Dan moet hij zichzelf maar filmen ipv anderen in de kleedkamer.quote:Op zondag 3 september 2017 20:44 schreef KingRoland het volgende: Als hij wilt filmen laat hem filmen joh jezus gedoe om niets
Ziggoquote:Op zondag 3 september 2017 20:45 schreef NoNickOne het volgende:
Zijn er NL zenders die Frankrijk Luxemburg uitzenden?
Zou mooi zijn. Toen ie nog geen ass. bondscoach was deugde we helemaal niets van bij Oranje en nu was het 'fantastic'.quote:Op zondag 3 september 2017 20:45 schreef Pedroso het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zondag 3 september 2017 20:43 schreef Windhapper het volgende:
Zit Ruud straks bij Ziggo?
Ach ja die man voegt toch niks toequote:Op zondag 3 september 2017 20:45 schreef KingRadler het volgende:
het zou wat zijn als Ruud morgen vertrekt bij Oranje door #Kleedkamerfilmpje
Kom op zeg, het is geen schoolvoetbaltoernooi.quote:Op zondag 3 september 2017 20:47 schreef VeX- het volgende:
Ik vind wel dat de media de spelers en de coach iets vriendelijker mogen benaderen. Van al dat negativisme, zelfs bij een redelijke overwinning, gaan ze echt niet beter spelen. Laten we vooral blij zijn dat we er nog in zitten.
Nee klopt, maar als ze gaan denken dat het toch nooit goed is gaan de kopjes hangen, durven ze niks meer en ben je nog verder van huis weg. Daarnaast, we hebben geen recht op kwalificatie he. De media heeft het soms te hoog in de bol.quote:Op zondag 3 september 2017 20:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kom op zeg, het is geen schoolvoetbaltoernooi.
De Nederlandse media is altijd aan het stoken en zuigen en op zoek naar relletjes. Zelfs wanneer het prima ging. Heeft me altijd geirriteerd. Met als dieptepunt die zelfingenomen joep schreuder(?) en bert maalderink met zijn negatieve fragmenten.quote:Op zondag 3 september 2017 20:47 schreef VeX- het volgende:
Ik vind wel dat de media de spelers en de coach iets vriendelijker mogen benaderen. Van al dat negativisme, zelfs bij een redelijke overwinning, gaan ze echt niet beter spelen. Laten we vooral blij zijn dat we er nog in zitten.
Ruudje wordt morgen opzeker trouwens gefileerd in VI. Dat doet hij niet handig.
dat is wel dodelijk saaiquote:Op zondag 3 september 2017 20:52 schreef Scrummie het volgende:
Geen studio voetbal dus voor mij vanavond. John de Wolf en Daniel de Ridder
Als daar van de koppies gaan hangen, ben je geen prof.quote:Op zondag 3 september 2017 20:52 schreef VeX- het volgende:
[..]
Nee klopt, maar als ze gaan denken dat het toch nooit goed is gaan de kopjes hangen, durven ze niks meer en ben je nog verder van huis weg.
Ze krijgen het elke week voor elkaar om een nog droevigere tafel samen te stellen.quote:Op zondag 3 september 2017 20:52 schreef Scrummie het volgende:
Geen studio voetbal dus voor mij vanavond. John de Wolf en Daniel de Ridder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |