Hij creeerde de ruimte en trok 2 verdedigers naar zich toe. Doet hij dat niet dan scoor je dus niet.quote:Op zondag 3 september 2017 22:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij gaf een voor-voor-voor-assist? Wow! En dat als spits?
Op cruciale momenten maakte hij vaak verkeerde keuzes. Toch een gebrek aan talent en verfijning.
Fuck dat.quote:Op zondag 3 september 2017 22:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Ach Dost heb je ook geen klote aan in Oranje..het is allemaal lood om oud ijzer. Van Persie mag het van mij proberen als hij fit is.. Zijn laatste kunstje
Precies, alsof er alleen maar toplanden naar het WK gaan. Landen als Slovenië en Slowakije zijn er ook gewoon bij geweest kort geleden.quote:Op zondag 3 september 2017 22:50 schreef Cherna het volgende:
[..]
Tja tegen Frankrijk was het een afgang. Tegen Bulgarije uit heb je punten laten liggen. Maar ook Zweden heeft daar verloren en Frankrijk zie ik in Bulgarije ook verliezen. Natuurlijk het is niet meer een topland. Maar we moeten ook niet overdrijven.
quote:Op zondag 3 september 2017 22:51 schreef JanCees het volgende:
Van die mensen die dan z'n Wikipedia pagina gaan aanpassen enzotriestigheid
Zweden heeft een totaal ander voetbal en gaan niet vol in de aanval en lopen daardoor niet tegen een betonnen muur. Alles is mogelijk maar normaal gesproken zal Zweden winnen. Zo kun je natuurlijk ook bedenken dat Wit Rusland de nul houd tegen Nederland. Maar ook dat zie ik niet gebeuren.quote:Op zondag 3 september 2017 22:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Luxemburg is gewoon net op tijd in vorm en houdt Zweden ook op een gelijkspel. Gaan ze ons weer redden, hebben ze al eens eerder in een kwalificatiereeks gedaan.
Ik denk ook dat hij tegen zwakkere tegenstanders de minst slechte optie is momenteel. Zeker in thuiswedstrijden.quote:Op zondag 3 september 2017 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij creeerde de ruimte en trok 2 verdedigers naar zich toe. Doet hij dat niet dan scoor je dus niet.
niet eens grappig, diep triest en zwaar respectloosquote:
Ik zou Depay in de spits zettenquote:Op zondag 3 september 2017 22:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij tegen zwakkere tegenstanders de minst slechte optie is momenteel. Zeker in thuiswedstrijden.
Tegen Franktijk-uit had ik hem nooit opgesteld.
Maar goed, hij is nu derde keuze bij zijn club. Kun je zo iemand wel opstellen in oktober, met nul wedstrijdritme....
(huidig | vorige) 3 sep 2017 22:17 Janpan12345 (overleg | bijdragen) . . (19.867 bytes) (+15) . . (ongedaan maken) (Labels: Bewerking via mobiel, Bewerking via mobiele website)quote:
''we schrijven een encyclopedie, geen jongensboek''quote:Op zondag 3 september 2017 22:57 schreef Doublepain het volgende:
we schrijven een encyclopedie, geen jongensboek
Zolang Zweden maar niet na vijf minuten scoort.quote:Op zondag 3 september 2017 22:55 schreef Cherna het volgende:
[..]
Zweden heeft een totaal ander voetbal en gaan niet vol in de aanval en lopen daardoor niet tegen een betonnen muur. Alles is mogelijk maar normaal gesproken zal Zweden winnen. Zo kun je natuurlijk ook bedenken dat Wit Rusland de nul houd tegen Nederland. Maar ook dat zie ik niet gebeuren.
Iemand schreef een verhaal dat Janssen naar het Belgisch elftal getransfereerd werd en waterjongen zal worden, in ruil daarvoor kregen we Lukaku..quote:Op zondag 3 september 2017 22:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
''we schrijven een encyclopedie, geen jongensboek''
Dat is al moeilijk genoeg om daar met 2 doelpunten verschil van te winnen. Zweden is niet zo zwak als men hier zo denkt bij al die praatprogramma's. Het is een stugge ploeg. Bovendien zie je ook Zweden vaak terug op een wk.quote:Op zondag 3 september 2017 22:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zolang Zweden maar niet na vijf minuten scoort.
Ook al wint Zweden, hopelijk kunnen we qua doelsaldo dusdanig inlopen dat we met twee doelpunten verschil er zijn in de laatste wedstrijd.
7x winnen 1x gelijkquote:Op zondag 3 september 2017 23:01 schreef Onnoman het volgende:
1. België * 8-22 (35- 3)
kan iemand mij helpen? hoe kan je 22 punten uit 8 wedstrijden halen?
ok dank uquote:
quote:Op zondag 3 september 2017 23:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iemand schreef een verhaal dat Janssen naar het Belgisch elftal getransfereerd werd en waterjongen zal worden, in ruil daarvoor kregen we Lukaku..
goeie deal
Griekenland ooit met dat betonvoetbal EK kampioen geworden. Dat soort ploegen laten geen voetbal toe. Met 11 man op de doellijn en hopen op een counter.quote:Op zondag 3 september 2017 23:03 schreef Poepz0r het volgende:
Belgjes ook slecht hoor met dat elftal man man. Winnen wel maar met moeite van fucking Griekenland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |