SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen![]()
Ga zo ook maar eens aanstalten maken.quote:Op zondag 17 september 2017 09:20 schreef soapie het volgende:
[..]Eindelijk!! Het is lekker buiten!
Wat minder als je daarnaast loopt of fietstquote:Op zondag 17 september 2017 09:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gisteren 60mm opgevangen, geeft leuke beelden
[ afbeelding ]
En weer wat meer als je in een auto zit die daar rijdt.quote:Op zondag 17 september 2017 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat minder als je daarnaast loopt of fietst
Tot en met woensdag nog genoeg neerslag dat er gaat bijkomen.quote:Op zondag 17 september 2017 11:16 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Koekoek, in een weekje bijna naar 0 in Den Helder.
Hoe de fuck zitten we nog onder de 0?quote:Op zondag 17 september 2017 11:16 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Koekoek, in een weekje bijna naar 0 in Den Helder.
Van mei tot juli heeft het hier amper geregend.quote:Op zondag 17 september 2017 11:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe de fuck zitten we nog onder de 0?
Dat zeiden ze vorige week ookquote:Op zondag 17 september 2017 11:29 schreef AQUILA. het volgende:
Na volgend weekend waarschijnlijk stabiel nazomerweer.
Ik vond het geweldig, dweil was ik op dat moment toch alquote:Op zondag 17 september 2017 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat minder als je daarnaast loopt of fietst
Waar ben jequote:Op zondag 17 september 2017 17:56 schreef Koelkastje het volgende:
Net paar fikse klappen onweer en wat regen. Nu weer mooi
Ik was op Zuid Berghuizenquote:Op zondag 17 september 2017 18:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Waar ben je. Hier is het gewoon droog gebleven en hoorde ik wat gerommel in de verte
.
Of all placesquote:Op zondag 17 september 2017 18:38 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ik was op Zuid Berghuizen, nu weer aan de veilige kant van de stad
!
Ontpoldering, ik zou maar vast gaan rondkijken voor een mooie woonark.quote:Op zondag 17 september 2017 22:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dit doet 45mm in 2 uur tijd waarvan 35mm in korte tijd!
Heerlijk genieten!
Ik stond 3 maand terug nog naast dat Timisoara bord, het komt wel heel dichtbij zo.quote:Op maandag 18 september 2017 10:11 schreef Dven het volgende:
Gigantisch noodweer in het uiterste westen van Roemenië gisteren. Zeker Timisoara is keihard geraakt. Acht mensen daar overleden. Wat een beelden
Op facebook nog veel meer voorbeelden maar die kan ik hier niet weergeven.
https://www.facebook.com/weerenradar/videos/198504744023432/
Ooh het water kwam nog lang niet bij de deur dus dat valt nog wel mee. Met 100mm in korte tijd wordt het denk ik wel een ander verhaalquote:Op maandag 18 september 2017 05:49 schreef wattel het volgende:
[..]
Ontpoldering, ik zou maar vast gaan rondkijken voor een mooie woonark.
Is dat voor Nederland?quote:Op maandag 18 september 2017 13:32 schreef Stabiel het volgende:
De weersverwachting ziet er goed uit voor de komende twee weken.
[ afbeelding ]
De eerste weken van augustus waren matig, maar een eindsprint maakte de maand uiteindelijk nog tot een gemiddelde maand en datzelfde lijkt nu met september te gaan gebeuren.quote:Op maandag 18 september 2017 13:32 schreef Stabiel het volgende:
De weersverwachting ziet er goed uit voor de komende twee weken.
[ afbeelding ]
quote:
Schitterend jaquote:Op maandag 18 september 2017 18:54 schreef aloa het volgende:
Schitterende dag vandaag. Zon afgewisseld met gigantische buien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |