Jij vind matige backup dus prima in combinatie met wanbeleid? Nee logisch hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het probleem zit hem erin dat ze wereklijk niks beters weten te halen dan Dijks. En ja als je niks vindt en je hebt hem er toch bij laat hem er dan bij. Maar dat neemt niet weg dat ik ook niet op Dijks zit te wachten
Bepalende spelers echt wel hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:39 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zelfs met deze selectie moet je makkelijk kunnen winnen. Net alsof 2 aankopen alle verschil gaan maken.
De rest achterin is niks beter dan Dijks.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Keizer kan je weinig verwijten. Die heeft allang aangegeven dat er een linksback nodig is en Overmars komt na 2 maand op proppen met Dijks. Dan faal je wel enigszins als TD en heeft de scouting kennelijk ook geen haalbare namen op een lijst staan
Nergens staat dat ik dat prima vind. Ik zou alleen wel het seizoen eerder beginnen met Dijks dan zonder linksback, thats allquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij vind matige backup dus prima in combinatie met wanbeleid? Nee logisch hoor.
Neres en de Jong op de bank, Younes basis, Schone basis. Nee, niks te verwijten hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Keizer kan je weinig verwijten. Die heeft allang aangegeven dat er een linksback nodig is en Overmars komt na 2 maand op proppen met Dijks. Dan faal je wel enigszins als TD en heeft de scouting kennelijk ook geen haalbare namen op een lijst staan
Ik kan me dus niet voorstellen dat er nergens een betere LB rondloopt in de wereld die naar Ajax wilt komen. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het probleem zit hem erin dat ze wereklijk niks beters weten te halen dan Dijks. En ja als je niks vindt en je hebt hem er toch bij laat hem er dan bij. Maar dat neemt niet weg dat ik ook niet op Dijks zit te wachten
kijk naar neymar bij PSG zo hequote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bepalende spelers echt wel hoor.
Ik ook niet. Althans, ik kan me voorstellen dat dat een transferperiode niet lukt maar dit duurt wel iets langerquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:42 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik kan me dus niet voorstellen dat er nergens een betere LB rondloopt in de wereld die naar Ajax wilt komen. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn?
Tag zegt dat we het er nu maar mee moeten doen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij vind matige backup dus prima in combinatie met wanbeleid? Nee logisch hoor.
Ze hadden er 2 a 3 op de korrel waaronder Arana. Of ze verdienden al teveel of ze zijn weggekaapt door clubs uit Rusland etc.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:42 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik kan me dus niet voorstellen dat er nergens een betere LB rondloopt in de wereld die naar Ajax wilt komen. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn?
AL MIJN GELD OP ROSENBURGquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:43 schreef franklop het volgende:
MAAR WEES POSITIEF JONGENS, WE DRAAIEN HET VANAVOND NOG WEL OM
- Poepz0r
Dat is wel een vergelijking die je maakt, Cherrycokequote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:42 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
kijk naar neymar bij PSG zo he
Boilesen halenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ook niet. Althans, ik kan me voorstellen dat dat een transferperiode niet lukt maar dit duurt wel iets langer
Mwa, lees nog een keerquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:42 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Tag zegt dat we het er nu maar mee moeten doen.
Of Keizer die niet wilt na denken als het niet lukt, want hij heeft 100% vertrouwen dat het vanavond gaat lukken.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:43 schreef franklop het volgende:
MAAR WEES POSITIEF JONGENS, WE DRAAIEN HET VANAVOND NOG WEL OM
- Poepz0r
de supporters voor 100% toen het old boys was of voor cruijff.. Nu zitten we weer in de ellende van voor cruijff. Doodziekquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Houd op joh. Die Overmars is hier voor 90% verantwoordelijk voor. Praatprogramma's die het dan hebben over het sluiten van de markt op 1 augustus, tja je kunt het ook hebben over het functioneren van je eigen td.
2 a 3 namen na een jaar scouten die ook nog eens onhaalbaar bleken. Dan is de conclusie om met Dijks te spelen idd wel prima.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze hadden er 2 a 3 op de korrel waaronder Arana. Of ze verdienden al teveel of ze zijn weggekaapt door clubs uit Rusland etc.
Ja dat is het probleem ook, en vorig jaar onder Bosz leken ze eindelijk te gaan doorselecteren en dit soort middelmaat te laten afvloeien. Misschien had Bosz toch meer invloed dan gedacht.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
een dvv'tje. Dijks viergever veltmanquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Net thuis, maar de tegengoal was weer een ABC'tje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |