Ah ja, dan is t anders. Maar dan nog zou ik zeggen op = op hoor. Je kunt niet voor een heel weeshuis aan zelfgemaakt eten gaan fabriceren.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:45 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja, middag/eind van de middag en door in de avond als mensen blijven hangen
Ik had geen avond in het weekend meer vrij de komende wekenHet is hier piek verjaardag seizoen altijd
Volgend jaar claim ik een avond al in juni
exact wat ik dachtquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je het zo goed weet, waarom vraag je het dan nog?
En is ontzettend lekkerquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:52 schreef LovelyLady het volgende:
Zorgen dat je een mega pan soep heb staan
Want soep kan je in porties invriezennet als broodjes
Ok danquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Geen koorts
Geen pijn
Wel heel erg uitgeput, maar volgens mij schiet het lekker op. Nu even rustig aan te doen
Of een paar zakken patat en borrelhapjesquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:52 schreef LovelyLady het volgende:
Frituurmeukquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of een paar zakken patat en borrelhapjes
Natuurlijk welquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja, dan is t anders. Maar dan nog zou ik zeggen op = op hoor. Je kunt niet voor een heel weeshuis aan zelfgemaakt eten gaan fabriceren.
Gewoon zo'n frietkraam laten komenquote:
Ik heb altijd meerdere bakken soep staan, voor als ik moe ben. Zo lekker <3quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:52 schreef LovelyLady het volgende:
Er staat toch 'hmmm' als in 'twijfel/nadenk geluidje'quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je het zo goed weet, waarom vraag je het dan nog?
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gewoon zo'n frietkraam laten komen
Een T1quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]huur dan gelijk een degelijke foodtruck
Deze was niet klein, en deed mijquote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja lekker kleine aziaatjes doen?
Voor 5 en 6 staan er in Japan echt bordjes dat dat niet magquote:
Op de unie met veel internationale studenten hier ookquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor 5 en 6 staan er in Japan echt bordjes dat dat niet mag
Chinezen doen dat nl nogal eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |