Dalfsen, not surprisedquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:30 schreef Allures het volgende:
[..]
https://www.google.nl/amp(...)-bij-supermarkt.html
Ik kwam wel een bekende tegen bij de supermarktquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit was jij zeker he, vuige alcooo![]()
Jongeren leveren 1000 bierkratjes in bij supermarkt
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nigga, je weet dat ik gelijk heb.
Ik weet niet wat voor taarten je hebt natuurlijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:31 schreef Allures het volgende:
[..]
oh nou dan zit ik denk ik niet gek met mijn schatting van sowieso 2 taarten!
Toen ik die zag moest ik aan Rex denkenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit was jij zeker he, vuige alcooo![]()
Jongeren leveren 1000 bierkratjes in bij supermarkt
Ik ook vaak maar ik vind het geen ramp om bv om 1 uur snachts te zeggen dat bepaalde chips op is ofzo. Dat is dan jammer..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:31 schreef Samzz het volgende:
Ik weet t ook nooit te schatten hoor. Heb altijd te veel.
ik denk dat dat wel anders is als het lekkere zelfgemaakte hapjes zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh ik eet bv helemaal geen hapjes dus kan iemand anders er weer 2 etenZo zullen er miss ook wel meer zijn?
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toen ik die zag moest ik aan Rex denken![]()
een charlotte en een oreo taartquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor taarten je hebt natuurlijk.
Uit een gewone vlaai haal je 10 stukken. Een (vierkante) taart is mssn heel anders.
Ja maar als jij 6 soorten wraps maakt oid of verschillende soorten quiche dan is per soort 1 hapje per persoon toch voldoende?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:34 schreef Allures het volgende:
[..]
ik denk dat dat wel anders is als het lekkere zelfgemaakte hapjes zijn
Eerdere feestjes leren mij in ieder geval dat 1 hapje per persoon nooit genoeg is. Hooguit van iets heel zwaars
hier nietquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar als jij 6 soorten wraps maakt oid of verschillende soorten quiche dan is per soort 1 hapje per persoon toch voldoende?
Ik serveer ook geen huismerk whiskey, of huismerk cola, dus ook een goede tempranillo en een pinot Grigio voor de wijn ppl.quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja je stuurde zelf een foto met je stoere emballage bon van bijna 50 euries.
Nodig mij dan eens uitquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik serveer ook geen huismerk whiskey, of huismerk cola, dus ook een goede tempranillo en een pinot Grigio voor de wijn ppl.
hmm heb met sommige hapjes echt al x3quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan zou ik het dubbele nemen van het aantal personen. Op = op![]()
Opgelost.
Dit hoor. Als t eten op is is t op. Het zijn hapjes, geen zeven gangen maaltijd.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan zou ik het dubbele nemen van het aantal personen. Op = op![]()
Opgelost.
oh bij ons ga je er na een goede verjaardag vanuit dat je niet meer hoeft te kokenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit hoor. Als t eten op is is t op. Het zijn hapjes, geen zeven gangen maaltijd.
Je viert verjaardagen overdag? Want dan is t misschien een ander verhaal ja.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:41 schreef Allures het volgende:
[..]
oh bij ons ga je er na een goede verjaardag vanuit dat je niet meer hoeft te koken
Kopje soep misschien thuis maar meer niet
Ja, middag/eind van de middag en door in de avond als mensen blijven hangenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je viert verjaardagen overdag? Want dan is t misschien een ander verhaal ja.
Als je het zo goed weet, waarom vraag je het dan nog?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:38 schreef Allures het volgende:
[..]
hmm heb met sommige hapjes echt al x3
Zoals de pizzabonbons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |