar dat zal een bezoekje zijn geweest in hetzelfde kader als aan een internaat enzo.
Maar ik kon daar dus helemaal niet mee, het is ook niet alsof heel NL toen vond dat dat de maat moest zijn, het was een klein groepje dat dat wilde, en deed, het gros van de mensen zat gewoon in hun doorzonwoning een normaal gezinnetje te zijn.
Mijn oma woonde een tijd in een commune in A'foort. Jaren '80. Ik ben er wel een paar keer geweest maar zou niet weten waar het was.
Misschien was het meer een woongroep dan een commune, nuances en details.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_173829553
Red bul geeft je vleugels.
pi_173829562
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 14:22 schreef Janneke141 het volgende:
Hoe vaak mag je eigenlijk niet finishen voordat je team je d'r uit gooit?
Zo vaak als de teambaas kan verdragen :P Maar het is niet alsof Verstappen het verneukt. Hij is nu 8 keer uitgevallen of zo, een keer of vier door pech en minstens twee keer door een andere coureur.
  zondag 17 september 2017 @ 14:27:27 #251
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_173829579
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 14:26 schreef john2406 het volgende:
Red bul geeft je vleugels.
McLaren Honda blijkbaar ook.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 17 september 2017 @ 14:28:01 #252
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173829594
Ik heb ook jaren in een woongroep gewoond, tijdens mijn studententijd :@ Was leuk, veel contacten enzo, maar zou het niet weer doen. Privacy is toch wel fijn.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_173829623
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 14:28 schreef Perrin het volgende:
Ik heb ook jaren in een woongroep gewoond, tijdens mijn studententijd :@ Was leuk, veel contacten enzo, maar zou het niet weer doen. Privacy is toch wel fijn.
Heb jij iets te verbergen dan?
  zondag 17 september 2017 @ 14:30:12 #254
104871 remlof
Europees federalist
pi_173829664
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 14:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ferrari hè.... Middelandse zee types, nou dan weet je het wel.
Wat?
  zondag 17 september 2017 @ 14:30:31 #255
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173829675
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 14:28 schreef john2406 het volgende:

[..]

Heb jij iets te verbergen dan?
Jazeker.

En met zijn allen samen is een leuk ideaal, maar de menselijke natuur is toch wat weerbarstiger.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zondag 17 september 2017 @ 14:31:30 #256
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173829719


Fucking eng.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_173829753
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 14:31 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]

Fucking eng.
Moest lachen om de Soros-gier, en om de Bilderberg-man met vaccin.
  zondag 17 september 2017 @ 14:33:08 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173829765
quote:
7s.gif Op zondag 17 september 2017 14:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Mijn oma woonde een tijd in een commune in A'foort. Jaren '80. Ik ben er wel een paar keer geweest maar zou niet weten waar het was.
Misschien was het meer een woongroep dan een commune, nuances en details.
Deze was aan de Zuidsingel en heette de Instee, het is zo te zien nog steeds een woongroep... het ziet er iig al stukken beter uit dan 35 jaar geleden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 17 september 2017 @ 14:35:10 #259
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173829840
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 14:31 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]

Fucking eng.
Wie is de octopus die kinderen en een davidster vasthoudt?
  zondag 17 september 2017 @ 14:35:25 #260
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173829851
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 14:31 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]

Fucking eng.
Ben Garrison.

For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zondag 17 september 2017 @ 14:35:57 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173829873
quote:
15s.gif Op zondag 17 september 2017 14:30 schreef remlof het volgende:

[..]

Wat?
Het was een grapje Remlof.... lijkt me duidelijk toch?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 17 september 2017 @ 14:36:01 #262
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173829874
quote:
11s.gif Op zondag 17 september 2017 14:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Wie is de octopus die kinderen en een davidster vasthoudt?
Volgens mij is dat een omgekeerde pentagram. Symbool van satanisme.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_173829898
Zachte heelmeesters maken gapende wonden.
pi_173829913
quote:
11s.gif Op zondag 17 september 2017 14:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Wie is de octopus die kinderen en een davidster vasthoudt?
Davidster :D?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 17 september 2017 @ 14:37:18 #265
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173829918
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 14:36 schreef Jip141 het volgende:

[..]

Volgens mij is dat een omgekeerde pentagram. Symbool van satanisme.
Je hebt gelijk. :@
  zondag 17 september 2017 @ 14:38:31 #266
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173829957
Wel goede sixpack die deep state.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_173829989
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 14:37 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. :@
Een davidsster kun je maken met twee driehoeken, een pentagram niet ;)
  zondag 17 september 2017 @ 14:40:04 #268
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173830010
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 14:39 schreef Tchock het volgende:

[..]

Een davidsster kun je maken met twee driehoeken, een pentagram niet ;)
Weet ik, ik heb alleen te snel gekeken deze keer. :P
pi_173830016
quote:
10s.gif Op zondag 17 september 2017 14:35 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ben Garrison.

[ afbeelding ]
We want free stuff!!

Zo zijn wij Linkschen.
pi_173830029
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 14:22 schreef Janneke141 het volgende:
Hoe vaak mag je eigenlijk niet finishen voordat je team je d'r uit gooit?
De vraag is denk ik meer hoe vaak Verstappen niet finishen nog kan verdragen en naar een ander team overstapt. :P
  zondag 17 september 2017 @ 14:41:28 #271
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173830052
Die Ben is wel een bijzonder figuur. Heeft ooit nog actie ondernomen tegen 4Chan en Reddit omdat hij getrolled werd door de alt-right. Op dit moment zijn voornaamste doelgroep.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zondag 17 september 2017 @ 14:42:05 #272
104871 remlof
Europees federalist
pi_173830073
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 14:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het was een grapje Remlof.... lijkt me duidelijk toch?
Ik schrok even,
Zou wel mooi zijn als Max volgend seizoen voor Ferrari rijdt, dat gerucht schijnt rond te gaan.
pi_173830098
quote:
8s.gif Op zondag 17 september 2017 14:13 schreef Tchock het volgende:
Verstappens race is weer eens over na één bocht dankzij deze aanslag van de Ferrari's.

[ afbeelding ]
Zijn ze blind ofzo? Een omaatje van 95 rijdt nog beter.
pi_173830168
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 14:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Deze was aan de Zuidsingel en heette de Instee, het is zo te zien nog steeds een woongroep... het ziet er iig al stukken beter uit dan 35 jaar geleden.
Ik kan er onvoldoende van zien/over vonden om te zien of het dezelfde is, maar mijn oma zat destijds daar flink in die scene.

Was best leuk hoor, vond ik als kind.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_173830177
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 14:40 schreef Kowloon het volgende:

[..]

De vraag is denk ik meer hoe vaak Verstappen niet finishen nog kan verdragen en naar een ander team overstapt. :P
Ander team zou hem goed doen vermoed ik zijn die redbull geen lame eendjes?
Renault dacht ik?
pi_173830348
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 14:45 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ander team zou hem goed doen vermoed ik zijn die redbull geen lame eendjes?
Renault dacht ik?
Dat is ook wel een beetje een gok natuurlijk. Red Bull was van 2010 tot en met 2013 het topteam. Nu is Mercedes dat. En tijdens Schumacher was Ferrari dat. Als je pech hebt kun je dus als topcoureur toch telkens achter het net vissen als je overstapt tussen teams.
pi_173830417
quote:
9s.gif Op zondag 17 september 2017 14:42 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Zijn ze blind ofzo? Een omaatje van 95 rijdt nog beter.
Vettel verspeelt hier zijn WK als Hamilton finisht. Wat een idioot.
pi_173830447
quote:
7s.gif Op zondag 17 september 2017 14:42 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik schrok even,
Zou wel mooi zijn als Max volgend seizoen voor Ferrari rijdt, dat gerucht schijnt rond te gaan.
Vrij onwaarschijnlijk gezien de clausule in zijn contract.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 17 september 2017 @ 14:55:05 #279
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173830480
De liveblog van The Guardian:

quote:
Lap 20/61 “Vettel on broadcast seems to be blaming Verstappen,” Beau Dure. “Clearly, Max should’ve simply stopped his car and allowed everyone to pass.”

My exceedingly inexpert eye is blaming Vettel and more or less only Vettel.
:D
pi_173830523
Max durft genoeg die wagen heeft geen power genoeg, trapt die hem springt de motor uit elkaar!
  zondag 17 september 2017 @ 14:58:19 #281
104871 remlof
Europees federalist
pi_173830567
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 14:53 schreef Monolith het volgende:

[..]

Vrij onwaarschijnlijk gezien de clausule in zijn contract.
Ik hoorde vannacht toch zo iets op Ziggo Sports.
Elk contract kan opengebroken worden met genoeg geld natuurlijk.
pi_173830583
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 14:53 schreef Monolith het volgende:

[..]

Vrij onwaarschijnlijk gezien de clausule in zijn contract.
Onder druk van geld kan dat natuurlijk meestal wel vloeibaar gemaakt worden. :P
pi_173830762
Op zich is de race nog wel aardig wat betreft het achterveld en de strategie, maar verder erg teleurstellend.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_173830971
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 15:05 schreef Monolith het volgende:
Op zich is de race nog wel aardig wat betreft het achterveld en de strategie, maar verder erg teleurstellend.
Voor de spanning kun je sowieso beter MotoGP kijken.
  zondag 17 september 2017 @ 15:26:35 #285
460440 Viltje
Het antwoord op alles is 42.
pi_173831337
Goedemiddag.
  zondag 17 september 2017 @ 15:27:32 #286
460440 Viltje
Het antwoord op alles is 42.
pi_173831368
quote:
2s.gif Op zondag 17 september 2017 15:11 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Voor de spanning kun je sowieso beter MotoGP kijken.
Ik vind F1 vrij saai, inderdaad. Kijken naar verf dat opdroogt heeft meestal een hoger spanningsgehalte.
pi_173831493
Terechte klacht: KLB / Zure mods enzo in POL
  zondag 17 september 2017 @ 15:33:11 #288
104871 remlof
Europees federalist
pi_173831528
quote:
15s.gif Op zondag 17 september 2017 15:32 schreef Tem het volgende:
Terechte klacht: KLB / Zure mods enzo in POL
Wat een janktopic :')
  zondag 17 september 2017 @ 15:33:49 #289
104871 remlof
Europees federalist
pi_173831540
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 15:05 schreef Monolith het volgende:
Op zich is de race nog wel aardig wat betreft het achterveld en de strategie, maar verder erg teleurstellend.
Net Ajax, zeg maar.
  zondag 17 september 2017 @ 15:35:45 #290
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173831591
quote:
15s.gif Op zondag 17 september 2017 15:32 schreef Tem het volgende:
Terechte klacht: KLB / Zure mods enzo in POL
Ik voel me aangesproken.
pi_173831632
quote:
10s.gif Op zondag 17 september 2017 15:33 schreef remlof het volgende:

[..]

Wat een janktopic :')
Andere topic had gewoon gesloten kunnen worden. Valt in het rijtje Gutmensch vs nazi tokkie topics en daar zat Danny volgens mij niet op te wachten.

Kijk het kan ludiek zijn maar gezien de insteek van TS had het een heel ander doel. Kijk maar naar de reactie op het verplaatsen....
pi_173831700
quote:
15s.gif Op zondag 17 september 2017 15:32 schreef Tem het volgende:
Terechte klacht: KLB / Zure mods enzo in POL
Wel eens met Aernout.
  zondag 17 september 2017 @ 15:41:30 #293
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173831764
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 15:36 schreef Tem het volgende:

[..]

Andere topic had gewoon gesloten kunnen worden. Valt in het rijtje Gutmensch vs nazi tokkie topics en daar zat Danny volgens mij niet op te wachten.

Kijk het kan ludiek zijn maar gezien de insteek van TS had het een heel ander doel. Kijk maar naar de reactie op het verplaatsen....
Yup. Doel van TS is dan ook helemaal niet om serieus te discussiëren.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zondag 17 september 2017 @ 15:46:38 #294
104871 remlof
Europees federalist
pi_173831921
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 15:41 schreef Perrin het volgende:

[..]

Yup. Doel van TS is dan ook helemaal niet om serieus te discussiëren.
Daarom kan het prima in ONZ. Of op slot.
pi_173831965
quote:
15s.gif Op zondag 17 september 2017 15:33 schreef remlof het volgende:

[..]

Net Ajax, zeg maar.
Dit is wel een erg gekunstelde poging, remlof.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 17 september 2017 @ 15:48:28 #296
104871 remlof
Europees federalist
pi_173831971
Ah murp heeft het al gesloten.
  zondag 17 september 2017 @ 15:48:52 #297
104871 remlof
Europees federalist
pi_173831983
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 15:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dit is wel een erg gekunstelde poging, remlof.
Kon het niet laten :')
  zondag 17 september 2017 @ 15:51:25 #298
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173832060
Ik lees dat hier alleen linksen en homo's zitten. Verder zijn ze natuurlijk niet homofoob.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  zondag 17 september 2017 @ 15:53:50 #299
460440 Viltje
Het antwoord op alles is 42.
pi_173832136
Je vergeet de D66ers!
  zondag 17 september 2017 @ 15:54:29 #300
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173832158
quote:
8s.gif Op zondag 17 september 2017 15:53 schreef Viltje het volgende:
Je vergeet de D66ers!
Excuses!
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  zondag 17 september 2017 @ 15:55:44 #301
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173832192
quote:
8s.gif Op zondag 17 september 2017 15:53 schreef Viltje het volgende:
Je vergeet de D66ers!
Dat klopt wel. Er lopen er verdraaid veel van rond hier.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')