Eens.quote:Op zondag 3 september 2017 20:54 schreef Revanches het volgende:
Robben is de enige met nog wat pit en vuur in dit bierteam, Wijnaldum sjokt wat rond, Vilhena ook matig. Janssen begin ik niet eens over. Heb te doen met deze oudgediende, hij vecht er tenminste nog enigszins voor. Triest.
Zelfs de grootste profs krijgen een mentale tik wanneer ze continu door het publiek en de media worden gefileerd. Het blijven ook maar mensen.quote:Op zondag 3 september 2017 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als daar van de koppies gaan hangen, ben je geen prof.
MENTALITEIT.
Klopt, dat zijn echt nare mensen soms. Terwijl ze zelf nooit wat hebben gepresteerd.quote:Op zondag 3 september 2017 20:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
De Nederlandse media is altijd aan het stoken en zuigen en op zoek naar relletjes. Zelfs wanneer het prima ging. Heeft me altijd geirriteerd. Met als dieptepunt die zelfingenomen joep schreuder(?) en bert maalderink met zijn negatieve fragmenten.
Neequote:Op zondag 3 september 2017 21:02 schreef Maver24 het volgende:
Speelt oranje thuis tegen wit rusland?
Publiek was prima. Media is media. Dat verandert niet zo snel.quote:Op zondag 3 september 2017 20:59 schreef VeX- het volgende:
[..]
Zelfs de grootste profs krijgen een mentale tik wanneer ze continu door het publiek en de media worden gefileerd. Het blijven ook maar mensen.
Vier of meer keer scoren en geen tegendoelpunt.quote:Op zondag 3 september 2017 21:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe wil je dan met 0-4 of hoger gaan winnen.
Je moet wel nog van Zweden winnen. Zweden dat gewonnen heeft van Frankrijk thuis en uit met het tegen Frankrijk ook niet slecht deed. Een stugge ploeg.quote:Op zondag 3 september 2017 20:53 schreef Columbiafan het volgende:
Zweden-Luxemburg 2-1 en Nederland-Wit-Rusland 4-0, zeker niet ondenkbaar, en je staat er weer prima voor.
De LIgtquote:Op zondag 3 september 2017 21:10 schreef hafcfan het volgende:
We liggen er uit dus. En terecht. Wat een kut elftal.
Hoed![]()
Promes![]()
![]()
Vilhena![]()
![]()
![]()
Wijnaldum![]()
![]()
![]()
![]()
En het ergste is toch wel Janssen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een mongool is dat zeg. Kerel kan helemaal niets. Blind was wel
Wat een treurig elftal zeg. Mijn god.
Door de LIgt liggen we eruit dwaasquote:
Wat een onzin, maar waarom hap ikquote:Op zondag 3 september 2017 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Door de LIgt liggen we eruit dwaas
onzin????????????????? door die nederlaag in bulgarije ben je kansloos geworden.....quote:
Wijnaldum was wel echt treurig, haalde totaal z'n niveau niet.quote:Op zondag 3 september 2017 21:10 schreef hafcfan het volgende:
We liggen er uit dus. En terecht. Wat een kut elftal.
Hoed![]()
Promes![]()
![]()
Vilhena![]()
![]()
![]()
Wijnaldum![]()
![]()
![]()
![]()
En het ergste is toch wel Janssen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een mongool is dat zeg. Kerel kan helemaal niets. Blind was wel
Wat een treurig elftal zeg. Mijn god.
Ja geef een jongen van 17 de schuld. Het constant falen van spelers als Strootman en Wijnaldum is pas treurig. Of het falen van Advocaat die met 10 man naar voren rent bij een 2-0 standquote:
Wijnaldum en Strootman zijn ook echt altijd slecht bij Nederland.quote:Op zondag 3 september 2017 21:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wijnaldum was wel echt treurig, haalde totaal z'n niveau niet.
Promes vond ik wel meevallen en de rest kan niet beter denk ik.
Wijnaldum is goed als het team goed speelt. Zoals op het WK tegen Braziliëquote:Op zondag 3 september 2017 21:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wijnaldum en Strootman zijn ook echt altijd slecht bij Nederland.
ga lekker ajax spelers verdedigen en spelers van andere clubs de schuld geven...quote:Op zondag 3 september 2017 21:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja geef een jongen van 17 de schuld. Het constant falen van spelers als Strootman en Wijnaldum is pas treurig. Of het falen van Advocaat die met 10 man naar voren rent bij een 2-0 stand![]()
![]()
Ja de beste jongen is 17, maar dat is niet zo relevant.quote:Op zondag 3 september 2017 21:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja geef een jongen van 17 de schuld. Het constant falen van spelers als Strootman en Wijnaldum is pas treurig. Of het falen van Advocaat die met 10 man naar voren rent bij een 2-0 stand![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |