SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten
Kook zelf wel als ik dit allemaal hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:11 schreef Barbusse het volgende: [..] Nee, je hoort in de keuken aan een ketting stil te zijn terwijl je kookt en ons bier brengt
![]()
margarinequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Doe mij maar een broodje.
Met wat?
Niks.
Back to basics hipsterfood ook altijdquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Met wat?
Niks.
dat hoort erbij als je niks lustquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog niet eens echte boter.
Wat een armoe.
\Alvast voorbereidingen aan het treffen lees ik?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:16 schreef Lot88 het volgende:
zo ns kijken of de wasmachine klaar is met mijn beddengoedlekker buiten laten drogen nog 2 dagen dan start het zomerfeest
Doe mij maar een broodje gezondquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Met wat?
Niks.
Beetje zout en peper erop.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Doe mij maar een broodje gezond
Zonder ei, zonder kaas, zonder mayo, zonder tomaat, zonder komkommer of sla.
Dus een broodje weltevreden?
vriendin van mij blijft slapen, dus ja.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
\Alvast voorbereidingen aan het treffen lees ik?
Das misschien wel verstandig jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kook zelf wel als ik dit allemaal hoor
Van die knapperige tijgerbollenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:17 schreef Allures het volgende:
Een echt lekker pistoletje met niks is ook echt super lekker
Beetje jammer dit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
vriendin van mij blijft slapen, dus ja.
Zuipen als een malle dus?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:16 schreef Lot88 het volgende:
zo ns kijken of de wasmachine klaar is met mijn beddengoedlekker buiten laten drogen nog 2 dagen dan start het zomerfeest
quote:
dat zal zij zeker niet doenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Uitgelezen kans om piemel te scoren.
Ging ook om jou, muts.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dat zal zij zeker niet doenHeb overigens 2 slaapkamers hoor dus dat kan nogsteeds
Ik heb het ook over jou.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dat zal zij zeker niet doenHeb overigens 2 slaapkamers hoor dus dat kan nogsteeds
Gaat niet vanzelf he.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
[..]de tijd zal het leren wat dit jaar brengt
Gewoon twee piemels scorenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Uitgelezen kans om piemel te scoren.
Piemel scoren natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]
o geef eens advies, wat moet ik ondernemen?
Aangezien je vrouw bent, beetje bij de bar staan en rondkijken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:26 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dat is het doel, maar ik volg momenteel advies op. Dus wat moet ik daarvoor doen?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:26 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dat is het doel, maar ik volg momenteel advies op. Dus wat moet ik daarvoor doen?
Richting iemand met piemel lopen. "Hoi, neuken" zeggen. Klaarquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:26 schreef Lot88 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Aangezien je vrouw bent, beetje bij de bar staan en rondkijken.
Klaar.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Richting iemand met piemel lopen. "Hoi, neuken" zeggen. Klaar
ga zuipen danquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]als ik te veel gedronken heb durf ik dat wel
dat durf ik ook helemaal nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:29 schreef Allures het volgende:
[..]
in mijn boekje zeggen die ook niet 'hoi neuken'
Heb ik geprobeerd. Werkte ook al nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Richting iemand met piemel lopen. "Hoi, neuken" zeggen. Klaar
zou bij mij ook niet werken hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd. Werkte ook al niet
nope fmlquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:32 schreef Barbusse het volgende:
Nou, dat gaat dan geen piemel worden voor Lot [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:32 schreef HeatWave het volgende:
Als dat je op een FOK! meet niet lukt, dan is alle hoop voor je verloren.
Oh, mij wel hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd. Werkte ook al niet
And so her watch begins.....quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:32 schreef HeatWave het volgende:
Als dat je op een FOK! meet niet lukt, dan is alle hoop voor je verloren.
jezusquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:33 schreef Harmankardon het volgende:
Beetje met je haar spelen, lachen om flauwe grapjes, kontje wiebelen, knipoogjes geven, pijpgebaren maken. Gewoon. Flirten.
cali pakte je in met haar mooie pijpgebaren?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:33 schreef Harmankardon het volgende:
Beetje met je haar spelen, lachen om flauwe grapjes, kontje wiebelen, knipoogjes geven, pijpgebaren maken. Gewoon. Flirten.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:34 schreef Allures het volgende:
[..]
cali pakte je in met haar mooie pijpgebaren?
Ja ok, maar barb toch niet? of vergis ik me?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ook sommige mannen houden van piemels
blijkbaar wel hequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar barb toch niet? of vergis ik me?
Niks.quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:34 schreef Allures het volgende:
[..]
cali pakte je in met haar mooie pijpgebaren?
*bitch slap* doe normaal!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:36 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb genoeg gedaan vandaag. Ik zou tevreden moeten zijn. Maar ik ben het niet.
nee, helaas nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dat jij dit dus niet bent?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dat jij dit dus niet bent?
[ afbeelding ]
Met gierende banden..quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:37 schreef DrMarten het volgende:
Spullen pakken richting huis. Mooi geweest voor vandaag.
Dankje. kan ik mijn handen eens thuis latenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
*bitch slap* doe normaal!
wees tevreden
Je maakt me lekker nu. En dat dan even in de magnotron opwarmen... hmmmquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb echt enorm zin in een plak suikerbrood met roomboter.
Oehquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
*bitch slap* doe normaal!
wees tevreden
Dat is wel een klassiekertje jaquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:38 schreef Samzz het volgende:
Je was al druk bezig je wifebeater aan te trekken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
Dankje. kan ik mijn handen eens thuis laten
Suikerbroodquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:38 schreef Samzz het volgende:
Huisarts al gebeld?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben vandaag "Ik vertrek" aan het bingen (lekker in bed onder de dekens, nog niet fit) en ik vraag me af of de mensen die zich ervoor opgeven ooit één aflevering van die serie hebben gezien
Nee. Auto rijdenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:41 schreef Lokasenna het volgende:
Zijn er hier nog meer die jaren na hun rijbewijs halen nog een beetje bang zijn/waren om (alleen) auto te rijden?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:41 schreef Lokasenna het volgende:
Zijn er hier nog meer die jaren na hun rijbewijs halen nog een beetje bang zijn/waren om (alleen) auto te rijden?
Joe. Al 5 jaar een rijbewijs, eigen auto.. en ik durf niet de snelweg op of ergens heen te rijden waar ik niet eerder ben heen geredenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:41 schreef Lokasenna het volgende:
nee, enkel nadat een sukkel op mijn motorkap belandde maar dat was gelukkig na enkele weken langs de plaat delict weer over.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ja, als ik woensdag nog ziek ben even bloedprikken en verder kijken (alleen ik heb een beetje "kastje muur"-gevoel. Mijn HA is op vakantie en die vervanger heb ik vaker gehad en heeft er nooit zo'n zin in). Maar woensdag koorts is mij willen zienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |