SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Overmars is Keizers Bosz.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem ook, en vorig jaar onder Bosz leken ze eindelijk te gaan doorselecteren en dit soort middelmaat te laten afvloeien. Misschien had Bosz toch meer invloed dan gedacht.![]()
Orejuela kan ook LB trouwens. Dat is dan positief.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien tipt Overmars straks nog Boerrigter als back-up voor LB![]()
En vergeet van de Beek niet...quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
een dvv'tje. Dijks viergever veltmanCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Er gaat nu niks beters meer komen en aangezien we dun in de verdedigers zitten moeten we op dit moment genoegen nemen met een Dijks. Kan je alles veranderen dan tyf je hem er uit natuurlijk.quote:
Dat is toch wat je zegt pipoIk val je niet af.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Siggy op cdm!quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien tipt Overmars straks nog Boerrigter als back-up voor LB![]()
Billetjes spreiden en de vette pener van Overmars nemen zoals ie komt.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:47 schreef KingRadler het volgende:
Bosz gaf tegen gas en Keizer doet gewoon wat technische staf zegt.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Oh sorry, dan begreep ik het wat andersquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Er gaat nu niks beters meer komen en aangezien we dun in de verdedigers zitten moeten we op dit moment genoegen nemen met een Dijks. Kan je alles veranderen dan tyf je hem er uit natuurlijk.
Dat is toch wat je zegt pipoIk val je niet af.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:36 schreef LethalNinja het volgende:
Hoezo krijgt Viergever ineens geel?![]()
Exact een jaar geleden deed hij dat nogquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:47 schreef kurk_droog het volgende:
Bosz had nooit met dijks gespeeld.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gaat meer in samenspraak. Als Bosz zegt dat hij sommige spelers echt niks meer vindt zoals Dijks dan worden die wel verkocht door Overmars en haalt hij types die beter kunnen voetballen.quote:
Maar Keizer heeft minder status om dat te eisen, dus krijg je middelmaat weer terug.Oh.![]()
Hij had echt geen back-up ook omdat Sinkgraven nog niet voor die positie in aanmerking kwamquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Exact een jaar geleden deed hij dat nogOh.![]()
Zo werkt dat niet echt. Iedereen binnen Ajax wil het beste voor de club en prijzen winnen. Raar om te denken alsof ze dat niks interesseertquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat meer in samenspraak. Als Bosz zegt dat hij sommige spelers echt niks meer vindt zoals Dijks dan worden die wel verkocht door Overmars en haalt hij types die beter kunnen voetballen.
Maar Keizer heeft minder status om dat te eisen, dus krijg je middelmaat weer terug.![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh sorry, dan begreep ik het wat anders
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Dit heeft natuurlijk te maken met een verschil in visie in combinatie met de positie waarin iemand zit. Heeft weinig met interesse te maken.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet echt. Iedereen binnen Ajax wil het beste voor de club en prijzen winnen. Raar om te denken alsof ze dat niks interesseert
[ Bericht 0% gewijzigd door Tagliano op 24-08-2017 21:51:16 ]![]()
Maar heb je wel gezien hoeveel meter hij gelopen heeft? Heb je inzicht in die cijfers? Dan zou je wel anders praten.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:50 schreef Heeinz het volgende:
Ziyech bakt er ook helemaal niks van![]()
De visie die Overmars heeft bracht je Sanchez, Milik, Bosz etc of ben je dat vergeten?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit heeft natuurlijk te maken met een verschil in visie in combinatie met de positie waarin iemand zit. Heeft weinig met interesse te maken.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tagliano op 24-08-2017 21:51:31 ]![]()
Heb je zijn afstanden wel bekeken of maak je nu commotie?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:50 schreef Heeinz het volgende:
Ziyech bakt er ook helemaal niks van![]()
We zien alleen maar wat hij niet doetquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar heb je wel gezien hoeveel meter hij gelopen heeft? Heb je inzicht in die cijfers? Dan zou je wel anders praten.![]()
Hoe staat dit in verband met wat ik net typte?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De visie die Overmars heeft bracht je Sanchez, Milik, Bosz etc of ben je dat vergeten?![]()
Als hij mij ziet zal hij wel bang zijn voor een pak slaag.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:51 schreef JanCees het volgende:
Morgen overmars en het th opwachten bij ajax
Wie komt
(lol)Oh.![]()
Ik! Alleen dan wel in je moeder.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:51 schreef JanCees het volgende:
Morgen overmars en het th opwachten bij ajax
Wie komtI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Aad3000 is geen fan van DijksCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Lees mijn vorige post nog eens. Hij insinueert dat TD waaronder Overmars mindere spelers haalt en jij zegt miss is dat een verschil van visie. Dat verschil is er niet want diezelfde TD bracht je juist die visie die wij willen zien.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoe staat dit in verband met wat ik net typte?![]()
voelt ze niks vanquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:52 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik! Alleen dan wel in je moeder.![]()
Goede verdediger die Veltman, die moet je belangrijk maken.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Lekker 4-2-4 spelen. Want we waren al zo lekker dominant op het middenveld.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Hoeft ook niet, zolang ik het maar doe.quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Op iedere wijziging die hij zou maken kun je wat aanmerken, zelfs als hij niks zou doenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lekker 4-2-4 spelen. Want we waren al zo lekker dominant op het middenveld.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Schijnbaar niet alhoewel Zeefuik. Maar heel veel clubs kunnen amper goede backs vinden. Ook PSV struggled ermee bijvquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
er moet toch wel een linksback rondlopen op de toekomst die beter is?![]()
Huntelaar topspits
Dat zegt hij helemaal niet, hij zei dat Bosz meer status had om een speler te willen of te weigeren en Keizer niet. En dat klopt gewoon.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lees mijn vorige post nog eens. Hij insinueert dat TD waaronder Overmars mindere spelers haalt en jij zegt miss is dat een verschil van visie. Dat verschil is er niet want diezelfde TD bracht je juist die visie die wij willen zien.![]()
Zeker waar. Lekker Neres op de tribune zetten, hendig.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op iedere wijziging die hij zou maken kun je wat aanmerken, zelfs als hij niks zou doen[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Schiet dan bij de aanname Hunter
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ja, zo kan je alles recht lullen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op iedere wijziging die hij zou maken kun je wat aanmerken, zelfs als hij niks zou doen![]()
Is toch iets makkelijker bellen daar met je zaakwaarnemer.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeker waar. Lekker Neres op de tribune zetten, hendig.wooblabalurg![]()
Dijks is zo bizar slechtDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik denk dat Huntelaar echt heel snel een biertje kan drinken. Heeft echt zo'n grote zuip bek.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Zorgt Younes nog bijna voor een goalCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Lekker jongens
Huntelaar is een horsefighter.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:55 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik denk dat Huntelaar echt heel snel een biertje kan drinken. Heeft echt zo'n grote zuip bek.wooblabalurg![]()
Viergever weer als 5e spits erbij
#rememberSchalkeCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Wat ik wil zeggen is ga je 4-2-4 spelen loop je het risico dat je op het middenveld nog minder dominant bent, ga je 3-3-4 spelen gooi je het achterin open en verander je niks is het laf. Je moet nou eenmaal risico nemenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
misschien ff die gore mond van je houdenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:53 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, zolang ik het maar doe.![]()
Bal gaat naast. Gras is groen.quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Een voorzet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ja, maar dat zei je niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is ga je 4-2-4 spelen loop je het risico dat je op het middenveld nog minder dominant bent, ga je 3-3-4 spelen gooi je het achterin open en verander je niks is het laf. Je moet nou eenmaal risico nemen![]()
![]()
Die post moest eigenlijk in het wedstrijdtopic. Maar een Huntelaar gaat echt nog wel scoren als het zo doorgaat.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:56 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Bal gaat naast. Gras is groen.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ajax heeft Dijks in de basis staan.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
PSV wilde Dijks kopen......
Allemaal even lachen mensen
Allemaal even lachen mensenOh.![]()
Inruilen voor Siem?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
PSV wilde Dijks kopen......
Allemaal even lachen mensenI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Orejuelagod gaat daar spelen rustaaaghquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft Dijks in de basis staan.
Allemaal even lachen mensen![]()
Dat is een rechtsback.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Orejuelagod gaat daar spelen rustaaaghOh.![]()
Die is toch hoofdzakelijk rechtsback?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Orejuelagod gaat daar spelen rustaaagh![]()
Schone moet ook alleen vrije trappen nemenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Eigendoelpunt Veltman.quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Vrije schotkans voor Schone.
Gelukkig is hij wel belangrijk bij de standaardsituaties.
Hoe zou Frenkie dat bankje bij Rosenborg vinden zitten?wooblabalurg![]()
Tegen Groningen lukte het toch ook aardigquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:59 schreef franklop het volgende:
Schone moet ook alleen vrije trappen nemenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maat ik hoop dat Sink weer snel fit is, want Dijks kan echt niet...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: