En een type Modric. En een type Kanté. En een type De Bruyne.quote:Op zondag 3 september 2017 21:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je mist een type Pogba op het middenveld
quote:Op zondag 3 september 2017 21:39 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Frankrijk 0-0 tegen Luxemburg bij rust.
Zegt genoeg over onsquote:Op zondag 3 september 2017 21:39 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Frankrijk 0-0 tegen Luxemburg bij rust.
Stond ook in de belangstelling van Liverpool vorig seizoen, maar ging ook niet door. Zondequote:Op zondag 3 september 2017 21:41 schreef Poepz0r het volgende:
Promes kon trouwens naar AS Roma maar zijn club wilde hem niet laten gaan. Hadden interesse na vertrek van Salah.
Balt wel lekker. Lichtvoetig enz, kun je er prima bij hebben. Denk dat het grootste probleem is dat onze grotere talenten zoals een Bazoer gewoon de verkeerde clubs hebben gekozen waardoor ze wat stilstaan in ontwikkeling. Zo zonde want een Bazoer had prima op 6 gekund.quote:Op zondag 3 september 2017 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stond ook in de belangstelling van Liverpool vorig seizoen, maar ging ook niet door. Zonde
Bazoer is geen echte 6, meer een rechtshalf.quote:Op zondag 3 september 2017 21:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Balt wel lekker. Lichtvoetig enz, kun je er prima bij hebben. Denk dat het grootste probleem is dat onze grotere talenten zoals een Bazoer gewoon de verkeerde clubs hebben gekozen waardoor ze wat stilstaan in ontwikkeling. Zo zonde want een Bazoer had prima op 6 gekund.
Nee Bazoer is een CVM/CV en geen rechtshalf.quote:Op zondag 3 september 2017 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer is geen echte 6, meer een rechtshalf.
Daar ben ik het mee oneens.quote:Op zondag 3 september 2017 21:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee Bazoer is een CVM/CV en geen rechtshalf.
Dan werd het Janssen 2.0quote:Op zondag 3 september 2017 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stond ook in de belangstelling van Liverpool vorig seizoen, maar ging ook niet door. Zonde
Kan zo zijn maar dat zijn zijn posities. Dat hij af en toe RCM heeft gespeeld wil niet zeggen dat dat zijn positie is.quote:
Ik heb hem zelf bij Ajax beter zien spelen als rechtshalf dan als CVM, waar hij vaak veel te slordig was om op hem te vertrouwen daar. Een CV was hij in de jeugd, maar in het seniorenvoetbal heeft hij daar nooit gespeeld volgens mij en lijkt hij me ook wat te laks voor.quote:Op zondag 3 september 2017 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan zo zijn maar dat zijn zijn posities. Dat hij af en toe RCM heeft gespeeld wil niet zeggen dat dat zijn positie is.
Juist als CVM speelde hij 2 fantastische wedstrijden waar Gijp toen o.a. over sprak en dan met name zijn inzicht op het veld etc etc. Weet alleen niet meer wanneer dit was (wel tijd geleden tho)quote:Op zondag 3 september 2017 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf bij Ajax beter zien spelen als rechtshalf dan als CVM, waar hij vaak veel te slordig was om op hem te vertrouwen daar. Een CV was hij in de jeugd, maar in het seniorenvoetbal heeft hij daar nooit gespeeld volgens mij en lijkt hij me ook wat te laks voor.
Verdedigend zitten we goed met Kongolo, Karsdorp, Tete en Van Dijk. V Dijk was afgelopen seizoen een vd allerbeste centrale verdedigers van de Premier League. Maak me meer zorgen om de keeper, spits en middenveld.quote:Op zondag 3 september 2017 21:48 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop nog altijd dat Kongolo zich door ontwikkeld tot goede verdediger
Ik neem Gijp niet zo serieus als het om voetbalkennis gaat.quote:Op zondag 3 september 2017 21:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Juist als CVM speelde hij 2 fantastische wedstrijden waar Gijp toen o.a. over sprak en dan met name zijn inzicht op het veld etc etc. Weet alleen niet meer wanneer dit was (wel tijd geleden tho)
/care hebben wij niks aanquote:Op zondag 3 september 2017 21:51 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Het zou wat zijn als Luxemburg een verdwaalde goal maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |