Er komt ook gewoon geen enkel talent aan. Wat een matigheid allemaal.quote:Op zondag 3 september 2017 21:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wijnaldum is goed als het team goed speelt. Zoals op het WK tegen Brazilië
Wijnaldum is de enige nederlandse speler op dit moment die zich bij een topclub handhaaft en op topnivo handhaaft....hij kan er ook niets aan doen dat hij in een zwalkend schip is beland gekkiequote:Op zondag 3 september 2017 21:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wijnaldum is goed als het team goed speelt. Zoals op het WK tegen Brazilië
Ook geen enkele echte spits.quote:Op zondag 3 september 2017 21:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er komt ook gewoon geen enkel talent aan. Wat een matigheid allemaal.
Elke speler uit de rangen van De Toekomst is een wereldtalentquote:Op zondag 3 september 2017 21:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsof Liverpool zo'n geweldig topelftal is, ook enorm wisselvallig. En daar is Wijnaldum een leuke meevoetballer maar niet iemand die daar de lijnen uitzet.quote:Op zondag 3 september 2017 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wijnaldum is de enige nederlandse speler op dit moment die zich bij een topclub handhaaft en op topnivo handhaaft....hij kan er ook niets aan doen dat hij in een zwalkend schip is beland gekkie
Nederland heeft op dit moment de kwaliteit niet. Brazilië kampt met hetzelfde probleem. Dat komt wel weer. Mensen moet dat maar accepteren.quote:Op zondag 3 september 2017 21:20 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Ja de beste jongen is 17, maar dat is niet zo relevant.
Dat is ook niet veel anders speel je niet pas op je 20e in de eredivisie.quote:Op zondag 3 september 2017 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook geen enkele echte spits.
Qua middenvelder misschien nog Frenkie de Jong, al zal diens ontwikkeling ook wel weer gaan tegenvallen.
Laatste Nederlandse topper is al meer dan 10 jaar geleden. Daar doen ze ook maar wat.quote:Op zondag 3 september 2017 21:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Elke speler uit de rangen van De Toekomst is een wereldtalent
ga weg met die jong ajax talenten die nog geen wedstrijd in ajax goed gespeeld hebben en de hemel in geschreven hebbenquote:Op zondag 3 september 2017 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook geen enkele echte spits.
Qua middenvelder misschien nog Frenkie de Jong, al zal diens ontwikkeling ook wel weer gaan tegenvallen.
Zulke types hebben we wel nodig.quote:Op zondag 3 september 2017 21:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is ook niet veel anders speel je niet pas op je 20e in de eredivisie.
Daar zijn andere spelers voor bij liverpool....quote:Op zondag 3 september 2017 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof Liverpool zo'n geweldig topelftal is, ook enorm wisselvallig. En daar is Wijnaldum een leuke meevoetballer maar niet iemand die daar de lijnen uitzet.
Ik geef de schuld aan de grote clubs(Ajax/Fey/PSV) + Groningen voor het Noorden. Vroeg of laat moet Onze Lieve Heer een talentje aan ons geven?quote:Op zondag 3 september 2017 21:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lees die zin nog eens, ik zeg niet dat Frenkie op zeker de wereldtop gaat halen. Maar wel de potentie heeft om eventueel een aardig niveau te halen, en wel een type is wat we nu vooral missen.quote:Op zondag 3 september 2017 21:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ga weg met die jong ajax talenten die nog geen wedstrijd in ajax goed gespeeld hebben en de hemel in geschreven hebben
Over die spitsen heb je wel gelijk maar dat kom vooral omdat bij nederlandse topclubs teveel buitenlandse spitsen rondlopen...
We hebben van alles nodig. Alleen Blind, De Vrij en Robben voldoen.quote:Op zondag 3 september 2017 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zulke types hebben we wel nodig.
Als Van Dijk deze zomer voor ¤60M naar Chelsea of Liverpool was gegaan hadden we dat een topper gevonden, maar Southampton vroeg teveel.quote:Op zondag 3 september 2017 21:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Laatste Nederlandse topper is al meer dan 10 jaar geleden. Daar doen ze ook maar wat.
Frenkie de Jong is de zoveelste speler die het fysiek niet in een sterke competitie gaat redden...quote:Op zondag 3 september 2017 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lees die zin nog eens, ik zeg niet dat Frenkie op zeker de wereldtop gaat halen. Maar wel de potentie heeft om eventueel een aardig niveau te halen, en wel een type is wat we nu vooral missen.
Qua middenvelders is het veel te veel hetzelfde bij Nederland vooralsnog.
Dat vind ik ook de matigheid zelf bij Nederland toen hij meespeelde.quote:Op zondag 3 september 2017 21:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Van Dijk deze zomer voor ¤60M naar Chelsea of Liverpool was gegaan hadden we dat een topper gevonden, maar Southampton vroeg teveel.
Verder voorlopig niet al te veel inderdaad.
Maar hij speelt zelden goed in Oranje, net als Strootman die dan qua club wel goed zit. Maar beide zijn gewoon waterdragers die in dienst van betere spelers moeten spelen, maar hun beperkingen worden erg duidelijk als ze dus zelf de bepalende spelers moeten zijn.quote:Op zondag 3 september 2017 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Daar zijn andere spelers voor bij liverpool....
Hij is de enige speler die zich op topnivo handhaaft van alle spelers die er vandaag op het veld stonden.....
Omdat ze in Engeland wel snappen hoe je hem moet gebruiken. No nonsense verdediger die je niet de opbouw moet laten verzorgen.quote:Op zondag 3 september 2017 21:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook de matigheid zelf bij Nederland toen hij meespeelde.
Qua verdedigers zit het opzich nog wel prima, Van Dijk is ook nog wel een aardige speler. En voor rechts Tete en Fosu Mensah is ook niet onaardig.quote:Op zondag 3 september 2017 21:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
We hebben van alles nodig. Alleen Blind, De Vrij en Robben voldoen.
Laten we het heel simpel houdenquote:Op zondag 3 september 2017 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hij speelt zelden goed in Oranje, net als Strootman die dan qua club wel goed zit. Maar beide zijn gewoon waterdragers die in dienst van betere spelers moeten spelen, maar hun beperkingen worden erg duidelijk als ze dus zelf de bepalende spelers moeten zijn.
Zijn gewoon opvulling spelers ja. Beiden zijn helemaal niets bijzonders.quote:Op zondag 3 september 2017 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hij speelt zelden goed in Oranje, net als Strootman die dan qua club wel goed zit. Maar beide zijn gewoon waterdragers die in dienst van betere spelers moeten spelen, maar hun beperkingen worden erg duidelijk als ze dus zelf de bepalende spelers moeten zijn.
Promes vind ik ook helemaal niets. Dat je dat al aardig noemt zegt veel over hoe ver Nederland gezakt ik.Tete is aanvallend echt te zwak. FM kan wel een goede worden jaquote:Op zondag 3 september 2017 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Qua verdedigers zit het opzich nog wel prima, Van Dijk is ook nog wel een aardige speler. En voor rechts Tete en Fosu Mensah is ook niet onaardig.
Maar vooral het middenveld is wel echt een probleem. En de spitspositie, voor de vleugels zijn Depay en Promes aardig maar ook niet meer dan dat.
Muah als je nooit presteert in Oranje mag je wel gewoon banken.quote:Op zondag 3 september 2017 21:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Laten we het heel simpel houden
Er zijn gewoon geen betere op dit moment.....
punt uit
Wijnaldum hoort gewoon in Oranje thuis op dit moment omdat de rest nog slechter is.....
Ik ga dan af op het feit dat hij in de Russische competitie het toch wel vrij goed doet, maar hij is niet een talent in de categorie van Robben nee. Of een categorie lager dan dat.quote:Op zondag 3 september 2017 21:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Promes vind ik ook helemaal niets. Dat je dat al aardig noemt zegt veel over hoe ver Nederland gezakt ik.Tete is aanvallend echt te zwak. FM kan wel een goede worden ja
Janssen gaat een halfjaar tribune zitten tegemoet om daarna verhuurd te worden aan een middenmoter in Engeland.quote:Op zondag 3 september 2017 21:30 schreef hafcfan het volgende:
Janssen zegt ook gewoon dat hij goed speelde vanavondWat een zelfbeeld hebben ze toch.
Wijnaldum heeft zat goede wedstrijden gespeeld ...wat er om hem heen loopt is meestal nog slechter....quote:Op zondag 3 september 2017 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah als je nooit presteert in Oranje mag je wel gewoon banken.
Die competitie neem ik echt niet serieus. Die kampioenen bakken er in de CL echt nooit wat van. Laat hem maar eens in een normale competitie presteren.quote:Op zondag 3 september 2017 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga dan af op het feit dat hij in de Russische competitie het toch wel vrij goed doet, maar hij is niet een talent in de categorie van Robben nee. Of een categorie lager dan dat.
Met je eens dat Tete aanvallend nog wel moet verbeteren, maar dat kan opzich nog wel gebeuren.
Wat is jouw ideale opstelling voor Oranje, Klaas?quote:Op zondag 3 september 2017 21:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Misschien moeten is een keer beginnen om is een keer 6 wedstrijden achter elkaar met een 6 spelers te starten die elke interland spelen
de laaste vijf is het gewoon zware bullshit met iedere keer nieuwe selecties enzovoorts
slaat echt totaal nergens meer op het selectiebeleid van die bondscoaches....
hoeveel spelers zijn er afgelopen 5 jaar opgeroepen.....zeker wel 100 ofzo?????
Ik ga mee met Syntix. Gewoon zonder spits spelen.quote:Op zondag 3 september 2017 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Janssen gaat een halfjaar tribune zitten tegemoet om daarna verhuurd te worden aan een middenmoter in Engeland.
En toch mag hij elke interlandperiode weer in de spits beginnen.
quote:Op zondag 3 september 2017 21:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wijnaldum heeft zat goede wedstrijden gespeeld ...wat er om hem heen loopt is meestal nog slechter....
Wijnaldum is op dit moment onze beste internationale speler
Hij moet wel een transfer maken, maar volgens mij vindt hij het wel prima in Moskou met zijn miljoenensalaris.quote:Op zondag 3 september 2017 21:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die competitie neem ik echt niet serieus. Die kampioenen bakken er in de CL echt nooit wat van. Laat hem maar eens in een normale competitie presteren.
Ik zou de opstelling van vanavond gewoon deze kwalificatie niet meer wijzigenquote:Op zondag 3 september 2017 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is jouw ideale opstelling voor Oranje, Klaas?
Depay-Promes-Robbenquote:Op zondag 3 september 2017 21:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ga mee met Syntix. Gewoon zonder spits spelen.
Depay in de spits kan ook prima.quote:Op zondag 3 september 2017 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Depay-Promes-Robben
Zou ik eens proberen, en dan Depay en Promes wat meer afwisselen. En tegen zware tegenstanders alleen Robben en Depay/Promes voorin
Muah het is ook niet zo dat je echt op elkaar ingespeeld raakt in zo'n nationaal elftal, misschien kan je dat doen in een voorbereiding op een toernooi maar daar heeft Nederland voorlopig geen last van.quote:Op zondag 3 september 2017 21:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zou de opstelling van vanavond gewoon deze kwalificatie niet meer wijzigen
Advocaat kennende gaat dat ook gewoon gebeuren
ik denk dat als je dit elftal paar wedstrijden zo laat staan het wel beter kan worden.
behalve die vincent jansen...maar er is gewoon niets anders voor hem ...dus geen keuze
Dat Russische elftal kan er ook nooit wat vanquote:Op zondag 3 september 2017 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij moet wel een transfer maken, maar volgens mij vindt hij het wel prima in Moskou met zijn miljoenensalaris.
Daarom Depay en Promes die wat meer afwisselen in wedstrijden om ruimte te creëren. Maar goed dit zie ik niet snel gebeuren, want de bondscoach zal altijd wel kiezen voor een standaardspits als Janssen/Dost/van Persiequote:
Janssen speelde vandaag trouwens niet slecht. 2 goals voorbereid door ruimte te maken etc maja scoren is een probleemquote:Op zondag 3 september 2017 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom Depay en Promes die wat meer afwisselen in wedstrijden om ruimte te creëren. Maar goed dit zie ik niet snel gebeuren, want de bondscoach zal altijd wel kiezen voor een standaardspits als Janssen/Dost/van Persie
Blijven vaak ook gewoon hangen in hun eigen competitie dus worden niet snel beter.quote:Op zondag 3 september 2017 21:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat Russische elftal kan er ook nooit wat van
je mist een type Pogba op het middenveldquote:Op zondag 3 september 2017 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Qua verdedigers zit het opzich nog wel prima, Van Dijk is ook nog wel een aardige speler. En voor rechts Tete en Fosu Mensah is ook niet onaardig.
Maar vooral het middenveld is wel echt een probleem. En de spitspositie, voor de vleugels zijn Depay en Promes aardig maar ook niet meer dan dat.
Die gast had zich lekker moeten laten verhuren afgelopen zomer om veel speelminuten te maken en zijn vorm te hervinden, maar nu lekker derde (of zelfs vierde) spits. Lekker bezigquote:Op zondag 3 september 2017 21:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Janssen speelde vandaag trouwens niet slecht. 2 goals voorbereid door ruimte te maken etc maja scoren is een probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |