Dan moet hij zichzelf maar filmen ipv anderen in de kleedkamer.quote:Op zondag 3 september 2017 20:44 schreef KingRoland het volgende: Als hij wilt filmen laat hem filmen joh jezus gedoe om niets
Ziggoquote:Op zondag 3 september 2017 20:45 schreef NoNickOne het volgende:
Zijn er NL zenders die Frankrijk Luxemburg uitzenden?
Zou mooi zijn. Toen ie nog geen ass. bondscoach was deugde we helemaal niets van bij Oranje en nu was het 'fantastic'.quote:Op zondag 3 september 2017 20:45 schreef Pedroso het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zondag 3 september 2017 20:43 schreef Windhapper het volgende:
Zit Ruud straks bij Ziggo?
Ach ja die man voegt toch niks toequote:Op zondag 3 september 2017 20:45 schreef KingRadler het volgende:
het zou wat zijn als Ruud morgen vertrekt bij Oranje door #Kleedkamerfilmpje
Kom op zeg, het is geen schoolvoetbaltoernooi.quote:Op zondag 3 september 2017 20:47 schreef VeX- het volgende:
Ik vind wel dat de media de spelers en de coach iets vriendelijker mogen benaderen. Van al dat negativisme, zelfs bij een redelijke overwinning, gaan ze echt niet beter spelen. Laten we vooral blij zijn dat we er nog in zitten.
Nee klopt, maar als ze gaan denken dat het toch nooit goed is gaan de kopjes hangen, durven ze niks meer en ben je nog verder van huis weg. Daarnaast, we hebben geen recht op kwalificatie he. De media heeft het soms te hoog in de bol.quote:Op zondag 3 september 2017 20:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kom op zeg, het is geen schoolvoetbaltoernooi.
De Nederlandse media is altijd aan het stoken en zuigen en op zoek naar relletjes. Zelfs wanneer het prima ging. Heeft me altijd geirriteerd. Met als dieptepunt die zelfingenomen joep schreuder(?) en bert maalderink met zijn negatieve fragmenten.quote:Op zondag 3 september 2017 20:47 schreef VeX- het volgende:
Ik vind wel dat de media de spelers en de coach iets vriendelijker mogen benaderen. Van al dat negativisme, zelfs bij een redelijke overwinning, gaan ze echt niet beter spelen. Laten we vooral blij zijn dat we er nog in zitten.
Ruudje wordt morgen opzeker trouwens gefileerd in VI. Dat doet hij niet handig.
dat is wel dodelijk saaiquote:Op zondag 3 september 2017 20:52 schreef Scrummie het volgende:
Geen studio voetbal dus voor mij vanavond. John de Wolf en Daniel de Ridder
Als daar van de koppies gaan hangen, ben je geen prof.quote:Op zondag 3 september 2017 20:52 schreef VeX- het volgende:
[..]
Nee klopt, maar als ze gaan denken dat het toch nooit goed is gaan de kopjes hangen, durven ze niks meer en ben je nog verder van huis weg.
Ze krijgen het elke week voor elkaar om een nog droevigere tafel samen te stellen.quote:Op zondag 3 september 2017 20:52 schreef Scrummie het volgende:
Geen studio voetbal dus voor mij vanavond. John de Wolf en Daniel de Ridder
Eens.quote:Op zondag 3 september 2017 20:54 schreef Revanches het volgende:
Robben is de enige met nog wat pit en vuur in dit bierteam, Wijnaldum sjokt wat rond, Vilhena ook matig. Janssen begin ik niet eens over. Heb te doen met deze oudgediende, hij vecht er tenminste nog enigszins voor. Triest.
Zelfs de grootste profs krijgen een mentale tik wanneer ze continu door het publiek en de media worden gefileerd. Het blijven ook maar mensen.quote:Op zondag 3 september 2017 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als daar van de koppies gaan hangen, ben je geen prof.
MENTALITEIT.
Klopt, dat zijn echt nare mensen soms. Terwijl ze zelf nooit wat hebben gepresteerd.quote:Op zondag 3 september 2017 20:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
De Nederlandse media is altijd aan het stoken en zuigen en op zoek naar relletjes. Zelfs wanneer het prima ging. Heeft me altijd geirriteerd. Met als dieptepunt die zelfingenomen joep schreuder(?) en bert maalderink met zijn negatieve fragmenten.
Neequote:Op zondag 3 september 2017 21:02 schreef Maver24 het volgende:
Speelt oranje thuis tegen wit rusland?
Publiek was prima. Media is media. Dat verandert niet zo snel.quote:Op zondag 3 september 2017 20:59 schreef VeX- het volgende:
[..]
Zelfs de grootste profs krijgen een mentale tik wanneer ze continu door het publiek en de media worden gefileerd. Het blijven ook maar mensen.
Vier of meer keer scoren en geen tegendoelpunt.quote:Op zondag 3 september 2017 21:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe wil je dan met 0-4 of hoger gaan winnen.
Je moet wel nog van Zweden winnen. Zweden dat gewonnen heeft van Frankrijk thuis en uit met het tegen Frankrijk ook niet slecht deed. Een stugge ploeg.quote:Op zondag 3 september 2017 20:53 schreef Columbiafan het volgende:
Zweden-Luxemburg 2-1 en Nederland-Wit-Rusland 4-0, zeker niet ondenkbaar, en je staat er weer prima voor.
De LIgtquote:Op zondag 3 september 2017 21:10 schreef hafcfan het volgende:
We liggen er uit dus. En terecht. Wat een kut elftal.
Hoed![]()
Promes![]()
![]()
Vilhena![]()
![]()
![]()
Wijnaldum![]()
![]()
![]()
![]()
En het ergste is toch wel Janssen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een mongool is dat zeg. Kerel kan helemaal niets. Blind was wel
Wat een treurig elftal zeg. Mijn god.
Door de LIgt liggen we eruit dwaasquote:
Wat een onzin, maar waarom hap ikquote:Op zondag 3 september 2017 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Door de LIgt liggen we eruit dwaas
onzin????????????????? door die nederlaag in bulgarije ben je kansloos geworden.....quote:
Wijnaldum was wel echt treurig, haalde totaal z'n niveau niet.quote:Op zondag 3 september 2017 21:10 schreef hafcfan het volgende:
We liggen er uit dus. En terecht. Wat een kut elftal.
Hoed![]()
Promes![]()
![]()
Vilhena![]()
![]()
![]()
Wijnaldum![]()
![]()
![]()
![]()
En het ergste is toch wel Janssen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een mongool is dat zeg. Kerel kan helemaal niets. Blind was wel
Wat een treurig elftal zeg. Mijn god.
Ja geef een jongen van 17 de schuld. Het constant falen van spelers als Strootman en Wijnaldum is pas treurig. Of het falen van Advocaat die met 10 man naar voren rent bij een 2-0 standquote:
Wijnaldum en Strootman zijn ook echt altijd slecht bij Nederland.quote:Op zondag 3 september 2017 21:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wijnaldum was wel echt treurig, haalde totaal z'n niveau niet.
Promes vond ik wel meevallen en de rest kan niet beter denk ik.
Wijnaldum is goed als het team goed speelt. Zoals op het WK tegen Braziliëquote:Op zondag 3 september 2017 21:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wijnaldum en Strootman zijn ook echt altijd slecht bij Nederland.
ga lekker ajax spelers verdedigen en spelers van andere clubs de schuld geven...quote:Op zondag 3 september 2017 21:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja geef een jongen van 17 de schuld. Het constant falen van spelers als Strootman en Wijnaldum is pas treurig. Of het falen van Advocaat die met 10 man naar voren rent bij een 2-0 stand![]()
![]()
Ja de beste jongen is 17, maar dat is niet zo relevant.quote:Op zondag 3 september 2017 21:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja geef een jongen van 17 de schuld. Het constant falen van spelers als Strootman en Wijnaldum is pas treurig. Of het falen van Advocaat die met 10 man naar voren rent bij een 2-0 stand![]()
![]()
Er komt ook gewoon geen enkel talent aan. Wat een matigheid allemaal.quote:Op zondag 3 september 2017 21:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wijnaldum is goed als het team goed speelt. Zoals op het WK tegen Brazilië
Wijnaldum is de enige nederlandse speler op dit moment die zich bij een topclub handhaaft en op topnivo handhaaft....hij kan er ook niets aan doen dat hij in een zwalkend schip is beland gekkiequote:Op zondag 3 september 2017 21:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wijnaldum is goed als het team goed speelt. Zoals op het WK tegen Brazilië
Ook geen enkele echte spits.quote:Op zondag 3 september 2017 21:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er komt ook gewoon geen enkel talent aan. Wat een matigheid allemaal.
Elke speler uit de rangen van De Toekomst is een wereldtalentquote:Op zondag 3 september 2017 21:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsof Liverpool zo'n geweldig topelftal is, ook enorm wisselvallig. En daar is Wijnaldum een leuke meevoetballer maar niet iemand die daar de lijnen uitzet.quote:Op zondag 3 september 2017 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wijnaldum is de enige nederlandse speler op dit moment die zich bij een topclub handhaaft en op topnivo handhaaft....hij kan er ook niets aan doen dat hij in een zwalkend schip is beland gekkie
Nederland heeft op dit moment de kwaliteit niet. Brazilië kampt met hetzelfde probleem. Dat komt wel weer. Mensen moet dat maar accepteren.quote:Op zondag 3 september 2017 21:20 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Ja de beste jongen is 17, maar dat is niet zo relevant.
Dat is ook niet veel anders speel je niet pas op je 20e in de eredivisie.quote:Op zondag 3 september 2017 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook geen enkele echte spits.
Qua middenvelder misschien nog Frenkie de Jong, al zal diens ontwikkeling ook wel weer gaan tegenvallen.
Laatste Nederlandse topper is al meer dan 10 jaar geleden. Daar doen ze ook maar wat.quote:Op zondag 3 september 2017 21:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Elke speler uit de rangen van De Toekomst is een wereldtalent
ga weg met die jong ajax talenten die nog geen wedstrijd in ajax goed gespeeld hebben en de hemel in geschreven hebbenquote:Op zondag 3 september 2017 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook geen enkele echte spits.
Qua middenvelder misschien nog Frenkie de Jong, al zal diens ontwikkeling ook wel weer gaan tegenvallen.
Zulke types hebben we wel nodig.quote:Op zondag 3 september 2017 21:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is ook niet veel anders speel je niet pas op je 20e in de eredivisie.
Daar zijn andere spelers voor bij liverpool....quote:Op zondag 3 september 2017 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof Liverpool zo'n geweldig topelftal is, ook enorm wisselvallig. En daar is Wijnaldum een leuke meevoetballer maar niet iemand die daar de lijnen uitzet.
Ik geef de schuld aan de grote clubs(Ajax/Fey/PSV) + Groningen voor het Noorden. Vroeg of laat moet Onze Lieve Heer een talentje aan ons geven?quote:Op zondag 3 september 2017 21:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lees die zin nog eens, ik zeg niet dat Frenkie op zeker de wereldtop gaat halen. Maar wel de potentie heeft om eventueel een aardig niveau te halen, en wel een type is wat we nu vooral missen.quote:Op zondag 3 september 2017 21:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ga weg met die jong ajax talenten die nog geen wedstrijd in ajax goed gespeeld hebben en de hemel in geschreven hebben
Over die spitsen heb je wel gelijk maar dat kom vooral omdat bij nederlandse topclubs teveel buitenlandse spitsen rondlopen...
We hebben van alles nodig. Alleen Blind, De Vrij en Robben voldoen.quote:Op zondag 3 september 2017 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zulke types hebben we wel nodig.
Als Van Dijk deze zomer voor ¤60M naar Chelsea of Liverpool was gegaan hadden we dat een topper gevonden, maar Southampton vroeg teveel.quote:Op zondag 3 september 2017 21:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Laatste Nederlandse topper is al meer dan 10 jaar geleden. Daar doen ze ook maar wat.
Frenkie de Jong is de zoveelste speler die het fysiek niet in een sterke competitie gaat redden...quote:Op zondag 3 september 2017 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lees die zin nog eens, ik zeg niet dat Frenkie op zeker de wereldtop gaat halen. Maar wel de potentie heeft om eventueel een aardig niveau te halen, en wel een type is wat we nu vooral missen.
Qua middenvelders is het veel te veel hetzelfde bij Nederland vooralsnog.
Dat vind ik ook de matigheid zelf bij Nederland toen hij meespeelde.quote:Op zondag 3 september 2017 21:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Van Dijk deze zomer voor ¤60M naar Chelsea of Liverpool was gegaan hadden we dat een topper gevonden, maar Southampton vroeg teveel.
Verder voorlopig niet al te veel inderdaad.
Maar hij speelt zelden goed in Oranje, net als Strootman die dan qua club wel goed zit. Maar beide zijn gewoon waterdragers die in dienst van betere spelers moeten spelen, maar hun beperkingen worden erg duidelijk als ze dus zelf de bepalende spelers moeten zijn.quote:Op zondag 3 september 2017 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Daar zijn andere spelers voor bij liverpool....
Hij is de enige speler die zich op topnivo handhaaft van alle spelers die er vandaag op het veld stonden.....
Omdat ze in Engeland wel snappen hoe je hem moet gebruiken. No nonsense verdediger die je niet de opbouw moet laten verzorgen.quote:Op zondag 3 september 2017 21:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook de matigheid zelf bij Nederland toen hij meespeelde.
Qua verdedigers zit het opzich nog wel prima, Van Dijk is ook nog wel een aardige speler. En voor rechts Tete en Fosu Mensah is ook niet onaardig.quote:Op zondag 3 september 2017 21:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
We hebben van alles nodig. Alleen Blind, De Vrij en Robben voldoen.
Laten we het heel simpel houdenquote:Op zondag 3 september 2017 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hij speelt zelden goed in Oranje, net als Strootman die dan qua club wel goed zit. Maar beide zijn gewoon waterdragers die in dienst van betere spelers moeten spelen, maar hun beperkingen worden erg duidelijk als ze dus zelf de bepalende spelers moeten zijn.
Zijn gewoon opvulling spelers ja. Beiden zijn helemaal niets bijzonders.quote:Op zondag 3 september 2017 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hij speelt zelden goed in Oranje, net als Strootman die dan qua club wel goed zit. Maar beide zijn gewoon waterdragers die in dienst van betere spelers moeten spelen, maar hun beperkingen worden erg duidelijk als ze dus zelf de bepalende spelers moeten zijn.
Promes vind ik ook helemaal niets. Dat je dat al aardig noemt zegt veel over hoe ver Nederland gezakt ik.Tete is aanvallend echt te zwak. FM kan wel een goede worden jaquote:Op zondag 3 september 2017 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Qua verdedigers zit het opzich nog wel prima, Van Dijk is ook nog wel een aardige speler. En voor rechts Tete en Fosu Mensah is ook niet onaardig.
Maar vooral het middenveld is wel echt een probleem. En de spitspositie, voor de vleugels zijn Depay en Promes aardig maar ook niet meer dan dat.
Muah als je nooit presteert in Oranje mag je wel gewoon banken.quote:Op zondag 3 september 2017 21:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Laten we het heel simpel houden
Er zijn gewoon geen betere op dit moment.....
punt uit
Wijnaldum hoort gewoon in Oranje thuis op dit moment omdat de rest nog slechter is.....
Ik ga dan af op het feit dat hij in de Russische competitie het toch wel vrij goed doet, maar hij is niet een talent in de categorie van Robben nee. Of een categorie lager dan dat.quote:Op zondag 3 september 2017 21:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Promes vind ik ook helemaal niets. Dat je dat al aardig noemt zegt veel over hoe ver Nederland gezakt ik.Tete is aanvallend echt te zwak. FM kan wel een goede worden ja
Janssen gaat een halfjaar tribune zitten tegemoet om daarna verhuurd te worden aan een middenmoter in Engeland.quote:Op zondag 3 september 2017 21:30 schreef hafcfan het volgende:
Janssen zegt ook gewoon dat hij goed speelde vanavondWat een zelfbeeld hebben ze toch.
Wijnaldum heeft zat goede wedstrijden gespeeld ...wat er om hem heen loopt is meestal nog slechter....quote:Op zondag 3 september 2017 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah als je nooit presteert in Oranje mag je wel gewoon banken.
Die competitie neem ik echt niet serieus. Die kampioenen bakken er in de CL echt nooit wat van. Laat hem maar eens in een normale competitie presteren.quote:Op zondag 3 september 2017 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga dan af op het feit dat hij in de Russische competitie het toch wel vrij goed doet, maar hij is niet een talent in de categorie van Robben nee. Of een categorie lager dan dat.
Met je eens dat Tete aanvallend nog wel moet verbeteren, maar dat kan opzich nog wel gebeuren.
Wat is jouw ideale opstelling voor Oranje, Klaas?quote:Op zondag 3 september 2017 21:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Misschien moeten is een keer beginnen om is een keer 6 wedstrijden achter elkaar met een 6 spelers te starten die elke interland spelen
de laaste vijf is het gewoon zware bullshit met iedere keer nieuwe selecties enzovoorts
slaat echt totaal nergens meer op het selectiebeleid van die bondscoaches....
hoeveel spelers zijn er afgelopen 5 jaar opgeroepen.....zeker wel 100 ofzo?????
Ik ga mee met Syntix. Gewoon zonder spits spelen.quote:Op zondag 3 september 2017 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Janssen gaat een halfjaar tribune zitten tegemoet om daarna verhuurd te worden aan een middenmoter in Engeland.
En toch mag hij elke interlandperiode weer in de spits beginnen.
quote:Op zondag 3 september 2017 21:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wijnaldum heeft zat goede wedstrijden gespeeld ...wat er om hem heen loopt is meestal nog slechter....
Wijnaldum is op dit moment onze beste internationale speler
Hij moet wel een transfer maken, maar volgens mij vindt hij het wel prima in Moskou met zijn miljoenensalaris.quote:Op zondag 3 september 2017 21:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die competitie neem ik echt niet serieus. Die kampioenen bakken er in de CL echt nooit wat van. Laat hem maar eens in een normale competitie presteren.
Ik zou de opstelling van vanavond gewoon deze kwalificatie niet meer wijzigenquote:Op zondag 3 september 2017 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is jouw ideale opstelling voor Oranje, Klaas?
Depay-Promes-Robbenquote:Op zondag 3 september 2017 21:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ga mee met Syntix. Gewoon zonder spits spelen.
Depay in de spits kan ook prima.quote:Op zondag 3 september 2017 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Depay-Promes-Robben
Zou ik eens proberen, en dan Depay en Promes wat meer afwisselen. En tegen zware tegenstanders alleen Robben en Depay/Promes voorin
Muah het is ook niet zo dat je echt op elkaar ingespeeld raakt in zo'n nationaal elftal, misschien kan je dat doen in een voorbereiding op een toernooi maar daar heeft Nederland voorlopig geen last van.quote:Op zondag 3 september 2017 21:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zou de opstelling van vanavond gewoon deze kwalificatie niet meer wijzigen
Advocaat kennende gaat dat ook gewoon gebeuren
ik denk dat als je dit elftal paar wedstrijden zo laat staan het wel beter kan worden.
behalve die vincent jansen...maar er is gewoon niets anders voor hem ...dus geen keuze
Dat Russische elftal kan er ook nooit wat vanquote:Op zondag 3 september 2017 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij moet wel een transfer maken, maar volgens mij vindt hij het wel prima in Moskou met zijn miljoenensalaris.
Daarom Depay en Promes die wat meer afwisselen in wedstrijden om ruimte te creëren. Maar goed dit zie ik niet snel gebeuren, want de bondscoach zal altijd wel kiezen voor een standaardspits als Janssen/Dost/van Persiequote:
Janssen speelde vandaag trouwens niet slecht. 2 goals voorbereid door ruimte te maken etc maja scoren is een probleemquote:Op zondag 3 september 2017 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom Depay en Promes die wat meer afwisselen in wedstrijden om ruimte te creëren. Maar goed dit zie ik niet snel gebeuren, want de bondscoach zal altijd wel kiezen voor een standaardspits als Janssen/Dost/van Persie
Blijven vaak ook gewoon hangen in hun eigen competitie dus worden niet snel beter.quote:Op zondag 3 september 2017 21:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat Russische elftal kan er ook nooit wat van
je mist een type Pogba op het middenveldquote:Op zondag 3 september 2017 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Qua verdedigers zit het opzich nog wel prima, Van Dijk is ook nog wel een aardige speler. En voor rechts Tete en Fosu Mensah is ook niet onaardig.
Maar vooral het middenveld is wel echt een probleem. En de spitspositie, voor de vleugels zijn Depay en Promes aardig maar ook niet meer dan dat.
Die gast had zich lekker moeten laten verhuren afgelopen zomer om veel speelminuten te maken en zijn vorm te hervinden, maar nu lekker derde (of zelfs vierde) spits. Lekker bezigquote:Op zondag 3 september 2017 21:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Janssen speelde vandaag trouwens niet slecht. 2 goals voorbereid door ruimte te maken etc maja scoren is een probleem
En een type Modric. En een type Kanté. En een type De Bruyne.quote:Op zondag 3 september 2017 21:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je mist een type Pogba op het middenveld
quote:Op zondag 3 september 2017 21:39 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Frankrijk 0-0 tegen Luxemburg bij rust.
Zegt genoeg over onsquote:Op zondag 3 september 2017 21:39 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Frankrijk 0-0 tegen Luxemburg bij rust.
Stond ook in de belangstelling van Liverpool vorig seizoen, maar ging ook niet door. Zondequote:Op zondag 3 september 2017 21:41 schreef Poepz0r het volgende:
Promes kon trouwens naar AS Roma maar zijn club wilde hem niet laten gaan. Hadden interesse na vertrek van Salah.
Balt wel lekker. Lichtvoetig enz, kun je er prima bij hebben. Denk dat het grootste probleem is dat onze grotere talenten zoals een Bazoer gewoon de verkeerde clubs hebben gekozen waardoor ze wat stilstaan in ontwikkeling. Zo zonde want een Bazoer had prima op 6 gekund.quote:Op zondag 3 september 2017 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stond ook in de belangstelling van Liverpool vorig seizoen, maar ging ook niet door. Zonde
Bazoer is geen echte 6, meer een rechtshalf.quote:Op zondag 3 september 2017 21:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Balt wel lekker. Lichtvoetig enz, kun je er prima bij hebben. Denk dat het grootste probleem is dat onze grotere talenten zoals een Bazoer gewoon de verkeerde clubs hebben gekozen waardoor ze wat stilstaan in ontwikkeling. Zo zonde want een Bazoer had prima op 6 gekund.
Nee Bazoer is een CVM/CV en geen rechtshalf.quote:Op zondag 3 september 2017 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer is geen echte 6, meer een rechtshalf.
Daar ben ik het mee oneens.quote:Op zondag 3 september 2017 21:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee Bazoer is een CVM/CV en geen rechtshalf.
Dan werd het Janssen 2.0quote:Op zondag 3 september 2017 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stond ook in de belangstelling van Liverpool vorig seizoen, maar ging ook niet door. Zonde
Kan zo zijn maar dat zijn zijn posities. Dat hij af en toe RCM heeft gespeeld wil niet zeggen dat dat zijn positie is.quote:
Ik heb hem zelf bij Ajax beter zien spelen als rechtshalf dan als CVM, waar hij vaak veel te slordig was om op hem te vertrouwen daar. Een CV was hij in de jeugd, maar in het seniorenvoetbal heeft hij daar nooit gespeeld volgens mij en lijkt hij me ook wat te laks voor.quote:Op zondag 3 september 2017 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan zo zijn maar dat zijn zijn posities. Dat hij af en toe RCM heeft gespeeld wil niet zeggen dat dat zijn positie is.
Juist als CVM speelde hij 2 fantastische wedstrijden waar Gijp toen o.a. over sprak en dan met name zijn inzicht op het veld etc etc. Weet alleen niet meer wanneer dit was (wel tijd geleden tho)quote:Op zondag 3 september 2017 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf bij Ajax beter zien spelen als rechtshalf dan als CVM, waar hij vaak veel te slordig was om op hem te vertrouwen daar. Een CV was hij in de jeugd, maar in het seniorenvoetbal heeft hij daar nooit gespeeld volgens mij en lijkt hij me ook wat te laks voor.
Verdedigend zitten we goed met Kongolo, Karsdorp, Tete en Van Dijk. V Dijk was afgelopen seizoen een vd allerbeste centrale verdedigers van de Premier League. Maak me meer zorgen om de keeper, spits en middenveld.quote:Op zondag 3 september 2017 21:48 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop nog altijd dat Kongolo zich door ontwikkeld tot goede verdediger
Ik neem Gijp niet zo serieus als het om voetbalkennis gaat.quote:Op zondag 3 september 2017 21:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Juist als CVM speelde hij 2 fantastische wedstrijden waar Gijp toen o.a. over sprak en dan met name zijn inzicht op het veld etc etc. Weet alleen niet meer wanneer dit was (wel tijd geleden tho)
/care hebben wij niks aanquote:Op zondag 3 september 2017 21:51 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Het zou wat zijn als Luxemburg een verdwaalde goal maakt.
Tuurlijk wel. We zouden nog eerste kunnen worden. Of tweede achter Zweden.quote:
Jij bent een mongool, dwaas. De Ligt is een heldquote:Op zondag 3 september 2017 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Door de LIgt liggen we eruit dwaas
Resultaat tegen Luxemburg word weggestreept nogmaals.quote:Op zondag 3 september 2017 21:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. We zouden nog eerste kunnen worden. Of tweede achter Zweden.
Frankrijk kan de komende twee wedstrijden nog verliezen.quote:Op zondag 3 september 2017 21:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Resultaat tegen Luxemburg word weggestreept nogmaals.
quote:Op zondag 3 september 2017 21:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jij bent een mongool, dwaas. De Ligt is een held
Kan maar Luxemburg telt niet mee dusja lekker boeiend. Maar Nederland gaat nooit dat doelsaldo goed maken helaas.quote:Op zondag 3 september 2017 21:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Frankrijk kan de komende twee wedstrijden nog verliezen.
Ploegen als belgie, duitsland, frankrijk spanje italie hebben gewoon al jaren een kern waar een paar spelers in doorstromen...quote:Op zondag 3 september 2017 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah het is ook niet zo dat je echt op elkaar ingespeeld raakt in zo'n nationaal elftal, misschien kan je dat doen in een voorbereiding op een toernooi maar daar heeft Nederland voorlopig geen last van.
Als Luxemburg boven Wit-Rusland eindigt telt Wit-Rusland niet meequote:Op zondag 3 september 2017 21:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan maar Luxemburg telt niet mee dusja lekker boeiend. Maar Nederland gaat nooit dat doelsaldo goed maken helaas.
Belgiequote:Op zondag 3 september 2017 21:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ploegen als belgie, duitsland, frankrijk spanje italie hebben gewoon al jaren een kern waar een paar spelers in doorstromen...
het is allemaal onzin het selectiebeleid in nederland
Als je een kern hebt met topspelers die elk seizoen wel goed presteren bij hun clubs is het wat makkelijker om eraan vast te houden dan als de helft van je selectie nooit speelt of matig presteert.quote:Op zondag 3 september 2017 21:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ploegen als belgie, duitsland, frankrijk spanje italie hebben gewoon al jaren een kern waar een paar spelers in doorstromen...
het is allemaal onzin het selectiebeleid in nederland
rot opquote:Op zondag 3 september 2017 21:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Frankrijk kan de komende twee wedstrijden nog verliezen.
Waarom niet? Luxemburg is een stuk taaier dan Belarus....quote:Op zondag 3 september 2017 21:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan maar Luxemburg telt niet mee dusja lekker boeiend. Maar Nederland gaat nooit dat doelsaldo goed maken helaas.
Omdat je weet dat Zweden ook nog gaat scoren en je gaat niet met 4-0 5-0 van Zweden winnen. Misschien 2-0 max. Die gaan lekker 6-3-1 spelen bij 2-0 stand ofzo.quote:Op zondag 3 september 2017 21:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom niet? Luxemburg is een stuk taaier dan Belarus....
Het maakt geen fuk of ze goed of slecht presteren....je heb gewoon een vaste kernquote:Op zondag 3 september 2017 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je een kern hebt met topspelers die elk seizoen wel goed presteren bij hun clubs is het wat makkelijker om eraan vast te houden dan als de helft van je selectie nooit speelt of matig presteert.
Dat weet ik helemaal niet. Zweden is echt geen wonderploeg. Die kunnen zo gelijk spelen tegen Luxemburg.quote:Op zondag 3 september 2017 21:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Omdat je weet dat Zweden ook nog gaat scoren en je gaat niet met 4-0 5-0 van Zweden winnen. Misschien 2-0 max. Die gaan lekker 6-3-1 spelen bij 2-0 stand ofzo.
quote:Op zondag 3 september 2017 22:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat weet ik helemaal niet. Zweden is echt geen wonderploeg. Die kunnen zo gelijk spelen tegen Luxemburg.
Jou hebben ze nog niet merk ikquote:Op zondag 3 september 2017 22:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Daar is mijn halve familie aan dood gegaan, kanjerlul.
Door Janssen scoor je wel 2x. Ook al is zijn eigen rendement 0. Door zijn acties kwam er 2 x een goal uit dusja.quote:Op zondag 3 september 2017 22:02 schreef DonRaja het volgende:
Plaatsvervangende schaamte voor Janssen in de spits. En wat is er mis met Wijnaldum? Die kan ineens geen hol meer...
Dat weet je nog niet. Belarus kan ook als laatste eindigen.quote:Op zondag 3 september 2017 22:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]RESULTATEN TEGEN LUXEMBURG TELLEN NIET MEE. Dus al verliezen ze
Dat gaat niet gebeurenquote:Op zondag 3 september 2017 22:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat weet je nog niet. Belarus kan ook als laatste eindigen.
Dit is Wijnaldum. Hobbelt een beetje anoniem mee. Kan zich bij Liverpool optrekken aan teamgenoten.quote:Op zondag 3 september 2017 22:02 schreef DonRaja het volgende:
Plaatsvervangende schaamte voor Janssen in de spits. En wat is er mis met Wijnaldum? Die kan ineens geen hol meer...
Dat geldt toch alleen om de slechtste nummer 2 te bepalen? Niet om de eindstand in de groep te bepalen.quote:Op zondag 3 september 2017 22:01 schreef Poepz0r het volgende:
Volgens mij heb je gelijk. Anders krijg je rare situaties.quote:Op zondag 3 september 2017 22:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat geldt toch alleen om de slechtste nummer 2 te bepalen? Niet om de eindstand in de groep te bepalen.
VOOR DE EINDSTAND IN DE POULE WELquote:Op zondag 3 september 2017 22:01 schreef Poepz0r het volgende:
Ja hehe maar dat maakt voor ons niet heel veel uit. Wij moeten gewoon 2 x winnen ongeacht andere uitslagen en dik ook. Daarnaast moet je nog bij de beste 8 nummers 2 zitten en ook daar is een kleine kans inmiddels.quote:Op zondag 3 september 2017 22:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
VOOR DE EINDSTAND IN DE POULE WEL
Waar speelt die verdedigende middenvelder?quote:Op zondag 3 september 2017 22:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wanneer ze Alsiemarakis brengen wel.
Tuurlijk maakt dat wel uit. Als Zweden gelijk speelt of met minimaal verschil wint wordt de kans groter.quote:Op zondag 3 september 2017 22:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja hehe maar dat maakt voor ons niet heel veel uit. Wij moeten gewoon 2 x winnen ongeacht andere uitslagen en dik ook. Daarnaast moet je nog bij de beste 8 nummers 2 zitten en ook daar is een kleine kans inmiddels.
Nee, 3-0 zou in dat geval genoeg zijn.quote:Op zondag 3 september 2017 22:10 schreef Onnoman het volgende:
het is toch praktisch onmogelijk dat Nederland doorgaat?
zweden zal echt wel winnen van luxemburg.. en we staan nu al met 6 doelpunten in de minderheid
als Nederland dan wint van zweden dan moeten we dus met 6 doelpunten verschil gaan winnen
helaas jongens.. volgende keer beter
Kans is nog steeds klein dat je bij de beste 8 zit daar doelde ik op. Overigens is het ook zo dat als we de playoffs halen wij enkel de toplanden kunnen loten aangezien Nederland GEEN beschermde status heeft bij de loting door de lage FIFA-ranking. Dus dan loten wij Italie, Portugal etc dat soort landen.quote:Op zondag 3 september 2017 22:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt dat wel uit. Als Zweden gelijk speelt of minimaal wint wordt de kans groter.
Als Wit-Rusland opendeur doet en Luxemburg degelijk speelt dan kan dat nog minder onmogelijk worden dan je denkt.quote:Op zondag 3 september 2017 22:10 schreef Onnoman het volgende:
zweden zal echt wel winnen van luxemburg.. en we staan nu al met 6 doelpunten in de minderheid
als Nederland dan wint van zweden dan moeten we dus met 6 doelpunten verschil gaan winnen
Je moet delen door twee he, eentje bij bij Nederland is immers eentje af bij Zweden.quote:Op zondag 3 september 2017 22:10 schreef Onnoman het volgende:
Met 3-0 maak je zes goals goed.quote:Op zondag 3 september 2017 22:10 schreef Onnoman het volgende:
oja +3 voor onsquote:Op zondag 3 september 2017 22:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nee, 3-0 zou in dat geval genoeg zijn.
snap er helemaal geen reet meer van. Oranje had gewoon niet moeten verliezen in Bulgarije en gewoon moeten winnen in Zweden.quote:Op zondag 3 september 2017 22:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nee, 3-0 zou in dat geval genoeg zijn.
Nee je had gewoon van Bulgarije moeten winnenquote:Op zondag 3 september 2017 22:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Achteraf gezien had je de boel tegen de fransen gewoon dicht moeten gooien net als Luxemburg met 5 verdedigers....![]()
Luxemburg doet het gewoon beter dan nederland tegen de fransen....
ik kan me die calculaties van 2 jaar ook nog herrinnerenquote:Op zondag 3 september 2017 22:14 schreef Lothiriel het volgende:
Stel dat Nederland 0-3 wint in Wit-Rusland. Zweden wint met veel moeite met 1 doelpunt verschil. Dan is het verschil alweer 4/2 = 2-0 winnen.
Dit is niet eens een echt vergezocht scenario ofzo.
Mee eensquote:Op zondag 3 september 2017 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee je had gewoon van Bulgarije moeten winnen
kan er zo nog 5 opnoemenquote:Op zondag 3 september 2017 22:15 schreef PSVCL het volgende:
De Ligt kan er helemaal niks van
Meeste overschatte talent ooit
Niet alleen Blind. Hiddink net zo goed, toen ging het net zo slecht.quote:Op zondag 3 september 2017 22:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Mee eens
vertel het blind met zijn zelfmoord opstelling
Blind had na de vorige kwalificatie er al uitgepleurd moeten worden want toen verloor hij al de ene na andere wedstrijd....
Klopt, en dat lijkt gezien de gegeven omstandigheden realistischer dan Zweden dat met even veel doelpunten verschil van Luxemburg wint als van Nederland van de Wit-Russen.quote:Op zondag 3 september 2017 22:14 schreef Lothiriel het volgende:
Stel dat Nederland 0-3 wint in Wit-Rusland. Zweden wint met veel moeite met 1 doelpunt verschil. Dan is het verschil alweer 4/2 = 2-0 winnen.
True. Toch hoop ik er nog steeds opquote:Op zondag 3 september 2017 22:16 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik kan me die calculaties van 2 jaar ook nog herrinneren
Precies. Ik heb er nog best vertrouwen in.quote:Op zondag 3 september 2017 22:14 schreef Lothiriel het volgende:
ben ik niet mee eens..quote:Op zondag 3 september 2017 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet alleen Blind. Hiddink net zo goed, toen ging het net zo slecht.
Nee hoor. Toen de selectie gewisseld werd onder Hiddink (dus de nieuwe generatie) vanaf toen ging het net zo slecht als nu. Je mist gewoon bergen kwaliteit.quote:Op zondag 3 september 2017 22:17 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ben ik niet mee eens..
Hiddink deed het volgens mij zelfs statistisch gezien beter dan Blind.
Bij de 0-0 bedoel je. Maar nee: Hollandse school, tiki taka, 4-3-3.quote:Op zondag 3 september 2017 22:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel pijnlijk dit dat Luxemburg nog op 0-0 staat. Ze hadden de boel ook gewoon dicht moeten gooien bij 2-0
De Ligt wordt groot gemaakt door de media etcquote:
Eens. En hopen dat de Luxemburgers de deur dicht kunnen houden tegen Zweden zoals ze dat nu lukt tegen Frankrijk.quote:Op zondag 3 september 2017 22:14 schreef Lothiriel het volgende:
Het had niks met Hollandse school te maken.quote:Op zondag 3 september 2017 22:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Bij de 0-0 bedoel je. Maar nee: Hollandse school, tiki taka, 4-3-3.
Doe eens niet zo mad.quote:Op zondag 3 september 2017 22:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Ligt wordt groot gemaakt door de media etc
Altijd hetzelfde met Ajax talenten die 2 leuke potjes hebben gespeeld
het was ook een gestoorde hype van de media in nederland om hiddink eruit te laten pleuren omdat blind zogenaamd de koning zou worden.....quote:Op zondag 3 september 2017 22:17 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ben ik niet mee eens..
Hiddink deed het volgens mij zelfs statistisch gezien beter dan Blind.
hoop doet levenquote:Op zondag 3 september 2017 22:16 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
True. Toch hoop ik er nog steeds op
Welnee.quote:Op zondag 3 september 2017 22:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 september 2017 22:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het was ook een gestoorde hype van de media in nederland om hiddink eruit te laten pleuren omdat blind zogenaamd de koning zou worden.....
vooral de 020 krant de telegraaf was daar goed mee bezig....
duhh.. ik snap ook niet dat ze niet Braafheid van FC Utrecht opstellen.. Hij toont op dit moment echt enorm veel klasse bij de FC!quote:Op zondag 3 september 2017 22:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik heb niets anders gelezen dat blind zo snel mogelijk hiddink moest opvolgen....waarom? geen idee...waarschijnlijk omdat de ajax spelers zo snel mogelijk opgesteld zouden wordenquote:Op zondag 3 september 2017 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Echt niemand vond Blind een goede keuze
Ik weet niet wat jij allemaal leest hoor. Iedereen vond wel dat Hiddink er een puinhoop van maakte, en dat was ook zo gezien de resultaten.quote:Op zondag 3 september 2017 22:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb niets anders gelezen dat blind zo snel mogelijk hiddink moest opvolgen....waarom? geen idee...waarschijnlijk omdat de ajax spelers zo snel mogelijk opgesteld zouden worden
de Ligt........
ik vind het onterecht dat mensen als van Basten, Hiddink en van Breukelen door de mediadruk zijn gezwicht.. onterecht.. bij Blind was dit wel terecht.. wat een flapdrol was dat zegquote:Op zondag 3 september 2017 22:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het was ook een gestoorde hype van de media in nederland om hiddink eruit te laten pleuren omdat blind zogenaamd de koning zou worden.....
vooral de 020 krant de telegraaf was daar goed mee bezig....
wtff serieus?quote:
en onder blind?quote:
En blind maakte er nog een grotere puinhoop van....quote:Op zondag 3 september 2017 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal leest hoor. Iedereen vond wel dat Hiddink er een puinhoop van maakte, en dat was ook zo gezien de resultaten.
https://i.gyazo.com/47cac2541725a6f02a7c7b2353a72d35.pngquote:Op zondag 3 september 2017 22:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
En blind maakte er nog een grotere puinhoop van....
Hidding deed het vele malen beter dan blind...
Hindding kwam in een situatie terecht na het WK waarbij iedereen riep dat we weer HOLLANDS moesten gaan voetballen na de 5 verdedigers opstellingen van louis van gaal.....
Hiddink hadden ze ook beter kunnen laten zitten dat klopt, en Blind had hem niet moeten opvolgen. Maar de kritiek op Hiddink was in die tijd wel gewoon terecht.quote:Op zondag 3 september 2017 22:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hindding kwam in een situatie terecht na het WK waarbij iedereen riep dat we weer HOLLANDS moesten gaan voetballen na de 5 verdedigers opstellingen van louis van gaal.....
blind DEED het nog slechter...tel blinf zijn wedstrijden bij elkaar....volgens mij heeft hij negen keer verloren tijdens zijn bondscoachschap...als het er niet meer zijn.....quote:Op zondag 3 september 2017 22:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
https://i.gyazo.com/47cac2541725a6f02a7c7b2353a72d35.png
Hiddink deed het kkslecht. Verliezen van USAVerliezen van Ijsland
Hidding....quote:Op zondag 3 september 2017 22:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hollandse school illusies kun je ook laten varen met dit talentloze tuig.quote:Op zondag 3 september 2017 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hiddink hadden ze ook beter kunnen laten zitten dat klopt, en Blind had hem niet moeten opvolgen. Maar de kritiek op Hiddink was in die tijd wel gewoon terecht.
En Hiddink wilde zelf vooral weer Hollandse school voetballen, maar dat bleek niet uit zijn intenties. Een 4-3-3 opstelling maken staat niet gelijk aan de Hollandse school.
hidding sound systemquote:
Hiddink stelde de spelers op die nu ook spelen he. Onder Hiddink kwam de wissel van de oude generatie (zeg maar WK 2010-2014) naar de nieuwe generatie. Als je Hiddink had laten zitten was het hetzelfde gegaan etc. Je mist gewoon kwaliteit.quote:Op zondag 3 september 2017 22:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
blind DEED het nog slechter...tel blinf zijn wedstrijden bij elkaar....volgens mij heeft hij negen keer verloren tijdens zijn bondscoachschap...als het er niet meer zijn.....
Je moet het of helemaal uitvoeren en er echt achter blijven staan, of gewoon niet. Maar niet half proberen en dan voor de helft niet want dan pakt het niet goed uit.quote:Op zondag 3 september 2017 22:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hollandse school illusies kun je ook laten varen met dit talentloze tuig.
Je kan gewoon de conclusie trekken dat de hidding en blind er allebei een teringzooi van gemaakt hebben...maar die van blind waren doorslaggevend in beide kwalificaties...quote:Op zondag 3 september 2017 22:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hiddink stelde de spelers op die nu ook spelen he. Onder Hiddink kwam de wissel van de oude generatie (zeg maar WK 2010-2014) naar de nieuwe generatie. Als je Hiddink had laten zitten was het hetzelfde gegaan etc. Je mist gewoon kwaliteit.
Je hebt er nu ook de spelers niet voor.quote:Op zondag 3 september 2017 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet het of helemaal uitvoeren en er echt achter blijven staan, of gewoon niet. Maar niet half proberen en dan voor de helft niet want dan pakt het niet goed uit.
Klopt, al kan je het principe van vol druk zetten en aanvallen best spelen tegen de kleinere landen. En dan 5-3-2 counteren tegen de grote landen.quote:Op zondag 3 september 2017 22:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt er nu ook de spelers niet voor.
Zegt dat iets over Nederland die Luxemburg wel weet op te rollen met 5-1. We doen het dus beter dan Frankrijk. Des te erger dat je van die Fransen zo ten onder gaat.quote:
Dat blijkt tegen Nederland die Luxemburg oprolt.quote:Op zondag 3 september 2017 22:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Luxemburg verdedigt altijd dus die weten hoe ze moeten verdedigen blijkbaar....
vanavond deden ze het goed...quote:Op zondag 3 september 2017 22:36 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat blijkt tegen Nederland die Luxemburg oprolt.
Nederland had toch geen enkele moeite met Luxemburg. Die werden hier opgerold met 5-1.quote:Op zondag 3 september 2017 22:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
vanavond deden ze het goed...
ze stonden heel dicht tegen hun doel aan met heel hun elftal...dan kan je het een ploeg moeilijk maken....
Uit wel 1-3 ofzo geloof ikquote:Op zondag 3 september 2017 22:38 schreef Cherna het volgende:
[..]
Nederland had toch geen enkele moeite met Luxemburg. Die werden hier opgerold met 5-1.
Wij hebben Vincent Janssen toch? Die verzint wel iets...quote:Op zondag 3 september 2017 22:38 schreef Onnoman het volgende:
denk ook dan zweden vol in de verdediging gaat spelen net zoals luxemburg dat doet..
1 punt heeft zweden genoeg aan volgens mij
Leg uitquote:Op zondag 3 september 2017 22:38 schreef Onnoman het volgende:
wel iets gunstig voor NL, want dit betekent dat ook de Fransen nog voor de volle bak moeten
stel dat bulgarije - frankrijk gelijkspel wordt.. nou.. dan heb je de poppen aan het dansen!
omdat het een waardeloze spits is.....quote:
vinden mensen leuk denk ikquote:
Frankrijk zal wel van Wit Rusland winnen. Alleen de Bulgaren zie ik wel winnen van Frankrijk. Thuis hebben de Bulgaren alles gewonnen.quote:Op zondag 3 september 2017 22:42 schreef Onnoman het volgende:
knotsgekke poule, want ook bulgarije kan nog steeds plaatsing afdwingen door beide wedstrijden te winnen, in theorie kunnen volgens mij NL en Bulgarije beide door
als zweden alles verliest, bulgarije en NL wint alles.. en frankrijk verliest alles
dan krijg je
1. NEDERLAND 10-19 (16-11)
2. Bulgarije 10-18 (13-17)
3. Frankrijk 10-17 (15- 5)
4. Zweden 10-16 (18- 7)
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zie zweden ook van luxemburg winnenquote:Op zondag 3 september 2017 22:44 schreef Cherna het volgende:
[..]
Frankrijk zal wel van Wit Rusland winnen. Alleen de Bulgaren zie ik wel winnen van Frankrijk. Thuis hebben de Bulgaren alles gewonnen.
prima gespeeldquote:Op zondag 3 september 2017 22:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
omdat het een waardeloze spits is.....
Ach verdiend dit Oranje om zich te kwalificeren, ik schaam me dood om dat elftal.quote:Op zondag 3 september 2017 22:45 schreef Morendo het volgende:
Niemand haat Janssen, maar dit gaat wel een probleem worden. Die heeft in oktober natuurlijk nul wedstrijdritme.....
Door hem scoor je 2x. Heb je wel opgelet? Dat hij zelf niet scoort, eens maar 2 goals kwamen door Janssen.quote:Op zondag 3 september 2017 22:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou....
Het viel echt niet mee hoor.
Fuck dat.quote:Op zondag 3 september 2017 22:47 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ach verdiend dit Oranje om zich te kwalificeren, ik schaam me dood om dat elftal.
V Aanholt > Braafheidquote:Op zondag 3 september 2017 22:48 schreef Onnoman het volgende:
ik zou 100% braafheid oproepen dikke 100%
Dat WK gaat gewoon door hoor, of Oranje nu meedoet of niet.quote:Op zondag 3 september 2017 22:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Fuck dat.
Ik wil gewoon het WK meemaken.
ik lees dingen als "slechtste speler ooit van oranje" enzoquote:Op zondag 3 september 2017 22:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou....
Het viel echt niet mee hoor.
Het is niet zo dat het WK wegloopt.quote:Op zondag 3 september 2017 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat WK gaat gewoon door hoor, of Oranje nu meedoet of niet.
Wel spelen, maar niet presteren.quote:
Hij gaf een voor-voor-voor-assist? Wow! En dat als spits?quote:Op zondag 3 september 2017 22:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Door hem scoor je 2x. Heb je wel opgelet? Dat hij zelf niet scoort, eens maar 2 goals kwamen door Janssen.
ik lees genoeg kritiek op Janssen zelfquote:Op zondag 3 september 2017 22:48 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Wel spelen, maar niet presteren.
En lekker op de bank bij Tottenham blijven zitten.
Het is dan ook meer kritiek op de mensen die hem blijven opstellen.
Tja tegen Frankrijk was het een afgang. Tegen Bulgarije uit heb je punten laten liggen. Maar ook Zweden heeft daar verloren en Frankrijk zie ik in Bulgarije ook verliezen. Natuurlijk het is niet meer een topland. Maar we moeten ook niet overdrijven.quote:Op zondag 3 september 2017 22:47 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ach verdiend dit Oranje om zich te kwalificeren, ik schaam me dood om dat elftal.
Ik vind hem wel beter dan Luukinho.quote:Op zondag 3 september 2017 22:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik lees dingen als "slechtste speler ooit van oranje" enzo
Altijd dat gechargeer. Hij kan niet beter en advocaat vind hem blijkbaar beter dan dost
Dus dan helpt het vast onze spits alles te noemen en te verguisen
Hij creeerde de ruimte en trok 2 verdedigers naar zich toe. Doet hij dat niet dan scoor je dus niet.quote:Op zondag 3 september 2017 22:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij gaf een voor-voor-voor-assist? Wow! En dat als spits?
Op cruciale momenten maakte hij vaak verkeerde keuzes. Toch een gebrek aan talent en verfijning.
Fuck dat.quote:Op zondag 3 september 2017 22:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Ach Dost heb je ook geen klote aan in Oranje..het is allemaal lood om oud ijzer. Van Persie mag het van mij proberen als hij fit is.. Zijn laatste kunstje
Precies, alsof er alleen maar toplanden naar het WK gaan. Landen als Slovenië en Slowakije zijn er ook gewoon bij geweest kort geleden.quote:Op zondag 3 september 2017 22:50 schreef Cherna het volgende:
[..]
Tja tegen Frankrijk was het een afgang. Tegen Bulgarije uit heb je punten laten liggen. Maar ook Zweden heeft daar verloren en Frankrijk zie ik in Bulgarije ook verliezen. Natuurlijk het is niet meer een topland. Maar we moeten ook niet overdrijven.
quote:Op zondag 3 september 2017 22:51 schreef JanCees het volgende:
Van die mensen die dan z'n Wikipedia pagina gaan aanpassen enzotriestigheid
Zweden heeft een totaal ander voetbal en gaan niet vol in de aanval en lopen daardoor niet tegen een betonnen muur. Alles is mogelijk maar normaal gesproken zal Zweden winnen. Zo kun je natuurlijk ook bedenken dat Wit Rusland de nul houd tegen Nederland. Maar ook dat zie ik niet gebeuren.quote:Op zondag 3 september 2017 22:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Luxemburg is gewoon net op tijd in vorm en houdt Zweden ook op een gelijkspel. Gaan ze ons weer redden, hebben ze al eens eerder in een kwalificatiereeks gedaan.
Ik denk ook dat hij tegen zwakkere tegenstanders de minst slechte optie is momenteel. Zeker in thuiswedstrijden.quote:Op zondag 3 september 2017 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij creeerde de ruimte en trok 2 verdedigers naar zich toe. Doet hij dat niet dan scoor je dus niet.
niet eens grappig, diep triest en zwaar respectloosquote:
Ik zou Depay in de spits zettenquote:Op zondag 3 september 2017 22:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij tegen zwakkere tegenstanders de minst slechte optie is momenteel. Zeker in thuiswedstrijden.
Tegen Franktijk-uit had ik hem nooit opgesteld.
Maar goed, hij is nu derde keuze bij zijn club. Kun je zo iemand wel opstellen in oktober, met nul wedstrijdritme....
(huidig | vorige) 3 sep 2017 22:17 Janpan12345 (overleg | bijdragen) . . (19.867 bytes) (+15) . . (ongedaan maken) (Labels: Bewerking via mobiel, Bewerking via mobiele website)quote:
''we schrijven een encyclopedie, geen jongensboek''quote:Op zondag 3 september 2017 22:57 schreef Doublepain het volgende:
we schrijven een encyclopedie, geen jongensboek
Zolang Zweden maar niet na vijf minuten scoort.quote:Op zondag 3 september 2017 22:55 schreef Cherna het volgende:
[..]
Zweden heeft een totaal ander voetbal en gaan niet vol in de aanval en lopen daardoor niet tegen een betonnen muur. Alles is mogelijk maar normaal gesproken zal Zweden winnen. Zo kun je natuurlijk ook bedenken dat Wit Rusland de nul houd tegen Nederland. Maar ook dat zie ik niet gebeuren.
Iemand schreef een verhaal dat Janssen naar het Belgisch elftal getransfereerd werd en waterjongen zal worden, in ruil daarvoor kregen we Lukaku..quote:Op zondag 3 september 2017 22:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
''we schrijven een encyclopedie, geen jongensboek''
Dat is al moeilijk genoeg om daar met 2 doelpunten verschil van te winnen. Zweden is niet zo zwak als men hier zo denkt bij al die praatprogramma's. Het is een stugge ploeg. Bovendien zie je ook Zweden vaak terug op een wk.quote:Op zondag 3 september 2017 22:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zolang Zweden maar niet na vijf minuten scoort.
Ook al wint Zweden, hopelijk kunnen we qua doelsaldo dusdanig inlopen dat we met twee doelpunten verschil er zijn in de laatste wedstrijd.
7x winnen 1x gelijkquote:Op zondag 3 september 2017 23:01 schreef Onnoman het volgende:
1. België * 8-22 (35- 3)
kan iemand mij helpen? hoe kan je 22 punten uit 8 wedstrijden halen?
ok dank uquote:
quote:Op zondag 3 september 2017 23:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iemand schreef een verhaal dat Janssen naar het Belgisch elftal getransfereerd werd en waterjongen zal worden, in ruil daarvoor kregen we Lukaku..
goeie deal
Griekenland ooit met dat betonvoetbal EK kampioen geworden. Dat soort ploegen laten geen voetbal toe. Met 11 man op de doellijn en hopen op een counter.quote:Op zondag 3 september 2017 23:03 schreef Poepz0r het volgende:
Belgjes ook slecht hoor met dat elftal man man. Winnen wel maar met moeite van fucking Griekenland
Belgjes gewoon slecht. Op het EK ook verliezen van fucking Wales met een selectie die bijna een miljard euro waard isquote:Op zondag 3 september 2017 23:05 schreef Cherna het volgende:
[..]
Griekenland ooit met dat betonvoetbal EK kampioen geworden. Dat soort ploegen laten geen voetbal toe. Met 11 man op de doellijn en hopen op een counter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |