quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon je verjaardag niet vieren. Opgelost!
Wat zeg je Janine?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het spijt me Gijs, dit is voor jou onbekend terrein natuurlijk
Wijn kun je kado doen, en fris kun je in cocktails pleuren.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:25 schreef DjRex89 het volgende:
Ik vind drank veel moeilijker zeker omdat er zoveel verschillende dingen zijn![]()
Bier overhouden is dan weer geen probleem, maar met flessen wijn of fris blijven zitten...
Zonder feestje geen verjaardagquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het spijt me Gijs, dit is voor jou onbekend terrein natuurlijk
Ja inderdaad, aankomen met: sorry drinken is op vind ik erger dan wanneer de hapjes op zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:25 schreef DjRex89 het volgende:
Ik vind drank veel moeilijker zeker omdat er zoveel verschillende dingen zijn![]()
Bier overhouden is dan weer geen probleem, maar met flessen wijn of fris blijven zitten...
De Jumbo eigen merk wijn?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wijn kun je kado doen, en fris kun je in cocktails pleuren.
Dit dus exact, als ik bij vrienden ook zie hoe lang ze bezig ermee zijn, dagen aan het voorbereiden.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:24 schreef DjRex89 het volgende:
Ik werk volgens het op=op principeHeb voor mijn verjaardag uiteindelijk 7 zakken chips en 7 zakken nootjes gehaald (~30 man) en uiteindelijk 1 zak nootjes over
nee maar er is wel een goeie tip, die van jbquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of dat, doe ik ook ja
[..]
Net zo makkelijk inderdaad, hoef je zelf ook niet te lopen kloten.
[..]
Alsof men dat hier weet. Sowieso al denk je dat het genoeg is dan of hou je een berg over of het is flink te weinig. Niet alsof daat een 'gouden standaard' van hapjes voor is
[..]
Gewoon een paar zakken chips/nootjes in de kast gooien voor het geval het andere op gaat. Heb je iig nog iets te knagen in huis. Wordt het niet gebruikt, dan ook geen probleem. Spul gaat niet kapot.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:20 schreef Allures het volgende:
[..]
ja dude, als ik in kon schatten wat een reële hoeveelheid was, hoefde ik niet in een sc te vragen 'wat is een reële hoeveelheid'
Wat snap je hier niet aan
Ik moest op mijn feestje om 1 uur snachts nog 4 kratten bier laten komenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, aankomen met: sorry drinken is op vind ik erger dan wanneer de hapjes op zijn.
Er hoeft natuurlijk niet continue de hele avond vreten op tafel te staan.
ja maar ik maak alles zelfquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:24 schreef DjRex89 het volgende:
Ik werk volgens het op=op principeHeb voor mijn verjaardag uiteindelijk 7 zakken chips en 7 zakken nootjes gehaald (~30 man) en uiteindelijk 1 zak nootjes over
Geen idee maar ik ga geen aparte wijn oid halen hoor. Ik haal toch ook niet iedereen zn lievelingsbier apartquote:
Mag ik raden?quote:
HJquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geen idee maar ik ga geen aparte wijn oid halen hoor. Ik haal toch ook niet iedereen zn lievelingsbier apart
Hertog Jan of niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |