SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen![]()
Ga zo ook maar eens aanstalten maken.quote:Op zondag 17 september 2017 09:20 schreef soapie het volgende:
[..]Eindelijk!! Het is lekker buiten!
Wat minder als je daarnaast loopt of fietstquote:Op zondag 17 september 2017 09:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gisteren 60mm opgevangen, geeft leuke beelden
[ afbeelding ]
En weer wat meer als je in een auto zit die daar rijdt.quote:Op zondag 17 september 2017 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat minder als je daarnaast loopt of fietst
Tot en met woensdag nog genoeg neerslag dat er gaat bijkomen.quote:Op zondag 17 september 2017 11:16 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Koekoek, in een weekje bijna naar 0 in Den Helder.
Hoe de fuck zitten we nog onder de 0?quote:Op zondag 17 september 2017 11:16 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Koekoek, in een weekje bijna naar 0 in Den Helder.
Van mei tot juli heeft het hier amper geregend.quote:Op zondag 17 september 2017 11:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe de fuck zitten we nog onder de 0?
Dat zeiden ze vorige week ookquote:Op zondag 17 september 2017 11:29 schreef AQUILA. het volgende:
Na volgend weekend waarschijnlijk stabiel nazomerweer.
Ik vond het geweldig, dweil was ik op dat moment toch alquote:Op zondag 17 september 2017 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat minder als je daarnaast loopt of fietst
Waar ben jequote:Op zondag 17 september 2017 17:56 schreef Koelkastje het volgende:
Net paar fikse klappen onweer en wat regen. Nu weer mooi
Ik was op Zuid Berghuizenquote:Op zondag 17 september 2017 18:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Waar ben je. Hier is het gewoon droog gebleven en hoorde ik wat gerommel in de verte
.
Of all placesquote:Op zondag 17 september 2017 18:38 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ik was op Zuid Berghuizen, nu weer aan de veilige kant van de stad
!
Ontpoldering, ik zou maar vast gaan rondkijken voor een mooie woonark.quote:Op zondag 17 september 2017 22:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dit doet 45mm in 2 uur tijd waarvan 35mm in korte tijd!
Heerlijk genieten!
Ik stond 3 maand terug nog naast dat Timisoara bord, het komt wel heel dichtbij zo.quote:Op maandag 18 september 2017 10:11 schreef Dven het volgende:
Gigantisch noodweer in het uiterste westen van Roemenië gisteren. Zeker Timisoara is keihard geraakt. Acht mensen daar overleden. Wat een beelden
Op facebook nog veel meer voorbeelden maar die kan ik hier niet weergeven.
https://www.facebook.com/weerenradar/videos/198504744023432/
Ooh het water kwam nog lang niet bij de deur dus dat valt nog wel mee. Met 100mm in korte tijd wordt het denk ik wel een ander verhaalquote:Op maandag 18 september 2017 05:49 schreef wattel het volgende:
[..]
Ontpoldering, ik zou maar vast gaan rondkijken voor een mooie woonark.
Is dat voor Nederland?quote:Op maandag 18 september 2017 13:32 schreef Stabiel het volgende:
De weersverwachting ziet er goed uit voor de komende twee weken.
[ afbeelding ]
De eerste weken van augustus waren matig, maar een eindsprint maakte de maand uiteindelijk nog tot een gemiddelde maand en datzelfde lijkt nu met september te gaan gebeuren.quote:Op maandag 18 september 2017 13:32 schreef Stabiel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Schitterend jaquote:Op maandag 18 september 2017 18:54 schreef aloa het volgende:
Schitterende dag vandaag. Zon afgewisseld met gigantische buien.
weinig wind?quote:Op maandag 18 september 2017 13:32 schreef Stabiel het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk weer hele rare maandstatistieken deze maandquote:Op maandag 18 september 2017 19:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Ipv hoeveelheid neerslag ben ik wel benieuwd naar het aantal uren neerslag..
Ja ik zie ook al mensen in een winterjas. Daar ben ik nog helemaal niet aan toe. Is trouwens ook echt nog niet nodig bij 15 graden. Maar ja.quote:Op dinsdag 19 september 2017 09:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag genoeg mensen met handschoenen op de fiets. Ik geef ze geen ongelijk, maar de jemig, zit je midden september al in je winterspullen
Oh ik loop al een week of 3 in winterjas, moet ook wel als je vroeg in de ochtend op de fiets stapt.quote:Op dinsdag 19 september 2017 09:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja ik zie ook al mensen in een winterjas. Daar ben ik nog helemaal niet aan toe. Is trouwens ook echt nog niet nodig bij 15 graden. Maar ja.
Dat snap ik ook nog niet echt. Zelfs ik heb in NL nog geen winterjas aan moeten hebben. Met uitzondering van die ene superverregende dag dat het overdag een graad of 11 was dan.quote:Op dinsdag 19 september 2017 09:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja ik zie ook al mensen in een winterjas. Daar ben ik nog helemaal niet aan toe. Is trouwens ook echt nog niet nodig bij 15 graden. Maar ja.
Ah gossiequote:Op dinsdag 19 september 2017 11:24 schreef Dven het volgende:
Slecht moment gekozen om een weekend naar de bergen te gaan. En ik zit nog eens 500 meter hoger dan dit ensemble is[ afbeelding ]
Nouja... van ruim 20 naar laag in de 10 is toch wel zondequote:Op dinsdag 19 september 2017 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah gossie
Wat heb je het zwaar.
Beter dan constant laag in de 10 en dagelijks flinke buien.quote:Op dinsdag 19 september 2017 11:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja... van ruim 20 naar laag in de 10 is toch wel zonde
ja, en beter dan constant 2 graden met regen en windkracht 10. Zo ken ik er nog wel een paarquote:Op dinsdag 19 september 2017 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beter dan constant laag in de 10 en dagelijks flinke buien.
Ik had het over het weer hierquote:Op dinsdag 19 september 2017 11:39 schreef Dven het volgende:
[..]
ja, en beter dan constant 2 graden met regen en windkracht 10. Zo ken ik er nog wel een paar
Afgezien van de onmenselijke hoeveelheid regen vind ik het nu niet echt koud geweest ofzo. Op één dag na.quote:
Je bent op tijd weggegaan dan.quote:Op dinsdag 19 september 2017 12:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Afgezien van de onmenselijke hoeveelheid regen vind ik het nu niet echt koud geweest ofzo. Op één dag na.
Redelijk Hollands al met al.
Wetende dat dit mijn moment van vertrek wasquote:
Dat was zondag toch? Aan het weer te merken.quote:Op dinsdag 19 september 2017 13:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Wetende dat dit mijn moment van vertrek was
[ afbeelding ]
En dit mijn moment van aankomst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt dat best tegen
Zeker in gedachte houdende dat het omgekeerde gaat gebeuren wanneer ik weer vertrek
Donderdag 7 vertrokken, donderdag 21 terug. Zou afgelopen zondag vertrekken maar m'n Ryanair vlucht was geannuleerdquote:Op dinsdag 19 september 2017 13:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was zondag toch? Aan het weer te merken.
Is het ook nog zoquote:Op dinsdag 19 september 2017 13:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Donderdag 7 vertrokken, donderdag 21 terug. Zou afgelopen zondag vertrekken maar m'n Ryanair vlucht was geannuleerd
En raad eens hoe het vanaf donderdag thuis is?quote:
Lekkahquote:Op dinsdag 19 september 2017 13:37 schreef Dven het volgende:
[..]
En raad eens hoe het vanaf donderdag thuis is?
[ afbeelding ]
Gaat niet al te lang meer duren voor ik de eerste sneeuwvlokjes in het ensemble ga zien vrees ikquote:
Ik hoop dat je gruwelijk verbrandt in de zonquote:Op woensdag 20 september 2017 17:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb zelfs de achterdeur en schuifpui open. En de komende dagen wordt het alleen maar warmer. Op de radio hadden ze (de Belg) het zelfs al over 22 graden zondag!
quote:Op woensdag 20 september 2017 17:21 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gruwelijk verbrandt in de zon![]()
![]()
Jawel, maar daar heb je geen reet aan als je voor een baas moet werken op kantoor. Alleen de woensdagmiddag vrij, want papamiddag. Zul je zien dat het dan weer regentquote:Op woensdag 20 september 2017 17:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Ik hoop het ook. Maar zal zo snel niet gaan, ben nog zo bruin van al die zon die ik gehad heb.
Maar eh... zijn voor jullie de vooruitzichten voor de komende twee weken dan niet goed?
Drenthse GL-hippie met altijd slecht weer gespot.quote:Op woensdag 20 september 2017 19:32 schreef Djeez het volgende:
Kunnen die Limbo's geen eigen topic krijgen? Het is al erg genoeg dat dat PVV-volk stemrecht heeft
quote:Op woensdag 20 september 2017 19:32 schreef Djeez het volgende:
Kunnen die Limbo's geen eigen topic krijgen? Het is al erg genoeg dat dat PVV-volk stemrecht heeft
nee hoor, blijft droog en het vriest hier nog niet. Wel paspoort mee.quote:Op woensdag 20 september 2017 21:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Morgen heb ik afspraken in Amsterdam. Dan moet ik zeker wel een paraplu en winterjas meenemen?
Ja uiteraard, die ligt al klaar!quote:Op woensdag 20 september 2017 21:38 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
nee hoor, blijft droog en het vriest hier nog niet. Wel paspoort mee.
we verstaan je niet hoor, dan weet je dat alvastquote:Op woensdag 20 september 2017 21:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja uiteraard, die ligt al klaar!
Ik spreek en versta ook geen Limburgs, dat scheelt misschien. Doe meer aan ontwikkelingswerk door hier te wonen. En voor het weer natuurlijk.quote:Op woensdag 20 september 2017 21:40 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
we verstaan je niet hoor, dan weet je dat alvast
oooh, dan komt het goedquote:Op woensdag 20 september 2017 21:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik spreek en versta ook geen Limburgs, dat scheelt misschien. Doe meer aan ontwikkelingswerk door hier te wonen.
Ontwikkelingshulp helpt weinig daar, ze stemmen nog steeds en masse PVVquote:Op woensdag 20 september 2017 21:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik spreek en versta ook geen Limburgs, dat scheelt misschien. Doe meer aan ontwikkelingswerk door hier te wonen. En voor het weer natuurlijk.
er zijn er ook die heel wat anders stemmen hoorquote:Op woensdag 20 september 2017 22:28 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ontwikkelingshulp helpt weinig daar, ze stemmen nog steeds en masse PVV
in Noord-Holland is er ook blauwe luchtquote:Op donderdag 21 september 2017 08:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat schijnt het zonnetje toch mooi aan een stralende blauwe lucht in Midden Limburg
met hier toch nog wel wat sluierbewolking.. maar het oogt vriendelijk inderdaad.quote:Op donderdag 21 september 2017 08:15 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
in Noord-Holland is er ook blauwe lucht
Koud? Weet niet waar je woont, maar ik kom net terug gereden van Amsterdam naar Limburg en de hele weg was het 21 graden.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:04 schreef Hexx. het volgende:
Raar eigenlijk, zonnig en toch koud....
Als je uit de tropen komt associeer je zon met warm tot heet, kom je in Nederland aan krijg je zon en koud.
tssssquote:Op donderdag 21 september 2017 17:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En ik heb overigens niet eens mijn paspoort hoeven laten zien.
Volgens mij namen ze het er een beetje van. Zal wel door het mooie weer komen. Maar ik ben gewoon weer teruggegaan, niet illegaal in Amsterdam gebleven. Maar ja, anderen misschien...quote:
17° in Leeuwarden.quote:Op donderdag 21 september 2017 17:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Koud? Weet niet waar je woont, maar ik kom net terug gereden van Amsterdam naar Limburg en de hele weg was het 21 graden.
En ik heb overigens niet eens mijn paspoort hoeven laten zien.
Oeh ja, dan kan ik me dat zeker voorstellen.quote:Op donderdag 21 september 2017 17:36 schreef Hexx. het volgende:
[..]
17° in Leeuwarden.
Maar als je net zon en heet hebt meegemaakt dan is 17° koud en zeker met de zon die schijnt.
Voelt trouwens wel als 5°. Brrr.
Er komt vast wel een ijstijd aan...ergens in de komende duizend jaar. Dus in dat opzicht, jah.quote:
Niets van gezien. Hier nu regen en het lijkt wel alsof het 5 uur 's nachts.quote:Op vrijdag 22 september 2017 08:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Gisterenavond ook die vuurbal gezien om 21.00 uur? Ik was ergens en zei dat ik een soort vuurwerk had gezien of een komeet en iedereen keek me aan of ik gek was. Maar het was dus echt.
Echt? Ik zeg niks....quote:Op vrijdag 22 september 2017 08:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niets van gezien. Hier nu regen en het lijkt wel alsof het 5 uur 's nachts.
helaas helaas, niets gezien. Zat binnen met de grodijnen dichtquote:Op vrijdag 22 september 2017 08:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Gisterenavond ook die vuurbal gezien om 21.00 uur? Ik was ergens en zei dat ik een soort vuurwerk had gezien of een komeet en iedereen keek me aan of ik gek was. Maar het was dus echt.
quote:Op vrijdag 22 september 2017 09:54 schreef Dven het volgende:
Lekker stormpje weer afgelopen nacht in Roemenië
[ afbeelding ]
Ook echt een muur die over het hele land trokquote:Op vrijdag 22 september 2017 09:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zondag / maandag ging het ook al zo mis daar
En niet eens een Estofexje voor die dag?quote:Op vrijdag 22 september 2017 10:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook echt een muur die over het hele land trok
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 september 2017 10:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En niet eens een Estofexje voor die dag?
Klopt. Dagje verlof misschienquote:Op vrijdag 22 september 2017 10:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja das die van woensdag, maar van zondag was er geen toch?
quote:Op vrijdag 22 september 2017 09:54 schreef Dven het volgende:
Lekker stormpje weer afgelopen nacht in Roemenië
[ afbeelding ]
Damn!quote:Op vrijdag 22 september 2017 10:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook echt een muur die over het hele land trok
[ afbeelding ]
Eventjes nagemeten. Muur die langer is dan de gehele beneluxquote:
quote:Op vrijdag 22 september 2017 11:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Eventjes nagemeten. Muur die langer is dan de gehele benelux![]()
Dat bedoel ik, groetjes uit Limburgquote:Op vrijdag 22 september 2017 14:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier al de hele dag lekker zonnetje, nu met een beetje sluierbewolking. En 22 graden. Schuifpui op kantoor open. Ik houd er van.
quote:Op vrijdag 22 september 2017 14:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier al de hele dag lekker zonnetje, nu met een beetje sluierbewolking. En 22 graden. Schuifpui op kantoor open. Ik houd er van.
kan best dat het om 14:20 onbewolkt was daar hoor, zo groot is dat regengebied nieyquote:Op vrijdag 22 september 2017 15:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tuurlijk, onbewolkt en 22 graden in Limburg, ik zie het ja
En ik zit precies in dat groene plekje. Maar nu begint het bewolkt te worden. Koelt ook meteen af.quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu nog 20,2 maar de zon is nu weg en een uur geleden was het echt een stuk warmer.quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee sorry, ik heb betere dingen te doenquote:Op vrijdag 22 september 2017 16:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nu nog 20,2 maar de zon is nu weg en een uur geleden was het echt een stuk warmer.
https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarnemingen
Anders kom je een keer voelen als je het allemaal niet gelooft.![]()
Zal wel meevallen. In je donkere kelder. Of was jij dat niet? Inmiddels hier ook een buitje gehad nu en een stuk frisser.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:45 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb betere dingen te doen
Ik loop tenminste niet steeds te kakelen dat het onbewolkt is en 23 graden terwijl dat gewoon onzin is. En ja ik heb een baan. Vandaar dus dat ik niet de hele dag naar buiten kan kijken zoals jij.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. In je donkere kelder. Of was jij dat niet? Inmiddels hier ook een buitje gehad nu en een stuk frisser.
quote:Op vrijdag 22 september 2017 17:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik loop tenminste niet steeds te kakelen dat het onbewolkt is en 23 graden terwijl dat gewoon onzin is. En ja ik heb een baan. Vandaar dus dat ik niet de hele dag naar buiten kan kijken zoals jij.
quote:Op vrijdag 22 september 2017 17:12 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Ik heb een eigen bedrijf met ramen in mijn kantoor en een schuifpui. Kan de hele dag naar buiten kijken en voelen als ik zin heb. En het was geen 23 graden, maar 22.
Ja ik ookquote:Op vrijdag 22 september 2017 16:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En ik zit precies in dat groene plekje. Maar nu begint het bewolkt te worden. Koelt ook meteen af.
Voor jou wel lekker misschien. Een stuk frisser. Heb je altijd in Limburg gewoond?quote:Op vrijdag 22 september 2017 18:05 schreef lily het volgende:
Maar het is toch geen wedstrijd![]()
Het is zoals het is.
Wij willen Limburg trouwens gaan verlaten.
Richting Noord-Holland. Dichter bij de zee
We wachten tot onze oudste zoon zijn school af heeft en dan eens kijken....
Go home Dven, you're drunk.quote:
Ooit gehoord van het tuineffect? Hier gaf de thermometer vanmiddag ook 22 aan (in de schaduw) en dat kan best kloppen als je je bedenkt dat de tuin op het zuidoosten ligt (en dus bijna de hele dag kan opwarmen) en het nagenoeg windstil en onbewolkt was. Weerstatistieken en gezever over een te koele zomer neem ik ook altijd met een korrel zout.quote:Op vrijdag 22 september 2017 17:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik loop tenminste niet steeds te kakelen dat het onbewolkt is en 23 graden terwijl dat gewoon onzin is.
Scheelt dat het op 1700 meter isquote:
Officiële weerstatistiek neem je met een korrel zout?quote:Op vrijdag 22 september 2017 23:49 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Ooit gehoord van het tuineffect? Hier gaf de thermometer vanmiddag ook 22 aan (in de schaduw) en dat kan best kloppen als je je bedenkt dat de tuin op het zuidoosten ligt (en dus bijna de hele dag kan opwarmen) en het nagenoeg windstil en onbewolkt was. Weerstatistieken en gezever over een te koele zomer neem ik ook altijd met een korrel zout.
We zouden een gemiddelde zomer gehad moeten hebben. Nuff said.quote:Op zaterdag 23 september 2017 00:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Officiële weerstatistiek neem je met een korrel zout?![]()
Ik neem aan dat het een algemene uitspraak was die niet enkel betrekking heeft op de laatste zomer.quote:Op zaterdag 23 september 2017 00:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We zouden een gemiddelde zomer gehad moeten hebben. Nuff said.
Yes.quote:Op vrijdag 22 september 2017 20:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Voor jou wel lekker misschien. Een stuk frisser. Heb je altijd in Limburg gewoond?
Doen, krijg je nooit spijt van.quote:Op vrijdag 22 september 2017 18:05 schreef lily het volgende:
Maar het is toch geen wedstrijd![]()
Het is zoals het is.
Wij willen Limburg trouwens gaan verlaten.
Richting Noord-Holland. Dichter bij de zee
We wachten tot onze oudste zoon zijn school af heeft en dan eens kijken....
Neuh. Vrienden komen wel langs zeiden ze alquote:Op zaterdag 23 september 2017 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tenzij je familie of vrienden gaat missen.
En hier in de kop van NH maak je zo nieuwe vrienden hoor.quote:Op zaterdag 23 september 2017 11:15 schreef lily het volgende:
[..]
Neuh. Vrienden komen wel langs zeiden ze al
Veel familie woont er al.
Mijn moeder is er geboren en opgegroeid (Heerhugowaard).
Mijn broer is 16 jaar geleden al verhuisd (woont nu een jaar of 6 in Amsterdam).
Dat dat nog kan, hequote:
Heb m ook gezien.quote:Op vrijdag 22 september 2017 23:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Net iemand een vallende ster boven amsterdam gezien? Ik meende er echt 1 te zien tussen de bomen door. Gister ookal die meteoriet...
Dat, maar dan in juni, juli en augustus.quote:Op zaterdag 23 september 2017 18:06 schreef aloa het volgende:
Dit, maar dan in december, januari en februari.
[ afbeelding ]
Nee, van juli tot en met september in een trog liggen met het bijbehorende schijtweer is geloofwaardig.quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:13 schreef Straatcommando. het volgende:
Allemaal net zo ongeloofwaardig en onmogelijk als een kim jung un die trump een oliemassage geeft.
U onderschat de kracht van ost-gewitter hier.quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:14 schreef Straatcommando. het volgende:
En in de zomer heb in liever een zuidelijke aanvoer. Die droge lucht is leuk maar ik wil ook onweer. Dit jaar 2 keer onweer gezien
Ik ken het, maar dat heb ik al zo ontzettend lang niet meer meegemaakt. Ostgewitter is voor mij prefect, maar toch.quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
U onderschat de kracht van ost-gewitter hier.
Blijkbaar welquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, van juli tot en met september in een trog liggen met het bijbehorende schijtweer is geloofwaardig.
quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Laten we hopen op een herhaling van winter 2013/14. Dat was tenminste een interessante winter
Niet alleen dat, het was ook een winter met veel dynamiek. Ik kan me de blauwe luchten met dreigende wolken die elkaar snel opvolgden nog herinneren. Veel ADS dagen ook.quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]![]()
![]()
Wij geen zomer, zij geen winter
Grijs en grauw is het sowieso wel, dus dan maar een beetje fatsoenlijke temperaturen.
Dat zal denk ik wel de werkelijke uitkomst worden.quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:37 schreef Nattekat het volgende:
Of dat trog blijft hardnekkig bestaan en we krijgen het slechtste van beide werelden
In de zomer kan je idd beter een zuidelijke stroming hebben.quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:14 schreef Straatcommando. het volgende:
En in de zomer heb in liever een zuidelijke aanvoer. Die droge lucht is leuk maar ik wil ook onweer. Dit jaar 2 keer onweer gezien
Ik neem genoegen met hetzelfde aantal sneeuwdagen als het aantal 30+ dagen.quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]![]()
![]()
Wij geen zomer, zij geen winter
Grijs en grauw is het sowieso wel, dus dan maar een beetje fatsoenlijke temperaturen.
20+ bedoel jequote:Op zondag 24 september 2017 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem genoegen met hetzelfde aantal sneeuwdagen als het aantal 30+ dagen.![]()
Eens.quote:Op zondag 24 september 2017 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem genoegen met hetzelfde aantal sneeuwdagen als het aantal 30+ dagen.![]()
twitter:severeweatherEU twitterde op zondag 24-09-2017 om 16:19:02Isolated thunderstorm over Liguria, NW Italy on Sept 19: one of aesthetically top thunderstorms in Europe this seas… https://t.co/xvSWrg4r6m reageer retweet
Slippertjesquote:Op zondag 24 september 2017 13:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Heerlijk hè. Vanmorgen was het hier mistig zag ik uit mijn slaapkamerraam. Maar nu echt heerlijk. Achterdeur en schuifpui open, slippertjes aan.
einde der tijden was toch gisterquote:Op zondag 24 september 2017 16:21 schreef Adrie072 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:severeweatherEU twitterde op zondag 24-09-2017 om 16:19:02Isolated thunderstorm over Liguria, NW Italy on Sept 19: one of aesthetically top thunderstorms in Europe this seas… https://t.co/xvSWrg4r6m reageer retweet
In dit geval was ik geheel on topic.quote:Op zondag 24 september 2017 21:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Bedoel je dan letterlijk of figuurlijk?
Gaafquote:Op zondag 24 september 2017 16:21 schreef Adrie072 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:severeweatherEU twitterde op zondag 24-09-2017 om 16:19:02Isolated thunderstorm over Liguria, NW Italy on Sept 19: one of aesthetically top thunderstorms in Europe this seas… https://t.co/xvSWrg4r6m reageer retweet
Het is ook mijn fout.quote:
Doe weg, engerd!quote:Op maandag 25 september 2017 14:25 schreef Dven het volgende:
Eerste sneeuwkansen in het ensemble
[ afbeelding ]
Zei de lapjeskat?quote:
quote:Op maandag 25 september 2017 15:42 schreef djkoelkast het volgende:
Doe maar eens een extreem koude winter met belachelijk veel sneeuw
Of een keer een sneeuwstorm als ik er geen last van heb zoals in november 2005.quote:Op maandag 25 september 2017 15:42 schreef djkoelkast het volgende:
Doe maar eens een extreem koude winter met belachelijk veel sneeuw
Ja!quote:Op maandag 25 september 2017 18:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Begint dat gejammer nu alweer?
Kou is kut, winter is kut, derhalve terecht gejammer.quote:Op maandag 25 september 2017 18:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Begint dat gejammer nu alweer?
Ik heb al pepernoten opquote:Op maandag 25 september 2017 18:41 schreef Bienelientjee het volgende:
Is de jaarlijkse "we krijgen een horror winter" al gekomen?
je bent zelf kutquote:Op maandag 25 september 2017 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kou is kut, winter is kut, derhalve terecht gejammer.
een nek aan nek racequote:Op dinsdag 26 september 2017 00:45 schreef Dagoduck het volgende:
Zonuren (tussen haakjes vorige keer dat ik keek):
1614,7 (1571,3) Den Helder
1610,0 (1553,3) Vlissingen
1592,1 (1548,9) Terschelling
Fuck, een inhaalrace van Vlissingen.
De titel van dit stuk tekst is een stuk meer spectaculair dan de inhoud.quote:Op maandag 25 september 2017 19:34 schreef INViCTuS het volgende:
Van tropische orkaan tot Eurostorm?
Komt wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 26 september 2017 10:26 schreef aloa het volgende:
Goed te zien hier hoe Maria Lee opslokt. En onze richting op komt.
[ afbeelding ]
Dat wordt een flinke of niet?quote:Op dinsdag 26 september 2017 10:26 schreef aloa het volgende:
Goed te zien hier hoe Maria Lee opslokt. En onze richting op komt.
[ afbeelding ]
quote:
Oh wacht. We moeten voor de honderdste keer uitleggen wat de verschillen in provincies zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2017 13:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]Het is voor eind September gewoon prima weer met temperaturen tussen 15-20 graden.
Hier is net de zon doorgebroken. Warmt meteen goed op.quote:Op dinsdag 26 september 2017 13:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wacht. We moeten voor de honderdste keer uitleggen wat de verschillen in provincies zijn.![]()
Het is hier bijna mistig, heel erg vochtig en fris. Voelt als 12 ofzo.
Gister om 16u kwam hier zon en het ging gevoelsmatig van 12 naar 20.quote:Op dinsdag 26 september 2017 13:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier is net de zon doorgebroken. Warmt meteen goed op.
Voor de 100e keer gejammer over het weer gaat ook vervelenquote:Op dinsdag 26 september 2017 13:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wacht. We moeten voor de honderdste keer uitleggen wat de verschillen in provincies zijn.![]()
Het is hier bijna mistig, heel erg vochtig en fris. Voelt als 12 ofzo.
kan. Maarnog ver weg, voor hetzelfde beland dit ergens bij IJsland.quote:Op dinsdag 26 september 2017 13:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wordt een flinke of niet?
Welnee, je moet elke keer bepaalde users quoten en dat wordt vervelend.quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Voor de 100e keer gejammer over het weer gaat ook vervelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |