Wat zeg je Janine?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het spijt me Gijs, dit is voor jou onbekend terrein natuurlijk
Wijn kun je kado doen, en fris kun je in cocktails pleuren.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:25 schreef DjRex89 het volgende:
Ik vind drank veel moeilijker zeker omdat er zoveel verschillende dingen zijn![]()
Bier overhouden is dan weer geen probleem, maar met flessen wijn of fris blijven zitten...
Zonder feestje geen verjaardagquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het spijt me Gijs, dit is voor jou onbekend terrein natuurlijk
Ja inderdaad, aankomen met: sorry drinken is op vind ik erger dan wanneer de hapjes op zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:25 schreef DjRex89 het volgende:
Ik vind drank veel moeilijker zeker omdat er zoveel verschillende dingen zijn![]()
Bier overhouden is dan weer geen probleem, maar met flessen wijn of fris blijven zitten...
De Jumbo eigen merk wijn?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wijn kun je kado doen, en fris kun je in cocktails pleuren.
Dit dus exact, als ik bij vrienden ook zie hoe lang ze bezig ermee zijn, dagen aan het voorbereiden.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:24 schreef DjRex89 het volgende:
Ik werk volgens het op=op principeHeb voor mijn verjaardag uiteindelijk 7 zakken chips en 7 zakken nootjes gehaald (~30 man) en uiteindelijk 1 zak nootjes over
nee maar er is wel een goeie tip, die van jbquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of dat, doe ik ook ja
[..]
Net zo makkelijk inderdaad, hoef je zelf ook niet te lopen kloten.
[..]
Alsof men dat hier weet. Sowieso al denk je dat het genoeg is dan of hou je een berg over of het is flink te weinig. Niet alsof daat een 'gouden standaard' van hapjes voor is
[..]
Gewoon een paar zakken chips/nootjes in de kast gooien voor het geval het andere op gaat. Heb je iig nog iets te knagen in huis. Wordt het niet gebruikt, dan ook geen probleem. Spul gaat niet kapot.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:20 schreef Allures het volgende:
[..]
ja dude, als ik in kon schatten wat een reële hoeveelheid was, hoefde ik niet in een sc te vragen 'wat is een reële hoeveelheid'
Wat snap je hier niet aan
Ik moest op mijn feestje om 1 uur snachts nog 4 kratten bier laten komenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, aankomen met: sorry drinken is op vind ik erger dan wanneer de hapjes op zijn.
Er hoeft natuurlijk niet continue de hele avond vreten op tafel te staan.
ja maar ik maak alles zelfquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:24 schreef DjRex89 het volgende:
Ik werk volgens het op=op principeHeb voor mijn verjaardag uiteindelijk 7 zakken chips en 7 zakken nootjes gehaald (~30 man) en uiteindelijk 1 zak nootjes over
Geen idee maar ik ga geen aparte wijn oid halen hoor. Ik haal toch ook niet iedereen zn lievelingsbier apartquote:
Mag ik raden?quote:
HJquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geen idee maar ik ga geen aparte wijn oid halen hoor. Ik haal toch ook niet iedereen zn lievelingsbier apart
Hertog Jan of niks
Ja ik ga je hier toch niet bij je echte voornaam noemen, dat was mijn puntquote:
Hoeveel mensen verwacht je?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:27 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar ik maak alles zelfis beetje anders denk ik
Een zak chips kan ook altijd nog in de voorraadkast
En zelf gemaakt kun je moeilijk halverwege bij maken vaak
Ook dat slaat nergens op want het hangt van omstandigheden af en het blijft een schatting. Ga dan uit van wat iemand gemiddeld eet (hoeveel gram) en op basis van welk tijdstip. (ochtend/middag/avond)quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:26 schreef Allures het volgende:
[..]
nee maar er is wel een goeie tip, die van jb
Soms ben jij echt een ei, maar goed
voor hoeveel mensen?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:27 schreef TaMieke het volgende:
Gemiddelde verjaardag bij ons;
4 vlaaien, 8 kratten bier, een grote boodschappen tas aan chips en nootjes en een hoop fris.
Zoiets?!
Jezusquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik moest op mijn feestje om 1 uur snachts nog 4 kratten bier laten komenGelukkig had een maat van me die om de hoek woont nog een voorraad thuis
Ja precies. Goede bier standaard, dus dan moet je ook je wijngame even op het level van je biergame brengen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geen idee maar ik ga geen aparte wijn oid halen hoor. Ik haal toch ook niet iedereen zn lievelingsbier apart
Hertog Jan of niks
Ja uiteindelijk over gegaan naar Bavaria want dat was wat die maat toevallig had. Maar nog altijd beter Bavaria dan geen bierquote:
ik weet dat jij die weet, maar dan snap ik het alsnog nietquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ik ga je hier toch niet bij je echte voornaam noemen, dat was mijn punt
Heb gisteren 288 flesjes bier als emballage terug gebrachtquote:
hoeveel gram?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook dat slaat nergens op want het hangt van omstandigheden af en het blijft een schatting. Ga dan uit van wat iemand gemiddeld eet (hoeveel gram) en op basis van welk tijdstip. (ochtend/middag/avond)
Je bent zelf een ei
Godverdommequote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja precies. Goede bier standaard, dus dan moet je ook je wijngame even op het level van je biergame brengen.
Tel 1 hapje (per soort) per persoon en je bent er?quote:
https://www.google.nl/amp(...)-bij-supermarkt.htmlquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb gisteren 288 flesjes bier als emballage terug gebracht![]()
Ik hoorde dat een zuipkeet 1000 lege kratten hadden terug gebracht naar de supermarktquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
nou dat sowieso niet. Mensen eten echt wel meerquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Tel 1 hapje (per soort) per persoon en je bent er?
Ja had het gezienquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:30 schreef Allures het volgende:
[..]
https://www.google.nl/amp(...)-bij-supermarkt.html
Die dusquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:30 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja las het ook, wat een bazenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoorde dat een zuipkeet 1000 lege kratten hadden terug gebracht naar de supermarkt
Oh ik eet bv helemaal geen hapjes dus kan iemand anders er weer 2 etenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:31 schreef Allures het volgende:
[..]
nou dat sowieso niet. Mensen eten echt wel meer
Dit was jij zeker he, vuige alcoooquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dalfsen, not surprisedquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:30 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik kwam wel een bekende tegen bij de supermarktquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit was jij zeker he, vuige alcooo![]()
Jongeren leveren 1000 bierkratjes in bij supermarkt
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nigga, je weet dat ik gelijk heb.
Ik weet niet wat voor taarten je hebt natuurlijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:31 schreef Allures het volgende:
[..]
oh nou dan zit ik denk ik niet gek met mijn schatting van sowieso 2 taarten!
Toen ik die zag moest ik aan Rex denkenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit was jij zeker he, vuige alcooo![]()
Jongeren leveren 1000 bierkratjes in bij supermarkt
Ik ook vaak maar ik vind het geen ramp om bv om 1 uur snachts te zeggen dat bepaalde chips op is ofzo. Dat is dan jammer..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:31 schreef Samzz het volgende:
Ik weet t ook nooit te schatten hoor. Heb altijd te veel.
ik denk dat dat wel anders is als het lekkere zelfgemaakte hapjes zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh ik eet bv helemaal geen hapjes dus kan iemand anders er weer 2 etenZo zullen er miss ook wel meer zijn?
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toen ik die zag moest ik aan Rex denken![]()
een charlotte en een oreo taartquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor taarten je hebt natuurlijk.
Uit een gewone vlaai haal je 10 stukken. Een (vierkante) taart is mssn heel anders.
Ja maar als jij 6 soorten wraps maakt oid of verschillende soorten quiche dan is per soort 1 hapje per persoon toch voldoende?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:34 schreef Allures het volgende:
[..]
ik denk dat dat wel anders is als het lekkere zelfgemaakte hapjes zijn
Eerdere feestjes leren mij in ieder geval dat 1 hapje per persoon nooit genoeg is. Hooguit van iets heel zwaars
hier nietquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar als jij 6 soorten wraps maakt oid of verschillende soorten quiche dan is per soort 1 hapje per persoon toch voldoende?
Ik serveer ook geen huismerk whiskey, of huismerk cola, dus ook een goede tempranillo en een pinot Grigio voor de wijn ppl.quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja je stuurde zelf een foto met je stoere emballage bon van bijna 50 euries.
Nodig mij dan eens uitquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik serveer ook geen huismerk whiskey, of huismerk cola, dus ook een goede tempranillo en een pinot Grigio voor de wijn ppl.
hmm heb met sommige hapjes echt al x3quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan zou ik het dubbele nemen van het aantal personen. Op = op![]()
Opgelost.
Dit hoor. Als t eten op is is t op. Het zijn hapjes, geen zeven gangen maaltijd.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan zou ik het dubbele nemen van het aantal personen. Op = op![]()
Opgelost.
oh bij ons ga je er na een goede verjaardag vanuit dat je niet meer hoeft te kokenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit hoor. Als t eten op is is t op. Het zijn hapjes, geen zeven gangen maaltijd.
Je viert verjaardagen overdag? Want dan is t misschien een ander verhaal ja.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:41 schreef Allures het volgende:
[..]
oh bij ons ga je er na een goede verjaardag vanuit dat je niet meer hoeft te koken
Kopje soep misschien thuis maar meer niet
Ja, middag/eind van de middag en door in de avond als mensen blijven hangenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je viert verjaardagen overdag? Want dan is t misschien een ander verhaal ja.
Als je het zo goed weet, waarom vraag je het dan nog?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:38 schreef Allures het volgende:
[..]
hmm heb met sommige hapjes echt al x3
Zoals de pizzabonbons
Ah ja, dan is t anders. Maar dan nog zou ik zeggen op = op hoor. Je kunt niet voor een heel weeshuis aan zelfgemaakt eten gaan fabriceren.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:45 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja, middag/eind van de middag en door in de avond als mensen blijven hangen
Ik had geen avond in het weekend meer vrij de komende wekenHet is hier piek verjaardag seizoen altijd
Volgend jaar claim ik een avond al in juni
exact wat ik dachtquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je het zo goed weet, waarom vraag je het dan nog?
En is ontzettend lekkerquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:52 schreef LovelyLady het volgende:
Zorgen dat je een mega pan soep heb staan
Want soep kan je in porties invriezennet als broodjes
Ok danquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Geen koorts
Geen pijn
Wel heel erg uitgeput, maar volgens mij schiet het lekker op. Nu even rustig aan te doen
Of een paar zakken patat en borrelhapjesquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:52 schreef LovelyLady het volgende:
Frituurmeukquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of een paar zakken patat en borrelhapjes
Natuurlijk welquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja, dan is t anders. Maar dan nog zou ik zeggen op = op hoor. Je kunt niet voor een heel weeshuis aan zelfgemaakt eten gaan fabriceren.
Gewoon zo'n frietkraam laten komenquote:
Ik heb altijd meerdere bakken soep staan, voor als ik moe ben. Zo lekker <3quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:52 schreef LovelyLady het volgende:
Er staat toch 'hmmm' als in 'twijfel/nadenk geluidje'quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je het zo goed weet, waarom vraag je het dan nog?
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gewoon zo'n frietkraam laten komen
Een T1quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]huur dan gelijk een degelijke foodtruck
Deze was niet klein, en deed mijquote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja lekker kleine aziaatjes doen?
Voor 5 en 6 staan er in Japan echt bordjes dat dat niet magquote:
Op de unie met veel internationale studenten hier ookquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor 5 en 6 staan er in Japan echt bordjes dat dat niet mag
Chinezen doen dat nl nogal eens.
Niemand is onmisbaarquote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet nu, ik ben op t moment onmisbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |