Ik! Alleen dan wel in je moeder.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:51 schreef JanCees het volgende:
Morgen overmars en het th opwachten bij ajax
Wie komt
Lees mijn vorige post nog eens. Hij insinueert dat TD waaronder Overmars mindere spelers haalt en jij zegt miss is dat een verschil van visie. Dat verschil is er niet want diezelfde TD bracht je juist die visie die wij willen zien.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoe staat dit in verband met wat ik net typte?
voelt ze niks vanquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:52 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik! Alleen dan wel in je moeder.
Hoeft ook niet, zolang ik het maar doe.quote:
Op iedere wijziging die hij zou maken kun je wat aanmerken, zelfs als hij niks zou doenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lekker 4-2-4 spelen. Want we waren al zo lekker dominant op het middenveld.
Schijnbaar niet alhoewel Zeefuik. Maar heel veel clubs kunnen amper goede backs vinden. Ook PSV struggled ermee bijvquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
er moet toch wel een linksback rondlopen op de toekomst die beter is?
Dat zegt hij helemaal niet, hij zei dat Bosz meer status had om een speler te willen of te weigeren en Keizer niet. En dat klopt gewoon.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lees mijn vorige post nog eens. Hij insinueert dat TD waaronder Overmars mindere spelers haalt en jij zegt miss is dat een verschil van visie. Dat verschil is er niet want diezelfde TD bracht je juist die visie die wij willen zien.
Zeker waar. Lekker Neres op de tribune zetten, hendig.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op iedere wijziging die hij zou maken kun je wat aanmerken, zelfs als hij niks zou doen
Ja, zo kan je alles recht lullen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op iedere wijziging die hij zou maken kun je wat aanmerken, zelfs als hij niks zou doen
Is toch iets makkelijker bellen daar met je zaakwaarnemer.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeker waar. Lekker Neres op de tribune zetten, hendig.
Huntelaar is een horsefighter.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:55 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik denk dat Huntelaar echt heel snel een biertje kan drinken. Heeft echt zo'n grote zuip bek.
Wat ik wil zeggen is ga je 4-2-4 spelen loop je het risico dat je op het middenveld nog minder dominant bent, ga je 3-3-4 spelen gooi je het achterin open en verander je niks is het laf. Je moet nou eenmaal risico nemenquote:
misschien ff die gore mond van je houdenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:53 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, zolang ik het maar doe.
Bal gaat naast. Gras is groen.quote:
Ja, maar dat zei je niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is ga je 4-2-4 spelen loop je het risico dat je op het middenveld nog minder dominant bent, ga je 3-3-4 spelen gooi je het achterin open en verander je niks is het laf. Je moet nou eenmaal risico nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |