SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten
Kook zelf wel als ik dit allemaal hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:11 schreef Barbusse het volgende: [..] Nee, je hoort in de keuken aan een ketting stil te zijn terwijl je kookt en ons bier brengt
![]()
margarinequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Doe mij maar een broodje.
Met wat?
Niks.
Back to basics hipsterfood ook altijdquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Met wat?
Niks.
dat hoort erbij als je niks lustquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog niet eens echte boter.
Wat een armoe.
\Alvast voorbereidingen aan het treffen lees ik?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:16 schreef Lot88 het volgende:
zo ns kijken of de wasmachine klaar is met mijn beddengoedlekker buiten laten drogen nog 2 dagen dan start het zomerfeest
Doe mij maar een broodje gezondquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Met wat?
Niks.
Beetje zout en peper erop.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Doe mij maar een broodje gezond
Zonder ei, zonder kaas, zonder mayo, zonder tomaat, zonder komkommer of sla.
Dus een broodje weltevreden?
vriendin van mij blijft slapen, dus ja.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
\Alvast voorbereidingen aan het treffen lees ik?
Das misschien wel verstandig jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kook zelf wel als ik dit allemaal hoor
Van die knapperige tijgerbollenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:17 schreef Allures het volgende:
Een echt lekker pistoletje met niks is ook echt super lekker
Beetje jammer dit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
vriendin van mij blijft slapen, dus ja.
Zuipen als een malle dus?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:16 schreef Lot88 het volgende:
zo ns kijken of de wasmachine klaar is met mijn beddengoedlekker buiten laten drogen nog 2 dagen dan start het zomerfeest
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |