SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Overmars is Keizers Bosz.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem ook, en vorig jaar onder Bosz leken ze eindelijk te gaan doorselecteren en dit soort middelmaat te laten afvloeien. Misschien had Bosz toch meer invloed dan gedacht.![]()
Orejuela kan ook LB trouwens. Dat is dan positief.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien tipt Overmars straks nog Boerrigter als back-up voor LB![]()
En vergeet van de Beek niet...quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
een dvv'tje. Dijks viergever veltmanCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Er gaat nu niks beters meer komen en aangezien we dun in de verdedigers zitten moeten we op dit moment genoegen nemen met een Dijks. Kan je alles veranderen dan tyf je hem er uit natuurlijk.quote:
Dat is toch wat je zegt pipoIk val je niet af.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Siggy op cdm!quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien tipt Overmars straks nog Boerrigter als back-up voor LB![]()
Billetjes spreiden en de vette pener van Overmars nemen zoals ie komt.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:47 schreef KingRadler het volgende:
Bosz gaf tegen gas en Keizer doet gewoon wat technische staf zegt.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Oh sorry, dan begreep ik het wat andersquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Er gaat nu niks beters meer komen en aangezien we dun in de verdedigers zitten moeten we op dit moment genoegen nemen met een Dijks. Kan je alles veranderen dan tyf je hem er uit natuurlijk.
Dat is toch wat je zegt pipoIk val je niet af.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:36 schreef LethalNinja het volgende:
Hoezo krijgt Viergever ineens geel?![]()
Exact een jaar geleden deed hij dat nogquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:47 schreef kurk_droog het volgende:
Bosz had nooit met dijks gespeeld.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gaat meer in samenspraak. Als Bosz zegt dat hij sommige spelers echt niks meer vindt zoals Dijks dan worden die wel verkocht door Overmars en haalt hij types die beter kunnen voetballen.quote:
Maar Keizer heeft minder status om dat te eisen, dus krijg je middelmaat weer terug.Oh.![]()
Hij had echt geen back-up ook omdat Sinkgraven nog niet voor die positie in aanmerking kwamquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Exact een jaar geleden deed hij dat nogOh.![]()
Zo werkt dat niet echt. Iedereen binnen Ajax wil het beste voor de club en prijzen winnen. Raar om te denken alsof ze dat niks interesseertquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat meer in samenspraak. Als Bosz zegt dat hij sommige spelers echt niks meer vindt zoals Dijks dan worden die wel verkocht door Overmars en haalt hij types die beter kunnen voetballen.
Maar Keizer heeft minder status om dat te eisen, dus krijg je middelmaat weer terug.![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh sorry, dan begreep ik het wat anders
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Dit heeft natuurlijk te maken met een verschil in visie in combinatie met de positie waarin iemand zit. Heeft weinig met interesse te maken.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet echt. Iedereen binnen Ajax wil het beste voor de club en prijzen winnen. Raar om te denken alsof ze dat niks interesseert
[ Bericht 0% gewijzigd door Tagliano op 24-08-2017 21:51:16 ]![]()
Maar heb je wel gezien hoeveel meter hij gelopen heeft? Heb je inzicht in die cijfers? Dan zou je wel anders praten.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:50 schreef Heeinz het volgende:
Ziyech bakt er ook helemaal niks van![]()
De visie die Overmars heeft bracht je Sanchez, Milik, Bosz etc of ben je dat vergeten?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit heeft natuurlijk te maken met een verschil in visie in combinatie met de positie waarin iemand zit. Heeft weinig met interesse te maken.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tagliano op 24-08-2017 21:51:31 ]![]()
Heb je zijn afstanden wel bekeken of maak je nu commotie?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:50 schreef Heeinz het volgende:
Ziyech bakt er ook helemaal niks van![]()
We zien alleen maar wat hij niet doetquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar heb je wel gezien hoeveel meter hij gelopen heeft? Heb je inzicht in die cijfers? Dan zou je wel anders praten.![]()
Hoe staat dit in verband met wat ik net typte?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De visie die Overmars heeft bracht je Sanchez, Milik, Bosz etc of ben je dat vergeten?![]()
Als hij mij ziet zal hij wel bang zijn voor een pak slaag.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:51 schreef JanCees het volgende:
Morgen overmars en het th opwachten bij ajax
Wie komt
(lol)Oh.![]()
Ik! Alleen dan wel in je moeder.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:51 schreef JanCees het volgende:
Morgen overmars en het th opwachten bij ajax
Wie komtI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Aad3000 is geen fan van DijksCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Lees mijn vorige post nog eens. Hij insinueert dat TD waaronder Overmars mindere spelers haalt en jij zegt miss is dat een verschil van visie. Dat verschil is er niet want diezelfde TD bracht je juist die visie die wij willen zien.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoe staat dit in verband met wat ik net typte?![]()
voelt ze niks vanquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:52 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik! Alleen dan wel in je moeder.![]()
Goede verdediger die Veltman, die moet je belangrijk maken.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Lekker 4-2-4 spelen. Want we waren al zo lekker dominant op het middenveld.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Hoeft ook niet, zolang ik het maar doe.quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Op iedere wijziging die hij zou maken kun je wat aanmerken, zelfs als hij niks zou doenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lekker 4-2-4 spelen. Want we waren al zo lekker dominant op het middenveld.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Schijnbaar niet alhoewel Zeefuik. Maar heel veel clubs kunnen amper goede backs vinden. Ook PSV struggled ermee bijvquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
er moet toch wel een linksback rondlopen op de toekomst die beter is?![]()
Huntelaar topspits
Dat zegt hij helemaal niet, hij zei dat Bosz meer status had om een speler te willen of te weigeren en Keizer niet. En dat klopt gewoon.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lees mijn vorige post nog eens. Hij insinueert dat TD waaronder Overmars mindere spelers haalt en jij zegt miss is dat een verschil van visie. Dat verschil is er niet want diezelfde TD bracht je juist die visie die wij willen zien.![]()
Zeker waar. Lekker Neres op de tribune zetten, hendig.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op iedere wijziging die hij zou maken kun je wat aanmerken, zelfs als hij niks zou doen[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Schiet dan bij de aanname Hunter
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ja, zo kan je alles recht lullen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op iedere wijziging die hij zou maken kun je wat aanmerken, zelfs als hij niks zou doen![]()
Is toch iets makkelijker bellen daar met je zaakwaarnemer.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeker waar. Lekker Neres op de tribune zetten, hendig.wooblabalurg![]()
Dijks is zo bizar slechtDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik denk dat Huntelaar echt heel snel een biertje kan drinken. Heeft echt zo'n grote zuip bek.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Zorgt Younes nog bijna voor een goalCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Lekker jongens
Huntelaar is een horsefighter.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:55 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik denk dat Huntelaar echt heel snel een biertje kan drinken. Heeft echt zo'n grote zuip bek.wooblabalurg![]()
Viergever weer als 5e spits erbij
#rememberSchalkeCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Wat ik wil zeggen is ga je 4-2-4 spelen loop je het risico dat je op het middenveld nog minder dominant bent, ga je 3-3-4 spelen gooi je het achterin open en verander je niks is het laf. Je moet nou eenmaal risico nemenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
misschien ff die gore mond van je houdenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:53 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, zolang ik het maar doe.![]()
Bal gaat naast. Gras is groen.quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Een voorzet
Ja, maar dat zei je niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is ga je 4-2-4 spelen loop je het risico dat je op het middenveld nog minder dominant bent, ga je 3-3-4 spelen gooi je het achterin open en verander je niks is het laf. Je moet nou eenmaal risico nemen![]()
![]()
Die post moest eigenlijk in het wedstrijdtopic. Maar een Huntelaar gaat echt nog wel scoren als het zo doorgaat.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:56 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Bal gaat naast. Gras is groen.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ajax heeft Dijks in de basis staan.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
PSV wilde Dijks kopen......
Allemaal even lachen mensen
Allemaal even lachen mensenOh.![]()
Inruilen voor Siem?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
PSV wilde Dijks kopen......
Allemaal even lachen mensenI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Orejuelagod gaat daar spelen rustaaaghquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft Dijks in de basis staan.
Allemaal even lachen mensen![]()
Dat is een rechtsback.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Orejuelagod gaat daar spelen rustaaaghOh.![]()
Die is toch hoofdzakelijk rechtsback?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Orejuelagod gaat daar spelen rustaaagh![]()
Schone moet ook alleen vrije trappen nemenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Eigendoelpunt Veltman.quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Vrije schotkans voor Schone.
Gelukkig is hij wel belangrijk bij de standaardsituaties.
Hoe zou Frenkie dat bankje bij Rosenborg vinden zitten?wooblabalurg![]()
Tegen Groningen lukte het toch ook aardigquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:59 schreef franklop het volgende:
Schone moet ook alleen vrije trappen nemenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maat ik hoop dat Sink weer snel fit is, want Dijks kan echt niet...![]()
Actietje van Younes hoor
Die voortzetting alleen
Sink HAHAHAHAHAH Stel gewoon niemand op als LB 3-5-2 genotquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:59 schreef Pinuts het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maat ik hoop dat Sink weer snel fit is, want Dijks kan echt niet...![]()
Mooie bijna-assist van Younes. Was niet zijn schuld dat de bal niet aan kwam.
Het was de dubbele dekking. Blijft lastig.wooblabalurg![]()
Viergever hahahaquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:01 schreef Poepz0r het volgende:
Orejuela - De Ligt - Viergever - Zeefuik
Nog meer problemen die ik moet oplossen?wooblabalurg![]()
Dat je ofwel Zeefuik LB zet ofwel Viergever RCV met zijn linkerbeenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:01 schreef Poepz0r het volgende:
Nog meer problemen die ik moet oplossen?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Iets met Fipronil.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:01 schreef Poepz0r het volgende:
Nog meer problemen die ik moet oplossen?I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Overigens zal Wober wel snel gaan spelen aangezien ze Viergever nog steeds niet verlengd hebben en ze Wober gekocht hebben voor 7,5 miljoen.![]()
Gewoon 30 miljoen tegenaan flikkeren.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:01 schreef Poepz0r het volgende:
Nog meer problemen die ik moet oplossen?![]()
Ja en RB is zijn beste positiequote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee is een LB/RB kan beide posities
Maar Ajax misbruikt graag spelers op de verkeerde positie. Dus hij zal wel op links komen en daarna zegt iedereen dat hij een miskoop is.Oh.![]()
Fraaie reddingJij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
JaaaDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Lees van links naar rechts ouwe reus. Orejuela dus LB etc. CV's kun je omdraaien ja.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat je ofwel Zeefuik LB zet ofwel Viergever RCV met zijn linkerbeen![]()
YOUNES!
SCOORT ALTIJD!!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
YOUNESGOD
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Als je kijkt naar het bedrag moet je concluderen dat ie 2x zo snel op de tribune belandt als Neres.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:02 schreef Poepz0r het volgende:
Overigens zal Wober wel snel gaan spelen aangezien ze Viergever nog steeds niet verlengd hebben en ze Wober gekocht hebben voor 7,5 miljoen.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Assist veltnan
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wij zijn geen PSV Kenneth Paal AMC als linksback HAHAHAHAquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en RB is zijn beste positie
Maar Ajax misbruikt graag spelers op de verkeerde positie. Dus hij zal wel op links komen en daarna zegt iedereen dat hij een miskoop is.![]()
Anti-helden doen even mondjes snoerenquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Als Younes gaat scoren dan is er echt iets aan de hand.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Hahaha wtfDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
YOUNES!!!!!!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FUCK DE HATERS FUCK ZE ALLEMAAL JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
JAAAAA SOWWW KOEKOEK HAHAHAHA
Kijk en nu gaat het dus mis, want ze gaan direct achterover leunen. Nice all over againCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Credits voor Younes.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.![]()
Doe ff normaal zegquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:04 schreef Tagliano het volgende:
FUCK DE HATERS FUCK ZE ALLEMAAL JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
Die aannamen van younes was wel lekker hoorDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ALLES KOMT GOEDquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:04 schreef Tagliano het volgende:
FUCK DE HATERS FUCK ZE ALLEMAAL JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Rustig man gek.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:04 schreef Tagliano het volgende:
FUCK DE HATERS FUCK ZE ALLEMAAL JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
TR meegepakt.![]()
Hij is op de brommer he koekoek zo snellll damnnnnquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:05 schreef over_hedge het volgende:
Die aannamen van younes was wel lekker hoor![]()
Ik ga zeker nog niet juichen inderdaad.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:04 schreef franklop het volgende:
Kijk en nu gaat het dus mis, want ze gaan direct achterover leunen. Nice all over againI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Bedankt Markquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:05 schreef Wotte het volgende:
Nog steeds zou ik er 30 miljoen tegenaan flikkeren.![]()
Even eenvoor deze 18 minuten goor
442 spelen dusDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Sierd jinxt hem even.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ik merkte het. (Je verwijderde mn post onterecht).quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sorry, soms heb ik mezelf ook even niet in de hand
Maar eind goed al goed!![]()
![]()
POSITIEF. Dit komt door de veldomzetting van Ajax.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja maar even serieus, dat Rosenborg is toch ook moederneukend slecht![]()
Daarom mag je ook niet juichen. Schaamrood op de kaken dat je het zo moet doen. Deze wedstrijd had een formaliteit moeten zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja maar even serieus, dat Rosenborg is toch ook moederneukend slechtI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Blijf nou eens die druk houden jongens..Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Oh zeker, maar die Noren kunnen er ook niet veel van natuurlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
POSITIEF. Dit komt door de veldomzetting van Ajax.
Oh.![]()
Onana kijkt hem even naast
Oh je mag best juichen, zeker gezien het verloop.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Daarom mag je ook niet juichen. Schaamrood op de kaken dat je het zo moet doen. Deze wedstrijd had een formaliteit moeten zijn.
Het doet me trouwens denken aan PAOK-uit in 2010 in de voorrondes. Ook achterkomen en dan vlak na rust ineens twee keer snel scoren.Oh.![]()
Maar Keizer gaat zo natuurlijk Dolberg eruit halen voor FrenkieCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dicht gooien die handel en dan eigen goal Veltman in 89e minuut.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:09 schreef franklop het volgende:
Maar Keizer gaat zo natuurlijk Dolberg eruit halen voor FrenkieI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Liever niet, dat ging eerder al fout toen met de wissel van Kluivertquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:09 schreef franklop het volgende:
Maar Keizer gaat zo natuurlijk Dolberg eruit halen voor Frenkie![]()
![]()
Hoe meer plakplaatjes op de arm hoe lager het IQ.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dijks toont maar weer aan dat hij over weinig hersencellen bezit, wat een dom balverliesI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Nu wel ja.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Messi heeft heel zijn been onder staan dat is dan IQ van 10?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Hoe meer plakplaatjes op de arm hoe lager het IQ.![]()
Daarom gaat hij het gewoon doenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:09 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Liever niet, dat ging eerder al fout toen met de wissel van Kluivert
Moet ie mee ophouden straks nog meer aasgieren. Gewoon 20 minuten die bal uittrappen, inpakken en wegwezen.quote:![]()
Hey lulletje rozenwater. Heb het over de arm, niet het been.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Messi heeft heel zijn been onder staan dat is dan IQ van 10?I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Johquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:11 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Hey lulletje rozenwater. Heb het over de arm, niet het been.![]()
Eens.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Hoe meer plakplaatjes op de arm hoe lager het IQ.![]()
Nee hoor ziyech verdedigt niet meeBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Rechtsachter loopt ie, luistert naar de naam Joël.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze zoeken de problemen weer opI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Regie kwijt aan het raken
Ik knijp mijn billen vast dichtCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Aanvoerder en kontlikker van beroepquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:11 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Rechtsachter loopt ie, luistert naar de naam Joël.RED ONS HENNIEGOD![]()
Tevens te herkennen aan een bandje om zijn armquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:11 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Rechtsachter loopt ie, luistert naar de naam Joël.Narf!![]()
Hennie heeft instructies gegeven, achteruit lopen en de boel dichthouden.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze zoeken de problemen weer opOh.![]()
Eenschquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aanvoerder en kontlikker van beroep![]()
Niet Carlo L'Ami?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hennie heeft instructies gegeven, achteruit lopen en de boel dichthouden.![]()
Dat ging ook mis bij FC Zwolle in de Gouden Gids divisiequote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hennie heeft instructies gegeven, achteruit lopen en de boel dichthouden.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ook wel grappig dat iedereen rechtsachter ingrijpt behalve Joëlletje.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Sinds wanneer is dat de norm?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toch speelt hij beter als Veltman vandaagI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat ging ook mis bij FC Zwolle in de Gouden Gids divisie
Oh.![]()
minder slechtquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toch speelt hij beter als Veltman vandaag![]()
Dat is wat anders iddquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:14 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat de norm?![]()
Dijksgod.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Dat mag al een poosje niet meer.quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Gaat nog wel een balletje achter Onana vallen.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
En natuurlijk : Chris Kanuquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Tijani Babangida, Finidi George, Sunday Oliseh?RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:15 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dat mag al een poosje niet meer.![]()
![]()
Winnaar van de Powerball loterij ook. Toetertjes 760 miljoen dollartjesquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ajax koopt iedereen de moeder.![]()
Ajax hoort gewoon voor de 9e x in de Europa League thuisquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Daarom gaat hij het gewoon doen![]()
![]()
Ook 1 van zijn eerste fatsoenlijke vanavond.quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dat mag je niet zeggen!!!!!quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Ook 1 van zijn eerste fatsoenlijke vanavond.![]()
Misschien iemand kopen dan maar. 12 miljoen ofzo. Moet goed komen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Cerny heeft wel vaker een belangrijke kans gemistwooblabalurg![]()
Als er nu een tegenvalt kan ie weer verhuizen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Cerny heeft wel vaker een belangrijke kans gemist![]()
Als die dat elke 5 minuten zou doen had die wel bij Real gespeeld ouwe reus.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Ook 1 van zijn eerste fatsoenlijke vanavond.![]()
Zijn andere goede pass was van paar minuten geleden.. in de voeten van Rosenborg.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als die dat elke 5 minuten zou doen had die wel bij Real gespeeld ouwe reus.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Gaat ie nou serieus geen middenvelder brengen?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dat zagen wij met een kleine lachquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Zijn andere goede pass was van paar minuten geleden.. in de voeten van Rosenborg.![]()
Veltman eruit EINDELIJKquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:20 schreef franklop het volgende:
Gaat ie nou serieus geen middenvelder brengen?
ZEEFUIK OP HET BROMMERTJE JAAAA![]()
younes naar binnen, schiet en mist.
Gras is groenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Zeefuik
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Dolberg eruit.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Die wissel is weer zo vreemd
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
En ze spelen het zo slecht uitquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik kijk een kwartiertje en wat een hoeveelheid kansenOh.![]()
HET LEK IS BOVEN WE WORDEN KAMPIOEN WE WINNEN DE EL JAJAJAJA MARCEL KEIZERGOD.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Kan je beter Viergever doenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Joel op 6
Dit kan toch niet![]()
Hamstring. Dat zag toch iedereenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:22 schreef bijstandboy het volgende:
Is er al bekend wat Kluivert hondenbrokken mankeert?![]()
Teveel krediet van de technische stafquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:22 schreef bijstandboy het volgende:
Is er al bekend wat Kluivert hondenbrokken mankeert?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ik stel voor om die gozer van Rosenberg die met z'n handen voor zijn kruis stond inplaats van achter z'n rug. Niet te kopen, zulke intelligente verdedigers hebben we al genoeg.![]()
Dacht ik ook, hij zal wel niet aan zijn centrum willen sleutelenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja sorry was te druk met Jim Bean toenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hamstring. Dat zag toch iedereen![]()
![]()
GOD
VER DOMMECancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
JAAAAAA, daar is ie. Ik zei het!I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
..
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: