Sink HAHAHAHAHAH Stel gewoon niemand op als LB 3-5-2 genotquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:59 schreef Pinuts het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maat ik hoop dat Sink weer snel fit is, want Dijks kan echt niet...
Viergever hahahaquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:01 schreef Poepz0r het volgende:
Orejuela - De Ligt - Viergever - Zeefuik
Nog meer problemen die ik moet oplossen?
Dat je ofwel Zeefuik LB zet ofwel Viergever RCV met zijn linkerbeenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:01 schreef Poepz0r het volgende:
Iets met Fipronil.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:01 schreef Poepz0r het volgende:
Gewoon 30 miljoen tegenaan flikkeren.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:01 schreef Poepz0r het volgende:
Ja en RB is zijn beste positiequote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee is een LB/RB kan beide posities
Lees van links naar rechts ouwe reus. Orejuela dus LB etc. CV's kun je omdraaien ja.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat je ofwel Zeefuik LB zet ofwel Viergever RCV met zijn linkerbeen
Als je kijkt naar het bedrag moet je concluderen dat ie 2x zo snel op de tribune belandt als Neres.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:02 schreef Poepz0r het volgende:
Overigens zal Wober wel snel gaan spelen aangezien ze Viergever nog steeds niet verlengd hebben en ze Wober gekocht hebben voor 7,5 miljoen.
Wij zijn geen PSV Kenneth Paal AMC als linksback HAHAHAHAquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en RB is zijn beste positie
Maar Ajax misbruikt graag spelers op de verkeerde positie. Dus hij zal wel op links komen en daarna zegt iedereen dat hij een miskoop is.
Anti-helden doen even mondjes snoerenquote:
Doe ff normaal zegquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:04 schreef Tagliano het volgende:
FUCK DE HATERS FUCK ZE ALLEMAAL JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ALLES KOMT GOEDquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:04 schreef Tagliano het volgende:
Rustig man gek.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:04 schreef Tagliano het volgende:
Hij is op de brommer he koekoek zo snellll damnnnnquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:05 schreef over_hedge het volgende:
Die aannamen van younes was wel lekker hoor
Ik ga zeker nog niet juichen inderdaad.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:04 schreef franklop het volgende:
Kijk en nu gaat het dus mis, want ze gaan direct achterover leunen. Nice all over again
Bedankt Markquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:05 schreef Wotte het volgende:
Nog steeds zou ik er 30 miljoen tegenaan flikkeren.
Ik merkte het. (Je verwijderde mn post onterecht).quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sorry, soms heb ik mezelf ook even niet in de hand
POSITIEF. Dit komt door de veldomzetting van Ajax.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja maar even serieus, dat Rosenborg is toch ook moederneukend slecht
Daarom mag je ook niet juichen. Schaamrood op de kaken dat je het zo moet doen. Deze wedstrijd had een formaliteit moeten zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja maar even serieus, dat Rosenborg is toch ook moederneukend slecht
Oh zeker, maar die Noren kunnen er ook niet veel van natuurlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
POSITIEF. Dit komt door de veldomzetting van Ajax.
Oh je mag best juichen, zeker gezien het verloop.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Daarom mag je ook niet juichen. Schaamrood op de kaken dat je het zo moet doen. Deze wedstrijd had een formaliteit moeten zijn.
Dicht gooien die handel en dan eigen goal Veltman in 89e minuut.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:09 schreef franklop het volgende:
Maar Keizer gaat zo natuurlijk Dolberg eruit halen voor Frenkie
Liever niet, dat ging eerder al fout toen met de wissel van Kluivertquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:09 schreef franklop het volgende:
Maar Keizer gaat zo natuurlijk Dolberg eruit halen voor Frenkie
Hoe meer plakplaatjes op de arm hoe lager het IQ.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dijks toont maar weer aan dat hij over weinig hersencellen bezit, wat een dom balverlies
Nu wel ja.quote:
Messi heeft heel zijn been onder staan dat is dan IQ van 10?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Hoe meer plakplaatjes op de arm hoe lager het IQ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |