quote:Op zondag 3 september 2017 22:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het was ook een gestoorde hype van de media in nederland om hiddink eruit te laten pleuren omdat blind zogenaamd de koning zou worden.....
vooral de 020 krant de telegraaf was daar goed mee bezig....
duhh.. ik snap ook niet dat ze niet Braafheid van FC Utrecht opstellen.. Hij toont op dit moment echt enorm veel klasse bij de FC!quote:Op zondag 3 september 2017 22:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Ligt wordt groot gemaakt door de media etc
Altijd hetzelfde met Ajax talenten die 2 leuke potjes hebben gespeeld
Ik heb niets anders gelezen dat blind zo snel mogelijk hiddink moest opvolgen....waarom? geen idee...waarschijnlijk omdat de ajax spelers zo snel mogelijk opgesteld zouden wordenquote:Op zondag 3 september 2017 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Echt niemand vond Blind een goede keuze
Ik weet niet wat jij allemaal leest hoor. Iedereen vond wel dat Hiddink er een puinhoop van maakte, en dat was ook zo gezien de resultaten.quote:Op zondag 3 september 2017 22:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb niets anders gelezen dat blind zo snel mogelijk hiddink moest opvolgen....waarom? geen idee...waarschijnlijk omdat de ajax spelers zo snel mogelijk opgesteld zouden worden
de Ligt........
ik vind het onterecht dat mensen als van Basten, Hiddink en van Breukelen door de mediadruk zijn gezwicht.. onterecht.. bij Blind was dit wel terecht.. wat een flapdrol was dat zegquote:Op zondag 3 september 2017 22:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het was ook een gestoorde hype van de media in nederland om hiddink eruit te laten pleuren omdat blind zogenaamd de koning zou worden.....
vooral de 020 krant de telegraaf was daar goed mee bezig....
wtff serieus?quote:
en onder blind?quote:
En blind maakte er nog een grotere puinhoop van....quote:Op zondag 3 september 2017 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal leest hoor. Iedereen vond wel dat Hiddink er een puinhoop van maakte, en dat was ook zo gezien de resultaten.
https://i.gyazo.com/47cac2541725a6f02a7c7b2353a72d35.pngquote:Op zondag 3 september 2017 22:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
En blind maakte er nog een grotere puinhoop van....
Hidding deed het vele malen beter dan blind...
Hindding kwam in een situatie terecht na het WK waarbij iedereen riep dat we weer HOLLANDS moesten gaan voetballen na de 5 verdedigers opstellingen van louis van gaal.....
Hiddink hadden ze ook beter kunnen laten zitten dat klopt, en Blind had hem niet moeten opvolgen. Maar de kritiek op Hiddink was in die tijd wel gewoon terecht.quote:Op zondag 3 september 2017 22:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hindding kwam in een situatie terecht na het WK waarbij iedereen riep dat we weer HOLLANDS moesten gaan voetballen na de 5 verdedigers opstellingen van louis van gaal.....
blind DEED het nog slechter...tel blinf zijn wedstrijden bij elkaar....volgens mij heeft hij negen keer verloren tijdens zijn bondscoachschap...als het er niet meer zijn.....quote:Op zondag 3 september 2017 22:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
https://i.gyazo.com/47cac2541725a6f02a7c7b2353a72d35.png
Hiddink deed het kkslecht. Verliezen van USAVerliezen van Ijsland
Hidding....quote:Op zondag 3 september 2017 22:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hollandse school illusies kun je ook laten varen met dit talentloze tuig.quote:Op zondag 3 september 2017 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hiddink hadden ze ook beter kunnen laten zitten dat klopt, en Blind had hem niet moeten opvolgen. Maar de kritiek op Hiddink was in die tijd wel gewoon terecht.
En Hiddink wilde zelf vooral weer Hollandse school voetballen, maar dat bleek niet uit zijn intenties. Een 4-3-3 opstelling maken staat niet gelijk aan de Hollandse school.
hidding sound systemquote:
Hiddink stelde de spelers op die nu ook spelen he. Onder Hiddink kwam de wissel van de oude generatie (zeg maar WK 2010-2014) naar de nieuwe generatie. Als je Hiddink had laten zitten was het hetzelfde gegaan etc. Je mist gewoon kwaliteit.quote:Op zondag 3 september 2017 22:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
blind DEED het nog slechter...tel blinf zijn wedstrijden bij elkaar....volgens mij heeft hij negen keer verloren tijdens zijn bondscoachschap...als het er niet meer zijn.....
Je moet het of helemaal uitvoeren en er echt achter blijven staan, of gewoon niet. Maar niet half proberen en dan voor de helft niet want dan pakt het niet goed uit.quote:Op zondag 3 september 2017 22:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hollandse school illusies kun je ook laten varen met dit talentloze tuig.
Je kan gewoon de conclusie trekken dat de hidding en blind er allebei een teringzooi van gemaakt hebben...maar die van blind waren doorslaggevend in beide kwalificaties...quote:Op zondag 3 september 2017 22:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hiddink stelde de spelers op die nu ook spelen he. Onder Hiddink kwam de wissel van de oude generatie (zeg maar WK 2010-2014) naar de nieuwe generatie. Als je Hiddink had laten zitten was het hetzelfde gegaan etc. Je mist gewoon kwaliteit.
Je hebt er nu ook de spelers niet voor.quote:Op zondag 3 september 2017 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet het of helemaal uitvoeren en er echt achter blijven staan, of gewoon niet. Maar niet half proberen en dan voor de helft niet want dan pakt het niet goed uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |