omdat het een waardeloze spits is.....quote:
vinden mensen leuk denk ikquote:
Frankrijk zal wel van Wit Rusland winnen. Alleen de Bulgaren zie ik wel winnen van Frankrijk. Thuis hebben de Bulgaren alles gewonnen.quote:Op zondag 3 september 2017 22:42 schreef Onnoman het volgende:
knotsgekke poule, want ook bulgarije kan nog steeds plaatsing afdwingen door beide wedstrijden te winnen, in theorie kunnen volgens mij NL en Bulgarije beide door
als zweden alles verliest, bulgarije en NL wint alles.. en frankrijk verliest alles
dan krijg je
1. NEDERLAND 10-19 (16-11)
2. Bulgarije 10-18 (13-17)
3. Frankrijk 10-17 (15- 5)
4. Zweden 10-16 (18- 7)
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zie zweden ook van luxemburg winnenquote:Op zondag 3 september 2017 22:44 schreef Cherna het volgende:
[..]
Frankrijk zal wel van Wit Rusland winnen. Alleen de Bulgaren zie ik wel winnen van Frankrijk. Thuis hebben de Bulgaren alles gewonnen.
prima gespeeldquote:Op zondag 3 september 2017 22:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
omdat het een waardeloze spits is.....
Ach verdiend dit Oranje om zich te kwalificeren, ik schaam me dood om dat elftal.quote:Op zondag 3 september 2017 22:45 schreef Morendo het volgende:
Niemand haat Janssen, maar dit gaat wel een probleem worden. Die heeft in oktober natuurlijk nul wedstrijdritme.....
Door hem scoor je 2x. Heb je wel opgelet? Dat hij zelf niet scoort, eens maar 2 goals kwamen door Janssen.quote:Op zondag 3 september 2017 22:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou....
Het viel echt niet mee hoor.
Fuck dat.quote:Op zondag 3 september 2017 22:47 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ach verdiend dit Oranje om zich te kwalificeren, ik schaam me dood om dat elftal.
V Aanholt > Braafheidquote:Op zondag 3 september 2017 22:48 schreef Onnoman het volgende:
ik zou 100% braafheid oproepen dikke 100%
Dat WK gaat gewoon door hoor, of Oranje nu meedoet of niet.quote:Op zondag 3 september 2017 22:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Fuck dat.
Ik wil gewoon het WK meemaken.
ik lees dingen als "slechtste speler ooit van oranje" enzoquote:Op zondag 3 september 2017 22:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou....
Het viel echt niet mee hoor.
Het is niet zo dat het WK wegloopt.quote:Op zondag 3 september 2017 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat WK gaat gewoon door hoor, of Oranje nu meedoet of niet.
Wel spelen, maar niet presteren.quote:
Hij gaf een voor-voor-voor-assist? Wow! En dat als spits?quote:Op zondag 3 september 2017 22:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Door hem scoor je 2x. Heb je wel opgelet? Dat hij zelf niet scoort, eens maar 2 goals kwamen door Janssen.
ik lees genoeg kritiek op Janssen zelfquote:Op zondag 3 september 2017 22:48 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Wel spelen, maar niet presteren.
En lekker op de bank bij Tottenham blijven zitten.
Het is dan ook meer kritiek op de mensen die hem blijven opstellen.
Tja tegen Frankrijk was het een afgang. Tegen Bulgarije uit heb je punten laten liggen. Maar ook Zweden heeft daar verloren en Frankrijk zie ik in Bulgarije ook verliezen. Natuurlijk het is niet meer een topland. Maar we moeten ook niet overdrijven.quote:Op zondag 3 september 2017 22:47 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ach verdiend dit Oranje om zich te kwalificeren, ik schaam me dood om dat elftal.
Ik vind hem wel beter dan Luukinho.quote:Op zondag 3 september 2017 22:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik lees dingen als "slechtste speler ooit van oranje" enzo
Altijd dat gechargeer. Hij kan niet beter en advocaat vind hem blijkbaar beter dan dost
Dus dan helpt het vast onze spits alles te noemen en te verguisen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |