Ja ik ga je hier toch niet bij je echte voornaam noemen, dat was mijn puntquote:
Hoeveel mensen verwacht je?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:27 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar ik maak alles zelfis beetje anders denk ik
Een zak chips kan ook altijd nog in de voorraadkast
En zelf gemaakt kun je moeilijk halverwege bij maken vaak
Ook dat slaat nergens op want het hangt van omstandigheden af en het blijft een schatting. Ga dan uit van wat iemand gemiddeld eet (hoeveel gram) en op basis van welk tijdstip. (ochtend/middag/avond)quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:26 schreef Allures het volgende:
[..]
nee maar er is wel een goeie tip, die van jb
Soms ben jij echt een ei, maar goed
voor hoeveel mensen?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:27 schreef TaMieke het volgende:
Gemiddelde verjaardag bij ons;
4 vlaaien, 8 kratten bier, een grote boodschappen tas aan chips en nootjes en een hoop fris.
Zoiets?!
Jezusquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik moest op mijn feestje om 1 uur snachts nog 4 kratten bier laten komenGelukkig had een maat van me die om de hoek woont nog een voorraad thuis
Ja precies. Goede bier standaard, dus dan moet je ook je wijngame even op het level van je biergame brengen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geen idee maar ik ga geen aparte wijn oid halen hoor. Ik haal toch ook niet iedereen zn lievelingsbier apart
Hertog Jan of niks
Ja uiteindelijk over gegaan naar Bavaria want dat was wat die maat toevallig had. Maar nog altijd beter Bavaria dan geen bierquote:
ik weet dat jij die weet, maar dan snap ik het alsnog nietquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ik ga je hier toch niet bij je echte voornaam noemen, dat was mijn punt
Heb gisteren 288 flesjes bier als emballage terug gebrachtquote:
hoeveel gram?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook dat slaat nergens op want het hangt van omstandigheden af en het blijft een schatting. Ga dan uit van wat iemand gemiddeld eet (hoeveel gram) en op basis van welk tijdstip. (ochtend/middag/avond)
Je bent zelf een ei
Godverdommequote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja precies. Goede bier standaard, dus dan moet je ook je wijngame even op het level van je biergame brengen.
Tel 1 hapje (per soort) per persoon en je bent er?quote:
https://www.google.nl/amp(...)-bij-supermarkt.htmlquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb gisteren 288 flesjes bier als emballage terug gebracht![]()
Ik hoorde dat een zuipkeet 1000 lege kratten hadden terug gebracht naar de supermarktquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
nou dat sowieso niet. Mensen eten echt wel meerquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Tel 1 hapje (per soort) per persoon en je bent er?
Ja had het gezienquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:30 schreef Allures het volgende:
[..]
https://www.google.nl/amp(...)-bij-supermarkt.html
Die dusquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:30 schreef Allures het volgende:
[..]
https://www.google.nl/amp(...)-bij-supermarkt.html
Ja las het ook, wat een bazenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoorde dat een zuipkeet 1000 lege kratten hadden terug gebracht naar de supermarkt
Oh ik eet bv helemaal geen hapjes dus kan iemand anders er weer 2 etenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:31 schreef Allures het volgende:
[..]
nou dat sowieso niet. Mensen eten echt wel meer
Dit was jij zeker he, vuige alcoooquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |