nee, helaas nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dat jij dit dus niet bent?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dat jij dit dus niet bent?
[ afbeelding ]
Met gierende banden..quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:37 schreef DrMarten het volgende:
Spullen pakken richting huis. Mooi geweest voor vandaag.
Dankje. kan ik mijn handen eens thuis latenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
*bitch slap* doe normaal!
wees tevreden
Je maakt me lekker nu. En dat dan even in de magnotron opwarmen... hmmmquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb echt enorm zin in een plak suikerbrood met roomboter.
Oehquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
*bitch slap* doe normaal!
wees tevreden
Dat is wel een klassiekertje jaquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:38 schreef Samzz het volgende:
Je was al druk bezig je wifebeater aan te trekken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
Dankje. kan ik mijn handen eens thuis laten
Suikerbroodquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:38 schreef Samzz het volgende:
Huisarts al gebeld?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben vandaag "Ik vertrek" aan het bingen (lekker in bed onder de dekens, nog niet fit) en ik vraag me af of de mensen die zich ervoor opgeven ooit één aflevering van die serie hebben gezien
Nee. Auto rijdenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:41 schreef Lokasenna het volgende:
Zijn er hier nog meer die jaren na hun rijbewijs halen nog een beetje bang zijn/waren om (alleen) auto te rijden?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:41 schreef Lokasenna het volgende:
Zijn er hier nog meer die jaren na hun rijbewijs halen nog een beetje bang zijn/waren om (alleen) auto te rijden?
Joe. Al 5 jaar een rijbewijs, eigen auto.. en ik durf niet de snelweg op of ergens heen te rijden waar ik niet eerder ben heen geredenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:41 schreef Lokasenna het volgende:
nee, enkel nadat een sukkel op mijn motorkap belandde maar dat was gelukkig na enkele weken langs de plaat delict weer over.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ja, als ik woensdag nog ziek ben even bloedprikken en verder kijken (alleen ik heb een beetje "kastje muur"-gevoel. Mijn HA is op vakantie en die vervanger heb ik vaker gehad en heeft er nooit zo'n zin in). Maar woensdag koorts is mij willen zienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |